Een deel ja. Hier zijn de dorpen ook best raar hoor.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De normale bevolking wel ja, maar een deel van de arme boeren en de leiders niet. Ayatollahs
Voor Iran is enkel jammer dat ze een Sjiietisch bewind hebben. Die hele afsplitsing is sowieso belachelijkquote:Op maandag 17 juni 2013 19:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Perzen zijn ook heel anders, jammer dat ze islamitisch zijn
Bible beltquote:Op maandag 17 juni 2013 19:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Een deel ja. Hier zijn de dorpen ook best raar hoor.
Enorm geforceerde humor. Kromme tenen.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vroeger kon ik er best om lachen...
Tuurlijk wel.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij het ook zo ziet.
Mwah. Heb je met alles eigenlijk. Beide denken dat zij de Islam het beste uitvoeren. Heb je met de christendom ook.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voor Iran is enkel jammer dat ze een Sjiietisch bewind hebben. Die hele afsplitsing is sowieso belachelijk. (Van beide kampen overigens)
Niet echt te vergelijken. Zeker gezien er binnen de Sjiieten en Soennieten weer 30 afsplitsingen en sektes zijn.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mwah. Heb je met alles eigenlijk. Beide denken dat zij de Islam het beste uitvoeren. Heb je met de christendom ook.
Zover gaat mijn kennis weer niet.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet echt te vergelijken. Zeker gezien er binnen de Sjiieten en Soennieten weer 30 afsplitsingen en sektes zijn.
Kut Ali.
Shia > Sunniquote:Op maandag 17 juni 2013 19:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet echt te vergelijken. Zeker gezien er binnen de Sjiieten en Soennieten weer 30 afsplitsingen en sektes zijn.
Kut Ali.
quote:
Het is dat je al op mijn lijstje staat van mensen die ik nooit meer serieus neem nadat je BNW mod werd.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vroeger kon ik er best om lachen...
quote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 19:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is dat je al op mijn lijstje staat van mensen die ik nooit meer serieus neem nadat je BNW mod werd.
Houdt iedereen op FOK! lijstjes bij ofzo.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is dat je al op mijn lijstje staat van mensen die ik nooit meer serieus neem nadat je BNW mod werd.
Nee is natuurlijk spreekwoordelijk achterlijke debiel.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Houdt iedereen op FOK! lijstjes bij ofzo.
Dat hebben ze binnen het protestantisme ook?quote:Op maandag 17 juni 2013 19:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Zeker gezien er binnen de Sjiieten en Soennieten weer 30 afsplitsingen en sektes zijn.
Ja, maar daar wordt nog wel enigszins een eenduidig beeld gevolgd. Bij de Sjieiten zijn er zelfs afsplitsingen welke Ali als Allah op aarde zien en hem boven Mohammed plaatsen.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat hebben ze binnen het protestantisme ook?
Je hebt je niet echt verdiept in je land van herkomst he?quote:
Zijn er ook slimme debielen?quote:Op maandag 17 juni 2013 19:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee is natuurlijk spreekwoordelijk achterlijke debiel.
Zoals je ziet sta jij nu op mijn lijstje van achterlijke debielen.
quote:Op maandag 17 juni 2013 19:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee is natuurlijk spreekwoordelijk achterlijke debiel.
Zoals je ziet sta jij nu op mijn lijstje van achterlijke debielen.
Beetje man.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt je niet echt verdiept in je land van herkomst he?
twitter:SuleyOzturk twitterde op maandag 17-06-2013 om 14:43:30Speciale aandacht vanavond ook voor Tahiti-verdediger Teheivarii Ludivion. Staat elke dag om 4.30 uur op om kokosnoten uit bomen te halen. reageer retweet
Mooie naam ookquote:Op maandag 17 juni 2013 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:SuleyOzturk twitterde op maandag 17-06-2013 om 14:43:30Speciale aandacht vanavond ook voor Tahiti-verdediger Teheivarii Ludivion. Staat elke dag om 4.30 uur op om kokosnoten uit bomen te halen. reageer retweet
Churandy Martina ook.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:18 schreef Typisch het volgende:
De lucht is hier nog strak blauw, ik ben blij.
einde bericht
Heb je zuurkool gegeten?quote:
Emotions are for the weak.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En terecht. Tevredenheid/blijheid verzwakt enkel de concentratie.
Ok.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:18 schreef Typisch het volgende:
De lucht is hier nog strak blauw, ik ben blij.
einde bericht
Ik heb hier ook last vanquote:Op maandag 17 juni 2013 20:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sowieso, nu nog mijn luiheid uit kunnen zetten en ik ben een totaalmens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |