Geen idee. Ik kijk geen competities waar door Ajax intensief wordt gescout, behalve de Eredivisie uiteraard. Aangezien we hoogstwaarschijnlijk geen verdedigende middenvelder gaan kopen wordt die spelverdeler een half. Duarte zou kunnen. De veruit beste speler die in de Eredivisie rond loopt die die kwaliteiten heeft is Vilhena, maar die is onhaalbaar.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:05 schreef Jurrian2010 het volgende:
[..]
Ja, maar wie is dan de vraag?
Toornstra?
Tja, Duarte of Maher. Zelfde typespelers.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Geen idee. Ik kijk geen competities waar door Ajax intensief wordt gescout, behalve de Eredivisie uiteraard. Aangezien we hoogstwaarschijnlijk geen verdedigende middenvelder gaan kopen wordt die spelverdeler een half. Duarte zou kunnen. De veruit beste speler die in de Eredivisie rond loopt die die kwaliteiten heeft is Vilhena, maar die is onhaalbaar.
Leuk voor NEC dan, maar hier bij Ajax spelen we met een rotatiecirkel van 175 graden met de rug in de goal en 271 graden met het gezicht naar de goal, en dan heb je op die positie gewoon een jongen nodig die een high speed-low pitch pass in de benen heeft.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind Maher een vals trage speler met een controlerende dribbel.
Zijn niet met elkaar te vergelijken imo.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:09 schreef Jurrian2010 het volgende:
[..]
Tja, Duarte of Maher. Zelfde typespelers.
Natuurlijk, een mening herzien is goed. Hokjes toevoegen aan een krom systeem is echter geen stap in de goede richting.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb mijn mening herzien. Mag dat niet ofzo?
Financieel gezien kun je hem wel halen, maar Vilhena is ook overrated en een kakkerlakquote:Op maandag 17 juni 2013 19:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Geen idee. Ik kijk geen competities waar door Ajax intensief wordt gescout, behalve de Eredivisie uiteraard. Aangezien we hoogstwaarschijnlijk geen verdedigende middenvelder gaan kopen wordt die spelverdeler een half. Duarte zou kunnen. De veruit beste speler die in de Eredivisie rond loopt die die kwaliteiten heeft is Vilhena, maar die is onhaalbaar.
Zit je ook al op Ajax netwerk?quote:Op maandag 17 juni 2013 19:09 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Leuk voor NEC dan, maar hier bij Ajax spelen we met een rotatiecirkel van 175 graden met de rug in de goal en 271 graden met het gezicht naar de goal, en dan heb je op die positie gewoon een jongen nodig die een high speed-low pitch pass in de benen heeft.
Als het moet worden we met Andersen en Meleg ook wel kampioenquote:Op maandag 17 juni 2013 18:59 schreef ValHallen het volgende:
Maher zit wel behoorlijk op de hypetrain merk ikVind hem wel goed, maar niet speciaal.
Dus je mag spelers niet een bepaald type noemen?quote:Op maandag 17 juni 2013 19:10 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Natuurlijk, een mening herzien is goed. Hokjes toevoegen aan een krom systeem is echter geen stap in de goede richting.
OVer een jaar of 2 gaan die 2 echt alles kaput machen in de eredivisiequote:Op maandag 17 juni 2013 19:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Als het moet worden we met Andersen en Meleg ook wel kampioen
Vilhena is 18 en moet met Immers op het middenveld spelen, tuurlijk komt er nog niet alles uit. Maar dat gastje barst uit zijn voegen van het talent.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Financieel gezien kun je hem wel halen, maar Vilhena is ook overrated en een kakkerlak.
En Fischer die dan op zijn top is en die andere talentenquote:Op maandag 17 juni 2013 19:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
OVer een jaar of 2 gaan die 2 echt alles kaput machen in de eredivisie.
Ik denk dat er maar verdomd weinig spelers zijn die precies in de hokjes "passer", "dribbelaar" en "loper" vallen. Eriksen loopt 12km per wedstrijd, hoezo is hij dan meer een "passer" dan een "loper"? Bovendien heeft hij óók nog eens een dribbel, maar hoeveel dribbels moet je hebben om definitief een "dribbelaar" te zijn. En moet dat ten koste gaan van je passes? Heb jij een soort van procentensysteem waarin je uitdrukt hoe vaak Eriksen een dribbel inzet en hoe vaak hij een pass geeft, wat je vervolgens afweegt tegen het aantal kilometers dat hij maakt zodat je hem in de juiste categorie kunt plaatsen?quote:Op maandag 17 juni 2013 19:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dus je mag spelers niet een bepaald type noemen?
Zolang veltman maar 8 kilo zwaarder wordt of oprotquote:Op maandag 17 juni 2013 19:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En Fischer die dan op zijn top is en die andere talenten
Eriksen is de spelmaker die vooral het spel verdeelt ja. Dat is zijn belangrijkste taak.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:13 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik denk dat er maar verdomd weinig spelers zijn die precies in de hokjes "passer", "dribbelaar" en "loper" vallen. Eriksen loopt 12km per wedstrijd, hoezo is hij dan meer een "passer" dan een "loper"? Bovendien heeft hij óók nog eens een dribbel, maar hoeveel dribbels moet je hebben om definitief een "dribbelaar" te zijn. En moet dat ten koste gaan van je passes? Heb jij een soort van procentensysteem waarin je uitdrukt hoe vaak Eriksen een dribbel inzet en hoe vaak hij een pass geeft, wat je vervolgens afweegt tegen het aantal kilometers dat hij maakt zodat je hem in de juiste categorie kunt plaatsen?
Volgens Japie Stam heeft Veltman alles in huis om een topverdediger te worden.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zolang veltman maar 8 kilo zwaarder wordt of oprot
Tegen die tijd is Bazoer er al joh.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zolang veltman maar 8 kilo zwaarder wordt of oprot
Moet hij wel fysiek wat worden, nu valt hij al om met een schouderduwtje van een kabouter.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:16 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Volgens Japie Stam heeft Veltman alles in huis om een topverdediger te worden.
Een helder, duidelijk antwoord op mijn vraag. Dankjewel.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eriksen is de spelmaker die vooral het spel verdeelt ja. Dat is zijn belangrijkste taak.
Daarom ook de nodige kilo,s erbijquote:Op maandag 17 juni 2013 19:16 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Volgens Japie Stam heeft Veltman alles in huis om een topverdediger te worden.
Ja idd. "Maar bij Barca zijn ze ook klein en weinig fysiek".quote:Op maandag 17 juni 2013 19:18 schreef Caland het volgende:
Sowieso is het 'maar bij Barcelona' argument 9 van de 10 keer een vrijbrief om te stoppen met lezen.
Zoals je van me gewend bentquote:Op maandag 17 juni 2013 19:17 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Een helder, duidelijk antwoord op mijn vraag. Dankjewel.
PSV spelers zijn ook van dezelfde kwaliteit als die van Real natuurlijk.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja idd. "Maar bij Barca zijn ze ook klein en weinig fysiek".
Ja, Ajax-spelers zijn van dezelfde kwaliteit als de barca spelers.
Dus eigenlijk gaat het vooral om de taak die de speler heeft, zeg je nu. Als je De Jong de taak geeft om het spel te verdelen, is hij dan opeens een "passer"?quote:
Een speler moet er wel de kwaliteiten voor hebben hèquote:Op maandag 17 juni 2013 19:19 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dus eigenlijk gaat het vooral om de taak die de speler heeft, zeg je nu. Als je De Jong de taak geeft om het spel te verdelen, is hij dan opeens een "passer"?
Ik snap hier niks van.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV spelers zijn ook van dezelfde kwaliteit als die van Real natuurlijk.
Inderdaad, en getuigt ook van een calimero complex. Gewoon lekker van eigen kracht uit gaan.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:18 schreef Caland het volgende:
Sowieso is het 'maar bij Barcelona' argument 9 van de 10 keer een vrijbrief om te stoppen met lezen.
Dus het is én kwaliteit én de taak? Maar zoals ik al aangaf heeft Eriksen zowel kwaliteiten als "loper" en als "passer" en als "dribbelaar". Is de taak dan doorslaggevend, of blijft De Jong een "loper" ook al zet Frank hem neer als "dribbelaar"?quote:Op maandag 17 juni 2013 19:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een speler moet er wel de kwaliteiten voor hebben hè. Maar het is toch duidelijk dat de Boer ook perse met een type de Jong wil spelen. Vandaar de interesse voor van Ginkel.
Je hebt toch types spelers. Eentje die vooral diepgaat, eentje die een goede steekpass beheerst, iemand die een mannetje kan passeren. Nou Frank wil blijkbaar iemand op het middenveld die een goede steekpass kan geven en eentje die vaak diep gaat. Is toch niet zo moeilijk?quote:Op maandag 17 juni 2013 19:22 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dus het is én kwaliteit én de taak? Maar zoals ik al aangaf heeft Eriksen zowel kwaliteiten als "loper" en als "passer" en als "dribbelaar". Is de taak dan doorslaggevend, of blijft De Jong een "loper" ook al zet Frank hem neer als "dribbelaar"?
Deze revolutionaire hokjesindeling lijkt mij namelijk behoorlijk handig, dus ik wil hem graag begrijpen!
Als je mijn posthistorie bekijkt kan je het antwoord wel radenquote:Op maandag 17 juni 2013 19:25 schreef Ludachrist het volgende:
Ik heb maar één vraag eigenlijk nog, JR. Speel jij veel Football Manager?
Omdat in FM ook behoorlijk veel hokjes worden gebruikt om spelers in te delen, zie je. En misschien denk jij dan dat dat ook in het echt werkt.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je mijn posthistorie bekijkt kan je het antwoord wel raden. Maar waarom vraag je dat?
Volgens mij zal het niet veel veranderen qua rol.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:27 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Omdat in FM ook behoorlijk veel hokjes worden gebruikt om spelers in te delen, zie je. En misschien denk jij dan dat dat ook in het echt werkt.
Hij is wel een beetje autistisch.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:27 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Omdat in FM ook behoorlijk veel hokjes worden gebruikt om spelers in te delen, zie je. En misschien denk jij dan dat dat ook in het echt werkt.
Ja, maar Eriksen heeft zowel een steekpass als een dribbel als een grote longinhoud, dus wat maakt hem dan een passer? Frank de Boer? Dat brengt mij terug naar mijn eerste punt: als Frank de Boer het omdraait en De Jong neerzet als "passer", is hij dat dan ook meteen, of gaat het toch om kwaliteiten? Dan ben ik weer bij het Eriksen-punt: die man kan alledrie de dingen die jij opnoemt, wie beslist dan of hij een loper, passer of dribbelaar is? Frank de Boer? Maar dan zijn we weer bij De Jong die als passer moet spelen: is hij dat dan ook?quote:Op maandag 17 juni 2013 19:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt toch types spelers. Eentje die vooral diepgaat, eentje die een goede steekpass beheerst, iemand die een mannetje kan passeren. Nou Frank wil blijkbaar iemand op het middenveld die een goede steekpass kan geven en eentje die vaak diep gaat. Is toch niet zo moeilijk?
Dan moet je kijken naar zijn grootste kwaliteiten. En dat is zijn passing. Duidelijk.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:30 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ja, maar Eriksen heeft zowel een steekpass als een dribbel als een grote longinhoud, dus wat maakt hem dan een passer? Frank de Boer? Dat brengt mij terug naar mijn eerste punt: als Frank de Boer het omdraait en De Jong neerzet als "passer", is hij dat dan ook meteen, of gaat het toch om kwaliteiten? Dan ben ik weer bij het Eriksen-punt: die man kan alledrie de dingen die jij opnoemt, wie beslist dan of hij een loper, passer of dribbelaar is? Frank de Boer? Maar dan zijn we weer bij De Jong die als passer moet spelen: is hij dat dan ook?
Zoals je ziet hebben we hier een behoorlijke cirkelredenering te pakken.
Dé man achter ons succes. Boeiend wie de spelers zijn, we hebben een wereldcoach die iedere speler beter kan makenquote:
Maar toch wil je Maher hebben, ook al liggen zijn kwaliteiten bij het dribbelen, zoals je net zei, en past hij dientengevolge niet in het systeem dat Frank de Boer voor ogen heeft?quote:Op maandag 17 juni 2013 19:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moet je kijken naar zijn grootste kwaliteiten. En dat is zijn passing. Duidelijk.
Oké even iets bedenken om me hier uit te lullen.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:34 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Maar toch wil je Maher hebben, ook al liggen zijn kwaliteiten bij het dribbelen, zoals je net zei, en past hij dientengevolge niet in het systeem dat Frank de Boer voor ogen heeft?
Misschien kan je voor "hij kan zich aanpassen" gaan, en dat vervolgens onderbouwen door te zeggen dat je zijn klasse meteen hebt gezien in de hoogtepunten (sleutelwoord) bij Studio Sport.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oké even iets bedenken om me hier uit te lullen.
Ik heb wel hele wedstrijden gezien van Maherquote:Op maandag 17 juni 2013 19:37 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Misschien kan je voor "hij kan zich aanpassen" gaan, en dat vervolgens onderbouwen door te zeggen dat je zijn klasse meteen hebt gezien in de hoogtepunten (sleutelwoord) bij Studio Sport.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op maandag 17 juni 2013 19:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb wel hele wedstrijden gezien van Maher. En ik denk dat hij zich moeiteloos kan aanpassen.
Niet voor een normale discussie, maar omdat dit Fok is zal ik deze doxa dit keer onbestraft laten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoeren neuken, nooit meer werken.
Ik sta er nog steeds achter hoor. Maar ik ben niet zo goed in discussiesquote:Op maandag 17 juni 2013 19:39 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Niet voor een normale discussie, maar omdat dit Fok is zal ik deze doxa dit keer onbestraft laten.
Ach, al doende leert men.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik sta er nog steeds achter hoor. Maar ik ben niet zo goed in discussies
Frank kan al bijna weer terug met vakantie. Terwijl het net begonnen is voor hem. Wat een hondenbaan zeg, voetbalcoach zijn.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
Over zeven dagen alweer eerste training ... voor mijn gevoel is het nog voorjaar ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |