Qua rendement niet. Eriksen had in zijn tweede seizoen als basisspeler 19 assists en 7 doelpunten in de eredivisie geloof ik. Maher komt dit seizoen niet eens in de buurt van die cijfers.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:16 schreef Jurrian2010 het volgende:
[..]
Ja!![]()
Nee, maar Maher vind ik wel beter dan Eriksen toen ie net twee seizoenen Eredivisie achter de rug had.
Als het om Ajax gaat wel ja.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Telegraaf vind ik ook best betrouwbaar.
Maher speelde dan ook in een 'baggerteam' waar het vooral moest komen van de bevliegingen van Maher en Altidore.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:10 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Qua rendement niet. Eriksen had in zijn tweede seizoen als basisspeler 19 assists en 7 doelpunten in de eredivisie geloof ik. Maher komt dit seizoen niet eens in de buurt van die cijfers.
Toch maakt die Altidore veel goals, en heeft Maher maar 3 of 4 assists.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maher speelde dan ook in een 'baggerteam' waar het vooral moest komen van de bevliegingen van Maher en Altidore.
Maher is ook veel meer een dribbelaar dan iemand met de eindpass.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:10 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Qua rendement niet. Eriksen had in zijn tweede seizoen als basisspeler 19 assists en 7 doelpunten in de eredivisie geloof ik. Maher komt dit seizoen niet eens in de buurt van die cijfers.
6 assists.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:12 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Toch maakt die Altidore veel goals, en heeft Maher maar 3 of 4 assists.
Misschien kan hij dat nog ontwikkelen bij Ajaxquote:Op maandag 17 juni 2013 18:13 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Maher is ook veel meer een dribbelaar dan iemand met de eindpass.
Maher is gewoon een betere versie van Serero.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:13 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Maher is ook veel meer een dribbelaar dan iemand met de eindpass.
7 goals en 5 assists volgens transfermarkt.dequote:Op maandag 17 juni 2013 18:12 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Toch maakt die Altidore veel goals, en heeft Maher maar 3 of 4 assists.
Volgens http://www.goal.com/nl/people/netherlands/36530/adam-maher 6 assistsquote:Op maandag 17 juni 2013 18:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
7 goals en 5 assists volgens transfermarkt.de
Selectie uit de assists van AZ.
[ afbeelding ]
Het moet wel, want hij is een "passer" en geen "loper"!quote:Op maandag 17 juni 2013 18:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien kan hij dat nog ontwikkelen bij Ajax
Ik denk dat hij prima in de rol van loper kan. Maar dan wel eentje met techniekquote:Op maandag 17 juni 2013 18:17 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Het moet wel, want hij is een "passer" en geen "loper"!
quote:Op maandag 17 juni 2013 18:17 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Het moet wel, want hij is een "passer" en geen "loper"!
Impliceer jij hier nu dat De Jong geen techniek heeft?quote:Op maandag 17 juni 2013 18:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij prima in de rol van loper kan. Maar dan wel eentje met techniek
Een matige techniek ja.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:21 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Impliceer jij hier nu dat De Jong geen techniek heeft?
Ik beantwoord toch gewoon een vraag.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga je alweer beginnen met je ongefundeerde gebash op hem
De Jong heeft een uitstekende functionele techniek. Maher heeft wellicht een betere passeerbeweging, maar als je De Jong een matige techniek toeschrijft ben je óf stekeblind óf snap je niet wat het begrip techniek inhoudt.quote:
Ik vergelijk het met de echte toppers van zijn leeftijd. Kijk eens naar de techniek van die Spanjaarden enzo. Dat is uitstekend. De Jong heeft op internationaal niveau gewoon een matige techniek. Voor de Eredivisie kan dat nog prima, maar Europees val je dan door de mand.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:25 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
De Jong heeft een uitstekende functionele techniek. Maher heeft wellicht een betere passeerbeweging, maar als je De Jong een matige techniek toeschrijft ben je óf stekeblind óf snap je niet wat het begrip techniek inhoudt.
Maher en Fischer zijn technisch ook niet zo goed als bijvoorbeeld Isco of Thiago hoor, zijn die dan ook matig?quote:Op maandag 17 juni 2013 18:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vergelijk het met de echte toppers van zijn leeftijd. Kijk eens naar de techniek van die Spanjaarden enzo. Dat is uitstekend. De Jong heeft op internationaal niveau gewoon een matige techniek. Voor de Eredivisie kan dat nog prima, maar Europees val je dan door de mand.
Fischer heeft ook geen uitzonderlijke techniek nee. Maar wel een enorme drive en kan een actie maken. Maher kan ook een mannetje uitspelen en heeft een goede techniek.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:33 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Maher en Fischer zijn technisch ook niet zo goed als bijvoorbeeld Isco of Thiago hoor, zijn die dan ook matig?
Maher is technisch echt fanatisch anders hoor.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:33 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Maher en Fischer zijn technisch ook niet zo goed als bijvoorbeeld Isco of Thiago hoor, zijn die dan ook matig?
Maar niet zo goed als die twee. En dat is blijkbaar het niveau dat JR-Style nastreeft.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:35 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Maher is technisch echt fanatisch anders hoor.
Dus eigenlijk is het het allerbelangrijkste dat je een mannetje kan uitspelen?quote:Op maandag 17 juni 2013 18:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fischer heeft ook geen uitzonderlijke techniek nee. Maar wel een enorme drive en kan een actie maken. Maher kan ook een mannetje uitspelen en heeft een goede techniek.
Bal aannemen ook.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:36 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is het het allerbelangrijkste dat je een mannetje kan uitspelen?
Waarom wil je telkens met mij de discussie aan over de Jong?quote:Op maandag 17 juni 2013 18:37 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Als er iets is wat De Jong kan is het wel een bal aannemen.
De Iniesta van Noorwegen is helaas al aan onze neus voorbijgegaan.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:37 schreef ValHallen het volgende:
Ik verwacht nog steeds half en half dat de soap rond Maher een bliksemafleider is en Ajax zometeen opeens met een onbekende Noor aan komt zetten ofzo.
Markus Henriksen schijnt bij AZ te spelen.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:37 schreef ValHallen het volgende:
Ik verwacht nog steeds half en half dat de soap rond Maher een bliksemafleider is en Ajax zometeen opeens met een onbekende Noor aan komt zetten ofzo.
+1quote:Op maandag 17 juni 2013 18:37 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Als er iets is wat De Jong kan is het wel een bal aannemen.
Omdat jouw argumenten waarschijnlijk slap en ongefundeerd zijn, en je stevig aan de tand wilt voelen.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom wil je telkens met mij de discussie aan over de Jong?
Wolff Eikrem ?quote:Op maandag 17 juni 2013 18:37 schreef ValHallen het volgende:
Ja, dat is wel zondequote:Op maandag 17 juni 2013 18:38 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
De Iniesta van Noorwegen is helaas al aan onze neus voorbijgegaan.
Omdat ik gewoon heel benieuwd ben naar de redenen die jij kan aandragen waarom De Jong een matige techniek heeft of een matige speler is. Tot nog toe ben ik echter niet overtuigd door de argumenten die jij aandraagt, dus ga ik gewoon door met vragen.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom wil je telkens met mij de discussie aan over de Jong?
Ik ben gewoon geen fan van de Jong. Mag dat niet?quote:Op maandag 17 juni 2013 18:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat jouw argumenten waarschijnlijk slap en ongefundeerd zijn, en je stevig aan de tand wilt voelen.
Natuurlijk wel. Als je dat ook nog kan onderbouwen zou het fijn zijn, zeker op zo'n discussieforum waar we discussiėren over de opstelling bijvoorbeeld. Een beetje inzicht in de redenen waarom je dan wel of geen fan is dan toch niet te veel gevraagd?quote:Op maandag 17 juni 2013 18:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon geen fan van de Jong. Mag dat niet?
Je slaat de welbekende spijker op de kopquote:Op maandag 17 juni 2013 18:41 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Als je dat ook nog kan onderbouwen zou het fijn zijn, zeker op zo'n discussieforum waar we discussiėren over de opstelling bijvoorbeeld. Een beetje inzicht in de redenen waarom je dan wel of geen fan is dan toch niet te veel gevraagd?
quote:Op maandag 17 juni 2013 18:42 schreef PowerLoungen het volgende:
De Jong kan veel dingen redelijk tot goed , maar hij zal nooit ergens erbovenuit steken .
Vind het wel een nuttige kracht voor dit Ajax
quote:Op maandag 17 juni 2013 18:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je slaat de welbekende spijker op de kop
Nou omdat hij op het middenveld nauwelijks een goede wedstrijd heeft gespeeld als rechtshalf. Hij helpt Ajax niet over het dode punt heen als het met het hele team niet loopt. Hij gaat pas goed spelen als heel Ajax goed gaat draaien. En voor de rest staat hij meestal veel te diep op het middenveld waardoor Eriksen veel meer de gaten moet dichtlopen.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:41 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Als je dat ook nog kan onderbouwen zou het fijn zijn, zeker op zo'n discussieforum waar we discussiėren over de opstelling bijvoorbeeld. Een beetje inzicht in de redenen waarom je dan wel of geen fan is dan toch niet te veel gevraagd?
Dit klopt wel trouwens gedeeltelijk . Als het team kut speelt deelt die mee in de malaisequote:Op maandag 17 juni 2013 18:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou omdat hij op het middenveld nauwelijks een goede wedstrijd heeft gespeeld als rechtshalf. Hij helpt Ajax niet over het dode punt heen als het met het hele team niet loopt. Hij gaat pas goed spelen als heel Ajax goed gaat draaien. En voor de rest staat hij meestal veel te diep op het middenveld waardoor Eriksen veel meer de gaten moet dichtlopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |