Je moest mijn post handmatig terug veranderen he? Daarbij doelde ik op Caland en het verwidjeren belhamel.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alternatieven voor 'kanker' gebruiken
Je bent een compleet ander mens geworden.
Nope, ik was op tijdquote:Op zondag 16 juni 2013 23:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je moest mijn post handmatig terug veranderen he?
Dit zouden we niet meer zeggen GGMM.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alternatieven voor 'kanker' gebruiken
Je bent een compleet ander mens geworden.
Wat vind je er zelf nou van dat bepaalde namen niet in een OP mogen?quote:Op zondag 16 juni 2013 23:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die heb ik dan weer wel ge-edit, boefje.
Je hebt iets gemist.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die heb ik dan weer wel ge-edit, boefje.
quote:Op zondag 16 juni 2013 23:46 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Om de sfeer er hier een beetje in te houden.
Door jou was ik wel verplicht te reageren midden in een round op Quake. Nu heeft mijn team verlorenquote:
Symboolpolitiek van de bovenste plank.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt iets gemist.
Al snap ik nog steeds niet waarom dat gevallen helden niet mag
In sommige gevallen terecht.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat vind je er zelf nou van dat bepaalde namen niet in een OP mogen?
wat een bijdrage beter maken ze jou modquote:Op zondag 16 juni 2013 23:46 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Oke.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Door jou was ik wel verplicht te reageren midden in een round op Quake. Nu heeft mijn team verloren
Ik weet niet wat erger is. De admins die zich eraan storen of de modjes die de regels beleefd volgen.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Symboolpolitiek van de bovenste plank.
Die laatste kun je het niet echt kwalijk nemen imo. Het eerste dus.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik weet niet wat erger is. De admins die zich eraan storen of de modjes die de regels beleefd volgen.
DAmnnnnnnnquote:Op zondag 16 juni 2013 23:46 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Dat laatste kan je wel degelijk kwalijk nemen. Je kan gewoon je eigen mening geven tov admins hoor.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die laatste kun je het niet echt kwalijk nemen imo. Het eerste dus.
Nee. Blijkbaar is het normaal dat als je een blauw kleurtje krijgt je onder geen beding je vraagtekens mag plaatsen bij befehlen van hogerhand. Happel was de uitzondering.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die laatste kun je het niet echt kwalijk nemen imo. Het eerste dus.
Ja, maar uiteindelijk bepaal je als mod niet het beleid. Dat is wat ik bedoel.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat laatste kan je wel degelijk kwalijk nemen. Je kan gewoon je eigen mening geven tov admins hoor.
Beetje grote bikini maar wel leukquote:Op zondag 16 juni 2013 23:46 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
And she is?quote:Op zondag 16 juni 2013 23:46 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Blijf dat maar denken.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Blijkbaar is het normaal dat als je een blauw kleurtje krijgt je onder geen beding je vraagtekens mag plaatsen bij befehlen van hogerhand. Happel was de uitzondering.
quote:Op zondag 16 juni 2013 23:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Blijkbaar is het normaal dat als je een blauw kleurtje krijgt je onder geen beding je vraagtekens mag plaatsen bij befehlen van hogerhand. Happel was de uitzondering.
Jawel.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, maar uiteindelijk bepaal je als mod niet het beleid.
quote:Op zondag 16 juni 2013 23:51 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Damnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Wauw, die is echt next-level-lelijk.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:51 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
wie is datquote:Op zondag 16 juni 2013 23:51 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Tattoos bij negers vind ik eigenlijk altijd lelijk.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:51 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Ach na 2 tatoeages was zijn gezicht toch al verziektquote:Op zondag 16 juni 2013 23:51 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Kleine Viezerik denk ik.quote:
Ik heb geen in om astrant op te zoeken.quote:
Zal ik je iets verklappen?quote:Op zondag 16 juni 2013 23:51 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |