Ja eey, je hebt nog steeds geen mooie arabische of perzische gergeld voor mijquote:
Dat kan. Ze hebben er wel meer gemaakt.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Grappig.
Enige liedje die ik van hun ken:
had ik toch wat specifieker moeten zijn door alleen Paul te noemen.quote:
Komt goed.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja eey, je hebt nog steeds geen mooie arabische of perzische gergeld voor mij
Zonder snor is te regelen, maar zonder armhaar? Je maakt het mij wel moeilijk.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ken je er geen , zonder armhaar en snor, die iemand zoekt?
Ook chill.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:05 schreef Adames het volgende:
[..]
had ik toch wat specifieker moeten zijn door alleen Paul te noemen.
Perzische hebben nauwelijks haarquote:Op maandag 17 juni 2013 19:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zonder snor is te regelen, maar zonder armhaar? Je maakt het mij wel moeilijk.
Staat genoteerd.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:13 schreef RensAjacied het volgende:
Heb nitro nooit gezien, wel die filmpjes in het begin plat gedraaid en turbo.
Hahahahahahahaha.quote:
Tentamens man. Geef me 2 weken.quote:
Wat lach je, perzen zijn heel anders dan turken en arabische manquote:Op maandag 17 juni 2013 19:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hahahahahahahaha.
[..]
Tentamens man. Geef me 2 weken.
Daarom post je nu weer zoveelquote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 19:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt voor de dagelijkse nieuwsbijdrage Niels. Ik vind het weer een goed gekozen onderwerp
Alleen Iraanse volkeren man.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat lach je, perzen zijn heel anders dan turken en arabische man
Ja.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daarom post je nu weer zoveel
[..]Het was een lastige keuze vandaag, ik las net ook iets over een harnas voor cavia's.
Dan zal ik mij vandaag op de showbizz richtenquote:Op maandag 17 juni 2013 19:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daarom post je nu weer zoveel
[..]Het was een lastige keuze vandaag, ik las net ook iets over een harnas voor cavia's.
Ik stam af van Ariërs.quote:De Iraanse volkeren zijn een Indo-Europeese Ethno-Linguistische groep die een Indo-Iraanse taal spreken. De meeste Iraanse volkeren leven in het Midden-Oosten, Anatolië, Iran, Afghanistan en de Kaukasus. De Skythen, Parthen, Perzen, Osseten, Meden, Alanen, Sarmaten, Bactriërs, Cimmeriërs, Tadzjieken, Koerden en Pashtuns zijn enkele Iraanse volkeren.[1][2][3][4][5][6][7] De Iraanse volkeren stammen af van de Ariërs, een Indo-Europees volk dat rond 1000 v.Chr. naar Iran en de genoemde streken migreerde.
Nee, wat is daar te doen?quote:Op maandag 17 juni 2013 19:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben jij wel eens bij Van Tilburg in Nistelrode geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |