De Paro.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:21 schreef DeParo het volgende:
Green Day als afsluiter van Pinkpop 2013 was helemaal geen gek idee van Jan Smeets. De Amerikaanse band maakt de belofte van headliner meer dan waar. Vanaf is de band het begin energiek en gedreven. Daarmee weten ze de aandacht van de gehele Pinkpopvallei vast te houden en als dan ook nog mensen uit het publiek de bühne op mogen. Dan kan het niet meer stuk. Ook een jongen die beweerde de tekst mee te kunnen zingen mocht het podium op en kreeg daadwerkelijk de microfoon van Billie Joe Armstrong in zijn handen. Hij zong een paar regels tot het einde van het nummer. Toen hij echter weer wilde weglopen werd hij terug geroepen door de frontman. Hij was namelijk iets vergeten. De gitaar van Billie Joe Armstrong. Zo trots als een pauw verliet de fortuinlijke fan het podium. Waarna Amstrong t-shirts de menigte in begon te schieten met een luchtdrukgeweer.
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)rgetelijke-dag.dhtml
Nou mijn eerste wtf-momentje van vandaag weer gehad![]()
.
Edit: las het gedeelte over de t-shirts niet laat maar.
Als jij iets dergelijk over Tik Tak of Pingu weet te vinden nou dan pas ga ik het serieuzer overwegen!!quote:
Geen interesse =/= homo's haten. Ik ben gewoon tolerant t.o.v. jouw soort hoor.quote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 01:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De Paro.
Wel de shit man als je zo'n gitaar mee krijgt, maar volgens mij doen ze dat vaker.
quote:Op maandag 17 juni 2013 01:27 schreef DeParo het volgende:
[..]
Als jij iets dergelijk over Tik Tak of Pingu weet te vinden nou dan pas ga ik het serieuzer overwegen!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |