Dat is best een grote fout.quote:
Ik zit ook de hele tijd met een 'quote:
Lekker sjouwen met die kratten in 37 graden. Denk dat ik m'n boodschapjes ook laat bezorgen die dag.quote:
En volgens mij alleen dinsdag goed weer met zon.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:33 schreef Caland het volgende:
Het kan woensdag plaatselijk 37 graden worden.
Zal wel een foutje zijn toch.
Wat ben je dan? Je hebt hier toch topics lang discussies over je geloof zitten voeren?quote:Op zondag 16 juni 2013 23:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat is best een grote fout.
[..]
Ik zit ook de hele tijd met een '' face te kijken.
Lekker zweten man. Graties sport.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lekker sjouwen met die kratten in 37 graden. Denk dat ik m'n boodschapjes ook laat bezorgen die dag.
Dat was inzanity.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat ben je dan? Je hebt hier toch topics lang discussies over je geloof zitten voeren?
Vanaf woensdag zit je lekker klef, zwetend en verrot op je werk/school ja.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
En volgens mij alleen dinsdag goed weer met zon.
Ben neutraal. Al geloof ik wel in god.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat ben je dan? Je hebt hier toch topics lang discussies over je geloof zitten voeren?
Ik hoop dat 't dan ook keihard gaat onweren. Dat vind ik prachtig. Einde bericht.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vanaf woensdag zit je lekker klef, zwetend en verrot op je werk/school ja.
Volgende week laatste tentamens, niks mis mee man.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vanaf woensdag zit je lekker klef, zwetend en verrot op je werk/school ja.
Die 2 dingen gaan niet samen.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ben neutraal. Al geloof ik wel in god.
quote:Op zondag 16 juni 2013 23:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Op welke zender was het voetbal zo ook alweer?
Donderdag kans op dacht ik, maar ik kan daar ook wel van genieten jaquote:Op zondag 16 juni 2013 23:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik hoop dat 't dan ook keihard gaat onweren. Dat vind ik prachtig. Einde bericht.
Je weet HRO broeders.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Volgende week laatste tentamens, niks mis mee man.
Ik ben na 1 minuut gestopt. Echt dat mens in dat visnet dingquote:Op zondag 16 juni 2013 23:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat is best een grote fout.
[..]
Ik zit ook de hele tijd met een '' face te kijken.
Ik zit dan altijd in dat weertopic, kan hier mooie foto's maken vanaf m'n balkon.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Donderdag kans op dacht ik, maar ik kan daar ook wel van genieten ja
[..]
Je weet HRO broeders.
Ik ook.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben na 1 minuut gestopt. Echt dat mens in dat visnet ding
nee dan juist nietquote:Op zondag 16 juni 2013 23:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
maar dan krijg vandermar last van hooikoorts
Je moest mijn post handmatig terug veranderen he? Daarbij doelde ik op Caland en het verwidjeren belhamel.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alternatieven voor 'kanker' gebruiken
Je bent een compleet ander mens geworden.
Nope, ik was op tijdquote:Op zondag 16 juni 2013 23:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je moest mijn post handmatig terug veranderen he?
Dit zouden we niet meer zeggen GGMM.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alternatieven voor 'kanker' gebruiken
Je bent een compleet ander mens geworden.
Wat vind je er zelf nou van dat bepaalde namen niet in een OP mogen?quote:Op zondag 16 juni 2013 23:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die heb ik dan weer wel ge-edit, boefje.
Je hebt iets gemist.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die heb ik dan weer wel ge-edit, boefje.
quote:Op zondag 16 juni 2013 23:46 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Om de sfeer er hier een beetje in te houden.
Door jou was ik wel verplicht te reageren midden in een round op Quake. Nu heeft mijn team verlorenquote:
Symboolpolitiek van de bovenste plank.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt iets gemist.
Al snap ik nog steeds niet waarom dat gevallen helden niet mag
In sommige gevallen terecht.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat vind je er zelf nou van dat bepaalde namen niet in een OP mogen?
wat een bijdrage beter maken ze jou modquote:Op zondag 16 juni 2013 23:46 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Oke.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Door jou was ik wel verplicht te reageren midden in een round op Quake. Nu heeft mijn team verloren
Ik weet niet wat erger is. De admins die zich eraan storen of de modjes die de regels beleefd volgen.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Symboolpolitiek van de bovenste plank.
Die laatste kun je het niet echt kwalijk nemen imo. Het eerste dus.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik weet niet wat erger is. De admins die zich eraan storen of de modjes die de regels beleefd volgen.
DAmnnnnnnnquote:Op zondag 16 juni 2013 23:46 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Dat laatste kan je wel degelijk kwalijk nemen. Je kan gewoon je eigen mening geven tov admins hoor.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die laatste kun je het niet echt kwalijk nemen imo. Het eerste dus.
Nee. Blijkbaar is het normaal dat als je een blauw kleurtje krijgt je onder geen beding je vraagtekens mag plaatsen bij befehlen van hogerhand. Happel was de uitzondering.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die laatste kun je het niet echt kwalijk nemen imo. Het eerste dus.
Ja, maar uiteindelijk bepaal je als mod niet het beleid. Dat is wat ik bedoel.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat laatste kan je wel degelijk kwalijk nemen. Je kan gewoon je eigen mening geven tov admins hoor.
Beetje grote bikini maar wel leukquote:Op zondag 16 juni 2013 23:46 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
And she is?quote:Op zondag 16 juni 2013 23:46 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Blijf dat maar denken.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Blijkbaar is het normaal dat als je een blauw kleurtje krijgt je onder geen beding je vraagtekens mag plaatsen bij befehlen van hogerhand. Happel was de uitzondering.
quote:Op zondag 16 juni 2013 23:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Blijkbaar is het normaal dat als je een blauw kleurtje krijgt je onder geen beding je vraagtekens mag plaatsen bij befehlen van hogerhand. Happel was de uitzondering.
Jawel.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, maar uiteindelijk bepaal je als mod niet het beleid.
quote:Op zondag 16 juni 2013 23:51 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Damnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Wauw, die is echt next-level-lelijk.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:51 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
wie is datquote:Op zondag 16 juni 2013 23:51 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Tattoos bij negers vind ik eigenlijk altijd lelijk.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:51 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Ach na 2 tatoeages was zijn gezicht toch al verziektquote:Op zondag 16 juni 2013 23:51 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Kleine Viezerik denk ik.quote:
Ik heb geen in om astrant op te zoeken.quote:
Zal ik je iets verklappen?quote:Op zondag 16 juni 2013 23:51 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
contrast is zo laag?quote:Op zondag 16 juni 2013 23:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Tattoos bij negers vind ik eigenlijk altijd lelijk.
dat liedje waar hij in de videoclip speelt. Echt indrukwekkend acteren jaquote:Op zondag 16 juni 2013 23:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kleine Viezerik niet kennen van Van der Wiel zijn hoogstaande acteer debuut
Trusten.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:56 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb geen zin om Spanje-Uruguay te kijken.
Ga maar eens richting bed
Hij weet.twitter:JiggyDje twitterde op zondag 16-06-2013 om 23:40:14Die hele hetze op schelden met kanker mag zo onderhand wel eens afgelopen zijn. reageer retweet
Ik snap je verwarring, maar Suarez is toch wel beter.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:57 schreef kapiteintje het volgende:
Dat kereltje van Uruguay lijkt veel op Messi zeg.
runner up EK ofzoquote:Op maandag 17 juni 2013 00:02 schreef Typisch het volgende:
Waarom mag Italië eigenlijk mee doen met die cup?
Spanje komt als wereldkampioen uit op het toernooi.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:02 schreef Typisch het volgende:
Waarom mag Italië eigenlijk mee doen met die cup?
Ah, dat is waar ook.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Spanje komt als wereldkampioen uit op het toernooi.
Zullen we ruilen.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:08 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb weer honger. Nog steeds zin in pizza.
Eet het dan.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:08 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb weer honger. Nog steeds zin in pizza.
Voetbal kijken. Saai potje dus val je zo van in slaap.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:19 schreef DonRaja het volgende:
Hmm dat slapen gaat ff niet lukken... er is hier 1 of ander festival aan de gang in de buurt.
Ja ehm... wat is deze. Ik ga maar snel van Fok! af, straks verlies ik mijn maagdelijkheid nog.quote:
Nee, dan moet ik weer naar beneden. Ga wel een boek lezen ofzo.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:21 schreef JanCees het volgende:
[..]
Voetbal kijken. Saai potje dus val je zo van in slaap.
http://forum.fok.nl/topic/1981253/3/25#127887871quote:Op maandag 17 juni 2013 00:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja ehm... wat is deze. Ik ga maar snel van Fok! af, straks verlies ik mijn maagdelijkheid nog.
Game of Thrones?quote:Op maandag 17 juni 2013 00:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, dan moet ik weer naar beneden. Ga wel een boek lezen ofzo.
Is ook een optie.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, dan moet ik weer naar beneden. Ga wel een boek lezen ofzo.
Niet gaan kloten.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1981253/3/25#127887871.
"Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl."quote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 00:29 schreef Pascalus het volgende:
[..]
"Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl."
quote:Op maandag 17 juni 2013 00:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kan je dat #tjackaformod wel opdoeken.
gewistquote:Op maandag 17 juni 2013 00:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kan je dat #tjackaformod wel opdoeken.
Er gaat een wereld voor me open, het heet KPD.quote:
Dus je zou naar Ajax-Feyenoord kunnen.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:34 schreef Saind het volgende:
[..]
6 juli, of een dag later, of twee. Maar wel daar in de buurt
Een wereld die je liever niet wil bezoekenquote:Op maandag 17 juni 2013 00:34 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Er gaat een wereld voor me open, het heet KPD.
Ik denk niet dat men foto's van messy en die andere wil zien idd.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:35 schreef DonRaja het volgende:
KPD is niet voor niets afgeschermd. Geen screenprints etc, hier graag.
rawrquote:Op maandag 17 juni 2013 00:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik denk niet dat men foto's van messy en die andere wil zien idd.
jaquote:Op maandag 17 juni 2013 00:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dus je zou naar Ajax-Feyenoord kunnen.
Goed afgeschermd ook, want ik wist niet eens dat het bestond.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:35 schreef DonRaja het volgende:
KPD is niet voor niets afgeschermd. Geen screenprints etc, hier graag.
Ik ben ook uniekquote:Op maandag 17 juni 2013 00:39 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ja, want jij bent zo'n beetje de enige die het gebruikt.
Mijn gespierde lijf, kun je dat aan?quote:Op maandag 17 juni 2013 00:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn boiler stopte er halverwege het douchen mee, maar ik moest mijn haar toch echt verder wassen.
Smoofie,kom bij me liggen sla je lijf om me heen ik heb het koud gehad. Van Dik Hout zuigt.
Ik denk het welquote:Op maandag 17 juni 2013 00:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mijn gespierde lijf, kun je dat aan?
No homo.
Hugo boss gezichtje, een vrouw zou er nat van wordenquote:Op maandag 17 juni 2013 00:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk het welZolang je maar voorzichtig met mijn Hugo Boss gezichtje doet.
Je weet. Totdat ik weer een boze bui heb uiteraard. Dan komt de haatbaard terug.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hugo boss gezichtje, een vrouw zou er nat van worden.
you can win, you can lose but in the end the germans always win.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:44 schreef Pascalus het volgende:
[..]
De kracht van het team... is het team.
Wauwquote:Op maandag 17 juni 2013 00:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je weet. Totdat ik weer een boze bui heb uiteraard. Dan komt de haatbaard terug.
Mijn haatbaard is ook allang wegquote:Op maandag 17 juni 2013 00:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je weet. Totdat ik weer een boze bui heb uiteraard. Dan komt de haatbaard terug.
quote:Op maandag 17 juni 2013 00:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
SOrry, we gaan over op FB-chat/cam.
Kijken wiens zelfbeeld kloppend is. Schrijf jij Armani maar aan.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mijn haatbaard is ook allang weg. Komt niet meer terug ook
. Ik heb een armani gezichtje nu
.
twitter:Demen_BulBul twitterde op maandag 17-06-2013 om 00:53:54@HUGOBOSS Could I be one of your models. All of my life I've been told I do fit the profil. I hope to hear something of you soon. reageer retweet
Vraag Inso. Hij maakte er ook een voor mij.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:55 schreef Tjacka het volgende:
ey wie wilt er een speech voor mijn modschap maken
quote:Op maandag 17 juni 2013 00:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mijn haatbaard is ook allang weg. Komt niet meer terug ook
. Ik heb een armani gezichtje nu
.
Ik ben de beste van Hilversum, Amsterdan, Eindhoven, Rotterdamquote:Op maandag 17 juni 2013 00:55 schreef Tjacka het volgende:
ik ga doenquote:Op maandag 17 juni 2013 00:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vraag Inso. Hij maakte er ook een voor mij.
Iedere kijker, daar houden wij van. Wij minachten niemand. En als Tjacka mod wordt gaat hij op een balkon staan en roept hij IK BEN DE BESTE VAN HILVERSUM!!quote:Op maandag 17 juni 2013 00:55 schreef Tjacka het volgende:
bedanktquote:Op maandag 17 juni 2013 00:59 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Iedere kijker, daar houden wij van. Wij minachten niemand. En als Tjacka mod wordt gaat hij op een balkon staan en roept hij IK BEN DE BESTE VAN HILVERSUM!!
Ze zenden daar ook af en toe een alleraardigst voetbal talkshowtje uit, hoe heet het ook alweer.quote:
Barend en barendquote:Op maandag 17 juni 2013 01:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ze zenden daar ook af en toe een alleraardigst voetbal talkshowtje uit, hoe heet het ook alweer.
Voetbal Insitequote:Op maandag 17 juni 2013 01:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ze zenden daar ook af en toe een alleraardigst voetbal talkshowtje uit, hoe heet het ook alweer.
Heb ik ook wel eens last van.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:06 schreef Doublepain het volgende:
Laatste film was trouwens best hilarisch, auto knalt tegen een truck aan, hele ding ontploft..
Realisme
Dit heb je zelfs in GTA niet, maar volgens GTA logica, als je lang genoeg op de dak van een auto trapt, vliegt het vanzelf een keer in de fik.quote:
Ga je straks nog Heat @ Spurs kijken?quote:Op maandag 17 juni 2013 01:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dit heb je zelfs in GTA niet, maar volgens GTA logica, als je lang genoeg op de dak van een auto trapt, vliegt het vanzelf een keer in de fik.
Neequote:Op maandag 17 juni 2013 01:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ga je straks nog Heat @ Spurs kijken?
Je kan een persoon vermoorden met een bosje bloemen of een dildoquote:Op maandag 17 juni 2013 01:09 schreef Pascalus het volgende:
Volgens GTA logica kun je ook je nek breken en dan twee minuten later voor de ingang van het ziekenhuis staan.
#teamTblop #LR<3Smoofie#stylequote:Op maandag 17 juni 2013 01:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar ja... ik ga voetbal in mijn bed afkijken, en zet de wekker weer spijtig vroeg voor morgen
(Maar eerst http://www.tblop.com bezoeken uiteraard)
En toch weer de aandacht op VBL leggen. Terwijl dit geeneens het geval isquote:Op maandag 17 juni 2013 01:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik voldoe aan alle eisen van vansschoen.
Ik heb mijn post al weggehaald, straks zag ze wat je postte.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik voldoe aan alle eisen van vansschoen.
Dat is snel man, je dacht zeker aan mijquote:Op maandag 17 juni 2013 01:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En toch weer de aandacht op VBL leggen. Terwijl dit geeneens het geval is
Oh en klaar, dag.
Wekker gaat te vroeg. Ik moest even hard werken.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat is snel man, je dacht zeker aan mij
Spytool is er niet meer tochquote:Op maandag 17 juni 2013 01:21 schreef kapiteintje het volgende:
Smoof, waarom noem je haar naam hier? Dan krijg je straks weer dat gezeik dat we topics lopen te kapen enzo.
De Paro.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:21 schreef DeParo het volgende:
Green Day als afsluiter van Pinkpop 2013 was helemaal geen gek idee van Jan Smeets. De Amerikaanse band maakt de belofte van headliner meer dan waar. Vanaf is de band het begin energiek en gedreven. Daarmee weten ze de aandacht van de gehele Pinkpopvallei vast te houden en als dan ook nog mensen uit het publiek de bühne op mogen. Dan kan het niet meer stuk. Ook een jongen die beweerde de tekst mee te kunnen zingen mocht het podium op en kreeg daadwerkelijk de microfoon van Billie Joe Armstrong in zijn handen. Hij zong een paar regels tot het einde van het nummer. Toen hij echter weer wilde weglopen werd hij terug geroepen door de frontman. Hij was namelijk iets vergeten. De gitaar van Billie Joe Armstrong. Zo trots als een pauw verliet de fortuinlijke fan het podium. Waarna Amstrong t-shirts de menigte in begon te schieten met een luchtdrukgeweer.
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)rgetelijke-dag.dhtml
Nou mijn eerste wtf-momentje van vandaag weer gehad![]()
.
Edit: las het gedeelte over de t-shirts niet laat maar.
Als jij iets dergelijk over Tik Tak of Pingu weet te vinden nou dan pas ga ik het serieuzer overwegen!!quote:
Geen interesse =/= homo's haten. Ik ben gewoon tolerant t.o.v. jouw soort hoor.quote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 01:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De Paro.
Wel de shit man als je zo'n gitaar mee krijgt, maar volgens mij doen ze dat vaker.
quote:Op maandag 17 juni 2013 01:27 schreef DeParo het volgende:
[..]
Als jij iets dergelijk over Tik Tak of Pingu weet te vinden nou dan pas ga ik het serieuzer overwegen!!
Voor Jesse had ik geen internet nodig.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Rule 34 heeft pokemon verpest voor mij,
Zelfde types die kotsende japanners opzoekt en hier postquote:Op maandag 17 juni 2013 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vraag me toch af wat voor types dat maken.
JR-stylequote:Op maandag 17 juni 2013 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
quote:Op maandag 17 juni 2013 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Bijna klaar met mijn thesis joehoe.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:40 schreef kapiteintje het volgende:
Wie vertelt er even een leuk verhaal?
Dank teringwerk al een week tot 8-9 uur in de ochtend aan het stampen heel mijn ritme verkloot maar goed na morgen even ontspannen met een klein essay.quote:
Ik heb net oxazepam genomen, ik kijk baseball, eet nu kwark en ga zo slapen.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:40 schreef kapiteintje het volgende:
Wie vertelt er even een leuk verhaal?
Welke wedstrijd?quote:Op maandag 17 juni 2013 01:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb net oxazepam genomen, ik kijk baseball, eet nu kwark en ga zo slapen.
Ben je al begonnen aan creatine?
Ik kijk blue jays terug van vandaag omdat ik niet live kon kijken omdat mlbtv xbox app aan het kloten wasquote:
*antwoordtquote:Op maandag 17 juni 2013 01:57 schreef j0rdiiii het volgende:
is het trouwens normaal dat die vent van spurs op elke vraag met 1 woord, heel soms 2 antwoord?
Sport 1 moet idd bij EL gaan, anders hebben ze alleen nog La Liga , tennis,golf en F1.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:58 schreef DeParo het volgende:
Zou wel tof zijn als Sport 1 bij EL komt, EL heeft al Premier League en Seria A rechten, dus volgend seizoen wordt uiterst interessant. Daarnaast altijd al geweten dat die EL-investering van paar jaar terug een goede investering is geweest zeer content mee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|