SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Of PSV...quote:Op maandag 17 juni 2013 14:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ajax dus nog geen bod uitgebracht op Maher. Gewoon wachten tot Chris of Siem weggaan.
Ja en misschien eerder dan Ajax ook als ze door blijven verkopenquote:Op maandag 17 juni 2013 14:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja die zie ik ook nog wel veel geld neerleggen voor Maher.
Ach dan hebben ze geen geld meer voor fatsoenlijke vervangersquote:Op maandag 17 juni 2013 15:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja en misschien eerder dan Ajax ook als ze door blijven verkopen
Gemeente Eindhovenquote:Op maandag 17 juni 2013 15:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach dan hebben ze geen geld meer voor fatsoenlijke vervangers
Hopen dat ze eerder voor Bruma gaan dan .quote:Op maandag 17 juni 2013 15:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is niet elk jaar feest voor die club.
Dat hoop ik ookquote:Op maandag 17 juni 2013 15:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hopen dat ze eerder voor Bruma gaan dan .
twitter:SkySportNewsHD twitterde op maandag 17-06-2013 om 14:35:21Der @BVB steht vor der Verpflichtung von Christian #Eriksen. Der 21-jährige Däne soll von Ajax Amsterdam kommen. Mehr dazu gleich auf #ssnhd reageer retweet
Tja en eigen jeugd inpassen doen ze ook niet aan .quote:Op maandag 17 juni 2013 15:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook. Maar als je ziet wie er weggaan dan mogen ze nog wel behoorlijk wat spelers halen. Maar Brands zal de verleiding van Maher halen zeker niet kunnen weerstaan
Kut Duits.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:07 schreef wieisboos het volgende:
twitter:SkySportNewsHD twitterde op maandag 17-06-2013 om 14:35:21Der @BVB steht vor der Verpflichtung von Christian #Eriksen. Der 21-jährige Däne soll von Ajax Amsterdam kommen. Mehr dazu gleich auf #ssnhd reageer retweet
Nee dat kan toch helemaal niet. Die maken toch veel te veel fouten.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tja en eigen jeugd inpassen doen ze ook niet aan .
Jahaaa en Marcelo is perfect.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dat kan toch helemaal niet. Die maken toch veel te veel fouten..
quote:Op maandag 17 juni 2013 15:07 schreef wieisboos het volgende:
http://www.bild.de/sport/(...)n-30871604.bild.htmlquote:n Dortmund könnte bald Vollzug in einer GANZ wichtigen Personalie gemeldet werden!
Jürgen Klopp (46) braucht dringend einen Ersatz für den gen Bayern abgewanderten Mario Götze (20) – doch das scheint laut holländischen Medienberichten offenbar nur noch eine Frage der Zeit zu sein...
Der Däne Christian Eriksen (21), seit Wochen vom BVB umworben, erhält offenbar die Freigabe von seinem Verein Ajax Amsterdam. Hintergrund: Der Champions-League-Sieger von 1995 steht kurz vor der Verpflichtung von Adam Maher (Alkmaar), der wiederum Eriksen ersetzen könnte.
Eriksen nach Dortmund?! Längst nicht der einzige Transfer, der in den kommenden Tagen abgewickelt werden soll.
Mooi gaat de carrousel eindelijk draaien. We gaan Eriksen wel missen maarja.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.bild.de/sport/(...)n-30871604.bild.html
Niet alleen leuk maar ook een steuntje in de rug van de clubquote:Een abonnement op Ajax Exclusive TV geeft je toegang tot alle LIVE - uitzendingen van de Jong Ajax - wedstrijden en de pre-match persconferentie van Frank de Boer op vrijdag. Daarnaast kun je bij thuiswedstrijden van het eerste elftal LIVE naar het audio-verslag luisteren. Verder uitgebreide samenvattingen van Ajax 1, Jong Ajax en de Ajax-jeugd.
quote:Ajax met twee juniorenteams Europees
Ajax zal komend seizoen met twee jeugdteams in twee Europese topcompetities actief zijn. Het ene team zal uitkomen in de Youth League, een UEFA-competitie voor het hoogste jeugdteam (o/19) van deelnemers aan de goepsfase van de UEFA Champions League. Het andere team (o/18) komt uit in de NexGen Series, de Europese competitie waaraan Ajax de afgelopen twee jaar ook deelnam.
De wedstrijden in de Youth League zullen zoveel mogelijk rond de Champions League-speeldata van Ajax 1 worden gepland. De deelnemende teams worden in acht groepen verdeeld en spelen van september tot en met december 2013 in een poulesysteem. De acht groepswinnaars en nummers twee plaatsen zich voor de knock-outronde - één wedstrijd - die vanaf februari 2014 op het programma staat. De winnaar wint de Lennart Johansson Trofee, vernoemd naar de erevoorzitter van de UEFA. De Europese voetbalbond zal deze nieuwe competitie ook in het seizoen 2014-2015 organiseren. Daarna wordt bekeken of het een vervolg krijgt.
Het onder 18-team van Ajax zal in de NextGen Series de Amsterdamse clubkleuren verdedigen. Dit internationale toernooi trapte in augustus 2011 af en Ajax haalde dat seizoen de finale. Na een spannende penaltyserie ging de winst uiteindelijk naar Internazionale. Grote smaakmaker van het toernooi was echter Ajax, dat naam maakte door prachtige overwinningen op Barcelona (3-0) en Liverpool (6-0). Afgelopen jaar strandde Ajax A1 in de achtste finale. Daarin was Aston Villa op de Toekomst met 1-2 te sterk.
Zo die jeugdteams krijgen het snel voor de kiezen. B1 en A1 Europa in en Jong Ajax in de Jupiler Leaguequote:
Zoals het hoortquote:Op maandag 17 juni 2013 15:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo die jeugdteams krijgen het snel voor de kiezen. B1 en A1 Europa in en Jong Ajax in de Jupiler League
A2, B1 is o17.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo die jeugdteams krijgen het snel voor de kiezen. B1 en A1 Europa in en Jong Ajax in de Jupiler League
Ooh. Maar zullen wel wat van B1 doorgeschoven worden denk ik? Of zitten er in de A2 nog grote talenten?quote:
Op enkele al vervroegd doorgeschoven spelers na gaan ze allemaal naar de A junioren, zo werkt dat namelijk.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh. Maar zullen wel wat van B1 doorgeschoven worden denk ik? Of zitten er in de A2 nog grote talenten?
Ze hebben genoeg talenten gehaald, dus dat zou mooi zijnquote:Op maandag 17 juni 2013 15:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Op enkele al vervroegd doorgeschoven spelers na gaan ze allemaal naar de A junioren, zo werkt dat namelijk.
Of dat de A1 of A2 is afwachten, normaal gesproken gaan de beste spelers direct naar de A1 maar op AN zei iemand eerder al dat ze een hele sterke A2 willen vormen voor komend seizoen, zou hiermee te maken kunnen hebben.
twitter:ajaxlife twitterde op maandag 17-06-2013 om 15:53:48Dat bericht van Bild over Eriksen naar Borussia Dortmund is vals alarm. Valt in de categorie 'totale kolder'. #ajax reageer retweet
Nou jongens, neem maar alvast afscheidquote:Op maandag 17 juni 2013 15:56 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:ajaxlife twitterde op maandag 17-06-2013 om 15:53:48Dat bericht van Bild over Eriksen naar Borussia Dortmund is vals alarm. Valt in de categorie 'totale kolder'. #ajax reageer retweet
Als hij gaat, dan gaat hij maar snel. Kan Ajax meteen schakelen.quote:Op maandag 17 juni 2013 15:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Dan Alderweireld verkopen en voor dat geld een rechtsbuiten halen.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:54 schreef Jurrian2010 het volgende:
Weet wel zeker dat Dortmund deze week aan de slag gaat met Eriksen. Volgede Maher naar Ajax. Hoppa.
Hopelijk wordt het Denswil-Moisander dan, geen Moisander- Veltman.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan Alderweireld verkopen en voor dat geld een rechtsbuiten halen.
Daar hoop ik ook op. Maar ik zie Frank er wel voor aan om Veltman op te stellen. Hopelijk gaat Moisander dan volgend jaar weg.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hopelijk wordt het Denswil-Moisander dan, geen Moisander- Veltman.
Jij vind Maher beter dan Eriksen? Ik mag hopen dat je een grapje maakt met deze postquote:Op maandag 17 juni 2013 17:07 schreef Jurrian2010 het volgende:
Maarja, welke rechtsbuiten??
Ik vind Maher voor Eriksen zelfs een vooruitgang en als je voor die 'ruil' nog wat extra miljoentjes kan beuren. Lekker lekker.
Maher voor Eriksen is geen vooruitgang hoor. Sowieso is Eriksen ouder en echt heel goed. Maar Maher kan wel prima voetballen natuurlijk.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:07 schreef Jurrian2010 het volgende:
Maarja, welke rechtsbuiten??
Ik vind Maher voor Eriksen zelfs een vooruitgang en als je voor die 'ruil' nog wat extra miljoentjes kan beuren. Lekker lekker.
In potentie wel ja. Maher wordt binnen twee seizoenen speler van het jaar en da is ie net zo oud als Eriksen nu is.quote:
Heb je dat allemaal gezien in je glazen bol?quote:Op maandag 17 juni 2013 17:13 schreef Jurrian2010 het volgende:
[..]
In potentie wel ja. Maher wordt binnen twee seizoenen speler van het jaar en da is ie net zo oud als Eriksen nu is.
Ja!quote:Op maandag 17 juni 2013 17:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb je dat allemaal gezien in je glazen bol?
Zo moeilijk te vergelijken maar als hij komt hoop ik dat je gelijk hebtquote:Op maandag 17 juni 2013 17:16 schreef Jurrian2010 het volgende:
[..]
Ja!![]()
Nee, maar Maher vind ik wel beter dan Eriksen toen ie net twee seizoenen Eredivisie achter de rug had.
Het is wel pure speculatie natuurlijk wat hij doetquote:Op maandag 17 juni 2013 17:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zo moeilijk te vergelijken maar als hij komt hoop ik dat je gelijk hebt
Scherpe analyse.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is wel pure speculatie natuurlijk wat hij doet
De Telegraaf vind ik ook best betrouwbaar.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is zo simpel, wacht af tot het op Ajax.nl staat, of in het slechtste geval op PSV.nl
Qua rendement niet. Eriksen had in zijn tweede seizoen als basisspeler 19 assists en 7 doelpunten in de eredivisie geloof ik. Maher komt dit seizoen niet eens in de buurt van die cijfers.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:16 schreef Jurrian2010 het volgende:
[..]
Ja!![]()
Nee, maar Maher vind ik wel beter dan Eriksen toen ie net twee seizoenen Eredivisie achter de rug had.
Als het om Ajax gaat wel ja.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Telegraaf vind ik ook best betrouwbaar.
Maher speelde dan ook in een 'baggerteam' waar het vooral moest komen van de bevliegingen van Maher en Altidore.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:10 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Qua rendement niet. Eriksen had in zijn tweede seizoen als basisspeler 19 assists en 7 doelpunten in de eredivisie geloof ik. Maher komt dit seizoen niet eens in de buurt van die cijfers.
Toch maakt die Altidore veel goals, en heeft Maher maar 3 of 4 assists.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maher speelde dan ook in een 'baggerteam' waar het vooral moest komen van de bevliegingen van Maher en Altidore.
Maher is ook veel meer een dribbelaar dan iemand met de eindpass.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:10 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Qua rendement niet. Eriksen had in zijn tweede seizoen als basisspeler 19 assists en 7 doelpunten in de eredivisie geloof ik. Maher komt dit seizoen niet eens in de buurt van die cijfers.
6 assists.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:12 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Toch maakt die Altidore veel goals, en heeft Maher maar 3 of 4 assists.
Misschien kan hij dat nog ontwikkelen bij Ajaxquote:Op maandag 17 juni 2013 18:13 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Maher is ook veel meer een dribbelaar dan iemand met de eindpass.
Maher is gewoon een betere versie van Serero.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:13 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Maher is ook veel meer een dribbelaar dan iemand met de eindpass.
7 goals en 5 assists volgens transfermarkt.dequote:Op maandag 17 juni 2013 18:12 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Toch maakt die Altidore veel goals, en heeft Maher maar 3 of 4 assists.
Volgens http://www.goal.com/nl/people/netherlands/36530/adam-maher 6 assistsquote:Op maandag 17 juni 2013 18:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
7 goals en 5 assists volgens transfermarkt.de
Selectie uit de assists van AZ.
[ afbeelding ]
Het moet wel, want hij is een "passer" en geen "loper"!quote:Op maandag 17 juni 2013 18:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien kan hij dat nog ontwikkelen bij Ajax
Ik denk dat hij prima in de rol van loper kan. Maar dan wel eentje met techniekquote:Op maandag 17 juni 2013 18:17 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Het moet wel, want hij is een "passer" en geen "loper"!
quote:Op maandag 17 juni 2013 18:17 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Het moet wel, want hij is een "passer" en geen "loper"!
Impliceer jij hier nu dat De Jong geen techniek heeft?quote:Op maandag 17 juni 2013 18:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij prima in de rol van loper kan. Maar dan wel eentje met techniek
Een matige techniek ja.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:21 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Impliceer jij hier nu dat De Jong geen techniek heeft?
Ik beantwoord toch gewoon een vraag.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga je alweer beginnen met je ongefundeerde gebash op hem
De Jong heeft een uitstekende functionele techniek. Maher heeft wellicht een betere passeerbeweging, maar als je De Jong een matige techniek toeschrijft ben je ķf stekeblind ķf snap je niet wat het begrip techniek inhoudt.quote:
Ik vergelijk het met de echte toppers van zijn leeftijd. Kijk eens naar de techniek van die Spanjaarden enzo. Dat is uitstekend. De Jong heeft op internationaal niveau gewoon een matige techniek. Voor de Eredivisie kan dat nog prima, maar Europees val je dan door de mand.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:25 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
De Jong heeft een uitstekende functionele techniek. Maher heeft wellicht een betere passeerbeweging, maar als je De Jong een matige techniek toeschrijft ben je ķf stekeblind ķf snap je niet wat het begrip techniek inhoudt.
Maher en Fischer zijn technisch ook niet zo goed als bijvoorbeeld Isco of Thiago hoor, zijn die dan ook matig?quote:Op maandag 17 juni 2013 18:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vergelijk het met de echte toppers van zijn leeftijd. Kijk eens naar de techniek van die Spanjaarden enzo. Dat is uitstekend. De Jong heeft op internationaal niveau gewoon een matige techniek. Voor de Eredivisie kan dat nog prima, maar Europees val je dan door de mand.
Fischer heeft ook geen uitzonderlijke techniek nee. Maar wel een enorme drive en kan een actie maken. Maher kan ook een mannetje uitspelen en heeft een goede techniek.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:33 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Maher en Fischer zijn technisch ook niet zo goed als bijvoorbeeld Isco of Thiago hoor, zijn die dan ook matig?
Maher is technisch echt fanatisch anders hoor.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:33 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Maher en Fischer zijn technisch ook niet zo goed als bijvoorbeeld Isco of Thiago hoor, zijn die dan ook matig?
Maar niet zo goed als die twee. En dat is blijkbaar het niveau dat JR-Style nastreeft.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:35 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Maher is technisch echt fanatisch anders hoor.
Dus eigenlijk is het het allerbelangrijkste dat je een mannetje kan uitspelen?quote:Op maandag 17 juni 2013 18:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fischer heeft ook geen uitzonderlijke techniek nee. Maar wel een enorme drive en kan een actie maken. Maher kan ook een mannetje uitspelen en heeft een goede techniek.
Bal aannemen ook.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:36 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is het het allerbelangrijkste dat je een mannetje kan uitspelen?
Waarom wil je telkens met mij de discussie aan over de Jong?quote:Op maandag 17 juni 2013 18:37 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Als er iets is wat De Jong kan is het wel een bal aannemen.
De Iniesta van Noorwegen is helaas al aan onze neus voorbijgegaan.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:37 schreef ValHallen het volgende:
Ik verwacht nog steeds half en half dat de soap rond Maher een bliksemafleider is en Ajax zometeen opeens met een onbekende Noor aan komt zetten ofzo.
Markus Henriksen schijnt bij AZ te spelen.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:37 schreef ValHallen het volgende:
Ik verwacht nog steeds half en half dat de soap rond Maher een bliksemafleider is en Ajax zometeen opeens met een onbekende Noor aan komt zetten ofzo.
+1quote:Op maandag 17 juni 2013 18:37 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Als er iets is wat De Jong kan is het wel een bal aannemen.
Omdat jouw argumenten waarschijnlijk slap en ongefundeerd zijn, en je stevig aan de tand wilt voelen.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom wil je telkens met mij de discussie aan over de Jong?
Wolff Eikrem ?quote:Op maandag 17 juni 2013 18:37 schreef ValHallen het volgende:
Ja, dat is wel zondequote:Op maandag 17 juni 2013 18:38 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
De Iniesta van Noorwegen is helaas al aan onze neus voorbijgegaan.
Omdat ik gewoon heel benieuwd ben naar de redenen die jij kan aandragen waarom De Jong een matige techniek heeft of een matige speler is. Tot nog toe ben ik echter niet overtuigd door de argumenten die jij aandraagt, dus ga ik gewoon door met vragen.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom wil je telkens met mij de discussie aan over de Jong?
Ik ben gewoon geen fan van de Jong. Mag dat niet?quote:Op maandag 17 juni 2013 18:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat jouw argumenten waarschijnlijk slap en ongefundeerd zijn, en je stevig aan de tand wilt voelen.
Natuurlijk wel. Als je dat ook nog kan onderbouwen zou het fijn zijn, zeker op zo'n discussieforum waar we discussiëren over de opstelling bijvoorbeeld. Een beetje inzicht in de redenen waarom je dan wel of geen fan is dan toch niet te veel gevraagd?quote:Op maandag 17 juni 2013 18:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon geen fan van de Jong. Mag dat niet?
Je slaat de welbekende spijker op de kopquote:Op maandag 17 juni 2013 18:41 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Als je dat ook nog kan onderbouwen zou het fijn zijn, zeker op zo'n discussieforum waar we discussiëren over de opstelling bijvoorbeeld. Een beetje inzicht in de redenen waarom je dan wel of geen fan is dan toch niet te veel gevraagd?
quote:Op maandag 17 juni 2013 18:42 schreef PowerLoungen het volgende:
De Jong kan veel dingen redelijk tot goed , maar hij zal nooit ergens erbovenuit steken .
Vind het wel een nuttige kracht voor dit Ajax
quote:Op maandag 17 juni 2013 18:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je slaat de welbekende spijker op de kop
Nou omdat hij op het middenveld nauwelijks een goede wedstrijd heeft gespeeld als rechtshalf. Hij helpt Ajax niet over het dode punt heen als het met het hele team niet loopt. Hij gaat pas goed spelen als heel Ajax goed gaat draaien. En voor de rest staat hij meestal veel te diep op het middenveld waardoor Eriksen veel meer de gaten moet dichtlopen.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:41 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Als je dat ook nog kan onderbouwen zou het fijn zijn, zeker op zo'n discussieforum waar we discussiëren over de opstelling bijvoorbeeld. Een beetje inzicht in de redenen waarom je dan wel of geen fan is dan toch niet te veel gevraagd?
Dit klopt wel trouwens gedeeltelijk . Als het team kut speelt deelt die mee in de malaisequote:Op maandag 17 juni 2013 18:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou omdat hij op het middenveld nauwelijks een goede wedstrijd heeft gespeeld als rechtshalf. Hij helpt Ajax niet over het dode punt heen als het met het hele team niet loopt. Hij gaat pas goed spelen als heel Ajax goed gaat draaien. En voor de rest staat hij meestal veel te diep op het middenveld waardoor Eriksen veel meer de gaten moet dichtlopen.
Had prima speler op rechtsbuiten geweest, maar is wel een hele nare jongen.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:45 schreef Jurrian2010 het volgende:
Mooi. Vroeg me al af wat Ajax met een zelfingetogen speler als Labyad zou moeten.
Ja goede vergelijking, Gerrard is in elk opzicht superieur aan de Jong. Heeft bij lange na niet de power van een Gerrard in zijn top tijd echt niet.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:42 schreef Jurrian2010 het volgende:
De Jong is ook geen Iniesta of een Gotze, maar heeft wel de power en rust van een Gerrard...
Ja, zeker een prima speler. Maar daar zijn er hopelijk meer van. Tenminste, die geschikt zijn voor Ajax. En één mét discipline.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Had prima speler op rechtsbuiten geweest, maar is wel een hele nare jongen.
Ik zeg ook 'een Gerrard'. Jij gaat nu de spelers opzichzelf met elkaar vergelijken terwijl ik meer de type spelers bij elkaar zoek...quote:Op maandag 17 juni 2013 18:47 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja goede vergelijking, Gerrard is in elk opzicht superieur aan de Jong. Heeft bij lange na niet de power van een Gerrard in zijn top tijd echt niet.
Ben echt benieuwd wie ze daarvoor gaan halen. Want ik mag hopen dat het TH ook inziet dat er een rechtsbuiten bij moet komen. Of ze durven het aan met Meleg en die Afrikaan.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:48 schreef Jurrian2010 het volgende:
[..]
Ja, zeker een prima speler. Maar daar zijn er hopelijk meer van. Tenminste, die geschikt zijn voor Ajax. En één mét discipline.
Hij is eerder vergelijkbaar met Lampard dan met Gerrard.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:48 schreef Jurrian2010 het volgende:
[..]
Ik zeg ook 'een Gerrard'. Jij gaat nu de spelers opzichzelf met elkaar vergelijken terwijl ik meer de type spelers bij elkaar zoek...
De Jong heeft toch geen "power"?quote:Op maandag 17 juni 2013 18:48 schreef Jurrian2010 het volgende:
[..]
Ik zeg ook 'een Gerrard'. Jij gaat nu de spelers opzichzelf met elkaar vergelijken terwijl ik meer de type spelers bij elkaar zoek...
Siem is natuurlijk vooral belangrijk op de momenten dat hij de bal niet heeft, omdat hij dan ruimte aan het maken is voor andere spelers. Als het met het hele team niet loopt is dat vaak omdat de tegenstander met 8 man voor de goal blijft en op de counter speelt, dan heb je niks aan het ruimte maken van De Jong omdat hij binnen drie meter naast een andere verdediger staat.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou omdat hij op het middenveld nauwelijks een goede wedstrijd heeft gespeeld als rechtshalf. Hij helpt Ajax niet over het dode punt heen als het met het hele team niet loopt. Hij gaat pas goed spelen als heel Ajax goed gaat draaien. En voor de rest staat hij meestal veel te diep op het middenveld waardoor Eriksen veel meer de gaten moet dichtlopen.
Meleg moet toch eens langzaam gaan komen en hopelijk zien we ook nog iets leuks van Sana dit jaar. Die heeft nu een jaar een mooi trainingsprogramma er op zitten.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben echt benieuwd wie ze daarvoor gaan halen. Want ik mag hopen dat het TH ook inziet dat er een rechtsbuiten bij moet komen. Of ze durven het aan met Meleg en die Afrikaan.
Ik denk dat Maher prima de rol van 'loper' in kan vullen. Als er duidelijke afspraken over gemaakt worden moet dat wel kunnen. Daarbij denk ik dat Eriksen en Maher sowieso niet samen zullen spelen. In elk geval niet bij Ajax.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:50 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Siem is natuurlijk vooral belangrijk op de momenten dat hij de bal niet heeft, omdat hij dan ruimte aan het maken is voor andere spelers. Als het met het hele team niet loopt is dat vaak omdat de tegenstander met 8 man voor de goal blijft en op de counter speelt, dan heb je niks aan het ruimte maken van De Jong omdat hij binnen drie meter naast een andere verdediger staat.
Maher zal wellicht met zijn dribbel wat meer kunnen forceren aan de bal, maar zonder bal ben ik bang dat hij alleen maar de gaten inloopt om maar weer aan die bal te komen, in plaats van actief bezig zijn ruimte te maken zodat anderen de bal kunnen krijgen. Daarom denk ik dat Maher en Eriksen samen geen gelukkige combinatie is, omdat die allebei graag aan de bal willen komen.
Ik verwacht ook nog wel wat van die Andersen.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:52 schreef Adames het volgende:
[..]
Meleg moet toch eens langzaam gaan komen en hopelijk zien we ook nog iets leuks van Sana dit jaar. Die heeft nu een jaar een mooi trainingsprogramma er op zitten.
We hebben Sana en Derkie al. Rechtsbuiten is echt prioriteit.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:54 schreef Jurrian2010 het volgende:
Eigenlijk zoeken we ook nog een linksbuiten. Iemand achter Fischer. Zal niet alle wedstrijden kunnen spelen en is natuurlijk niet een échte linksbuiten. Fischer eigenlijk altijd naar binnen.
Sana en Derkquote:Op maandag 17 juni 2013 18:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We hebben Sana en Derkie al. Rechtsbuiten is echt prioriteit.
En waarom dan? Ik heb Maher nog nooit kunnen betrappen op het trekken van gaten, hij is pas gevaarlijk en belangrijk als hij aan de bal is. Waarom zou hij dat bij Ajax opeens wel kunnen? Door zijn techniek?quote:Op maandag 17 juni 2013 18:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat Maher prima de rol van 'loper' in kan vullen. Als er duidelijke afspraken over gemaakt worden moet dat wel kunnen. Daarbij denk ik dat Eriksen en Maher sowieso niet samen zullen spelen. In elk geval niet bij Ajax.
Jeetje, dat was me nog niet eens opgevallen! Het is net alsof Frank de Boer hem expres de opdracht geeft om dat te doen.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:54 schreef Jurrian2010 het volgende:
Fischer eigenlijk altijd naar binnen.
Hij kan zich toch ontwikkelen bij Ajax. Andere opdrachten meekrijgen. Daarbij kan de speelwijze misschien iets aangepast worden.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:57 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
En waarom dan? Ik heb Maher nog nooit kunnen betrappen op het trekken van gaten, hij is pas gevaarlijk en belangrijk als hij aan de bal is. Waarom zou hij dat bij Ajax opeens wel kunnen? Door zijn techniek?
Zo, duim voor jouquote:Op maandag 17 juni 2013 18:58 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Jeetje, dat was me nog niet eens opgevallen! Het is net alsof Frank de Boer hem expres de opdracht geeft om dat te doen.
niet zo erg, daarom hebben we blindquote:Op maandag 17 juni 2013 18:54 schreef Jurrian2010 het volgende:
Eigenlijk zoeken we ook nog een linksbuiten. Iemand achter Fischer. Zal niet alle wedstrijden kunnen spelen en is natuurlijk niet een échte linksbuiten. Fischer eigenlijk altijd naar binnen.
Dat is nog steeds een verwachting. Heb je ook concrete voorbeelden, of eigenschappen van Maher, die deze verwachting ondersteunen? Kun je aantonen dat hij een slimme voetballer is bijvoorbeeld, of dat hij bij AZ ook moeiteloos omging met veranderende rollen en posities? Hij heeft een tijdje een stuk verder naar achteren gespeeld, speelde hij toen ook echt anders of gewoon hetzelfde, maar dan tien meter verder naar achteren?quote:Op maandag 17 juni 2013 18:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij kan zich toch ontwikkelen bij Ajax. Andere opdrachten meekrijgen. Daarbij kan de speelwijze misschien iets aangepast worden.
Je hoeft ook niet perse met een loper te spelen. Barcelona kan toch ook met Iniesta en Xavi spelen. Iniesta vind ik ook geen loper, meer een dribbelaar.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:58 schreef Smoofie het volgende:
Maher is geen loper, dan heb je van Ginkel nodig.
nee,quote:Op maandag 17 juni 2013 18:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij kan zich toch ontwikkelen bij Ajax. Andere opdrachten meekrijgen. Daarbij kan de speelwijze misschien iets aangepast worden.
Je gaat me nu toch niet vertellen dat je een derde type speler hebt uitgevonden naast de inmiddels klassiek geworden archetypen "loper" en "passer"?quote:Op maandag 17 juni 2013 19:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet perse met een loper te spelen. Barcelona kan toch ook met Iniesta en Xavi spelen. Iniesta vind ik ook geen loper, meer een dribbelaar.
Zo vaak heb ik geen AZ gekeken hoor. Maar als ik hem zag spelen zag ik direct dat hij klasse had.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:01 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat is nog steeds een verwachting. Heb je ook concrete voorbeelden, of eigenschappen van Maher, die deze verwachting ondersteunen? Kun je aantonen dat hij een slimme voetballer is bijvoorbeeld, of dat hij bij AZ ook moeiteloos omging met veranderende rollen en posities? Hij heeft een tijdje een stuk verder naar achteren gespeeld, speelde hij toen ook echt anders of gewoon hetzelfde, maar dan tien meter verder naar achteren?
Wil je de sticker op je hand of op je voorhoofd?quote:Op maandag 17 juni 2013 19:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo vaak heb ik geen AZ gekeken hoor. Maar als ik hem zag spelen zag ik direct dat hij klasse had.
Ha, aap. Ik vroeg me al af waar je was, maar je zat al die tijd gewoon verstopt in de mouw!quote:Op maandag 17 juni 2013 19:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo vaak heb ik geen AZ gekeken hoor. Maar als ik hem zag spelen zag ik direct dat hij klasse had.
Een middenvelder die een mannetje kan passeren. Best handig.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:01 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Je gaat me nu toch niet vertellen dat je een derde type speler hebt uitgevonden naast de inmiddels klassiek geworden archetypen "loper" en "passer"?
Nee man, nergens voor nodig. Middenvelders moeten het voornamelijk van (functionele) techniek en tactiek hebben.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een middenvelder die een mannetje kan passeren. Best handig.
Op zn lul.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Wil je de sticker op je hand of op je voorhoofd?
quote:Op maandag 17 juni 2013 19:02 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ha, aap. Ik vroeg me al af waar je was, maar je zat al die tijd gewoon verstopt in de mouw!
Ja, maar wie is dan de vraag?quote:Op maandag 17 juni 2013 19:04 schreef ValHallen het volgende:
Ik zie liever een spelverdeler komen dan Maher de dribbelaar.
Ik kan me nog herinneren dat jij Maher absoluut een "passer" vond, en dat je met Eriksen en Maher eindelijk met twee "passers" kon spelen. Maar nu is het een "dribbelaar"? Wat is de volgende stap, nog meer nieuwe benamingen? De Jong die geen "loper"meer is maar een "allround controlerende middenvelder van het vierde type" wordt? (die heb je trouwens absoluut niet nodig bij Ajax)quote:Op maandag 17 juni 2013 19:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een middenvelder die een mannetje kan passeren. Best handig.
Toornstra is toch geen spelverdeler man.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:05 schreef Jurrian2010 het volgende:
[..]
Ja, maar wie is dan de vraag?
Toornstra?
Watte?quote:Op maandag 17 juni 2013 19:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Wil je de sticker op je hand of op je voorhoofd?
Dat is gewoon handig hoor als je een mannetje kan uitspelen.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nee man, nergens voor nodig. Middenvelders moeten het voornamelijk van (functionele) techniek en tactiek hebben.
Oke.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:05 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Toornstra is toch geen spelverdeler man.
Ik vind Maher een vals trage speler met een controlerende dribbel.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:05 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat jij Maher absoluut een "passer" vond, en dat je met Eriksen en Maher eindelijk met twee "passers" kon spelen. Maar nu is het een "dribbelaar"? Wat is de volgende stap, nog meer nieuwe benamingen? De Jong die geen "loper"meer is maar een "allround controlerende middenvelder van het vierde type" wordt? (die heb je trouwens absoluut niet nodig bij Ajax)
Ik heb mijn mening herzien. Mag dat niet ofzo?quote:Op maandag 17 juni 2013 19:05 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat jij Maher absoluut een "passer" vond, en dat je met Eriksen en Maher eindelijk met twee "passers" kon spelen. Maar nu is het een "dribbelaar"? Wat is de volgende stap, nog meer nieuwe benamingen? De Jong die geen "loper"meer is maar een "allround controlerende middenvelder van het vierde type" wordt? (die heb je trouwens absoluut niet nodig bij Ajax)
Wel erg snelquote:Op maandag 17 juni 2013 19:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb mijn mening herzien. Mag dat niet ofzo?
Geen idee. Ik kijk geen competities waar door Ajax intensief wordt gescout, behalve de Eredivisie uiteraard. Aangezien we hoogstwaarschijnlijk geen verdedigende middenvelder gaan kopen wordt die spelverdeler een half. Duarte zou kunnen. De veruit beste speler die in de Eredivisie rond loopt die die kwaliteiten heeft is Vilhena, maar die is onhaalbaar.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:05 schreef Jurrian2010 het volgende:
[..]
Ja, maar wie is dan de vraag?
Toornstra?
Tja, Duarte of Maher. Zelfde typespelers.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Geen idee. Ik kijk geen competities waar door Ajax intensief wordt gescout, behalve de Eredivisie uiteraard. Aangezien we hoogstwaarschijnlijk geen verdedigende middenvelder gaan kopen wordt die spelverdeler een half. Duarte zou kunnen. De veruit beste speler die in de Eredivisie rond loopt die die kwaliteiten heeft is Vilhena, maar die is onhaalbaar.
Leuk voor NEC dan, maar hier bij Ajax spelen we met een rotatiecirkel van 175 graden met de rug in de goal en 271 graden met het gezicht naar de goal, en dan heb je op die positie gewoon een jongen nodig die een high speed-low pitch pass in de benen heeft.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind Maher een vals trage speler met een controlerende dribbel.
Zijn niet met elkaar te vergelijken imo.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:09 schreef Jurrian2010 het volgende:
[..]
Tja, Duarte of Maher. Zelfde typespelers.
Natuurlijk, een mening herzien is goed. Hokjes toevoegen aan een krom systeem is echter geen stap in de goede richting.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb mijn mening herzien. Mag dat niet ofzo?
Financieel gezien kun je hem wel halen, maar Vilhena is ook overrated en een kakkerlakquote:Op maandag 17 juni 2013 19:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Geen idee. Ik kijk geen competities waar door Ajax intensief wordt gescout, behalve de Eredivisie uiteraard. Aangezien we hoogstwaarschijnlijk geen verdedigende middenvelder gaan kopen wordt die spelverdeler een half. Duarte zou kunnen. De veruit beste speler die in de Eredivisie rond loopt die die kwaliteiten heeft is Vilhena, maar die is onhaalbaar.
Zit je ook al op Ajax netwerk?quote:Op maandag 17 juni 2013 19:09 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Leuk voor NEC dan, maar hier bij Ajax spelen we met een rotatiecirkel van 175 graden met de rug in de goal en 271 graden met het gezicht naar de goal, en dan heb je op die positie gewoon een jongen nodig die een high speed-low pitch pass in de benen heeft.
Als het moet worden we met Andersen en Meleg ook wel kampioenquote:Op maandag 17 juni 2013 18:59 schreef ValHallen het volgende:
Maher zit wel behoorlijk op de hypetrain merk ikVind hem wel goed, maar niet speciaal.
Dus je mag spelers niet een bepaald type noemen?quote:Op maandag 17 juni 2013 19:10 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Natuurlijk, een mening herzien is goed. Hokjes toevoegen aan een krom systeem is echter geen stap in de goede richting.
OVer een jaar of 2 gaan die 2 echt alles kaput machen in de eredivisiequote:Op maandag 17 juni 2013 19:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Als het moet worden we met Andersen en Meleg ook wel kampioen
Vilhena is 18 en moet met Immers op het middenveld spelen, tuurlijk komt er nog niet alles uit. Maar dat gastje barst uit zijn voegen van het talent.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Financieel gezien kun je hem wel halen, maar Vilhena is ook overrated en een kakkerlak.
En Fischer die dan op zijn top is en die andere talentenquote:Op maandag 17 juni 2013 19:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
OVer een jaar of 2 gaan die 2 echt alles kaput machen in de eredivisie.
Ik denk dat er maar verdomd weinig spelers zijn die precies in de hokjes "passer", "dribbelaar" en "loper" vallen. Eriksen loopt 12km per wedstrijd, hoezo is hij dan meer een "passer" dan een "loper"? Bovendien heeft hij ķķk nog eens een dribbel, maar hoeveel dribbels moet je hebben om definitief een "dribbelaar" te zijn. En moet dat ten koste gaan van je passes? Heb jij een soort van procentensysteem waarin je uitdrukt hoe vaak Eriksen een dribbel inzet en hoe vaak hij een pass geeft, wat je vervolgens afweegt tegen het aantal kilometers dat hij maakt zodat je hem in de juiste categorie kunt plaatsen?quote:Op maandag 17 juni 2013 19:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dus je mag spelers niet een bepaald type noemen?
Zolang veltman maar 8 kilo zwaarder wordt of oprotquote:Op maandag 17 juni 2013 19:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En Fischer die dan op zijn top is en die andere talenten
Eriksen is de spelmaker die vooral het spel verdeelt ja. Dat is zijn belangrijkste taak.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:13 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik denk dat er maar verdomd weinig spelers zijn die precies in de hokjes "passer", "dribbelaar" en "loper" vallen. Eriksen loopt 12km per wedstrijd, hoezo is hij dan meer een "passer" dan een "loper"? Bovendien heeft hij ķķk nog eens een dribbel, maar hoeveel dribbels moet je hebben om definitief een "dribbelaar" te zijn. En moet dat ten koste gaan van je passes? Heb jij een soort van procentensysteem waarin je uitdrukt hoe vaak Eriksen een dribbel inzet en hoe vaak hij een pass geeft, wat je vervolgens afweegt tegen het aantal kilometers dat hij maakt zodat je hem in de juiste categorie kunt plaatsen?
Volgens Japie Stam heeft Veltman alles in huis om een topverdediger te worden.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zolang veltman maar 8 kilo zwaarder wordt of oprot
Tegen die tijd is Bazoer er al joh.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zolang veltman maar 8 kilo zwaarder wordt of oprot
Moet hij wel fysiek wat worden, nu valt hij al om met een schouderduwtje van een kabouter.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:16 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Volgens Japie Stam heeft Veltman alles in huis om een topverdediger te worden.
Een helder, duidelijk antwoord op mijn vraag. Dankjewel.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eriksen is de spelmaker die vooral het spel verdeelt ja. Dat is zijn belangrijkste taak.
Daarom ook de nodige kilo,s erbijquote:Op maandag 17 juni 2013 19:16 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Volgens Japie Stam heeft Veltman alles in huis om een topverdediger te worden.
Ja idd. "Maar bij Barca zijn ze ook klein en weinig fysiek".quote:Op maandag 17 juni 2013 19:18 schreef Caland het volgende:
Sowieso is het 'maar bij Barcelona' argument 9 van de 10 keer een vrijbrief om te stoppen met lezen.
Zoals je van me gewend bentquote:Op maandag 17 juni 2013 19:17 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Een helder, duidelijk antwoord op mijn vraag. Dankjewel.
PSV spelers zijn ook van dezelfde kwaliteit als die van Real natuurlijk.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja idd. "Maar bij Barca zijn ze ook klein en weinig fysiek".
Ja, Ajax-spelers zijn van dezelfde kwaliteit als de barca spelers.
Dus eigenlijk gaat het vooral om de taak die de speler heeft, zeg je nu. Als je De Jong de taak geeft om het spel te verdelen, is hij dan opeens een "passer"?quote:
Een speler moet er wel de kwaliteiten voor hebben hčquote:Op maandag 17 juni 2013 19:19 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dus eigenlijk gaat het vooral om de taak die de speler heeft, zeg je nu. Als je De Jong de taak geeft om het spel te verdelen, is hij dan opeens een "passer"?
Ik snap hier niks van.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV spelers zijn ook van dezelfde kwaliteit als die van Real natuurlijk.
Inderdaad, en getuigt ook van een calimero complex. Gewoon lekker van eigen kracht uit gaan.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:18 schreef Caland het volgende:
Sowieso is het 'maar bij Barcelona' argument 9 van de 10 keer een vrijbrief om te stoppen met lezen.
Dus het is én kwaliteit én de taak? Maar zoals ik al aangaf heeft Eriksen zowel kwaliteiten als "loper" en als "passer" en als "dribbelaar". Is de taak dan doorslaggevend, of blijft De Jong een "loper" ook al zet Frank hem neer als "dribbelaar"?quote:Op maandag 17 juni 2013 19:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een speler moet er wel de kwaliteiten voor hebben hč. Maar het is toch duidelijk dat de Boer ook perse met een type de Jong wil spelen. Vandaar de interesse voor van Ginkel.
Je hebt toch types spelers. Eentje die vooral diepgaat, eentje die een goede steekpass beheerst, iemand die een mannetje kan passeren. Nou Frank wil blijkbaar iemand op het middenveld die een goede steekpass kan geven en eentje die vaak diep gaat. Is toch niet zo moeilijk?quote:Op maandag 17 juni 2013 19:22 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dus het is én kwaliteit én de taak? Maar zoals ik al aangaf heeft Eriksen zowel kwaliteiten als "loper" en als "passer" en als "dribbelaar". Is de taak dan doorslaggevend, of blijft De Jong een "loper" ook al zet Frank hem neer als "dribbelaar"?
Deze revolutionaire hokjesindeling lijkt mij namelijk behoorlijk handig, dus ik wil hem graag begrijpen!
Als je mijn posthistorie bekijkt kan je het antwoord wel radenquote:Op maandag 17 juni 2013 19:25 schreef Ludachrist het volgende:
Ik heb maar één vraag eigenlijk nog, JR. Speel jij veel Football Manager?
Omdat in FM ook behoorlijk veel hokjes worden gebruikt om spelers in te delen, zie je. En misschien denk jij dan dat dat ook in het echt werkt.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je mijn posthistorie bekijkt kan je het antwoord wel raden. Maar waarom vraag je dat?
Volgens mij zal het niet veel veranderen qua rol.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:27 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Omdat in FM ook behoorlijk veel hokjes worden gebruikt om spelers in te delen, zie je. En misschien denk jij dan dat dat ook in het echt werkt.
Hij is wel een beetje autistisch.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:27 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Omdat in FM ook behoorlijk veel hokjes worden gebruikt om spelers in te delen, zie je. En misschien denk jij dan dat dat ook in het echt werkt.
Ja, maar Eriksen heeft zowel een steekpass als een dribbel als een grote longinhoud, dus wat maakt hem dan een passer? Frank de Boer? Dat brengt mij terug naar mijn eerste punt: als Frank de Boer het omdraait en De Jong neerzet als "passer", is hij dat dan ook meteen, of gaat het toch om kwaliteiten? Dan ben ik weer bij het Eriksen-punt: die man kan alledrie de dingen die jij opnoemt, wie beslist dan of hij een loper, passer of dribbelaar is? Frank de Boer? Maar dan zijn we weer bij De Jong die als passer moet spelen: is hij dat dan ook?quote:Op maandag 17 juni 2013 19:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt toch types spelers. Eentje die vooral diepgaat, eentje die een goede steekpass beheerst, iemand die een mannetje kan passeren. Nou Frank wil blijkbaar iemand op het middenveld die een goede steekpass kan geven en eentje die vaak diep gaat. Is toch niet zo moeilijk?
Dan moet je kijken naar zijn grootste kwaliteiten. En dat is zijn passing. Duidelijk.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:30 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ja, maar Eriksen heeft zowel een steekpass als een dribbel als een grote longinhoud, dus wat maakt hem dan een passer? Frank de Boer? Dat brengt mij terug naar mijn eerste punt: als Frank de Boer het omdraait en De Jong neerzet als "passer", is hij dat dan ook meteen, of gaat het toch om kwaliteiten? Dan ben ik weer bij het Eriksen-punt: die man kan alledrie de dingen die jij opnoemt, wie beslist dan of hij een loper, passer of dribbelaar is? Frank de Boer? Maar dan zijn we weer bij De Jong die als passer moet spelen: is hij dat dan ook?
Zoals je ziet hebben we hier een behoorlijke cirkelredenering te pakken.
Dé man achter ons succes. Boeiend wie de spelers zijn, we hebben een wereldcoach die iedere speler beter kan makenquote:
Maar toch wil je Maher hebben, ook al liggen zijn kwaliteiten bij het dribbelen, zoals je net zei, en past hij dientengevolge niet in het systeem dat Frank de Boer voor ogen heeft?quote:Op maandag 17 juni 2013 19:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moet je kijken naar zijn grootste kwaliteiten. En dat is zijn passing. Duidelijk.
Oké even iets bedenken om me hier uit te lullen.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:34 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Maar toch wil je Maher hebben, ook al liggen zijn kwaliteiten bij het dribbelen, zoals je net zei, en past hij dientengevolge niet in het systeem dat Frank de Boer voor ogen heeft?
Misschien kan je voor "hij kan zich aanpassen" gaan, en dat vervolgens onderbouwen door te zeggen dat je zijn klasse meteen hebt gezien in de hoogtepunten (sleutelwoord) bij Studio Sport.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oké even iets bedenken om me hier uit te lullen.
Ik heb wel hele wedstrijden gezien van Maherquote:Op maandag 17 juni 2013 19:37 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Misschien kan je voor "hij kan zich aanpassen" gaan, en dat vervolgens onderbouwen door te zeggen dat je zijn klasse meteen hebt gezien in de hoogtepunten (sleutelwoord) bij Studio Sport.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op maandag 17 juni 2013 19:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb wel hele wedstrijden gezien van Maher. En ik denk dat hij zich moeiteloos kan aanpassen.
Niet voor een normale discussie, maar omdat dit Fok is zal ik deze doxa dit keer onbestraft laten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoeren neuken, nooit meer werken.
Ik sta er nog steeds achter hoor. Maar ik ben niet zo goed in discussiesquote:Op maandag 17 juni 2013 19:39 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Niet voor een normale discussie, maar omdat dit Fok is zal ik deze doxa dit keer onbestraft laten.
Ach, al doende leert men.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik sta er nog steeds achter hoor. Maar ik ben niet zo goed in discussies
Frank kan al bijna weer terug met vakantie. Terwijl het net begonnen is voor hem. Wat een hondenbaan zeg, voetbalcoach zijn.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
Over zeven dagen alweer eerste training ... voor mijn gevoel is het nog voorjaar ofzo.
quote:Transfer Eriksen nog niet aan de orde: 'Heb het met verbazing gelezen'
Christian Eriksen hoopt op een toptransfer en de middenvelder van Ajax werd al gelinkt aan AC Milan, Manchester United, Liverpool en Borussia Dortmund. Laatstgenoemde club zou volgens de Duitse media nu dicht bij de komst van de Deen zijn, maar daar is volgens Michael Zorc niets van waar. De sportief directeur van die Borussen laat in de Ruhr Nachrichten weten dat het nog niet bekend is wie Mario Götze gaat opvolgen in het Signal Iduna Park.
Zorc vertelt dat een transfer van de 21-jarige Eriksen op dit moment in ieder geval niet aanstaande is. “Ik heb de berichtgeving ook met verbazing gelezen”, zegt hij. De kans dat de 36-voudig Deen international, die nog maar een contract voor één jaar heeft, naar Westfalen verhuist, is sowieso klein. Niet Eriksen, maar Kevin De Bruyne lijkt namelijk de prioriteit voor de verliezend Champions League-finalist te zijn. De Rode Duivel werd vorig seizoen door Chelsea verhuurd aan Werder Bremen.
De Bruyne leek aanvankelijk naar Bayer Leverkusen te vertrekken, als onderdeel van de deal van André Schürrle, die naar Londen vertrok. Zorc liet in een eerder stadium al weten dat De Bruyne ‘maar één ding wil en dat is naar ons toe komen’, maar hij weet dat ook Chelsea een vinger in de pap heeft. “Het heft ligt niet alleen in onze handen. Maar de speler wil naar Borussia Dortmund”, herhaalt Zorc. Eriksen lijkt dus niet meer in beeld bij Dortmund en ook Liverpool lijkt hem te vergeten. The Reds mikken namelijk op Henrikh Mkhitaryan van Shakhtar Donetsk.
Spijtig. Hopelijk is Eriksen professioneel genoeg om zich nog een seizoen 100% in te zetten voor Ajax mocht de interesse echt uitblijven. Mocht De Jong bijvoorbeeld wel vertrekken zal het er namelijk niet makkelijker opmaken.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Hallo, weer een leuk nieuwsbericht.
[..]
Vraag me af of hij dan aanvoerder zou wordenquote:Op maandag 17 juni 2013 19:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Spijtig. Hopelijk is Eriksen professioneel genoeg om zich nog een seizoen 100% in te zetten voor Ajax mocht de interesse echt uitblijven. Mocht De Jong bijvoorbeeld wel vertrekken zal dat er namelijk niet makkelijker opmaken.
Jazeker.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:56 schreef Danielle94 het volgende:
Eriksen moet dan toch verlengen anders plaats de Boer hem op de tribune? (Alle spelers met een aflopend contract overigens)
Ik vraag me af De Boer dat echt doet . Het is makkelijker met bijv gasten als Sulejmani , maar niet met bepalende spelersquote:Op maandag 17 juni 2013 19:56 schreef Danielle94 het volgende:
Eriksen moet dan toch verlengen anders plaats de Boer hem op de tribune? (Alle spelers met een aflopend contract overigens)
Denk het niet. Zou ook onzin zijn. Hij heeft ruim op tijd aangegeven toe te zijn aan een volgende stap. Dan is het mede aan Ajax om hem te verkopen.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:56 schreef Danielle94 het volgende:
Ik geloof niet in clubliefde. Hij zei dat met de gedachte weg te gaan.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:03 schreef ValHallen het volgende:
Eriksen heeft al aangegeven dat hij verlengt als hij deze zomer niet weggaat.
True, maar er zit een verschil tussen clubliefde en niet willen dat de club die je alles heeft gegeven niks aan je verdient.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Denk het niet. Zou ook onzin zijn. Hij heeft ruim op tijd aangegeven toe te zijn aan een volgende stap. Dan is het mede aan Ajax om hem te verkopen.
[..]
Ik geloof niet in clubliefde. Hij zei dat met de gedachte weg te gaan.
quote:Op maandag 17 juni 2013 19:56 schreef Danielle94 het volgende:
Gaat beide niet gebeuren.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:03 schreef ValHallen het volgende:
Eriksen heeft al aangegeven dat hij verlengt als hij deze zomer niet weggaat.
Wat voor verschil dan?quote:Op maandag 17 juni 2013 20:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
True, maar er zit een verschil tussen clubliefde en niet willen dat de club die je alles heeft gegeven niks aan je verdient.
Maar je komt wel binnen met meer status als een club een fikse transfersom voor je heeft betaald dan dat je er transfervrij maar voor de breedte bijkomt.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik geloof niet in clubliefde. Hij zei dat met de gedachte weg te gaan.
Wow... wat een onzin.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar je komt wel binnen met meer status als een club een fikse transfersom voor je heeft betaald dan dat je er transfervrij maar voor de breedte bijkomt.
Ik hoop met je mee, maar reken nergens op/quote:Op maandag 17 juni 2013 20:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
True, maar er zit een verschil tussen clubliefde en niet willen dat de club die je alles heeft gegeven niks aan je verdient.
Je kunt respect hebben voor een club omdat ze je kansen hebben gegeven. Je kunt als speler ook een goede werkrelatie met je club hebben zonder allerlei sentimenten.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Gaat beide niet gebeuren.
Graag gedaan.
[..]
Wat voor verschil dan?
Dat kan, maar het kost wel erg veel (letterlijk) als je dan maar even bijtekent zodat een club miljoenen kan pakken die jij anders (deels) zou pakken.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je kunt respect hebben voor een club omdat ze je kansen hebben gegeven. Je kunt als speler ook een goede werkrelatie met je club hebben zonder allerlei sentimenten.
Misschien wel, maar zelf z'n zaakwaarnemer zegt dat Eriksen Ajax iets wilt teruggeven en niet gratis de deur uit zal lopen. Zelf zegt Eriksen het ook telkens: "Volgend jaar loopt mijn contract bij Ajax af en een gratis vertrek zou voor mij niet goed voelen. Ik wil de club iets terug kunnen geven." en "Ik ga mijn contract verlengen als er niets gebeurt. Ik heb zo veel aan Ajax te danken. Ik wil hier niet transfervrij weg." etc.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat kan, maar het kost wel erg veel (letterlijk) als je dan maar even bijtekent zodat een club miljoenen kan pakken die jij anders (deels) zou pakken.
Ik denk vooral dat hij hier niet op een onplezierige manier weg zou willen, daarom zou het niet logisch zijn om telkens te zeggen dat hij gaat bijtekeken als hij dat niet meent, want dat werkt averechts.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:19 schreef Kopsterk het volgende:
Eriksen zou één van de weinigen/eersten zijn die 'de club iets terug wil geven', dus wat dat betreft begrijp ik wel dat sommigen betwijfelen dat hij zich aan zijn woord houdt. Het is misschien een tikkeltje naīef, maar ik heb ook het idee dat Eriksen wel echt bij gaat tekenen (maar één jaar erbij uiteraard) als hij niet vertrekt deze zomer.
Klinkt leuker voor de supporters, maar bijtekenen is ook gewoon in zijn voordeel. Anders zal hij toch de gebeten hond zijn die de helft van de tijd moet banken.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:19 schreef Kopsterk het volgende:
Eriksen zou één van de weinigen/eersten zijn die 'de club iets terug wil geven', dus wat dat betreft begrijp ik wel dat sommigen betwijfelen dat hij zich aan zijn woord houdt. Het is misschien een tikkeltje naīef, maar ik heb ook het idee dat Eriksen wel echt bij gaat tekenen (maar één jaar erbij uiteraard) als hij niet vertrekt deze zomer.
quote:
quote:'Kapitaalkrachtig AS Monaco meldt zich bij Ajax voor Eriksen'
AS Monaco brengt mogelijk een formeel bod op Christian Eriksen uit. De Franse promovendus heeft volgens het Algemeen Dagblad bij Ajax geīnformeerd naar de voorwaarden om de middenvelder over te nemen. De Deens international is in beeld om het middenrif van de Monegasken van nieuwe impulsen te voorzien.
AS Monaco versterkte zich voor liefst 130 miljoen euro met Radamel Falcao, Joao Moutinho en James Rodriguez. Daarnaast kwam Ricardo Carvalho transfervrij over van Real Madrid. De zevenvoudig Frans landskampioen heeft met Dmitry Rybolovlev een onuitputtelijke bron van geld in huis en zijn vermogen stelt de club in staat om met de creme de la creme van het Europese topvoetbal te wedijveren.
Het is maar de vraag of Eriksen welwillend staat tegenover een overgang naar het mondaine prinsdom. De voorkeur van de spelmaker gaat uit naar Borussia Dortmund, dat maandag overigens ontkende dat zijn komst een feit was. Duitse media claimen dat Kevin De Bruyne van Chelsea de voorkeur geniet van BVB. Eriksen heeft in Amsterdam een contract tot de zomer van 2014.
mooie club Monaco?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 07:17 schreef Ethanolic het volgende:
Kom op, prachtige locatie waar je woont, prima niveau, zwaar dik salaris en mooie club. Wel wat anders dan een City.
quote:'Gewilde Jozefzoon kan kiezen tussen Ajax, FC Twente en Benfica'
Florian Jozefzoon wil hogerop en het moet raar lopen als de aanvaller van RKC Waalwijk komend seizoen niet voor een mooie club speelt. Het Algemeen Dagblad claimt dat in navolging van FC Twente ook clubs als Ajax en het Portugese Benfica interesse in de rappe vleugelaanvaller hebben.
Jozefzoon, die bij Ajax werd opgeleid maar daar niet doorbrak, gaat niet in op namen. "Maar ik wil graag hogerop", benadrukt aanvaller, die met Jong Oranje op het EK Onder-21 uitkwam. "Ik heb bij RKC een goed seizoen gedraaid en dat ik in Israël speeltijd kreeg, is geweldig. Nu is het afwachten wat er gaat gebeuren."
Sinds de komst van Frank de Boer in 2010 werd Jozefzoon overbodig bij Ajax, mede door de aanwezigheid van Lorenzo Ebecilio en Aras Özbiliz. "De Boer gaf andere jongens de voorkeur. Daarover ben ik niet teleurgesteld. Hij heeft zijn keuze gemaakt, waarna ik ook heb besloten verder te kijken", gaf hij eerder aan. Het contract van Jozefzoon in Waalwijk loopt medio 2014 af.
Dat zo'n jongen maar ook Wijnaldum werd geselecteerd voor die positie op het -21EK zegt wel wat over de armoedequote:Op dinsdag 18 juni 2013 07:53 schreef Enchanter het volgende:
Zal wel een faalactie zijn van Ajax zijn als ze hem nu weer terug gaan halen.
Dat ookquote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zo'n jongen maar ook Wijnaldum werd geselecteerd voor die positie op het -21EK zegt wel wat over de armoede
quote:
Helaas kun jij niet voetballen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:04 schreef Catch22- het volgende:
Ik zou echt wel naar monaco gaan. Onwijs salaris, prachtige omgeving, dijk van een team.
Daar baal ik ook nog elke dag van...quote:
Je bent niet de enige.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:12 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Daar baal ik ook nog elke dag van...
Kijk, dit hoor ik graag. Gaarne zsm ophalen in Amsterdam! Prima strandjes hoor daar aan de Cote d'azur!quote:
alsof die komt, ze gaan toch niet een speler laten gaan en dan 1 seizoen later kopenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:32 schreef TIM-846 het volgende:
Wat gaat er gebeuren als Alderweireld niet vertrekt deze zomer? Of ziet niemand dat hier gebeuren?
Als Jozefzoon komt kan Sana definitief zijn koffers pakken.
Als Jozefzoon komt kan Overmars ook zijn koffers pakken.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:32 schreef TIM-846 het volgende:
Als Jozefzoon komt kan Sana definitief zijn koffers pakken.
Met de bedragen die Monaco uitgeeft twijfelt elke speler.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Eriksen wil toch naar een topclub dan lijkt het me vrij zeker dat hij niet naar Monaco gaat
Eriksen lijkt me niet een speler die dat doetquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:44 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Met de bedragen die Monaco uitgeeft twijfelt elke speler.
Is City of PSG inmiddels ook geen topclub (in wording)?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Eriksen wil toch naar een topclub dan lijkt het me vrij zeker dat hij niet naar Monaco gaat
Elke speler doet dat.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Eriksen lijkt me niet een speler die dat doet
Ligt eraan wat je vanmorgen hebt gegeten. Peperkoek en pruimensap schijnen te helpen.quote:
Ik moet nog eten hihahoquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je vanmorgen hebt gegeten. Peperkoek en pruimensap schijnen te helpen.
Elke speler die in een mooi land bij een team kan gaan spelen dat probeert elke wereldster ter wereld te halen, en dat ook echt kan doen, terwijl hij er twee keer zoveel verdient als bij andere clubs zal daarover nadenken. Het is echt niet zo alsof je in Monaco je carríere vergooit.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Veel spelers doen dat niet alle spelers.
Bij zulke clubs vergooi je altijd je carričre omdat ze na 1 seizoen weer een blik nieuwe spelers open trekken.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:59 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Elke speler die in een mooi land bij een team kan gaan spelen dat probeert elke wereldster ter wereld te halen, en dat ook echt kan doen, terwijl hij er twee keer zoveel verdient als bij andere clubs zal daarover nadenken. Het is echt niet zo alsof je in Monaco je carríere vergooit.
Dat klopt, zo'n Verratti bij PSG speelt nooit een wedstrijd en heeft zich volledig uit de kijker gespeeld.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bij zulke clubs vergooi je altijd je carričre omdat ze na 1 seizoen weer een blik nieuwe spelers open trekken.
Er zijn meer verhalen van spelers die zo falen dan spelers die slagen bij zo'n clubquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:06 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat klopt, zo'n Verratti bij PSG speelt nooit een wedstrijd en heeft zich volledig uit de kijker gespeeld.
Er zijn ook meer verhalen van spelers die falen dan van spelers die slagen bij andere clubs. Je mag best wat tegen een club als Monaco hebben ofzo, prima, maar denken dat Eriksen niet gaat luisteren als zij langskomen is gewoon naīef.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Er zijn meer verhalen van spelers die zo falen dan spelers die slagen bij zo'n club
quote:PSV start nieuwe gesprekken met zaakwaarnemer Maher
18/06/2013 11:48
PSV-manager Marcel Brands heeft de gesprekken met Sigi Lens, de zaakwaarnemer van de door PSV en Ajax begeerde middenvelder Adam Maher, weer opgestart. De technische baas van PSV sprak onlangs opnieuw met de agent over een eventuele overstap van de (Jong)Oranje-international naar Eindhoven.
PSV wil graag weten of Maher inderdaad nog steeds openstaat voor een vertrek naar Brabant, zoals in de winterstop het geval was. Destijds kwam het niet tot een deal, ondanks het feit dat PSV een investeerdersgroep bereid vond om mee te betalen. Een mogelijk struikelblok is de vraagprijs.
Maher heeft in zijn contract laten opnemen dat hij een fors percentage van de transfersom krijgt en is vooralsnog niet van plan om daar vanaf te zien.
PSV ontvangt een dezer dagen bijna negen miljoen euro voor de transfer van Jeremain Lens naar Dinamo Kiev en verwacht ook nog Ola Toivonen en Dries Mertens te verkopen. (Thijs Slegers)
Volgens mij moet je de betekenis van dat spreekwoord eens googlen dan.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:11 schreef TIM-846 het volgende:
Achter het net vissen heet dat geloof ik.
[..]
Luisteren zal hij best maar ik zie hem niet als een speler die nu al voor het geld kiest ipv zijn carričrequote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:10 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Er zijn ook meer verhalen van spelers die falen dan van spelers die slagen bij andere clubs. Je mag best wat tegen een club als Monaco hebben ofzo, prima, maar denken dat Eriksen niet gaat luisteren als zij langskomen is gewoon naīef.
Volgens mij is dit een redelijk van toepassing als dat doorgaat.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:12 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Volgens mij moet je de betekenis van dat spreekwoord eens googlen dan.
quote:Achter het net vissen
Betekenis: iemand is je voor geweest
Betekenis: te laat komen zodat er niets meer te halen valt
PSV meteen weer geld uitgeven aan een aanvallende middenvelder i.p.v. verdedigersquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:11 schreef TIM-846 het volgende:
Achter het net vissen heet dat geloof ik.
[..]
Ik heb nog nergens gelezen dat Ajax rond is. Het wordt nu weer overal gesuggereerd, maar was destijds met Narsingh ook.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:14 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Volgens mij is dit een redelijk van toepassing als dat doorgaat.
[..]
Hoezo zou je niet voor je carričre kiezen. Kijk wat een spelers daar komen, dat is gewoon een topclub in wording. Als je daar kan spelen is dat toch mooi. Als Real of Barcelona belt, denk je dat Eriksen dat ook afwijst? Die kopen ook veel spelers, en daar moet je ook presteren omdat je er anders gewoon naast valt.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Luisteren zal hij best maar ik zie hem niet als een speler die nu al voor het geld kiest ipv zijn carričre
Als ze die verdedigers later halen, maar eerst Maher binnen hengelen om Ajax af te troeven is dat toch gewoon een slimme zet. Zo zorg je ervoor dat de beste speler op Nederlandse velden volgend jaar bij jou speelt en niet bij de concurrent.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV meteen weer geld uitgeven aan een aanvallende middenvelder i.p.v. verdedigers. Ze leren het ook nooit daar hč
![]()
Daarom is het juist ook van toepassing. PSV zal Ajax wel weer op dezelfde manier aftroevenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:16 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik heb nog nergens gelezen dat Ajax rond is. Het wordt nu weer overal gesuggereerd, maar was destijds met Narsingh ook.
Jij denkt dat ze nu niks aan het doen zijn en wachten tot ze echt weg zijn?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:17 schreef StarGazer het volgende:
De kans is enorm dat zowel De Jong als Eriksen vertrekken. Blijf vooral slapen Ajax.
Gaat Strootman weg dan? Moet er dus ook nog een middenvelder bij. Ze moeten ook nog een rechtsback halen en zeker twee centrale verdedigers. Nog iemand voor de aanval. Zoveel geld hebben ze er nou ook weer niet voor.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:17 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Als ze die verdedigers later halen, maar eerst Maher binnen hengelen om Ajax af te troeven is dat toch gewoon een slimme zet. Zo zorg je ervoor dat de beste speler op Nederlandse velden volgend jaar bij jou speelt en niet bij de concurrent.
Verdedigers kunnen wel gehaald worden van het geld van Mertens, Strootman of Toivonen.
Topspelers maken nog geen topclub.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:16 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Hoezo zou je niet voor je carričre kiezen. Kijk wat een spelers daar komen, dat is gewoon een topclub in wording. Als je daar kan spelen is dat toch mooi. Als Real of Barcelona belt, denk je dat Eriksen dat ook afwijst? Die kopen ook veel spelers, en daar moet je ook presteren omdat je er anders gewoon naast valt.
Mensen die Maher onderschatten. Dat joch is pas 19, al international en twee volledige seizoenen gespeeld.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:17 schreef Kopsterk het volgende:
Ik zou er niet van wakker liggen als Maher naar PSV gaat. Tikkeltje overschat.
Oh zoquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:18 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Daarom is het juist ook van toepassing. PSV zal Ajax wel weer op dezelfde manier aftroeven
Ik denk inderdaad dat Maher naar PSV gaat. Benieuwd wat plan B isquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:18 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze nu niks aan het doen zijn en wachten tot ze echt weg zijn?
Nee, maar ze helpen wel als je als team mee wilt doen om de prijzen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Topspelers maken nog geen topclub.
Maar past hij ook binnen dit Ajax-systeem?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:19 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Mensen die Maher onderschatten. Dat joch is pas 19, al international en twee volledige seizoenen gespeeld.
Dat klopt dus zodra het niet loopt kopen ze gewoon 3 nieuwe middenvelders.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:20 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nee, maar ze helpen wel als je als team mee wilt doen om de prijzen.
Hetzelfde als bij Real of Barcelona kan gebeuren dus. Wat is je punt?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat klopt dus zodra het niet loopt kopen ze gewoon 3 nieuwe middenvelders.
Duarte ofzo. Die is meteen twee klassen minder.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:19 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat Maher naar PSV gaat. Benieuwd wat plan B is
Iemand voor de aanval hoeft niet. Narsingh is het hele jaar geblesseerd geweest. Die komt straks terug. Weer een A-international erbij.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaat Strootman weg dan? Moet er dus ook nog een middenvelder bij. Ze moeten ook nog een rechtsback halen en zeker twee centrale verdedigers. Nog iemand voor de aanval. Zoveel geld hebben ze er nou ook weer niet voor.
Die hebben dan ook geen interesse in hem.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:22 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Hetzelfde als bij Real of Barcelona kan gebeuren dus. Wat is je punt?
En wie staat er klaar als Depay of Narsingh uitvalt?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:23 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Iemand voor de aanval hoeft niet. Narsingh is het hele jaar geblesseerd geweest. Die komt straks terug. Weer een A-international erbij.
Maar daar hadden ze al een "take it or leave it" bod op gedaanquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:22 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Duarte ofzo. Die is meteen twee klassen minder.
Ruben Schaken en Dwight Tiendalli zijn ook A-internationals, op die status zou ik me vooral niet teveel blindstaren.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:23 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Iemand voor de aanval hoeft niet. Narsingh is het hele jaar geblesseerd geweest. Die komt straks terug. Weer een A-international erbij.
Nee, maar Eriksen wel in die clubs als ze komen, terwijl hij daar toch echt in dezelfde situatie terecht kan komen als bij Monaco.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die hebben dan ook geen interesse in hem.
Monaco voor dertig miljoenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:30 schreef Doublepain het volgende:
Nog nieuws over Eriksen?
Naar welke club gaat ie en hoeveeel ongeveer?
Cuenca is een technische middenvelder?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:31 schreef Syntix het volgende:
Trouwens wtf moeten we met Jozefzoon, weer zo'n blinde draver. Ik wil technische middenvelders op de buitenposities zien zoals Schöne, Fischer en Cuenca. Dat heeft dit jaar toch wel uitgewezen.
Met Locadia, Wijnalbum en Matavz heb je nog wel iets achter de hand.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En wie staat er klaar als Depay of Narsingh uitvalt?
Kan ook nog, maar die gaan niet meer dan vijftien miljoen betalen lijkt mij.quote:
Wellicht kopen ze dan de broer van Sana?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:23 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Maar daar hadden ze al een "take it or leave it" bod op gedaan
7-8 miljoen hopelijkquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:32 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Kan ook nog, maar die gaan niet meer dan vijftien miljoen betalen lijkt mij.
Matavz en Locadia zijn spitsen, maar Depay en Narsingh zijn buitenspelers. Hoe zijn dat dan vervangers voor die twee?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:32 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Met Locadia, Wijnalbum en Matavz heb je nog wel iets achter de hand.
Nope. Maar Narsingh zit wel in een andere rol bij het Nederlands elftal. Die deed het prima onder Van Gaal.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:24 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ruben Schaken en Dwight Tiendalli zijn ook A-internationals, op die status zou ik me vooral niet teveel blindstaren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |