ik ken de ouders van Frankiequote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb zelfs nog gevoetbald op dezelfde club als Pieters man, ik ken z'n ouders.
HOSSA
Zodra je zijn naam goed kan spellen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb Johan Cruyff wel eens ontmoet, wil je me nu aanraken?
Nog 1x voor het slapengaan dan. Dit soort rap kan zelfs ik waarderenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
vechten, drinken stelen het kan je allemaal echt geen kanjermoer schelen
ik sjaak swartquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat wilde ik sowieso al wel, maar nu nog meerquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
ohjeeequote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Oke, anders is saind mn enige optie om naar Ajax te gaan, en dat wil ik niet ...
Ik lees gewoon over deze post heenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Oke, anders is saind mn enige optie om naar Ajax te gaan, en dat wil ik niet ...
Ik heb vroeger wel eens met Strootman gevoetbald op een bijveldje. Hij komt van de zelfde vereniging als mijn neefjes.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb zelfs nog gevoetbald op dezelfde club als Pieters man, ik ken z'n ouders.
HOSSA
Ja zekers, alleen ff kijken hoe we stoeltjes regelen, gezien het maar 1 kaart per SCC/CC is.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:18 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik lees gewoon over deze post heen
Maar klassiekertje doen dan? Ben ik sowieso voor te porren
Nooit op eerlijk gezegd, sterk bier toch? Vind kanon en atlas enzo ook niks eigenlijk dus nooit echt behoefte gehad om die bav te proberen. Zeker omdat normale bav al geen succes isquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gadverdamme.
Saind, vind je Bavaria 8 6 lekker?
Stop eens met einde bericht, je lijkt tyron wel, dat wil je toch niet?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb vroeger wel eens met Strootman gevoetbald op een bijveldje. Hij komt van de zelfde vereniging als mijn neefjes.
Einde bericht.
Ik heb een kaart hèquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja zekers, alleen ff kijken hoe we stoeltjes regelen, gezien het maar 1 kaart per SCC/CC is.
8.6quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gadverdamme.
Saind, vind je Bavaria 8 6 lekker?
Heel internet staat er vol mee joh. Vorig jaar met 3 man kunnen gaan voor een normale prijs.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja zekers, alleen ff kijken hoe we stoeltjes regelen, gezien het maar 1 kaart per SCC/CC is.
ik wil wel halen hoorquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je kunt er meerdere achter elkaar invoeren, dan pleurt ie je toch gewoon naast elkaar?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, maar straks zit je in een heel ander vak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |