Mensen die Maher onderschatten. Dat joch is pas 19, al international en twee volledige seizoenen gespeeld.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:17 schreef Kopsterk het volgende:
Ik zou er niet van wakker liggen als Maher naar PSV gaat. Tikkeltje overschat.
Oh zoquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:18 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Daarom is het juist ook van toepassing. PSV zal Ajax wel weer op dezelfde manier aftroeven
Ik denk inderdaad dat Maher naar PSV gaat. Benieuwd wat plan B isquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:18 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze nu niks aan het doen zijn en wachten tot ze echt weg zijn?
Nee, maar ze helpen wel als je als team mee wilt doen om de prijzen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Topspelers maken nog geen topclub.
Maar past hij ook binnen dit Ajax-systeem?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:19 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Mensen die Maher onderschatten. Dat joch is pas 19, al international en twee volledige seizoenen gespeeld.
Dat klopt dus zodra het niet loopt kopen ze gewoon 3 nieuwe middenvelders.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:20 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nee, maar ze helpen wel als je als team mee wilt doen om de prijzen.
Hetzelfde als bij Real of Barcelona kan gebeuren dus. Wat is je punt?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat klopt dus zodra het niet loopt kopen ze gewoon 3 nieuwe middenvelders.
Duarte ofzo. Die is meteen twee klassen minder.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:19 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat Maher naar PSV gaat. Benieuwd wat plan B is
Iemand voor de aanval hoeft niet. Narsingh is het hele jaar geblesseerd geweest. Die komt straks terug. Weer een A-international erbij.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaat Strootman weg dan? Moet er dus ook nog een middenvelder bij. Ze moeten ook nog een rechtsback halen en zeker twee centrale verdedigers. Nog iemand voor de aanval. Zoveel geld hebben ze er nou ook weer niet voor.
Die hebben dan ook geen interesse in hem.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:22 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Hetzelfde als bij Real of Barcelona kan gebeuren dus. Wat is je punt?
En wie staat er klaar als Depay of Narsingh uitvalt?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:23 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Iemand voor de aanval hoeft niet. Narsingh is het hele jaar geblesseerd geweest. Die komt straks terug. Weer een A-international erbij.
Maar daar hadden ze al een "take it or leave it" bod op gedaanquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:22 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Duarte ofzo. Die is meteen twee klassen minder.
Ruben Schaken en Dwight Tiendalli zijn ook A-internationals, op die status zou ik me vooral niet teveel blindstaren.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:23 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Iemand voor de aanval hoeft niet. Narsingh is het hele jaar geblesseerd geweest. Die komt straks terug. Weer een A-international erbij.
Nee, maar Eriksen wel in die clubs als ze komen, terwijl hij daar toch echt in dezelfde situatie terecht kan komen als bij Monaco.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die hebben dan ook geen interesse in hem.
Monaco voor dertig miljoenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:30 schreef Doublepain het volgende:
Nog nieuws over Eriksen?
Naar welke club gaat ie en hoeveeel ongeveer?
Cuenca is een technische middenvelder?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:31 schreef Syntix het volgende:
Trouwens wtf moeten we met Jozefzoon, weer zo'n blinde draver. Ik wil technische middenvelders op de buitenposities zien zoals Schöne, Fischer en Cuenca. Dat heeft dit jaar toch wel uitgewezen.
Met Locadia, Wijnalbum en Matavz heb je nog wel iets achter de hand.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En wie staat er klaar als Depay of Narsingh uitvalt?
Kan ook nog, maar die gaan niet meer dan vijftien miljoen betalen lijkt mij.quote:
Wellicht kopen ze dan de broer van Sana?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:23 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Maar daar hadden ze al een "take it or leave it" bod op gedaan
7-8 miljoen hopelijkquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:32 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Kan ook nog, maar die gaan niet meer dan vijftien miljoen betalen lijkt mij.
Matavz en Locadia zijn spitsen, maar Depay en Narsingh zijn buitenspelers. Hoe zijn dat dan vervangers voor die twee?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:32 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Met Locadia, Wijnalbum en Matavz heb je nog wel iets achter de hand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |