Ze kwamen één voor één opquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb later nog flitsen gezien en daar zag je dat spelers met een top 40 deuntje opkwamen.
Dan heb je het niet echt begrepen als club zeg maar.
Er is mij medegedeeld dat het 35 graden werd. Volgens jouw plaatje maximaal 31.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hou van temperaturen van 30+
Stoere boy hoor.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Gangsterrappertje hoor.
Hij zegt overigens kanjer geen kanker, ROn.
hou opquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ze kwamen één voor één op![]()
![]()
![]()
Vorig jaar gewoon zoals het hoorde het hele team in 1x op met allemaal fakkels en daarna één voor één voorgesteld (door capo Dani dat dan weer wel maar goed).
dat is Spanje oetlulquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er is mij medegedeeld dat het 35 graden werd. Volgens jouw plaatje maximaal 31.
Oke manquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
![]()
![]()
Vorig jaar gewoon zoals het hoorde het hele team in 1x op met allemaal fakkels en daarna één voor één voorgesteld (door capo Dani dat dan weer wel maar goed).
kan me geen kankermoer schelenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Gangsterrappertje hoor.
Hij zegt overigens kanjer geen kanker, ROn.
Koop gewoon een Az shirtje joh. Ik ben ook overgestapt op Ado den Haag.quote:
Oh... Tjacka4mod en zulks.quote:
Afgang. Ik voelde me er ook niet geheel thuis. Vorig jaar ook op het grasveld maar dat was gewoon super tof!quote:
Ja dat zeg ik. Dan snap je het niet helemaal.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dit is Tenerifequote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er is mij medegedeeld dat het 35 graden werd. Volgens jouw plaatje maximaal 31.
Wel godverdomme c_a. Ik dacht chill, lekker windje dit dat. Is dat niet hier.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dit is Tenerife
Volgende week vrijdag zit ik daar
Ja godver. Hoe moet ik dat nou wetenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dit is Tenerife
Volgende week vrijdag zit ik daar
az nooit.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Koop gewoon een Az shirtje joh. Ik ben ook overgestapt op Ado den Haag.
[..]
Oh... Tjacka4mod en zulks.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wel godverdomme c_a. Ik dacht chill, lekker windje dit dat. Is dat niet hier.
Normaal en Feyenoord ook nooit.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik. Dan snap je het niet helemaal.
Maarja. Spontaniteit en Ajax is nooit echt een goede combi geweest.
Dus je bent niet op vakantie of wel om 18 augustusquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
az nooit.
Wie heb je achterop je shirt?
Van Duin natuurlijk. Ik ken zijn vriendinquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
az nooit.
Wie heb je achterop je shirt?
Klopt. Dat maakt het juist zo mooi.quote:
HOUD JE BEK JOH DEBIELquote:
nou dat hoor je gewoon te wetenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja godver. Hoe moet ik dat nou weten
Maar mooiIs er momenteel nog relatieve rust, of?
Succes en Rotterdam ook niet.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik. Dan snap je het niet helemaal.
Maarja. Spontaniteit en Ajax is nooit echt een goede combi geweest.
Heerenveen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Succes en Rotterdam ook niet.
Feyenoord en prijzen ook niet.
niet kom 17 op 18 thuis dacht ikquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dus je bent niet op vakantie of wel om 18 augustus
Clubliefde en Rens ook niet.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Succes en Rotterdam ook niet.
Feyenoord en prijzen ook niet.
Wel grappig dat je weer laat zien waarom Ajax je tweede club is, omdat ze toevallig het meeste gewonnen hebben.quote:
Wat moet je nou?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wel grappig dat je weer laat zien waarom Ajax je tweede club is, omdat ze toevallig het meeste gewonnen hebben.
oeh ik wil shirtje van telstar en dan met die gekke Chinees op de fotoquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van Duin natuurlijk. Ik ken zijn vriendin
Binnenkort maar wat geld vrijmaken voor een seizoenskaart. Wellicht ga ik wel naast mijn neef staan.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oeh ik wil shirtje van telstar en dan met die gekke Chinees op de foto
Staan joh? Ben jij zo'n hoolie?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Binnenkort maar wat geld vrijmaken voor een seizoenskaart. Wellicht ga ik wel naast mijn neef staan.
Geregen.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Goed verhaal Rens. Nog dames aan je staafmixer gerijgt?
dan ben je echt een baas.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Binnenkort maar wat geld vrijmaken voor een seizoenskaart. Wellicht ga ik wel naast mijn neef staan.
Oke, anders is saind mn enige optie om naar Ajax te gaan, en dat wil ik niet ...quote:
Hij wel ja. Geen plek over op de rug etc. maar ik kan ook best ruig zijn.quote:
Ik kwam zaterdag bij de Surinamer Frank Demouge tegen. Beat that.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:13 schreef Saind het volgende:
Ik ben wel eens op een verjaardag geweest waar Erik Pieters was, ik deel geen handtekeningen uit.
Was trouwens oprecht lastig om die kamer nog in te komen met dat ego van hem
Midden-Noord vanzelfsprekend.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dan ben je echt een baas.
op vakkie m toch
vechten, drinken stelen het kan je allemaal echt geen kanjermoer schelenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij wel ja. Geen plek over op de rug etc. maar ik kan ook best ruig zijn.
TUIG TUIG TUIG VAN DE RICHEL
Ik heb Johan Cruyff wel eens ontmoet, wil je me nu aanraken?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb zelfs nog gevoetbald op dezelfde club als Pieters man, ik ken z'n ouders.
HOSSA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |