Ja, maar daar wordt nog wel enigszins een eenduidig beeld gevolgd. Bij de Sjieiten zijn er zelfs afsplitsingen welke Ali als Allah op aarde zien en hem boven Mohammed plaatsen.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat hebben ze binnen het protestantisme ook?
Je hebt je niet echt verdiept in je land van herkomst he?quote:
Zijn er ook slimme debielen?quote:Op maandag 17 juni 2013 19:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee is natuurlijk spreekwoordelijk achterlijke debiel.
Zoals je ziet sta jij nu op mijn lijstje van achterlijke debielen.
quote:Op maandag 17 juni 2013 19:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee is natuurlijk spreekwoordelijk achterlijke debiel.
Zoals je ziet sta jij nu op mijn lijstje van achterlijke debielen.
Beetje man.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt je niet echt verdiept in je land van herkomst he?
twitter:SuleyOzturk twitterde op maandag 17-06-2013 om 14:43:30Speciale aandacht vanavond ook voor Tahiti-verdediger Teheivarii Ludivion. Staat elke dag om 4.30 uur op om kokosnoten uit bomen te halen. reageer retweet
Mooie naam ookquote:Op maandag 17 juni 2013 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:SuleyOzturk twitterde op maandag 17-06-2013 om 14:43:30Speciale aandacht vanavond ook voor Tahiti-verdediger Teheivarii Ludivion. Staat elke dag om 4.30 uur op om kokosnoten uit bomen te halen. reageer retweet
Churandy Martina ook.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:18 schreef Typisch het volgende:
De lucht is hier nog strak blauw, ik ben blij.
einde bericht
Heb je zuurkool gegeten?quote:
Emotions are for the weak.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En terecht. Tevredenheid/blijheid verzwakt enkel de concentratie.
Ok.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:18 schreef Typisch het volgende:
De lucht is hier nog strak blauw, ik ben blij.
einde bericht
Ik heb hier ook last vanquote:Op maandag 17 juni 2013 20:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sowieso, nu nog mijn luiheid uit kunnen zetten en ik ben een totaalmens.
Dat bepaalt Louis.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Misschien kan Kapiteintje, zelf totaalmens, je wat nuttige tips geven voor die laatste stap. Anders kun je ook het boek van Van Gaal eens lezen.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn tip is: Leef in de geest van Louis. Wat zou Louis doen in deze situatie?quote:Op maandag 17 juni 2013 20:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien kan Kapiteintje, zelf totaalmens, je wat nuttige tips geven voor die laatste stap. Anders kun je ook het boek van Van Gaal eens lezen.
Zijn broek laten zakken.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mijn tip is: Leef in de geest van Louis. Wat zou Louis doen in deze situatie?
Schreeuwen.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mijn tip is: Leef in de geest van Louis. Wat zou Louis doen in deze situatie?
quote:
LR, laat schreeuwend je broek zakken en ik denk dat je al een heel eind op weg bent om totaalmens te worden.quote:
Alleen als je met een groep mannen bij elkaar bent.quote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 20:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
HEERLIJKE BAL DE VRIJ! ZO MOET DAT JANMAAT!
JA! JAAA! GOED HOOR VAN WOLFSWINKELquote:Op maandag 17 juni 2013 20:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
HEERLIJKE BAL DE VRIJ! ZO MOET DAT JANMAAT!
Betrapt op EPO?quote:Op maandag 17 juni 2013 20:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Onjuist, Churandy is momenteel niet blij.
Is goed man. Laat nog even weten of je aangesproken bent door een chick omdat je zulke leuke schoenen hebt.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:36 schreef Typisch het volgende:
zo en nu ga ik een rondje lopen
dag mede FOK!'ertjes
Ohja, ik zag het ja.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Diskwalificatie op de 200m bij de Diamond League.
Wat een kneus.quote:
Er zijn spectaculairdere filmpjes te vinden van Wegmisbruikers.quote:
Eerst beleefd en wanneer zijn vriend erbij komt gelijk stoer doen.quote:
Toen ik deze post las moest ik direct weer denken aan zijn complimenten aan Heitingaquote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 20:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toen ik deze post las moest ik direct weer denken aan zijn complimenten aan Heitinga![]()
Waarna komt het youtube-filmpje uit Niels?
quote:
wtfquote:Op maandag 17 juni 2013 20:42 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Wat een kneus.![]()
Doet me een beetje denken aan deze:
Misschien komt die nog, maar voor een beetje kwaliteit hoop ik daarvoor op hulp van Dr.Mikey.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds vanaf 0:44 in een loop hebbenDaarbij liep het op het journaal verder door.
Maar heb je het einde zelf weggeknipt of was je bron gewoon niet volledig? Het is nu wel erg abrupt. Ik ben er vrij zeker van dat hij daarna nog even doorgaat met schreeuwen hoe mooi de bal wel niet was.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien komt die nog, maar voor een beetje kwaliteit hoop ik daarvoor op hulp van Dr.Mikey.
Dan was mijn bron onvolledig, alle schreeuwmomentjes heb ik bewaard.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar heb je het einde zelf weggeknipt of was je bron gewoon niet volledig? Het is nu wel erg abrupt. Ik ben er vrij zeker van dat hij daarna nog even doorgaat met schreeuwen hoe mooi de bal wel niet was.
Die agent is ook wel een kneus zeg.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:50 schreef RensAjacied het volgende:
Hahaha hij zegt kankermongooltje etc. tegen de politie en die doen niks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |