Schijnt een teken te zijn dat je een efficient brein hebt als je dingen snel vergeet die je niet meer gebruikt.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik dan wel weer. Het boeit mij dan ook echt niet meer. Gemaakt = gemaakt.
quote:Op maandag 17 juni 2013 23:42 schreef Typisch het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=147902165399603
Dafuq, skip dat jongetje even
Ja die heb je van C_A denk ik?quote:Op maandag 17 juni 2013 23:42 schreef Typisch het volgende:
Zo die kan zingen.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:42 schreef Typisch het volgende:
Stijn.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoe heet die kleine rapper ook alweer?
Nee.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:42 schreef Typisch het volgende:
Uh, oké.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:42 schreef Typisch het volgende:
Ze hebben al ruim 3 dagen een relatie.quote:Heerlijk kroelen with love♡ straks lkkr slapen saampjes, love that girl! She means the world to me! Love you
Oud nieuws man.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:42 schreef Typisch het volgende:
Kleine Viezerikquote:Op maandag 17 juni 2013 23:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoe heet die kleine rapper ook alweer?
Aan de ene kant denk ik laat ze lekker verliefd wezen, aan de andere kant walg ik ervan.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ze hebben al ruim 3 dagen een relatie.
Zo dit was mijn Facebook kwartiertje weer.
einde bericht
Je hebt ook nog Lil Kleine.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kleine Viezerik
Lil Wayne
Lil Bow Wow
Weet je dat ik deze amper kan waarderen? Ik weet i.i.g wel dat jij deze reactie van mij erg kan waarderen.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kleine Viezerik
Lil Wayne
Lil Bow Wow
Hoerenjong, teringlijer, schande voor Ajax etc.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je hebt ook nog Lil Kleine.
En da tis echt een kanjer debiel.
hoezo voor ajax?quote:Op maandag 17 juni 2013 23:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoerenjong, teringlijer, schande voor Ajax etc.
Lil Kleinequote:Op maandag 17 juni 2013 23:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is een naam die verwarrend is.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Inderdaad, ook om dit soort gasten "Ik voel me zo verdomd alleen" te laten verneuken. Het mooie was dat niemand meezong/meedeed en Danny de Mun(c)k die gelijk daarna kwam als een echte showmaster de show stal. Hij deed het verschrikkelijk goed en toen zag je pijnlijk het grote verschil.quote:
Boeiend. De echte Ajacieden zaten toch gewoon in het centrum. Leuk voor de dagjesmensen toch al die artiestjes.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Inderdaad, ook om dit soort gasten "Ik voel me zo verdomd alleen" te laten verneuken. Het mooie was dat niemand meezong/meedeed en Danny de Mun(c)k die gelijk daarna kwam als een echte showmaster de show stal. Hij deed het verschrikkelijk goed en toen zag je pijnlijk het grote verschil.
Doe eens normaal met die UI changes man.quote:
Ik als echte Ajacied zat natuurlijk eerst in het stadion.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Boeiend. De echte Ajacieden zaten toch gewoon in het stadion. Leuk voor de dagjesmensen toch al die artiestjes.
Ninja edit.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik als echte Ajacied zat natuurlijk eerst in het stadion.
Goed verhaal Rens. Nog dames aan je staafmixer gerijgt?quote:Op maandag 17 juni 2013 23:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Inderdaad, ook om dit soort gasten "Ik voel me zo verdomd alleen" te laten verneuken. Het mooie was dat niemand meezong/meedeed en Danny de Mun(c)k die gelijk daarna kwam als een echte showmaster de show stal. Hij deed het verschrikkelijk goed en toen zag je pijnlijk het grote verschil.
Rens. Ik kom binnenkort een week naar Vledder. We gaan niet meeten, maar ik wilde je even mededelen dat de regio een stuk stoerder wordt.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik als echte Ajacied zat natuurlijk eerst in het stadion.
Ninja edit is als je nog snel iets veranderd in je post.quote:
Ik bedoelde centrum.quote:
Dat is mijn dagelijkse bezigheid.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Goed verhaal Rens. Nog dames aan je staafmixer gerijgt?
Wat moet je daar? Ik ken het halve dorp daarquote:Op maandag 17 juni 2013 23:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rens. Ik kom binnenkort een week naar Vledder. We gaan niet meeten, maar ik wilde je even mededelen dat de regio een stuk stoerder wordt.
Waar is de halve paniekzaaierij van 35+ graden gebleven?quote:
Huisje. Ik heb enkel ja gezegd, voor de rest zie ik het wel.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat moet je daar? Ik ken het halve dorp daar
Ja ik twijfelde nog wel om Leidse na de wedstrijd te pakken maar ik kom toch voor de spelers hé. Viel me wel enorm tegen t.o.v vorgi jaar.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik bedoelde centrum.
De huldiging was toch wat meer voor gezinnetjes en dagjesvolk.
hoezoquote:Op maandag 17 juni 2013 23:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Doe eens normaal met die UI changes man.
TAHITIquote:Op maandag 17 juni 2013 23:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb je nu weer een andere UI? Identiteitscrisis?
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:01 schreef Pascalus het volgende:
Ik heb geen flauw idee wie Lil Kleine is en dat wil ik graag zo houden.
Ik heb later nog flitsen gezien en daar zag je dat spelers met een top 40 deuntje opkwamen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja ik twijfelde nog wel om Leidse na de wedstrijd te pakken maar ik kom toch voor de spelers hé. Viel me wel enorm tegen t.o.v vorgi jaar.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb later nog flitsen gezien en daar zag je dat spelers met een top 40 deuntje opkwamen.
Dan heb je het niet echt begrepen als club zeg maar.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waar is de halve paniekzaaierij van 35+ graden gebleven?
[..]
Huisje. Ik heb enkel ja gezegd, voor de rest zie ik het wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |