Je had toch ook niet verwacht dat Labyad naar Ajax ging?quote:Op maandag 17 juni 2013 18:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Zoals gezegd faalt Á Bola weer eens teringhard.twitter:thijsslegers twitterde op maandag 17-06-2013 om 18:38:17Overmars heeft zelfs nog nooit met de zaakwaarnemer van Labyad gesproken. Ook niet over iets anders reageer retweet
Kijk eens hoe geniaal ik ben.
Het grappige is dat zelfs Brabanders het zijn gaan nadoen.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:40 schreef Adames het volgende:
[..]
nu ook niet meer leuk nadat elke zin al 100 keer door iedereen is nagedaan. net zo kut als een oude hans teeuwenshow terug kijken
Labyad doet het voor het geld. Maar het gaat meer om het punt dat Á Bola weer eens faalt.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je had toch ook niet verwacht dat Labyad naar Ajax ging?
Tuurlijk, je bent best knap als je lacht.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus jij vond het leuk voor tokkies dat zij New Kids leuk konden vinden?
quote:Op maandag 17 juni 2013 18:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Zoals gezegd faalt Á Bola weer eens teringhard.twitter:thijsslegers twitterde op maandag 17-06-2013 om 18:38:17Overmars heeft zelfs nog nooit met de zaakwaarnemer van Labyad gesproken. Ook niet over iets anders reageer retweet
Ik wil in een bad zitten met alleen maar Nutella er inquote:Op maandag 17 juni 2013 18:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Tsjah. Puur vind ik nog wel te eten. Maar Nutelle is mij veel te zoet.
quote:
Kan geregeld worden, maar dan neemt Ajacied4lf wel foto's van het hele proces.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik wil in een bad zitten met alleen maar Nutella er in
Weird.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Uh, Oke.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat is wel erg overdreven.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee hij heeft een hekel aan Nutellaquote:Op maandag 17 juni 2013 18:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Ik zou mij bijna aan de films wagen. Hoewel ik de serie best leuk vond, vond ik de films iets teveel van het goede qua uitmelkerij.
[..]
Kan geregeld worden, maar dan neemt Ajacied4lf wel foto's van het hele proces.
Best wel.quote:
Ik niet.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee hij heeft een hekel aan Nutella
Download de Duitse versie dan.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:45 schreef Caland het volgende:
Ik vraag mij alleen af of die scene ook in de Duitse versie van de film zat.
Jammer.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo nieuwsgierig ben ik nou ook weer niet.
Het grappig is dat mensen die op de hak genomen worden de mensen zijn die het helemaal fantastisch vinden.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Het grappige is dat zelfs Brabanders het zijn gaan nadoen.
Dat is niet goed voor je vulva.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Na intensief speurwerk ben ik opquote:Op maandag 17 juni 2013 18:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo nieuwsgierig ben ik nou ook weer niet.
Ok Kapi.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, oeps als je zo'n naïeve kut bent die met open tas in een mensenmassa gaat staan.
Je moet van andermans spullen afblijven met je poten, maar als je zo naief bent dat je denkt dat je met een smartphone van een paar honderd euro in een open tas rond kunt lopen zonder risico te lopen dat hij gestolen wordt heb ik er eigenlijk niet zoveel medelijden mee.quote:
Tokkies vinden het inderdaad geweldig en die worden juist belachelijk gemaaktquote:Op maandag 17 juni 2013 18:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het grappig is dat mensen die op de hak genomen worden de mensen zijn die het helemaal fantastisch vinden.
Jij vond het geweldig dus?quote:Op maandag 17 juni 2013 18:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Tokkies vinden het inderdaad geweldig en die worden juist belachelijk gemaakt
is wel vaker zo, studenten omarmen ook de Lullo's en de ambtenaren zijn ook nog de grootste fans van Debiteuren Crediteurenquote:Op maandag 17 juni 2013 18:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het grappig is dat mensen die op de hak genomen worden de mensen zijn die het helemaal fantastisch vinden.
Fijn om te weten detectivequote:Op maandag 17 juni 2013 18:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit bijvoorbeeld:quote:Op maandag 17 juni 2013 18:59 schreef Adames het volgende:
wat vinden mensen eigenlijk leuk aan die broertjes Kalkbrenner
Broertjes?quote:Op maandag 17 juni 2013 18:59 schreef Adames het volgende:
wat vinden mensen eigenlijk leuk aan die broertjes Kalkbrenner
Grappig.quote:
Zou tussen ons blijven.quote:
Ja eey, je hebt nog steeds geen mooie arabische of perzische gergeld voor mijquote:
Dat kan. Ze hebben er wel meer gemaakt.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Grappig.
Enige liedje die ik van hun ken:
had ik toch wat specifieker moeten zijn door alleen Paul te noemen.quote:
Komt goed.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja eey, je hebt nog steeds geen mooie arabische of perzische gergeld voor mij
Zonder snor is te regelen, maar zonder armhaar? Je maakt het mij wel moeilijk.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ken je er geen , zonder armhaar en snor, die iemand zoekt?
Ook chill.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:05 schreef Adames het volgende:
[..]
had ik toch wat specifieker moeten zijn door alleen Paul te noemen.
Perzische hebben nauwelijks haarquote:Op maandag 17 juni 2013 19:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zonder snor is te regelen, maar zonder armhaar? Je maakt het mij wel moeilijk.
Staat genoteerd.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:13 schreef RensAjacied het volgende:
Heb nitro nooit gezien, wel die filmpjes in het begin plat gedraaid en turbo.
Hahahahahahahaha.quote:
Tentamens man. Geef me 2 weken.quote:
Wat lach je, perzen zijn heel anders dan turken en arabische manquote:Op maandag 17 juni 2013 19:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hahahahahahahaha.
[..]
Tentamens man. Geef me 2 weken.
Daarom post je nu weer zoveelquote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 19:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt voor de dagelijkse nieuwsbijdrage Niels. Ik vind het weer een goed gekozen onderwerp
Alleen Iraanse volkeren man.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat lach je, perzen zijn heel anders dan turken en arabische man
Ja.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daarom post je nu weer zoveel
[..]Het was een lastige keuze vandaag, ik las net ook iets over een harnas voor cavia's.
Dan zal ik mij vandaag op de showbizz richtenquote:Op maandag 17 juni 2013 19:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daarom post je nu weer zoveel
[..]Het was een lastige keuze vandaag, ik las net ook iets over een harnas voor cavia's.
Ik stam af van Ariërs.quote:De Iraanse volkeren zijn een Indo-Europeese Ethno-Linguistische groep die een Indo-Iraanse taal spreken. De meeste Iraanse volkeren leven in het Midden-Oosten, Anatolië, Iran, Afghanistan en de Kaukasus. De Skythen, Parthen, Perzen, Osseten, Meden, Alanen, Sarmaten, Bactriërs, Cimmeriërs, Tadzjieken, Koerden en Pashtuns zijn enkele Iraanse volkeren.[1][2][3][4][5][6][7] De Iraanse volkeren stammen af van de Ariërs, een Indo-Europees volk dat rond 1000 v.Chr. naar Iran en de genoemde streken migreerde.
Nee, wat is daar te doen?quote:Op maandag 17 juni 2013 19:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben jij wel eens bij Van Tilburg in Nistelrode geweest?
Vroeg me af of dat een beetje een relaxte winkel is. Moet behoorlijk groot zijn maar ken niemand die er is geweest.quote:
Ja ziet er wel groot uit. Maar kom bijna nooit in de dorpen.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Vroeg me af of dat een beetje een relaxte winkel is. Moet behoorlijk groot zijn maar ken niemand die er is geweest.
Heftig man.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan zal ik mij vandaag op de showbizz richten
Niks aan de hand. Ze hebben gewoon een hekel aan ruziemaken waardoor het er wat ongemakkelijk uitzag. Voor ruziemaken heb je ook ervaring nodig
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik twijfel toch wel aan zijn verhaal.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan zal ik mij vandaag op de showbizz richten
Niks aan de hand. Ze hebben gewoon een hekel aan ruziemaken waardoor het er wat ongemakkelijk uitzag. Voor ruziemaken heb je ook ervaring nodig
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was daar nooit echt mee bezig geweest, maar eigenlijk moest ik het wel weten. Hun hebben zoveel haar terwijl ik bijna niets heb.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe kon je dit nou nog niet weten
Iran is ook geen Semitisch volk en spreken nog steeds een Perzische taalquote:Op maandag 17 juni 2013 19:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Was daar nooit echt mee bezig geweest, maar eigenlijk moest ik het wel weten. Hun hebben zoveel haar terwijl ik bijna niets heb.
Geen borst haar. Geen rughaar. En geen baard.
Beter trappen ze die gast even in elkaar.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik twijfel toch wel aan zijn verhaal.
[ afbeelding ]
Perzen zijn ook heel anders, jammer dat ze islamitisch zijnquote:Op maandag 17 juni 2013 19:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Iran is ook geen Semitisch volk en spreken nog steeds een Perzische taal(Al is dat net de reden waarom)
En nu wat werk afronden voordat ik instort.
Mijn ouders kunnen ook farci praten.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Iran is ook geen Semitisch volk en spreken nog steeds een Perzische taal(Al is dat net de reden waarom)
En nu wat werk afronden voordat ik instort.
Ze zijn best rustig daarin hoor.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Perzen zijn ook heel anders, jammer dat ze islamitisch zijn
De normale bevolking wel ja, maar een deel van de arme boeren en de leiders niet. Ayatollahsquote:
$quote:Op maandag 17 juni 2013 19:35 schreef kapiteintje het volgende:
Gezellige vent ja.
[ afbeelding ]
Ik snap nooit waarom vrouwen vaak bij klootzakken blijven hangen.
$quote:Op maandag 17 juni 2013 19:35 schreef kapiteintje het volgende:
Gezellige vent ja.
[ afbeelding ]
Omdat ze denken dat zij hun kunnen genezen.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:35 schreef kapiteintje het volgende:
Gezellige vent ja.
[ afbeelding ]
Hier houdt hij alleen haar mond dicht, dat valt vaak nog wel te begrijpen. Maar om nou ook haar keel dicht te knijpen vind ik ook wel weer wat ver gaan.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:35 schreef kapiteintje het volgende:
Gezellige vent ja.
[ afbeelding ]
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |