en als je dat al wil hebben, dan zijn er wel makkelijkere manierenquote:Op maandag 17 juni 2013 17:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Krijg er gekke bijwerkingen van ook. Hoge hartslag, zweet, heel warm, droge mond, kan nooit goed zijn
Met welk team?quote:Op maandag 17 juni 2013 17:58 schreef Insomnia_ het volgende:
ik krijg nu zomaar in fm13 rood zodner reden kutspel
Ik begin te verliezenquote:Op maandag 17 juni 2013 17:58 schreef Insomnia_ het volgende:
ik krijg nu zomaar in fm13 rood zodner reden kutspel
Aidsfilm.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik zag vanavond voor het eerst The Last Samurai, goede film was dat
GGMM
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 juni 2013 18:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aidsfilm.Einde was wel minder idd. Mag wel in een spoilertje trouwens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ja, oeps.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Einde was wel minder idd. Mag wel in een spoilertje trouwens.
Waarom in een spoiler? Iedereen met meer dan 1 hersencel kan het einde toch wel verzinnen?quote:Op maandag 17 juni 2013 18:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Einde was wel minder idd. Mag wel in een spoilertje trouwens.
Was eerst met Feyenoord begonnen maar vind de Eredivisie niet zo leuk om te spelen en kreeg een crashdump.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet je wel volhouden hè. Komt die club uit de buurt van je woonplaats ofzo?
Ja maar voor Happel mag het wel in een spoilertje.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Waarom in een spoiler? Iedereen met meer dan 1 hersencel kan het einde toch wel verzinnen?
Ik heb het gezien, maar viel in slaap na 40 min. Wat een aids film.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Waarom in een spoiler? Iedereen met meer dan 1 hersencel kan het einde toch wel verzinnen?
Ohja, Happel loopt 10 jaar achter, da's waar.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja maar voor Happel mag het wel in een spoilertje.
toch heb je constant een 'het-zal-toch-niet' ideequote:Op maandag 17 juni 2013 18:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Eredivisie is best leuk. Zeker als de hele competitie beter wordt zoals bij mij nuquote:Op maandag 17 juni 2013 18:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Was eerst met Feyenoord begonnen maar vind de Eredivisie niet zo leuk om te spelen en kreeg een crashdump.
En nee, aardig uit de richting. Zomaar iets gepakt eigenlijk wat er leuk uitzag.
Laatste paar jaar speelde ik wel altijd Southampton maar nu starten ze in de premier is toch minder leuk.
Ja en als het daadwerkelijk gebeurt zit je de rest van de film tequote:Op maandag 17 juni 2013 18:15 schreef Adames het volgende:
[..]
toch heb je constant een 'het-zal-toch-niet' idee
Ik vind het begin zo saai, als ik Nederlandse competitie speel altijd pak ik een Jupiler league teamquote:Op maandag 17 juni 2013 18:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eredivisie is best leuk. Zeker als de hele competitie beter wordt zoals bij mij nu.
Jij gaat wel vaak naar de bios hè?quote:Op maandag 17 juni 2013 18:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Donderdag trouwens Man of Steel IMAX, niks mis mee.
Ik doe wel standaard een paar games met Ajax. En dan uitdaging dat ik een volledig Nederlands team moet hebben ofzo. Nu heb ik een game met GAEquote:Op maandag 17 juni 2013 18:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind het begin zo saai, als ik Nederlandse competitie speel altijd pak ik een Jupiler league team
quote:Op maandag 17 juni 2013 18:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij gaat wel vaak naar de bios hè?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drukke zomer idd.
quote:Op maandag 17 juni 2013 18:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]World War Z, Pacific RimSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drukke zomer idd.![]()
[..]Zo'n pathekaart?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drukke zomer idd.VBL SC influencer
Left, right, behind
[..]Allemaal films die ik waarschijnlijk niet ga kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drukke zomer idd.
Oh.
In fm2008 had ik een prachtgame met Cambuurquote:Op maandag 17 juni 2013 18:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik doe wel standaard een paar games met Ajax. En dan uitdaging dat ik een volledig Nederlands team moet hebben ofzo. Nu heb ik een game met GAE. Is wel leuke uitdaging
Zal ze ook vast niet allemaal bezoeken. Wel de meeste.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Allemaal films die ik waarschijnlijk niet ga kijken.
Eurocinemaquote:Op maandag 17 juni 2013 18:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat is helaas te ver voor mij met reiskosten. Gaat meestal Den Bosch worden.
Ah. En dan elke keer los betalen?quote:Op maandag 17 juni 2013 18:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat is helaas te ver voor mij met reiskosten. Gaat meestal Den Bosch worden.
Toen speelde ik het voor het eerst volgens mij. Begon ik met VVVquote:Op maandag 17 juni 2013 18:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In fm2008 had ik een prachtgame met Cambuur
Champions league contenders enzo
bazen trailer had die
Nee, JT.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:19 schreef ValHallen het volgende:
[..]
EurocinemaGare bios is dat, maar de rest is idd te ver weg.
Ik krijg er een 'I Am Legend'-gevoel bij. Die had ook een 7,1.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Staat momenteel op 7,3 hoger dan ik had verwacht.
Renende zombies zuigen.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:20 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd, zombiefilms wekken altijd mijn interesse.
Ah ok. Wel jammer dat pathe te ver is dan als je zo vaak gaat. Merk dat zo een abo hier best populair is.quote:
Rennende zombies zijn juist wel gaafquote:Op maandag 17 juni 2013 18:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik krijg er een 'I Am Legend'-gevoel bij. Die had ook een 7,1.
[..]
Renende zombies zuigen.
Al die Mocro wijven hebben er zo 1.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah ok. Wel jammer dat pathe te ver is dan als je zo vaak gaat. Merk dat zo een abo hier best populair is.
Oke, hopelijk kunnen ze ook vliegen dan.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Rennende zombies zijn juist wel gaafMooie verfrissing van het genre.
IMAX is het wel waard om extra te reizen. Maar JT is ook een goede biosquote:Op maandag 17 juni 2013 18:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah ok. Wel jammer dat pathe te ver is dan als je zo vaak gaat. Merk dat zo een abo hier best populair is.
Mensen kunnen ook niet vliegen dus deze opmerking slaat kant noch wal.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke, hopelijk kunnen ze ook vliegen dan.
Zombies zijn geen mensen.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mensen kunnen ook niet vliegen dus deze opmerking slaat kant noch wal.
Wanneer komt die kut Destiny nou uit? Kan niet wachten.quote:
Wat is dat?quote:Op maandag 17 juni 2013 18:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wanneer komt die kut Destiny nou uit? Kan niet wachten.
2014 pas man.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wanneer komt die kut Destiny nou uit? Kan niet wachten.
Nieuwe game van Bungie.quote:
Fuck man. Lijkt me echt een tof spel. Welke shooter moet ik nu dan kopen?quote:Op maandag 17 juni 2013 18:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
2014 pas man.Denk maart ofzo.
[..]
Nieuwe game van Bungie.![]()
Bungie.
Battlefield 4, jeweetquote:Op maandag 17 juni 2013 18:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Fuck man. Lijkt me echt een tof spel. Welke shooter moet ik nu dan kopen?
Titanfall.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Fuck man. Lijkt me echt een tof spel. Welke shooter moet ik nu dan kopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft Oss een bioscoopquote:Op maandag 17 juni 2013 18:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
IMAX is het wel waard om extra te reizen. Maar JT is ook een goede bios![]()
Hier in Oss is het kut. Maar dat hoef ik jou niet te vertellen.
Moet ff naar kijken. Lijkt me beetje 'te' eigenlijk.quote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 18:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Titanfall.Wat een aids is dat man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Zombies hebben net als mensen niet de lichaamsbouw om te kunnen vliegenquote:Op maandag 17 juni 2013 18:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zombies zijn geen mensen.
Zombies wáren mensen.
Net als vampiers.![]()
Geluid is meestal hard in de bioscoop. Ik snap niet dat mensen daar in slaap kunnen vallen.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Heeft Oss een bioscoop
Vind Imax ook wel ok, alleen het geluid staat naar mijn mening vaak te hard.
Nooit naar LotR geweest?quote:Op maandag 17 juni 2013 18:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geluid is meestal hard in de bioscoop. Ik snap niet dat mensen daar in slaap kunnen vallen.
Vampiers ook niet, toch kunnen ze het.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:28 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zombies hebben net als mensen niet de lichaamsbouw om te kunnen vliegen
Hm, nee, doe mij de originele zombie van Romero maar. Dat was een bazenfilmquote:Op maandag 17 juni 2013 18:28 schreef ValHallen het volgende:
Maar ik vind het allebei wel wat hebben. Trage zombies zijn cool vanwege de dreiging die zo langzaam maar zeker groter wordt en rennende zombies zijn cool omdat snelheid ze onvoorspelbaarder maakt.
Jammerquote:Op maandag 17 juni 2013 18:28 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zombies hebben net als mensen niet de lichaamsbouw om te kunnen vliegen
quote:Op maandag 17 juni 2013 18:33 schreef Typisch het volgende:
Ik vind zombies bijna altijd kut
einde bericht
Op de trein ermee!quote:Op maandag 17 juni 2013 18:35 schreef Caland het volgende:
Zombies vond ik eigenlijk alleen leuk in new kids
new kids vond ik eigenljik alleen leuk voor tokkies.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:35 schreef Caland het volgende:
Zombies vond ik eigenlijk alleen leuk in new kids
Al jaren niet meer op.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:36 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie van dit ultieme genot?
quote:Op maandag 17 juni 2013 18:36 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
New Kids is alleen leuk voor mensen met een verstandelijke beperking.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
new kids vond ik eigenljik alleen leuk voor tokkies.
Hou maar. Vind het niks.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:36 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie dat jij en ik weer perfect op één lijn zitten.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
New Kids is alleen leuk voor mensen met een verstandelijke beperking.
Ach. Banale humor is op zijn tijd wel leuk.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moet kunnen. Beetje zwarte humor.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Smakeloze grap.
Gr gr fok admins en moderators.
ultiem genotquote:Op maandag 17 juni 2013 18:36 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
Een positieve constateringquote:Op maandag 17 juni 2013 18:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie dat jij en ik weer perfect op één lijn zitten.
Met deze instelling blijven programma's als 'Toren C' genoeg kijkers houden om te blijven bestaan.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach. Banale humor is op zijn tijd wel leuk.
nu ook niet meer leuk nadat elke zin al 100 keer door iedereen is nagedaan. net zo kut als een oude hans teeuwenshow terug kijkenquote:
Zoals gezegd faalt Á Bola weer eens teringhard.twitter:thijsslegers twitterde op maandag 17-06-2013 om 18:38:17Overmars heeft zelfs nog nooit met de zaakwaarnemer van Labyad gesproken. Ook niet over iets anders reageer retweet
Dus jij vond het leuk voor tokkies dat zij New Kids leuk konden vinden?quote:Op maandag 17 juni 2013 18:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je had toch ook niet verwacht dat Labyad naar Ajax ging?quote:Op maandag 17 juni 2013 18:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Zoals gezegd faalt Á Bola weer eens teringhard.twitter:thijsslegers twitterde op maandag 17-06-2013 om 18:38:17Overmars heeft zelfs nog nooit met de zaakwaarnemer van Labyad gesproken. Ook niet over iets anders reageer retweet
Kijk eens hoe geniaal ik ben.
Het grappige is dat zelfs Brabanders het zijn gaan nadoen.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:40 schreef Adames het volgende:
[..]
nu ook niet meer leuk nadat elke zin al 100 keer door iedereen is nagedaan. net zo kut als een oude hans teeuwenshow terug kijken
Labyad doet het voor het geld. Maar het gaat meer om het punt dat Á Bola weer eens faalt.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je had toch ook niet verwacht dat Labyad naar Ajax ging?
Tuurlijk, je bent best knap als je lacht.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus jij vond het leuk voor tokkies dat zij New Kids leuk konden vinden?
quote:Op maandag 17 juni 2013 18:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik wil in een bad zitten met alleen maar Nutella er inquote:Op maandag 17 juni 2013 18:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Tsjah. Puur vind ik nog wel te eten. Maar Nutelle is mij veel te zoet.
quote:
Kan geregeld worden, maar dan neemt Ajacied4lf wel foto's van het hele proces.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik wil in een bad zitten met alleen maar Nutella er in
Weird.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Uh, Oke.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat is wel erg overdreven.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee hij heeft een hekel aan Nutellaquote:Op maandag 17 juni 2013 18:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Ik zou mij bijna aan de films wagen. Hoewel ik de serie best leuk vond, vond ik de films iets teveel van het goede qua uitmelkerij.
[..]
Kan geregeld worden, maar dan neemt Ajacied4lf wel foto's van het hele proces.
Best wel.quote:
Ik niet.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee hij heeft een hekel aan Nutella
Download de Duitse versie dan.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:45 schreef Caland het volgende:
Ik vraag mij alleen af of die scene ook in de Duitse versie van de film zat.
Jammer.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo nieuwsgierig ben ik nou ook weer niet.
Het grappig is dat mensen die op de hak genomen worden de mensen zijn die het helemaal fantastisch vinden.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Het grappige is dat zelfs Brabanders het zijn gaan nadoen.
Dat is niet goed voor je vulva.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Na intensief speurwerk ben ik opquote:Op maandag 17 juni 2013 18:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo nieuwsgierig ben ik nou ook weer niet.
Ok Kapi.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, oeps als je zo'n naïeve kut bent die met open tas in een mensenmassa gaat staan.
Je moet van andermans spullen afblijven met je poten, maar als je zo naief bent dat je denkt dat je met een smartphone van een paar honderd euro in een open tas rond kunt lopen zonder risico te lopen dat hij gestolen wordt heb ik er eigenlijk niet zoveel medelijden mee.quote:
Tokkies vinden het inderdaad geweldig en die worden juist belachelijk gemaaktquote:Op maandag 17 juni 2013 18:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het grappig is dat mensen die op de hak genomen worden de mensen zijn die het helemaal fantastisch vinden.
Jij vond het geweldig dus?quote:Op maandag 17 juni 2013 18:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Tokkies vinden het inderdaad geweldig en die worden juist belachelijk gemaakt
is wel vaker zo, studenten omarmen ook de Lullo's en de ambtenaren zijn ook nog de grootste fans van Debiteuren Crediteurenquote:Op maandag 17 juni 2013 18:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het grappig is dat mensen die op de hak genomen worden de mensen zijn die het helemaal fantastisch vinden.
Fijn om te weten detectivequote:Op maandag 17 juni 2013 18:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit bijvoorbeeld:quote:Op maandag 17 juni 2013 18:59 schreef Adames het volgende:
wat vinden mensen eigenlijk leuk aan die broertjes Kalkbrenner
Broertjes?quote:Op maandag 17 juni 2013 18:59 schreef Adames het volgende:
wat vinden mensen eigenlijk leuk aan die broertjes Kalkbrenner
Grappig.quote:
Zou tussen ons blijven.quote:
Ja eey, je hebt nog steeds geen mooie arabische of perzische gergeld voor mijquote:
Dat kan. Ze hebben er wel meer gemaakt.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Grappig.
Enige liedje die ik van hun ken:
had ik toch wat specifieker moeten zijn door alleen Paul te noemen.quote:
Komt goed.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja eey, je hebt nog steeds geen mooie arabische of perzische gergeld voor mij
Zonder snor is te regelen, maar zonder armhaar? Je maakt het mij wel moeilijk.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ken je er geen , zonder armhaar en snor, die iemand zoekt?
Ook chill.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:05 schreef Adames het volgende:
[..]
had ik toch wat specifieker moeten zijn door alleen Paul te noemen.
Perzische hebben nauwelijks haarquote:Op maandag 17 juni 2013 19:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zonder snor is te regelen, maar zonder armhaar? Je maakt het mij wel moeilijk.
Staat genoteerd.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:13 schreef RensAjacied het volgende:
Heb nitro nooit gezien, wel die filmpjes in het begin plat gedraaid en turbo.
Hahahahahahahaha.quote:
Tentamens man. Geef me 2 weken.quote:
Wat lach je, perzen zijn heel anders dan turken en arabische manquote:Op maandag 17 juni 2013 19:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hahahahahahahaha.
[..]
Tentamens man. Geef me 2 weken.
Daarom post je nu weer zoveelquote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 19:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt voor de dagelijkse nieuwsbijdrage Niels. Ik vind het weer een goed gekozen onderwerp
Alleen Iraanse volkeren man.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat lach je, perzen zijn heel anders dan turken en arabische man
Ja.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daarom post je nu weer zoveel
[..]Het was een lastige keuze vandaag, ik las net ook iets over een harnas voor cavia's.
Dan zal ik mij vandaag op de showbizz richtenquote:Op maandag 17 juni 2013 19:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daarom post je nu weer zoveel
[..]Het was een lastige keuze vandaag, ik las net ook iets over een harnas voor cavia's.
Ik stam af van Ariërs.quote:De Iraanse volkeren zijn een Indo-Europeese Ethno-Linguistische groep die een Indo-Iraanse taal spreken. De meeste Iraanse volkeren leven in het Midden-Oosten, Anatolië, Iran, Afghanistan en de Kaukasus. De Skythen, Parthen, Perzen, Osseten, Meden, Alanen, Sarmaten, Bactriërs, Cimmeriërs, Tadzjieken, Koerden en Pashtuns zijn enkele Iraanse volkeren.[1][2][3][4][5][6][7] De Iraanse volkeren stammen af van de Ariërs, een Indo-Europees volk dat rond 1000 v.Chr. naar Iran en de genoemde streken migreerde.
Nee, wat is daar te doen?quote:Op maandag 17 juni 2013 19:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben jij wel eens bij Van Tilburg in Nistelrode geweest?
Vroeg me af of dat een beetje een relaxte winkel is. Moet behoorlijk groot zijn maar ken niemand die er is geweest.quote:
Ja ziet er wel groot uit. Maar kom bijna nooit in de dorpen.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Vroeg me af of dat een beetje een relaxte winkel is. Moet behoorlijk groot zijn maar ken niemand die er is geweest.
Heftig man.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan zal ik mij vandaag op de showbizz richten
Niks aan de hand. Ze hebben gewoon een hekel aan ruziemaken waardoor het er wat ongemakkelijk uitzag. Voor ruziemaken heb je ook ervaring nodig
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik twijfel toch wel aan zijn verhaal.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan zal ik mij vandaag op de showbizz richten
Niks aan de hand. Ze hebben gewoon een hekel aan ruziemaken waardoor het er wat ongemakkelijk uitzag. Voor ruziemaken heb je ook ervaring nodig
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was daar nooit echt mee bezig geweest, maar eigenlijk moest ik het wel weten. Hun hebben zoveel haar terwijl ik bijna niets heb.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe kon je dit nou nog niet weten
Iran is ook geen Semitisch volk en spreken nog steeds een Perzische taalquote:Op maandag 17 juni 2013 19:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Was daar nooit echt mee bezig geweest, maar eigenlijk moest ik het wel weten. Hun hebben zoveel haar terwijl ik bijna niets heb.
Geen borst haar. Geen rughaar. En geen baard.
Beter trappen ze die gast even in elkaar.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik twijfel toch wel aan zijn verhaal.
[ afbeelding ]
Perzen zijn ook heel anders, jammer dat ze islamitisch zijnquote:Op maandag 17 juni 2013 19:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Iran is ook geen Semitisch volk en spreken nog steeds een Perzische taal(Al is dat net de reden waarom)
En nu wat werk afronden voordat ik instort.
Mijn ouders kunnen ook farci praten.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Iran is ook geen Semitisch volk en spreken nog steeds een Perzische taal(Al is dat net de reden waarom)
En nu wat werk afronden voordat ik instort.
Ze zijn best rustig daarin hoor.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Perzen zijn ook heel anders, jammer dat ze islamitisch zijn
De normale bevolking wel ja, maar een deel van de arme boeren en de leiders niet. Ayatollahsquote:
$quote:Op maandag 17 juni 2013 19:35 schreef kapiteintje het volgende:
Gezellige vent ja.
[ afbeelding ]
Ik snap nooit waarom vrouwen vaak bij klootzakken blijven hangen.
$quote:Op maandag 17 juni 2013 19:35 schreef kapiteintje het volgende:
Gezellige vent ja.
[ afbeelding ]
Omdat ze denken dat zij hun kunnen genezen.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:35 schreef kapiteintje het volgende:
Gezellige vent ja.
[ afbeelding ]
Hier houdt hij alleen haar mond dicht, dat valt vaak nog wel te begrijpen. Maar om nou ook haar keel dicht te knijpen vind ik ook wel weer wat ver gaan.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:35 schreef kapiteintje het volgende:
Gezellige vent ja.
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Een deel ja. Hier zijn de dorpen ook best raar hoor.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De normale bevolking wel ja, maar een deel van de arme boeren en de leiders niet. Ayatollahs
Voor Iran is enkel jammer dat ze een Sjiietisch bewind hebben. Die hele afsplitsing is sowieso belachelijkquote:Op maandag 17 juni 2013 19:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Perzen zijn ook heel anders, jammer dat ze islamitisch zijn
Bible beltquote:Op maandag 17 juni 2013 19:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Een deel ja. Hier zijn de dorpen ook best raar hoor.
Enorm geforceerde humor. Kromme tenen.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vroeger kon ik er best om lachen...
Tuurlijk wel.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij het ook zo ziet.
Mwah. Heb je met alles eigenlijk. Beide denken dat zij de Islam het beste uitvoeren. Heb je met de christendom ook.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voor Iran is enkel jammer dat ze een Sjiietisch bewind hebben. Die hele afsplitsing is sowieso belachelijk. (Van beide kampen overigens)
Niet echt te vergelijken. Zeker gezien er binnen de Sjiieten en Soennieten weer 30 afsplitsingen en sektes zijn.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mwah. Heb je met alles eigenlijk. Beide denken dat zij de Islam het beste uitvoeren. Heb je met de christendom ook.
Zover gaat mijn kennis weer niet.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet echt te vergelijken. Zeker gezien er binnen de Sjiieten en Soennieten weer 30 afsplitsingen en sektes zijn.
Kut Ali.
Shia > Sunniquote:Op maandag 17 juni 2013 19:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet echt te vergelijken. Zeker gezien er binnen de Sjiieten en Soennieten weer 30 afsplitsingen en sektes zijn.
Kut Ali.
quote:
Het is dat je al op mijn lijstje staat van mensen die ik nooit meer serieus neem nadat je BNW mod werd.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vroeger kon ik er best om lachen...
quote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 19:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is dat je al op mijn lijstje staat van mensen die ik nooit meer serieus neem nadat je BNW mod werd.
Houdt iedereen op FOK! lijstjes bij ofzo.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is dat je al op mijn lijstje staat van mensen die ik nooit meer serieus neem nadat je BNW mod werd.
Nee is natuurlijk spreekwoordelijk achterlijke debiel.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Houdt iedereen op FOK! lijstjes bij ofzo.
Dat hebben ze binnen het protestantisme ook?quote:Op maandag 17 juni 2013 19:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Zeker gezien er binnen de Sjiieten en Soennieten weer 30 afsplitsingen en sektes zijn.
Ja, maar daar wordt nog wel enigszins een eenduidig beeld gevolgd. Bij de Sjieiten zijn er zelfs afsplitsingen welke Ali als Allah op aarde zien en hem boven Mohammed plaatsen.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat hebben ze binnen het protestantisme ook?
Je hebt je niet echt verdiept in je land van herkomst he?quote:
Zijn er ook slimme debielen?quote:Op maandag 17 juni 2013 19:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee is natuurlijk spreekwoordelijk achterlijke debiel.
Zoals je ziet sta jij nu op mijn lijstje van achterlijke debielen.
quote:Op maandag 17 juni 2013 19:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee is natuurlijk spreekwoordelijk achterlijke debiel.
Zoals je ziet sta jij nu op mijn lijstje van achterlijke debielen.
Beetje man.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt je niet echt verdiept in je land van herkomst he?
twitter:SuleyOzturk twitterde op maandag 17-06-2013 om 14:43:30Speciale aandacht vanavond ook voor Tahiti-verdediger Teheivarii Ludivion. Staat elke dag om 4.30 uur op om kokosnoten uit bomen te halen. reageer retweet
Mooie naam ookquote:Op maandag 17 juni 2013 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:SuleyOzturk twitterde op maandag 17-06-2013 om 14:43:30Speciale aandacht vanavond ook voor Tahiti-verdediger Teheivarii Ludivion. Staat elke dag om 4.30 uur op om kokosnoten uit bomen te halen. reageer retweet
Churandy Martina ook.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:18 schreef Typisch het volgende:
De lucht is hier nog strak blauw, ik ben blij.
einde bericht
Heb je zuurkool gegeten?quote:
Emotions are for the weak.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En terecht. Tevredenheid/blijheid verzwakt enkel de concentratie.
Ok.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:18 schreef Typisch het volgende:
De lucht is hier nog strak blauw, ik ben blij.
einde bericht
Ik heb hier ook last vanquote:Op maandag 17 juni 2013 20:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sowieso, nu nog mijn luiheid uit kunnen zetten en ik ben een totaalmens.
Dat bepaalt Louis.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Misschien kan Kapiteintje, zelf totaalmens, je wat nuttige tips geven voor die laatste stap. Anders kun je ook het boek van Van Gaal eens lezen.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn tip is: Leef in de geest van Louis. Wat zou Louis doen in deze situatie?quote:Op maandag 17 juni 2013 20:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien kan Kapiteintje, zelf totaalmens, je wat nuttige tips geven voor die laatste stap. Anders kun je ook het boek van Van Gaal eens lezen.
Zijn broek laten zakken.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mijn tip is: Leef in de geest van Louis. Wat zou Louis doen in deze situatie?
Schreeuwen.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mijn tip is: Leef in de geest van Louis. Wat zou Louis doen in deze situatie?
quote:
LR, laat schreeuwend je broek zakken en ik denk dat je al een heel eind op weg bent om totaalmens te worden.quote:
Alleen als je met een groep mannen bij elkaar bent.quote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 20:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
HEERLIJKE BAL DE VRIJ! ZO MOET DAT JANMAAT!
JA! JAAA! GOED HOOR VAN WOLFSWINKELquote:Op maandag 17 juni 2013 20:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
HEERLIJKE BAL DE VRIJ! ZO MOET DAT JANMAAT!
Betrapt op EPO?quote:Op maandag 17 juni 2013 20:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Onjuist, Churandy is momenteel niet blij.
Is goed man. Laat nog even weten of je aangesproken bent door een chick omdat je zulke leuke schoenen hebt.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:36 schreef Typisch het volgende:
zo en nu ga ik een rondje lopen
dag mede FOK!'ertjes
Ohja, ik zag het ja.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Diskwalificatie op de 200m bij de Diamond League.
Wat een kneus.quote:
Er zijn spectaculairdere filmpjes te vinden van Wegmisbruikers.quote:
Eerst beleefd en wanneer zijn vriend erbij komt gelijk stoer doen.quote:
Toen ik deze post las moest ik direct weer denken aan zijn complimenten aan Heitingaquote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 20:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toen ik deze post las moest ik direct weer denken aan zijn complimenten aan Heitinga![]()
Waarna komt het youtube-filmpje uit Niels?
quote:
wtfquote:Op maandag 17 juni 2013 20:42 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Wat een kneus.![]()
Doet me een beetje denken aan deze:
Misschien komt die nog, maar voor een beetje kwaliteit hoop ik daarvoor op hulp van Dr.Mikey.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds vanaf 0:44 in een loop hebbenDaarbij liep het op het journaal verder door.
Maar heb je het einde zelf weggeknipt of was je bron gewoon niet volledig? Het is nu wel erg abrupt. Ik ben er vrij zeker van dat hij daarna nog even doorgaat met schreeuwen hoe mooi de bal wel niet was.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien komt die nog, maar voor een beetje kwaliteit hoop ik daarvoor op hulp van Dr.Mikey.
Dan was mijn bron onvolledig, alle schreeuwmomentjes heb ik bewaard.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar heb je het einde zelf weggeknipt of was je bron gewoon niet volledig? Het is nu wel erg abrupt. Ik ben er vrij zeker van dat hij daarna nog even doorgaat met schreeuwen hoe mooi de bal wel niet was.
Die agent is ook wel een kneus zeg.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:50 schreef RensAjacied het volgende:
Hahaha hij zegt kankermongooltje etc. tegen de politie en die doen niks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |