Dat is best een grote fout.quote:
Ik zit ook de hele tijd met een 'quote:
Lekker sjouwen met die kratten in 37 graden. Denk dat ik m'n boodschapjes ook laat bezorgen die dag.quote:
En volgens mij alleen dinsdag goed weer met zon.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:33 schreef Caland het volgende:
Het kan woensdag plaatselijk 37 graden worden.
Zal wel een foutje zijn toch.
Wat ben je dan? Je hebt hier toch topics lang discussies over je geloof zitten voeren?quote:Op zondag 16 juni 2013 23:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat is best een grote fout.
[..]
Ik zit ook de hele tijd met een '' face te kijken.
Lekker zweten man. Graties sport.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lekker sjouwen met die kratten in 37 graden. Denk dat ik m'n boodschapjes ook laat bezorgen die dag.
Dat was inzanity.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat ben je dan? Je hebt hier toch topics lang discussies over je geloof zitten voeren?
Vanaf woensdag zit je lekker klef, zwetend en verrot op je werk/school ja.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
En volgens mij alleen dinsdag goed weer met zon.
Ben neutraal. Al geloof ik wel in god.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat ben je dan? Je hebt hier toch topics lang discussies over je geloof zitten voeren?
Ik moest aan Stijn denken.quote:
Ik hoop dat 't dan ook keihard gaat onweren. Dat vind ik prachtig. Einde bericht.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vanaf woensdag zit je lekker klef, zwetend en verrot op je werk/school ja.
Volgende week laatste tentamens, niks mis mee man.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vanaf woensdag zit je lekker klef, zwetend en verrot op je werk/school ja.
Die 2 dingen gaan niet samen.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ben neutraal. Al geloof ik wel in god.
quote:Op zondag 16 juni 2013 23:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Op welke zender was het voetbal zo ook alweer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |