Wat lief.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Deze man.
Serieus, ik kook echt ALTIJD voor een date. Gewoon omdat ik dat goed kan. Ze zijn altijd impressed.
Laat lekker gaan joh. Ik kijk er naar uitquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
... de tyfus man. Ga anders een sekte in of zo. Je hebt sturing nodig.
eureka. geef me je origin tag en we spelen effe een potjequote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zal wel kanker krijgen denk ik. Of een hartaanval.
maar je hebt nog niets?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zal wel kanker krijgen denk ik. Of een hartaanval.
En 9 gradenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Heerlijk, tien uur en het is nog licht.
Je kijkt uit naar de dood aan een gruwelijke ziekte?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laat lekker gaan joh. Ik kijk er naar uit
Idd.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Heerlijk, tien uur en het is nog licht.
ik kook dan weer niet graag, maar voor jou maak ik een uitzondering.quote:
Waar ben je mee bezig man?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
geweldig, dan moeten we morgen maar even een potje fifa spelenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij was mij aan het fucken, ik moest natuurlijk mezelf bewijzen en laten zien dat er met mij niet te spotten valt. Maar ik mag je nog, dat moet denk ik een enorme geruststelling zijn voor je Jimbo.
Wat ga je maken dan?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:03 schreef Cara het volgende:
[..]
ik kook dan weer niet graag, maar voor jou maak ik een uitzondering.
T-shirt, fleece trui, bodywarmerquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zit met een fleece dekentje als een echte baas.
Gast, spoor je wel? Of zit je te trollen?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een huis dat niet al te groot is, anders moet je ook teveel schoonmaken.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ligt eraan wat voor huis
beetje leuk huis (rijtje) is 660 pm. , koop zitten deze rond de 170k kosten koper
ja standaard tochquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Deze man.
Serieus, ik kook echt ALTIJD voor een date. Gewoon omdat ik dat goed kan. Ze zijn altijd impressed.
Heb nog nooit online gespeeld of tegen een vriendquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
geweldig, dan moeten we morgen maar even een potje fifa spelen
Dat is al niet meer te veranderen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb je er al voor gewaarschuwd. Jij moet echt je leven drastisch gaan veranderen om geen psychiatrische patient te worden.
Als je een groot huis kan betalen, kan je ook een werkster betalen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een huis dat niet al te groot is, anders moet je ook teveel schoonmaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |