Ze zenden daar ook af en toe een alleraardigst voetbal talkshowtje uit, hoe heet het ook alweer.quote:
Barend en barendquote:Op maandag 17 juni 2013 01:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ze zenden daar ook af en toe een alleraardigst voetbal talkshowtje uit, hoe heet het ook alweer.
Voetbal Insitequote:Op maandag 17 juni 2013 01:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ze zenden daar ook af en toe een alleraardigst voetbal talkshowtje uit, hoe heet het ook alweer.
Heb ik ook wel eens last van.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:06 schreef Doublepain het volgende:
Laatste film was trouwens best hilarisch, auto knalt tegen een truck aan, hele ding ontploft..
Realisme
Dit heb je zelfs in GTA niet, maar volgens GTA logica, als je lang genoeg op de dak van een auto trapt, vliegt het vanzelf een keer in de fik.quote:
Ga je straks nog Heat @ Spurs kijken?quote:Op maandag 17 juni 2013 01:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dit heb je zelfs in GTA niet, maar volgens GTA logica, als je lang genoeg op de dak van een auto trapt, vliegt het vanzelf een keer in de fik.
Neequote:Op maandag 17 juni 2013 01:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ga je straks nog Heat @ Spurs kijken?
Je kan een persoon vermoorden met een bosje bloemen of een dildoquote:Op maandag 17 juni 2013 01:09 schreef Pascalus het volgende:
Volgens GTA logica kun je ook je nek breken en dan twee minuten later voor de ingang van het ziekenhuis staan.
#teamTblop #LR<3Smoofie#stylequote:Op maandag 17 juni 2013 01:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar ja... ik ga voetbal in mijn bed afkijken, en zet de wekker weer spijtig vroeg voor morgen
(Maar eerst http://www.tblop.com bezoeken uiteraard)
En toch weer de aandacht op VBL leggen. Terwijl dit geeneens het geval isquote:Op maandag 17 juni 2013 01:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik voldoe aan alle eisen van vansschoen.
Ik heb mijn post al weggehaald, straks zag ze wat je postte.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik voldoe aan alle eisen van vansschoen.
Dat is snel man, je dacht zeker aan mijquote:Op maandag 17 juni 2013 01:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En toch weer de aandacht op VBL leggen. Terwijl dit geeneens het geval is
Oh en klaar, dag.
Wekker gaat te vroeg. Ik moest even hard werken.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat is snel man, je dacht zeker aan mij
Spytool is er niet meer tochquote:Op maandag 17 juni 2013 01:21 schreef kapiteintje het volgende:
Smoof, waarom noem je haar naam hier? Dan krijg je straks weer dat gezeik dat we topics lopen te kapen enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |