Rennende zombies zijn juist wel gaafquote:Op maandag 17 juni 2013 18:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik krijg er een 'I Am Legend'-gevoel bij. Die had ook een 7,1.
[..]
Renende zombies zuigen.
Al die Mocro wijven hebben er zo 1.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah ok. Wel jammer dat pathe te ver is dan als je zo vaak gaat. Merk dat zo een abo hier best populair is.
Oke, hopelijk kunnen ze ook vliegen dan.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Rennende zombies zijn juist wel gaafMooie verfrissing van het genre.
IMAX is het wel waard om extra te reizen. Maar JT is ook een goede biosquote:Op maandag 17 juni 2013 18:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah ok. Wel jammer dat pathe te ver is dan als je zo vaak gaat. Merk dat zo een abo hier best populair is.
Mensen kunnen ook niet vliegen dus deze opmerking slaat kant noch wal.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke, hopelijk kunnen ze ook vliegen dan.
Zombies zijn geen mensen.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mensen kunnen ook niet vliegen dus deze opmerking slaat kant noch wal.
Wanneer komt die kut Destiny nou uit? Kan niet wachten.quote:
Wat is dat?quote:Op maandag 17 juni 2013 18:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wanneer komt die kut Destiny nou uit? Kan niet wachten.
2014 pas man.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wanneer komt die kut Destiny nou uit? Kan niet wachten.
Nieuwe game van Bungie.quote:
Fuck man. Lijkt me echt een tof spel. Welke shooter moet ik nu dan kopen?quote:Op maandag 17 juni 2013 18:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
2014 pas man.Denk maart ofzo.
[..]
Nieuwe game van Bungie.![]()
Bungie.
Battlefield 4, jeweetquote:Op maandag 17 juni 2013 18:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Fuck man. Lijkt me echt een tof spel. Welke shooter moet ik nu dan kopen?
Titanfall.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Fuck man. Lijkt me echt een tof spel. Welke shooter moet ik nu dan kopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft Oss een bioscoopquote:Op maandag 17 juni 2013 18:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
IMAX is het wel waard om extra te reizen. Maar JT is ook een goede bios![]()
Hier in Oss is het kut. Maar dat hoef ik jou niet te vertellen.
Moet ff naar kijken. Lijkt me beetje 'te' eigenlijk.quote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 18:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Titanfall.Wat een aids is dat man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Zombies hebben net als mensen niet de lichaamsbouw om te kunnen vliegenquote:Op maandag 17 juni 2013 18:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zombies zijn geen mensen.
Zombies wáren mensen.
Net als vampiers.![]()
Geluid is meestal hard in de bioscoop. Ik snap niet dat mensen daar in slaap kunnen vallen.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Heeft Oss een bioscoop
Vind Imax ook wel ok, alleen het geluid staat naar mijn mening vaak te hard.
Nooit naar LotR geweest?quote:Op maandag 17 juni 2013 18:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geluid is meestal hard in de bioscoop. Ik snap niet dat mensen daar in slaap kunnen vallen.
Vampiers ook niet, toch kunnen ze het.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:28 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zombies hebben net als mensen niet de lichaamsbouw om te kunnen vliegen
Hm, nee, doe mij de originele zombie van Romero maar. Dat was een bazenfilmquote:Op maandag 17 juni 2013 18:28 schreef ValHallen het volgende:
Maar ik vind het allebei wel wat hebben. Trage zombies zijn cool vanwege de dreiging die zo langzaam maar zeker groter wordt en rennende zombies zijn cool omdat snelheid ze onvoorspelbaarder maakt.
Jammerquote:Op maandag 17 juni 2013 18:28 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zombies hebben net als mensen niet de lichaamsbouw om te kunnen vliegen
quote:Op maandag 17 juni 2013 18:33 schreef Typisch het volgende:
Ik vind zombies bijna altijd kut
einde bericht
Op de trein ermee!quote:Op maandag 17 juni 2013 18:35 schreef Caland het volgende:
Zombies vond ik eigenlijk alleen leuk in new kids
new kids vond ik eigenljik alleen leuk voor tokkies.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:35 schreef Caland het volgende:
Zombies vond ik eigenlijk alleen leuk in new kids
Al jaren niet meer op.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:36 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie van dit ultieme genot?
quote:Op maandag 17 juni 2013 18:36 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
New Kids is alleen leuk voor mensen met een verstandelijke beperking.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
new kids vond ik eigenljik alleen leuk voor tokkies.
Hou maar. Vind het niks.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:36 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie dat jij en ik weer perfect op één lijn zitten.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
New Kids is alleen leuk voor mensen met een verstandelijke beperking.
Ach. Banale humor is op zijn tijd wel leuk.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moet kunnen. Beetje zwarte humor.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Smakeloze grap.
Gr gr fok admins en moderators.
ultiem genotquote:Op maandag 17 juni 2013 18:36 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
Een positieve constateringquote:Op maandag 17 juni 2013 18:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie dat jij en ik weer perfect op één lijn zitten.
Met deze instelling blijven programma's als 'Toren C' genoeg kijkers houden om te blijven bestaan.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach. Banale humor is op zijn tijd wel leuk.
nu ook niet meer leuk nadat elke zin al 100 keer door iedereen is nagedaan. net zo kut als een oude hans teeuwenshow terug kijkenquote:
Zoals gezegd faalt Á Bola weer eens teringhard.twitter:thijsslegers twitterde op maandag 17-06-2013 om 18:38:17Overmars heeft zelfs nog nooit met de zaakwaarnemer van Labyad gesproken. Ook niet over iets anders reageer retweet
Dus jij vond het leuk voor tokkies dat zij New Kids leuk konden vinden?quote:Op maandag 17 juni 2013 18:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |