Ik wil graag m'n excuses aanbieden voor jouw domme gedrag.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het harde werken, koelbloedigheid voor het doel durf ik nog wel toe te geven.
quote:Op maandag 17 juni 2013 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er was eens een jongen. Die werd in zijn kont geboord door een baby. Toen kreeg hij aids. Hij ging dood maar kwam terug als een geest. Hij spookte nachtenlang rond bij de baby. De baby werd hier zo krankzinnig door dat hij een account maakte op FOK!. Hier zette hij vaak FM screens in de SC en noemde hij iedereen een debiel. Ook zat hij in een jarenlange ontkenningsfase. En toen ging hij avondeten. Om 3 uur 's middags.
Einde verhaal.
Ik moest eigenlijk wel lachen.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Er was eens een jongen. Die werd in zijn kont geboord door een baby. Toen kreeg hij aids. Hij ging dood maar kwam terug als een geest. Hij spookte nachtenlang rond bij de baby. De baby werd hier zo krankzinnig door dat hij een account maakte op FOK!. Hier zette hij vaak FM screens in de SC en noemde hij iedereen een debiel. Ook zat hij in een jarenlange ontkenningsfase. En toen ging hij avondeten. Om 3 uur 's middags.
Oké ik vertel het nog maar één keertje dan:quote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oké ik vertel het nog maar één keertje dan:
Einde verhaal.
quote:Op maandag 17 juni 2013 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Einde verhaal.
Cartoon Network?quote:Op maandag 17 juni 2013 22:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik ga denk ik zo Network kijken. Wat vinden we daarvan GGMM?
Triest ditquote:Op maandag 17 juni 2013 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Einde verhaal.
Dat hoeft ook weer niet, maar is echt een kut naam.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:04 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ja. Noem het gewoon Noordflevotrecht.
Er komt een nieuwe provincie die Noord-Holland, Utrecht en Flevoland met elkaar verbindt.quote:
Gaan de andere provincies ook fuseren?quote:Op maandag 17 juni 2013 23:10 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Er komt een nieuwe provincie die Noord-Holland, Utrecht en Flevoland met elkaar verbindt.
zet zelf NOS journaal aanquote:Op maandag 17 juni 2013 23:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaan de andere provincies ook fuseren?
Binding met je provincie hebbenquote:Op maandag 17 juni 2013 23:10 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Er komt een nieuwe provincie die Noord-Holland, Utrecht en Flevoland met elkaar verbindt.
Volgens mij hebben ze dat sowieso alleen maar in Limburg, Friesland en Brabant.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik at een stuk gember ontbijtkoek van Peijnenburg terwijl het niet als ontbijt diende.
[..]
Binding met je provincie hebben
En Zeeland.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze dat sowieso alleen maar in Limburg, Friesland en Brabant.
Ik heb er vandaag nog zo eentje gehad. Er stond echter geen ijsbeer maar Kabouter Plop op de verpakking.quote:
Oja. Zeeland. Zo'n vergeten provincie. Net als Overijssel en Drenthe.quote:
alleen deze zijn goed wat een bazenijsjesquote:Op maandag 17 juni 2013 23:17 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik heb er vandaag nog zo eentje gehad. Er stond echter geen ijsbeer maar Kabouter Plop op de verpakking.
Niet alle provincies onthouden.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja. Zeeland. Zo'n vergeten provincie. Net als Overijssel en Drenthe.
Raket kankerlekkerquote:Op maandag 17 juni 2013 23:19 schreef Caland het volgende:
Altijd raketje of perenijsje
Jeweet hoe we doen G
Neem nou Drenthe. Volgens mij gebeurt daar echt nooit iets. Ja de TT.quote:
Ik vind paupers wel lekker bekken, en daar ben ik Drenthe dankbaar voor.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Neem nou Drenthe. Volgens mij gebeurt daar echt nooit iets. Ja de TT.
Zitten ook redelijk wat niggerkappers.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb het pauperparadijs gelezen. Was een alleraardigst boek.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind paupers wel lekker bekken, en daar ben ik Drenthe dankbaar voor.
Al ga ik binnenkort wel naar een huisje in Vledder... Ik denk dat ik Rens maar ga meeten.
Ik ook, voor mijn eindlijst op de HAVO.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb het pauperparadijs gelezen. Was een alleraardigst boek.
TopicTitel?quote:Op maandag 17 juni 2013 23:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat vond jij er van?quote:Op maandag 17 juni 2013 23:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ook, voor mijn eindlijst op de HAVO.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |