Dus eigenlijk gaat het vooral om de taak die de speler heeft, zeg je nu. Als je De Jong de taak geeft om het spel te verdelen, is hij dan opeens een "passer"?quote:
Een speler moet er wel de kwaliteiten voor hebben hèquote:Op maandag 17 juni 2013 19:19 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dus eigenlijk gaat het vooral om de taak die de speler heeft, zeg je nu. Als je De Jong de taak geeft om het spel te verdelen, is hij dan opeens een "passer"?
Ik snap hier niks van.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV spelers zijn ook van dezelfde kwaliteit als die van Real natuurlijk.
Inderdaad, en getuigt ook van een calimero complex. Gewoon lekker van eigen kracht uit gaan.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:18 schreef Caland het volgende:
Sowieso is het 'maar bij Barcelona' argument 9 van de 10 keer een vrijbrief om te stoppen met lezen.
Dus het is én kwaliteit én de taak? Maar zoals ik al aangaf heeft Eriksen zowel kwaliteiten als "loper" en als "passer" en als "dribbelaar". Is de taak dan doorslaggevend, of blijft De Jong een "loper" ook al zet Frank hem neer als "dribbelaar"?quote:Op maandag 17 juni 2013 19:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een speler moet er wel de kwaliteiten voor hebben hè. Maar het is toch duidelijk dat de Boer ook perse met een type de Jong wil spelen. Vandaar de interesse voor van Ginkel.
Je hebt toch types spelers. Eentje die vooral diepgaat, eentje die een goede steekpass beheerst, iemand die een mannetje kan passeren. Nou Frank wil blijkbaar iemand op het middenveld die een goede steekpass kan geven en eentje die vaak diep gaat. Is toch niet zo moeilijk?quote:Op maandag 17 juni 2013 19:22 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dus het is én kwaliteit én de taak? Maar zoals ik al aangaf heeft Eriksen zowel kwaliteiten als "loper" en als "passer" en als "dribbelaar". Is de taak dan doorslaggevend, of blijft De Jong een "loper" ook al zet Frank hem neer als "dribbelaar"?
Deze revolutionaire hokjesindeling lijkt mij namelijk behoorlijk handig, dus ik wil hem graag begrijpen!
Als je mijn posthistorie bekijkt kan je het antwoord wel radenquote:Op maandag 17 juni 2013 19:25 schreef Ludachrist het volgende:
Ik heb maar één vraag eigenlijk nog, JR. Speel jij veel Football Manager?
Omdat in FM ook behoorlijk veel hokjes worden gebruikt om spelers in te delen, zie je. En misschien denk jij dan dat dat ook in het echt werkt.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je mijn posthistorie bekijkt kan je het antwoord wel raden. Maar waarom vraag je dat?
Volgens mij zal het niet veel veranderen qua rol.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:27 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Omdat in FM ook behoorlijk veel hokjes worden gebruikt om spelers in te delen, zie je. En misschien denk jij dan dat dat ook in het echt werkt.
Hij is wel een beetje autistisch.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:27 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Omdat in FM ook behoorlijk veel hokjes worden gebruikt om spelers in te delen, zie je. En misschien denk jij dan dat dat ook in het echt werkt.
Ja, maar Eriksen heeft zowel een steekpass als een dribbel als een grote longinhoud, dus wat maakt hem dan een passer? Frank de Boer? Dat brengt mij terug naar mijn eerste punt: als Frank de Boer het omdraait en De Jong neerzet als "passer", is hij dat dan ook meteen, of gaat het toch om kwaliteiten? Dan ben ik weer bij het Eriksen-punt: die man kan alledrie de dingen die jij opnoemt, wie beslist dan of hij een loper, passer of dribbelaar is? Frank de Boer? Maar dan zijn we weer bij De Jong die als passer moet spelen: is hij dat dan ook?quote:Op maandag 17 juni 2013 19:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt toch types spelers. Eentje die vooral diepgaat, eentje die een goede steekpass beheerst, iemand die een mannetje kan passeren. Nou Frank wil blijkbaar iemand op het middenveld die een goede steekpass kan geven en eentje die vaak diep gaat. Is toch niet zo moeilijk?
Dan moet je kijken naar zijn grootste kwaliteiten. En dat is zijn passing. Duidelijk.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:30 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ja, maar Eriksen heeft zowel een steekpass als een dribbel als een grote longinhoud, dus wat maakt hem dan een passer? Frank de Boer? Dat brengt mij terug naar mijn eerste punt: als Frank de Boer het omdraait en De Jong neerzet als "passer", is hij dat dan ook meteen, of gaat het toch om kwaliteiten? Dan ben ik weer bij het Eriksen-punt: die man kan alledrie de dingen die jij opnoemt, wie beslist dan of hij een loper, passer of dribbelaar is? Frank de Boer? Maar dan zijn we weer bij De Jong die als passer moet spelen: is hij dat dan ook?
Zoals je ziet hebben we hier een behoorlijke cirkelredenering te pakken.
Dé man achter ons succes. Boeiend wie de spelers zijn, we hebben een wereldcoach die iedere speler beter kan makenquote:
Maar toch wil je Maher hebben, ook al liggen zijn kwaliteiten bij het dribbelen, zoals je net zei, en past hij dientengevolge niet in het systeem dat Frank de Boer voor ogen heeft?quote:Op maandag 17 juni 2013 19:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moet je kijken naar zijn grootste kwaliteiten. En dat is zijn passing. Duidelijk.
Oké even iets bedenken om me hier uit te lullen.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:34 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Maar toch wil je Maher hebben, ook al liggen zijn kwaliteiten bij het dribbelen, zoals je net zei, en past hij dientengevolge niet in het systeem dat Frank de Boer voor ogen heeft?
Misschien kan je voor "hij kan zich aanpassen" gaan, en dat vervolgens onderbouwen door te zeggen dat je zijn klasse meteen hebt gezien in de hoogtepunten (sleutelwoord) bij Studio Sport.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oké even iets bedenken om me hier uit te lullen.
Ik heb wel hele wedstrijden gezien van Maherquote:Op maandag 17 juni 2013 19:37 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Misschien kan je voor "hij kan zich aanpassen" gaan, en dat vervolgens onderbouwen door te zeggen dat je zijn klasse meteen hebt gezien in de hoogtepunten (sleutelwoord) bij Studio Sport.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op maandag 17 juni 2013 19:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb wel hele wedstrijden gezien van Maher. En ik denk dat hij zich moeiteloos kan aanpassen.
Niet voor een normale discussie, maar omdat dit Fok is zal ik deze doxa dit keer onbestraft laten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoeren neuken, nooit meer werken.
Ik sta er nog steeds achter hoor. Maar ik ben niet zo goed in discussiesquote:Op maandag 17 juni 2013 19:39 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Niet voor een normale discussie, maar omdat dit Fok is zal ik deze doxa dit keer onbestraft laten.
Ach, al doende leert men.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik sta er nog steeds achter hoor. Maar ik ben niet zo goed in discussies
Frank kan al bijna weer terug met vakantie. Terwijl het net begonnen is voor hem. Wat een hondenbaan zeg, voetbalcoach zijn.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
Over zeven dagen alweer eerste training ... voor mijn gevoel is het nog voorjaar ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |