quote:'Kapitaalkrachtig AS Monaco meldt zich bij Ajax voor Eriksen'
AS Monaco brengt mogelijk een formeel bod op Christian Eriksen uit. De Franse promovendus heeft volgens het Algemeen Dagblad bij Ajax geïnformeerd naar de voorwaarden om de middenvelder over te nemen. De Deens international is in beeld om het middenrif van de Monegasken van nieuwe impulsen te voorzien.
AS Monaco versterkte zich voor liefst 130 miljoen euro met Radamel Falcao, Joao Moutinho en James Rodriguez. Daarnaast kwam Ricardo Carvalho transfervrij over van Real Madrid. De zevenvoudig Frans landskampioen heeft met Dmitry Rybolovlev een onuitputtelijke bron van geld in huis en zijn vermogen stelt de club in staat om met de creme de la creme van het Europese topvoetbal te wedijveren.
Het is maar de vraag of Eriksen welwillend staat tegenover een overgang naar het mondaine prinsdom. De voorkeur van de spelmaker gaat uit naar Borussia Dortmund, dat maandag overigens ontkende dat zijn komst een feit was. Duitse media claimen dat Kevin De Bruyne van Chelsea de voorkeur geniet van BVB. Eriksen heeft in Amsterdam een contract tot de zomer van 2014.
mooie club Monaco?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 07:17 schreef Ethanolic het volgende:
Kom op, prachtige locatie waar je woont, prima niveau, zwaar dik salaris en mooie club. Wel wat anders dan een City.
quote:'Gewilde Jozefzoon kan kiezen tussen Ajax, FC Twente en Benfica'
Florian Jozefzoon wil hogerop en het moet raar lopen als de aanvaller van RKC Waalwijk komend seizoen niet voor een mooie club speelt. Het Algemeen Dagblad claimt dat in navolging van FC Twente ook clubs als Ajax en het Portugese Benfica interesse in de rappe vleugelaanvaller hebben.
Jozefzoon, die bij Ajax werd opgeleid maar daar niet doorbrak, gaat niet in op namen. "Maar ik wil graag hogerop", benadrukt aanvaller, die met Jong Oranje op het EK Onder-21 uitkwam. "Ik heb bij RKC een goed seizoen gedraaid en dat ik in Israël speeltijd kreeg, is geweldig. Nu is het afwachten wat er gaat gebeuren."
Sinds de komst van Frank de Boer in 2010 werd Jozefzoon overbodig bij Ajax, mede door de aanwezigheid van Lorenzo Ebecilio en Aras Özbiliz. "De Boer gaf andere jongens de voorkeur. Daarover ben ik niet teleurgesteld. Hij heeft zijn keuze gemaakt, waarna ik ook heb besloten verder te kijken", gaf hij eerder aan. Het contract van Jozefzoon in Waalwijk loopt medio 2014 af.
Dat zo'n jongen maar ook Wijnaldum werd geselecteerd voor die positie op het -21EK zegt wel wat over de armoedequote:Op dinsdag 18 juni 2013 07:53 schreef Enchanter het volgende:
Zal wel een faalactie zijn van Ajax zijn als ze hem nu weer terug gaan halen.
Dat ookquote:Op dinsdag 18 juni 2013 08:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zo'n jongen maar ook Wijnaldum werd geselecteerd voor die positie op het -21EK zegt wel wat over de armoede
quote:
Helaas kun jij niet voetballen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:04 schreef Catch22- het volgende:
Ik zou echt wel naar monaco gaan. Onwijs salaris, prachtige omgeving, dijk van een team.
Daar baal ik ook nog elke dag van...quote:
Je bent niet de enige.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:12 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Daar baal ik ook nog elke dag van...
Kijk, dit hoor ik graag. Gaarne zsm ophalen in Amsterdam! Prima strandjes hoor daar aan de Cote d'azur!quote:
alsof die komt, ze gaan toch niet een speler laten gaan en dan 1 seizoen later kopenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:32 schreef TIM-846 het volgende:
Wat gaat er gebeuren als Alderweireld niet vertrekt deze zomer? Of ziet niemand dat hier gebeuren?
Als Jozefzoon komt kan Sana definitief zijn koffers pakken.
Als Jozefzoon komt kan Overmars ook zijn koffers pakken.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:32 schreef TIM-846 het volgende:
Als Jozefzoon komt kan Sana definitief zijn koffers pakken.
Met de bedragen die Monaco uitgeeft twijfelt elke speler.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Eriksen wil toch naar een topclub dan lijkt het me vrij zeker dat hij niet naar Monaco gaat
Eriksen lijkt me niet een speler die dat doetquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:44 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Met de bedragen die Monaco uitgeeft twijfelt elke speler.
Is City of PSG inmiddels ook geen topclub (in wording)?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Eriksen wil toch naar een topclub dan lijkt het me vrij zeker dat hij niet naar Monaco gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |