Dat is best een grote fout.quote:
Ik zit ook de hele tijd met een 'quote:
Lekker sjouwen met die kratten in 37 graden. Denk dat ik m'n boodschapjes ook laat bezorgen die dag.quote:
En volgens mij alleen dinsdag goed weer met zon.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:33 schreef Caland het volgende:
Het kan woensdag plaatselijk 37 graden worden.
Zal wel een foutje zijn toch.
Wat ben je dan? Je hebt hier toch topics lang discussies over je geloof zitten voeren?quote:Op zondag 16 juni 2013 23:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat is best een grote fout.
[..]
Ik zit ook de hele tijd met een '' face te kijken.
Lekker zweten man. Graties sport.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lekker sjouwen met die kratten in 37 graden. Denk dat ik m'n boodschapjes ook laat bezorgen die dag.
Dat was inzanity.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat ben je dan? Je hebt hier toch topics lang discussies over je geloof zitten voeren?
Vanaf woensdag zit je lekker klef, zwetend en verrot op je werk/school ja.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
En volgens mij alleen dinsdag goed weer met zon.
Ben neutraal. Al geloof ik wel in god.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat ben je dan? Je hebt hier toch topics lang discussies over je geloof zitten voeren?
Ik hoop dat 't dan ook keihard gaat onweren. Dat vind ik prachtig. Einde bericht.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vanaf woensdag zit je lekker klef, zwetend en verrot op je werk/school ja.
Volgende week laatste tentamens, niks mis mee man.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vanaf woensdag zit je lekker klef, zwetend en verrot op je werk/school ja.
Die 2 dingen gaan niet samen.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ben neutraal. Al geloof ik wel in god.
quote:Op zondag 16 juni 2013 23:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Op welke zender was het voetbal zo ook alweer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |