Ja, maar daar wordt nog wel enigszins een eenduidig beeld gevolgd. Bij de Sjieiten zijn er zelfs afsplitsingen welke Ali als Allah op aarde zien en hem boven Mohammed plaatsen.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat hebben ze binnen het protestantisme ook?
Je hebt je niet echt verdiept in je land van herkomst he?quote:
Zijn er ook slimme debielen?quote:Op maandag 17 juni 2013 19:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee is natuurlijk spreekwoordelijk achterlijke debiel.
Zoals je ziet sta jij nu op mijn lijstje van achterlijke debielen.
quote:Op maandag 17 juni 2013 19:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee is natuurlijk spreekwoordelijk achterlijke debiel.
Zoals je ziet sta jij nu op mijn lijstje van achterlijke debielen.
Beetje man.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt je niet echt verdiept in je land van herkomst he?
twitter:SuleyOzturk twitterde op maandag 17-06-2013 om 14:43:30Speciale aandacht vanavond ook voor Tahiti-verdediger Teheivarii Ludivion. Staat elke dag om 4.30 uur op om kokosnoten uit bomen te halen. reageer retweet
Mooie naam ookquote:Op maandag 17 juni 2013 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:SuleyOzturk twitterde op maandag 17-06-2013 om 14:43:30Speciale aandacht vanavond ook voor Tahiti-verdediger Teheivarii Ludivion. Staat elke dag om 4.30 uur op om kokosnoten uit bomen te halen. reageer retweet
Churandy Martina ook.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:18 schreef Typisch het volgende:
De lucht is hier nog strak blauw, ik ben blij.
einde bericht
Heb je zuurkool gegeten?quote:
Emotions are for the weak.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En terecht. Tevredenheid/blijheid verzwakt enkel de concentratie.
Ok.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:18 schreef Typisch het volgende:
De lucht is hier nog strak blauw, ik ben blij.
einde bericht
Ik heb hier ook last vanquote:Op maandag 17 juni 2013 20:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sowieso, nu nog mijn luiheid uit kunnen zetten en ik ben een totaalmens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |