Uh, oké.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer, ik herkende alleen de titel nog.
Niet perse. Het is toch enigszins opmerkelijk te noemen dat jij een boek wat je 2? jaar geleden hebt gelezen niet kunt herinneren. Of in ieder geval kunt stellen of je het leuk/saai/slecht of goed vond.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je gebruikt dit zinnetje verkeerd.
Graag gedaan.
Gewoon uitreksel lezen van scholieren.comquote:Op maandag 17 juni 2013 23:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet perse. Het is toch enigszins opmerkelijk te noemen dat jij een boek wat je 2? jaar geleden hebt gelezen niet kunt herinneren. Of in ieder geval kunt stellen of je het leuk/saai/slecht of goed vond.
Challaz gingerquote:
Ruim 3 jaar geleden, maar ik heb echt geen idee meer.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet perse. Het is toch enigszins opmerkelijk te noemen dat jij een boek wat je 2? jaar geleden hebt gelezen niet kunt herinneren. Of in ieder geval kunt stellen of je het leuk/saai/slecht of goed vond.
Ik heb vorig jaar 14 boeken gelezen voor m'n Nederlands examen maar zou ze ook niet meer echt kunnen herinneren hoor.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah ik lees zelden, maar de boeken welke ik lees blijven mij wel enigszins bij.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar 14 boeken gelezen voor m'n Nederlands examen maar zou ze ook niet meer echt kunnen herinneren hoor.
Als je boeken niet met plezier leest blijft het ook niet echt hangen.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah ik lees zelden, maar de boeken welke ik lees blijven mij wel enigszins bij.
Dat probleem heb ik dan wel weer. Het boeit mij dan ook echt niet meer. Gemaakt = gemaakt.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:35 schreef Pascalus het volgende:
Ik weet nu al niet meer waar m'n tentamen van vandaag over ging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |