Mijn gespierde lijf, kun je dat aan?quote:Op maandag 17 juni 2013 00:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn boiler stopte er halverwege het douchen mee, maar ik moest mijn haar toch echt verder wassen.
Smoofie,kom bij me liggen sla je lijf om me heen ik heb het koud gehad. Van Dik Hout zuigt.
Ik denk het welquote:Op maandag 17 juni 2013 00:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mijn gespierde lijf, kun je dat aan?
No homo.
Hugo boss gezichtje, een vrouw zou er nat van wordenquote:Op maandag 17 juni 2013 00:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk het welZolang je maar voorzichtig met mijn Hugo Boss gezichtje doet.
Je weet. Totdat ik weer een boze bui heb uiteraard. Dan komt de haatbaard terug.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hugo boss gezichtje, een vrouw zou er nat van worden.
you can win, you can lose but in the end the germans always win.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:44 schreef Pascalus het volgende:
[..]
De kracht van het team... is het team.
Wauwquote:Op maandag 17 juni 2013 00:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je weet. Totdat ik weer een boze bui heb uiteraard. Dan komt de haatbaard terug.
Mijn haatbaard is ook allang wegquote:Op maandag 17 juni 2013 00:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je weet. Totdat ik weer een boze bui heb uiteraard. Dan komt de haatbaard terug.
quote:Op maandag 17 juni 2013 00:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
SOrry, we gaan over op FB-chat/cam.
Kijken wiens zelfbeeld kloppend is. Schrijf jij Armani maar aan.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mijn haatbaard is ook allang weg. Komt niet meer terug ook
. Ik heb een armani gezichtje nu
.
twitter:Demen_BulBul twitterde op maandag 17-06-2013 om 00:53:54@HUGOBOSS Could I be one of your models. All of my life I've been told I do fit the profil. I hope to hear something of you soon. reageer retweet
Vraag Inso. Hij maakte er ook een voor mij.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:55 schreef Tjacka het volgende:
ey wie wilt er een speech voor mijn modschap maken
quote:Op maandag 17 juni 2013 00:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mijn haatbaard is ook allang weg. Komt niet meer terug ook
. Ik heb een armani gezichtje nu
.
Ik ben de beste van Hilversum, Amsterdan, Eindhoven, Rotterdamquote:Op maandag 17 juni 2013 00:55 schreef Tjacka het volgende:
ik ga doenquote:Op maandag 17 juni 2013 00:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vraag Inso. Hij maakte er ook een voor mij.
Iedere kijker, daar houden wij van. Wij minachten niemand. En als Tjacka mod wordt gaat hij op een balkon staan en roept hij IK BEN DE BESTE VAN HILVERSUM!!quote:Op maandag 17 juni 2013 00:55 schreef Tjacka het volgende:
bedanktquote:Op maandag 17 juni 2013 00:59 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Iedere kijker, daar houden wij van. Wij minachten niemand. En als Tjacka mod wordt gaat hij op een balkon staan en roept hij IK BEN DE BESTE VAN HILVERSUM!!
Ze zenden daar ook af en toe een alleraardigst voetbal talkshowtje uit, hoe heet het ook alweer.quote:
Barend en barendquote:Op maandag 17 juni 2013 01:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ze zenden daar ook af en toe een alleraardigst voetbal talkshowtje uit, hoe heet het ook alweer.
Voetbal Insitequote:Op maandag 17 juni 2013 01:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ze zenden daar ook af en toe een alleraardigst voetbal talkshowtje uit, hoe heet het ook alweer.
Heb ik ook wel eens last van.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:06 schreef Doublepain het volgende:
Laatste film was trouwens best hilarisch, auto knalt tegen een truck aan, hele ding ontploft..
Realisme
Dit heb je zelfs in GTA niet, maar volgens GTA logica, als je lang genoeg op de dak van een auto trapt, vliegt het vanzelf een keer in de fik.quote:
Ga je straks nog Heat @ Spurs kijken?quote:Op maandag 17 juni 2013 01:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dit heb je zelfs in GTA niet, maar volgens GTA logica, als je lang genoeg op de dak van een auto trapt, vliegt het vanzelf een keer in de fik.
Neequote:Op maandag 17 juni 2013 01:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ga je straks nog Heat @ Spurs kijken?
Je kan een persoon vermoorden met een bosje bloemen of een dildoquote:Op maandag 17 juni 2013 01:09 schreef Pascalus het volgende:
Volgens GTA logica kun je ook je nek breken en dan twee minuten later voor de ingang van het ziekenhuis staan.
#teamTblop #LR<3Smoofie#stylequote:Op maandag 17 juni 2013 01:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar ja... ik ga voetbal in mijn bed afkijken, en zet de wekker weer spijtig vroeg voor morgen
(Maar eerst http://www.tblop.com bezoeken uiteraard)
En toch weer de aandacht op VBL leggen. Terwijl dit geeneens het geval isquote:Op maandag 17 juni 2013 01:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik voldoe aan alle eisen van vansschoen.
Ik heb mijn post al weggehaald, straks zag ze wat je postte.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik voldoe aan alle eisen van vansschoen.
Dat is snel man, je dacht zeker aan mijquote:Op maandag 17 juni 2013 01:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En toch weer de aandacht op VBL leggen. Terwijl dit geeneens het geval is
Oh en klaar, dag.
Wekker gaat te vroeg. Ik moest even hard werken.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat is snel man, je dacht zeker aan mij
Spytool is er niet meer tochquote:Op maandag 17 juni 2013 01:21 schreef kapiteintje het volgende:
Smoof, waarom noem je haar naam hier? Dan krijg je straks weer dat gezeik dat we topics lopen te kapen enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |