en als je dat al wil hebben, dan zijn er wel makkelijkere manierenquote:Op maandag 17 juni 2013 17:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Krijg er gekke bijwerkingen van ook. Hoge hartslag, zweet, heel warm, droge mond, kan nooit goed zijn
Met welk team?quote:Op maandag 17 juni 2013 17:58 schreef Insomnia_ het volgende:
ik krijg nu zomaar in fm13 rood zodner reden kutspel
Ik begin te verliezenquote:Op maandag 17 juni 2013 17:58 schreef Insomnia_ het volgende:
ik krijg nu zomaar in fm13 rood zodner reden kutspel
Aidsfilm.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik zag vanavond voor het eerst The Last Samurai, goede film was dat
GGMM
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 juni 2013 18:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aidsfilm.Einde was wel minder idd. Mag wel in een spoilertje trouwens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ja, oeps.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Einde was wel minder idd. Mag wel in een spoilertje trouwens.
Waarom in een spoiler? Iedereen met meer dan 1 hersencel kan het einde toch wel verzinnen?quote:Op maandag 17 juni 2013 18:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Einde was wel minder idd. Mag wel in een spoilertje trouwens.
Was eerst met Feyenoord begonnen maar vind de Eredivisie niet zo leuk om te spelen en kreeg een crashdump.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet je wel volhouden hè. Komt die club uit de buurt van je woonplaats ofzo?
Ja maar voor Happel mag het wel in een spoilertje.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Waarom in een spoiler? Iedereen met meer dan 1 hersencel kan het einde toch wel verzinnen?
Ik heb het gezien, maar viel in slaap na 40 min. Wat een aids film.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Waarom in een spoiler? Iedereen met meer dan 1 hersencel kan het einde toch wel verzinnen?
Ohja, Happel loopt 10 jaar achter, da's waar.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja maar voor Happel mag het wel in een spoilertje.
toch heb je constant een 'het-zal-toch-niet' ideequote:Op maandag 17 juni 2013 18:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Eredivisie is best leuk. Zeker als de hele competitie beter wordt zoals bij mij nuquote:Op maandag 17 juni 2013 18:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Was eerst met Feyenoord begonnen maar vind de Eredivisie niet zo leuk om te spelen en kreeg een crashdump.
En nee, aardig uit de richting. Zomaar iets gepakt eigenlijk wat er leuk uitzag.
Laatste paar jaar speelde ik wel altijd Southampton maar nu starten ze in de premier is toch minder leuk.
Ja en als het daadwerkelijk gebeurt zit je de rest van de film tequote:Op maandag 17 juni 2013 18:15 schreef Adames het volgende:
[..]
toch heb je constant een 'het-zal-toch-niet' idee
Ik vind het begin zo saai, als ik Nederlandse competitie speel altijd pak ik een Jupiler league teamquote:Op maandag 17 juni 2013 18:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eredivisie is best leuk. Zeker als de hele competitie beter wordt zoals bij mij nu.
Jij gaat wel vaak naar de bios hè?quote:Op maandag 17 juni 2013 18:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Donderdag trouwens Man of Steel IMAX, niks mis mee.
Ik doe wel standaard een paar games met Ajax. En dan uitdaging dat ik een volledig Nederlands team moet hebben ofzo. Nu heb ik een game met GAEquote:Op maandag 17 juni 2013 18:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind het begin zo saai, als ik Nederlandse competitie speel altijd pak ik een Jupiler league team
quote:Op maandag 17 juni 2013 18:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij gaat wel vaak naar de bios hè?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drukke zomer idd.
quote:Op maandag 17 juni 2013 18:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]World War Z, Pacific RimSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drukke zomer idd.![]()
[..]Zo'n pathekaart?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drukke zomer idd.VBL SC influencer
Left, right, behind
[..]Allemaal films die ik waarschijnlijk niet ga kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drukke zomer idd.
Oh.
In fm2008 had ik een prachtgame met Cambuurquote:Op maandag 17 juni 2013 18:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik doe wel standaard een paar games met Ajax. En dan uitdaging dat ik een volledig Nederlands team moet hebben ofzo. Nu heb ik een game met GAE. Is wel leuke uitdaging
Zal ze ook vast niet allemaal bezoeken. Wel de meeste.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Allemaal films die ik waarschijnlijk niet ga kijken.
Eurocinemaquote:Op maandag 17 juni 2013 18:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat is helaas te ver voor mij met reiskosten. Gaat meestal Den Bosch worden.
Ah. En dan elke keer los betalen?quote:Op maandag 17 juni 2013 18:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat is helaas te ver voor mij met reiskosten. Gaat meestal Den Bosch worden.
Toen speelde ik het voor het eerst volgens mij. Begon ik met VVVquote:Op maandag 17 juni 2013 18:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In fm2008 had ik een prachtgame met Cambuur
Champions league contenders enzo
bazen trailer had die
Nee, JT.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:19 schreef ValHallen het volgende:
[..]
EurocinemaGare bios is dat, maar de rest is idd te ver weg.
Ik krijg er een 'I Am Legend'-gevoel bij. Die had ook een 7,1.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Staat momenteel op 7,3 hoger dan ik had verwacht.
Renende zombies zuigen.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:20 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd, zombiefilms wekken altijd mijn interesse.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |