SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppy (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Gup wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Gup kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Wie draait er nu?
Kijk op www.radio49.nlDraait Gup? Da's onze verzoekjesbot. Staat er een andere naam? Dan heb je je antwoord.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het DJ team kan door een PM te sturen naar robdriessen. Zodra je een account hebt, krijg je de inloggegevens. Als je gaat draaien, laat jezelf dan wel even op het rooster zetten door een PM te sturen naar WebHawk of Rafeiro.
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
Meld je aan voor Melting's Efteling-meet! 24 Augustus.
Poll: Kom je ook naar de Efteling op 24 Augustus?
• Ja, gezellig!
• Nee hè, niet weer een meet!
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hierOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Anders kijk ik die wel de volgende keer bij jou thuisquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb er ook eentje dat hij zijn eigen nek masseert...maar ik weet niet of die op mijn pc staat
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:29 schreef Uccie het volgende:
Even het kattengeweld compenserenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Ik dm 'm je nog welquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Anders kijk ik die wel de volgende keer bij jou thuis
Jaquote:
Ja want die was half zoetquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:33 schreef Rafeiro het volgende:
Maar de rosé (buiten de kurk) beviel wel goed toch?
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:29 schreef Uccie het volgende:
Even het kattengeweld compenserenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Viro weer een ban of zo?quote:
Kerel, zo zit het met 'gewoon' Oranje ook. Die schieten er ook nooit wat in en wint de tegenstander met 1-0quote:
Volgende keer zal ik meer op de smaak letten als op het etiketquote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:34 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Volgende keer zal ik meer op de smaak letten als op het etiket
Ik mag graag gekke/onbekende dingen kopen, gewoon om een leuk etiket ofzoquote:
Koei?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:36 schreef MaryMouse het volgende:
't cuteness gehalte wordt mij hier te hoog
![]()
Dit vind ik zieligquote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:36 schreef MaryMouse het volgende:
't cuteness gehalte wordt mij hier te hoog
![]()
Niks mis (in mijn ogen) met de coach. Geloof het alleen voor geen hol dat dit zin selectie was geweest als v Gaal niet de Bondscoach was geweest....quote:
Weet ik maar eehm Oranje verneukt keer op keer suc6 door duidelijk aanwijsbare punten. Daarnaast is dat een herhaling van al een jaar of 20. Op een gegeven moment word dat frustrerend.quote:
Ik weet niet of ik er ben.quote:
Wel 'mijn' top 10 hoorquote:
Oh van Gaal heeft zeker wel wat te makken jaquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niks mis (in mijn ogen) met de coach. Geloof het alleen voor geen hol dat dit zin selectie was geweest als v Gaal niet de Bondscoach was geweest....
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoi! Manu chao leuk maar christus wat druk Jezus minemus
Duh.. Zomercarnaval, dan moet juist wegblijven uit Rotterdamquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Heb de moeite niet gedaan, ben vanmiddag even wezen kijken in de stad en had het al vrij snel weer gezien.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
Als iemand mij nog een verlaat verjaardagskado wil geven..
http://www.flittybird.co.uk/nordal-ceramic-owl-set.html
![]()
Oh en Cee...ze doen niet aan ramkraken, gewoon creditcardfraude middels hacken, anders moeten ze de deur uitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik hou niet so van extreme drukte en je raakt elkar standaart kwijtnu alleen in de trein terug
Nooit wat inschieten... Ja dat vind ik te ver gaan maar t blijven prutsers idd.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kerel, zo zit het met 'gewoon' Oranje ook. Die schieten er ook nooit wat in en wint de tegenstander met 1-0
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh en Cee...ze doen niet aan ramkraken, gewoon creditcardfraude middels hacken, anders moeten ze de deur uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja hoor, ik zit weer hardop te bulderen.
dat blijktquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Duh.. Zomercarnaval, dan moet juist wegblijven uit Rotterdam![]()
Yup.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dat blijktoverigens volgens mij nog meer niet-westerse allochtonen dan Nederlanders, en dan ook echt
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh en Cee...ze doen niet aan ramkraken, gewoon creditcardfraude middels hacken, anders moeten ze de deur uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cute
Weet ik maar ik weet niet wanneer ik online ben en wanneer niet. Ik kies er voor als ik er zin in heb. Niet omdat er iets is.quote:
Kwamen vaak bij ons in het dorp optreden in de manege *insert bier-gooi-smiley*quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Hij stuurt niet voor niets zijn totale staf mee ipv de staf van Jong Oranje....quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Oh van Gaal heeft zeker wel wat te makken ja
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
Ik ben trouwens best wel een beetje nerveus voor morgenochtendSpannend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:43 schreef ToT het volgende:
Jaren geleden toen Normaal in de Top 40 was vroegen ze met Countdown aan een Amsterdamse meid wat ze van dat nummer vond. "Weet ik niet, ik versta geen Duits."
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:43 schreef ToT het volgende:
Jaren geleden toen Normaal in de Top 40 was vroegen ze met Countdown aan een Amsterdamse meid wat ze van dat nummer vond. "Weet ik niet, ik versta geen Duits."
Ik ben trouwens best wel een beetje nerveus voor morgenochtendIk ga aan je denken muis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het gaat je zeker lukken. Heb vertrouwen in jezelf.
![]()
Lekker krom is dat jaquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nooit wat inschieten... Ja dat vind ik te ver gaan maar t blijven prutsers idd.
Sneu blijf ik vinden dat er 12 A spelers in dit team moesten en er 12 spelers moesten afvallen die het team gekwalificeerd hebben....
Ik ben trouwens best wel een beetje nerveus voor morgenochtendNou, veel succes alvast!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter onethisch dan oneetbaar
Ik ben trouwens best wel een beetje nerveus voor morgenochtendwaarom heb je niet gereden dan ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
Ik weet dat het moet lukken. Tot 6 jaar geleden reed ik nog dik 50.000 km per jaar. Maar het is nu wel een beetje eng gewordenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ga aan je denken muis.En het gaat je zeker lukken. Heb vertrouwen in jezelf.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:44 schreef WickedTunes het volgende:
Zus maakt Barbie-taart... Lekker zus heb je dan![]()
[ afbeelding ]
Is daar nog een reden voor? Allerlei zuidamerikaanse muziek zeker, ik kwam alleen voor gratis manu chao met wat vrienden maar er waren serieus misschien wel 100.000 mensen op t hofpleinquote:
Iets met medicijnen, burnout, en hartproblemenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:45 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
waarom heb je niet gereden dan ?
Ik ben trouwens best wel een beetje nerveus voor morgenochtendwaarom heb je zo lang niet autogereden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:44 schreef WickedTunes het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou moeten lachen als ik dit zo kreeg.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:44 schreef WickedTunes het volgende:
[ afbeelding ]
Zie de post net boven jequote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
waarom heb je zo lang niet autogereden?
Hehe geniaalquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:44 schreef WickedTunes het volgende:
[ afbeelding ]
Zomercarnaval.. Dat is veel zuid-Amerikaans volk en muziek en de carnavalsflair ervanquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is daar nog een reden voor? Allerlei zuidamerikaanse muziek zeker, ik kwam alleen voor gratis manu chao met wat vrienden maar er waren serieus misschien wel 100.000 mensen op t hofplein
heel veel succes muisquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Iets met medicijnen, burnout, en hartproblemen
Ik kan het me helemaal voorstellen, ik ben ook heel lang bang geweest en die stap is best moeilijk, want waar en wanneer begin je? Daarom is een zondag echt een prima dag.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik weet dat het moet lukken. Tot 6 jaar geleden reed ik nog dik 50.000 km per jaar. Maar het is nu wel een beetje eng geworden
quote:
Was ik me niet van bewust haha, maar was wel leuk hoor.. band speelde goed maar die drukte was echt niet normaal. Ik ga dat dus wcht niet meer overdoenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zomercarnaval.. Dat is veel zuid-Amerikaans volk en muziek en de carnavalsflair ervan
Die waren verbannen van ons huis... "i wanna f*ck you in the ass" was NOT DONE toenquote:
Die reclame!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:49 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Die waren verbannen van ons huis... "i wanna f*ck you in the ass" was NOT DONE toen
de taart is voor jou? 21 staat voor aantal maanden dat je droog staat?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:44 schreef WickedTunes het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest even denken maar het gaat over de uilen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
Kak.. 40 pond en dan komt er nog 20 pond verzendkosten bij
Ze zijn wel groot trouwens Cee.. 26x10x10cm..
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:49 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
de taart is voor jou? 21 staat voor aantal maanden dat je droog staat?
Ik las flinke duifquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik moest even denken maar het gaat over de uilen.
Ehm, ja, van die grote uilen zijn dan minder cute. En 50% kosten er bovenop is nog best een flinke duit!
Ik was nooit bang, autorijden was ontspannend voor mij. Daarom zo gek dat ik zo lang niet heb durven rijden en nu echt wel wat huiverig ben.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik kan het me helemaal voorstellen, ik ben ook heel lang bang geweest en die stap is best moeilijk, want waar en wanneer begin je? Daarom is een zondag echt een prima dag.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ah, en nu medicijnen-af?
Een edit misschien?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:50 schreef WickedTunes het volgende:
Wat gaat hier in vredesnaam gebeuren???![]()
[ [url=
Nogal ja.. Volgensmij is zelf naar de UK gaan en ze daar in een winkel zien te vinden nog goedkoperquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik moest even denken maar het gaat over de uilen.
Ehm, ja, van die grote uilen zijn dan minder cute. En 50% kosten er bovenop is nog best een flinke duit!
Ik denk speeddaten, allemaal kleffe handjesquote:
Voor 19,95 euro heb je al een ticket naar Londen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nogal ja.. Volgensmij is zelf naar de UK gaan en ze daar in een winkel zien te vinden nog goedkoper
Fok! meet.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:50 schreef WickedTunes het volgende:
[ afbeelding ]
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Voor 19,95 euro heb je al een ticket naar Londen.
Motormuis hahaquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik was nooit bang, autorijden was ontspannend voor mij. Daarom zo gek dat ik zo lang niet heb durven rijden en nu echt wel wat huiverig ben.
[..], maar jeetje, ik heb tig jaar terug jarenlang op de red bull gereden. En nu ben ik bang omdat een arts het mij 'ten zeerste afraadt'
Dat was de muis niet die ik 2 jaar terug was
Muis komt terug![]()
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Motormuis hahamaar Ey t komt vast wel goed. Autorijden wordt om het minste of geringste al afgeraden.
de hartenjaagclub komt hier de boel op stelten zettenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:50 schreef WickedTunes het volgende:
[ afbeelding ]
De enige keer toen ik auto probeerde te rijden ontplofte sat ding bijnaquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
motor zal ik nooit gaan rijden. Ben je veel te kwetsbaar op
Ga ik ook vanuitquote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:55 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Bijeenkomst voor aziaten met smetvrees?
Londen is een dure stadquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:54 schreef Rafeiro het volgende:
Ik denk dat ik in de zomervakantie maar naar Londen ga een weekendje ofzo.
Toch even eruit, niet overdreven duur en een taal die niet moeilijk is.
Ik heb volgens mij de vakanties bij mijn 2 werkgevers ERG slecht op elkaar afgestemd
Ik kan echt alleen maar slechte dingen bedenkenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:55 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ahum, waren dus juist mijn remmen die bij de laatste APK bijgedingest moesten worden omdat ik zo weinig rij.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:55 schreef Cee het volgende:
Muisje, zolang de rem van de auto nog werkt zodat je kan stoppen en de portier open kan zodat je er uit kan stappen, gaat het helemaal goed komen.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ga ik ook vanuit
Maar nerveus ben ik toch
En als ik weer durf te rijden, dan snel deze auto verkopen en een nieuwe kopen
En ik dacht meteen aan kwijlende bejaardenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:55 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ik alleen maar aan goede dingen. Zoals de Japanse dame die ik uit Japan mee ga nemen volgende maand (ze gaat met mij trouwen)quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kan echt alleen maar slechte dingen bedenken
Ik zeg niks meer.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ahum, waren dus juist mijn remmen die bij de laatste APK bijgedingest moesten worden omdat ik zo weinig rij.
Nee duhquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:57 schreef Uccie het volgende:
Serieus ben ik dan de enige die dacht: NK Fappen
Zooo...i said it
quote:
Ik zou het wel leuk vinden, ware het niet dat ik dan in Luxemburg zitquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:56 schreef Outpost76 het volgende:
Zijn er nog mensen die willen BBQen de 27e van Juli?
Zo ja ga ik mn huis opruimen, zo nee.... Blijft t nog ff zoals het nu is.
Nee dan ga ik alleen. Gewoon ff weg. Anders blijf ik toch thuis.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Londen is een dure stadga je met vrienden?
Sowieso wel, maar vervoer blijft altijd een probleem. Misschien dat er wat mensen mee willen carpoolen of zo.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:56 schreef Outpost76 het volgende:
Zo ja ga ik mn huis opruimen zo nee.... Blijft t nog ff zoals het nu is.
Trustenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga eens een poging tot slapen doen.. kwart voor 4 de wekker..
YES!!!!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:56 schreef Outpost76 het volgende:
Ik welquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:56 schreef Outpost76 het volgende:
Nopequote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:57 schreef Uccie het volgende:
Zooo...i said it
Ik wachtte totdat jij het zou zeggen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:57 schreef Uccie het volgende:
Zooo...i said it
Is dat een al bekende voor jou of moet je haar daar nog vinden?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik alleen maar aan goede dingen. Zoals de Japanse dame die ik uit Japan mee ga nemen volgende maand (ze gaat met mij trouwen)
Ja, dus zo kom ik aan mijn guttered mind reputatiequote:
Alleen maak je het meeste mee. Feesten wanneer je wil, slapen wanner je wilt, eten wanneer je wilt alles!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:57 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Nee dan ga ik alleen. Gewoon ff weg. Anders blijf ik toch thuis.
Alleen jij hé....quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kan echt alleen maar slechte dingen bedenken
Story of my life, er zijn er maar weinig die mij snappenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:58 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Wat is daar zo grappig aan? Ik snap de clou niet.
Alleen als je wil hè?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik wel
Ook al weet ik dat het voor mij ook wat werk betekend
Lijkt me leuk, maar weet niet of ik dat weekend kan.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:56 schreef Outpost76 het volgende:
Voor zover ik weet: jaquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:57 schreef Uccie het volgende:
Zooo...i said it
Ik moet haar nog ontmoetenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is dat een al bekende voor jou of moet je haar daar nog vinden?
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik moet haar nog ontmoeten![]()
quote:
Daarom.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik en willen, ik ja zeggen tegen BBQ bij Outpost betekend op zijn minst hamburgers maken
Dan kom ja maar ff voor 1 dag terug.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zou het wel leuk vinden, ware het niet dat ik dan in Luxemburg zit
Ja ik moest mijn gedachtengang ff omgooien om te snappenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Story of my life, er zijn er maar weinig die mij snappen
Dan is dit mijn laatste nummer.quote:
Ik hou van Aziatisch.. de enige die ik kende was die leuke huisgenoot maar over drie weken heb ik een land volquote:
Ow, als dat mijn hamburgers geweest waren, waren die al op. Ik moet letterlijk de katten opsluiten in de badkamer als ik hamburgers ga makenquote:
Primaquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan is dit mijn laatste nummer.
Ik geef je een go!
Ben je nog niet doorgedraaid dan?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:01 schreef Melting het volgende:
Oh..... is er iemand die me af gaat lossen zo meteen?
Ik moet zo mijn ouders ophalen. Dus kan niet doordraaien.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Sowieso wel, maar vervoer blijft altijd een probleem. Misschien dat er wat mensen mee willen carpoolen of zo.
quote:
Die reactie was op dit nummer!quote:
Ja doei ik ben dan op weg naar Italiëquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan kom ja maar ff voor 1 dag terug.
Ja aan aziaten geen gebrekquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik hou van Aziatisch.. de enige die ik kende was die leuke huisgenoot maar over drie weken heb ik een land vol
Jeeh dan zien wij elkaar weerquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik en willen, ik ja zeggen tegen BBQ bij Outpost betekend op zijn minst hamburgers maken
En komt bij, dat ik die ingevroren AH meuk niet om te vreten vind
Nog niet over wakker liggenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Die reactie was op dit nummer!
Maar als ik op één of andere manier zou kunnen komen, dan zou het leuk zijn ja!Maar ja, het vaste probleem weer he. Elke cent die ik kan besparen is gewoon noodzakelijk.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nog niet over wakker liggen
Ik denk dat ik tegen die tijd wel weer iets kan verzinnen
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik wel
Ook al weet ik dat het voor mij ook wat werk betekend
Dan ga je 2 dagen later.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja doei ik ben dan op weg naar Italië
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jeeh dan zien wij elkaar weer
Dan betaal je 100%?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik wil wel carpoolen tot, ik betaal netjes de helft :tenzij die dag een vrijdag is )
Laat tzt maar even weten dan. Zou het tof vinden als je wel kan!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:59 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Lijkt me leuk, maar weet niet of ik dat weekend kan.
De kat op het spek.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:06 schreef WickedTunes het volgende:
Wie gaat Vout opvolgen en met wat voor deuntjes?
Ach, Als Vinnieee zou weten hoe mijn hamburgers smaken zou hij er voor terug komenquote:
27 is op zaterdagquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik wil wel carpoolen tot, ik betaal netjes de helft :tenzij die dag een vrijdag is )
KatOpHet Spek tochquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:06 schreef WickedTunes het volgende:
Dat zou dan helaas moeten wachtenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach, Als Vinnieee zou weten hoe mijn hamburgers smaken zou hij er voor terug komen
Trein is gratis voor mij op doordeweeksquote:
Mee eens... lekker toch die mid-90's deuntjes!quote:
jij?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:06 schreef WickedTunes het volgende:
We hebben de kindjes gewoon om en om in de weekenden omdat we niet op vakantie gaan en dat is mijn weekend.quote:
quote:
quote:
*scant z'n chip*quote:
quote:
Zin.... Ik moet van mezelf! Niet dat ik t niet leuk ga vinden en niet ga genieten van jullie maar als ik dit niet doe blijft t hier een tiefus zooi en blijf ik in deze dip. Dus ik moet!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Maar possie heeft toch zin om een BBQ te organiseren, dan kan ik toch niet ontbreken
Oei, dat zou echt een reaktie van mijn Mickey kunnen zijnquote:
En een week switchen kan niet?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:07 schreef Kally het volgende:
[..]
We hebben de kindjes gewoon om en om in de weekenden omdat we niet op vakantie gaan en dat is mijn weekend.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zin.... Ik moet van mezelf! Niet dat ik t niet leuk ga vinden en niet ga genieten van jullie maar als ik dit niet doe blijft t hier een tiefus zooi en blijf ik in deze dip. Dus ik moet!
quote:
2 uurtjes maar? Is toch niet zo lang?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:11 schreef ToT het volgende:
Thx voor de deuntjes, Smeltende! Was een lange show he!
Leek uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuren te duren!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:11 schreef Melting het volgende:
[..]
2 uurtjes maar? Is toch niet zo lang?
grote opruiming, allemaal zooi terugvinden om door te verkopen of weg te geven.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zin.... Ik moet van mezelf! Niet dat ik t niet leuk ga vinden en niet ga genieten van jullie maar als ik dit niet doe blijft t hier een tiefus zooi en blijf ik in deze dip. Dus ik moet!
Niet als je die 5,5 uur show van broertje herinnerd van afgelopen weekquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:11 schreef Melting het volgende:
[..]
2 uurtjes maar? Is toch niet zo lang?
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Leek uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuren te duren!![]()
Nee, daar werkt meneer niet aan meequote:
die sauzenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]en
want dan moet ik tenminste weer voor hamburgers en saté's zorgen, en sauzen. Dus weer in de keuken gaan staan
Zeker.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:13 schreef dekatophetspek het volgende:
mooi outro ook Melting Fawtly Tower blijft geweldig
Was leuk om te raden uit welke maand/jaar dingeskid kwamquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:12 schreef Melting het volgende:
Jullie allemaal bedankt voor het luisteren.
quote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:14 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Calvé kan niet tippen aan Mary's sauzen.
Jij moet dus ook.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]en
want dan moet ik tenminste weer voor hamburgers en saté's zorgen, en sauzen. Dus weer in de keuken gaan staan
Mee eens!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:14 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Calvé kan niet tippen aan Mary's sauzen.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij moet dus ook.![]()
Schouders er nogmaals onder! We kunnen het!
Hij die mogelijk jouw senior isquote:
Ik heb al 2 tassen staan om neer te zetten beneden. Met boeken en spelletjes. Zo van neem mee of ik gooi het weg na 2 weken.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
grote opruiming, allemaal zooi terugvinden om door te verkopen of weg te geven.
BTW ik geniet nog zeer regelmatig van de consoles en gamesheb zelfs nog een race stuur op de kop getikt op Koninginnedag
Boeken?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb al 2 tassen staan om neer te zetten beneden. Met boeken en spelletjes. Zo van neem mee of ik gooi het weg na 2 weken.
Fijn dat je er van geniet!Zijn ze iig op een goede plek terecht gekomen!
Want?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:17 schreef MaryMouse het volgende:
Ik wil nu weten of het Koen > deKatophetspek is of deKatophetspek>Koen is
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Boeken?
Toevallig niet over de 2e wereldoorlog hè?
Ik snap meteen waarom het je ex is....quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, daar werkt meneer niet aan mee
Volgende week vrijdag heeft oudste feestje omdat laatste jaar op school, dan moet hij al bij mij blijven slapen want dat is te laat, het is tot 11 uur
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Verwacht die bij possie niet, maar mocht ik ooit eens de behoefte krijgen om die weg te doen weet ik nu al een adresje
Omdat beiden uit novemer '66 zijn, en ik dus gewoon wil weten wie ik met opper-senior kan aansprekenquote:
quote:
Jaquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik snap meteen waarom het je ex is....![]()
Oh en omdat hij dan bij jou moet slapen kan en moet het wel ineens? WTF is dat voor een paardenlul!
is Viro weer gebanned?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:19 schreef Ishimaru het volgende:
Een goede burger hoor je te eten zonder saus anders komen de kruiden in het vlees niet tot hun recht. Je kan dan net zo goed een broodje met saus eten.
Ik blijf gewoon Koen en Kat zeggen hoorquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Omdat beiden uit novemer '66 zijn, en ik dus gewoon wil weten wie ik met opper-senior kan aanspreken
Heeft hij ineens het licht gezien ofzo?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]gaat ook wel lukken
Bedrijfsarts gisteren. Had met mijn TL gesproken, en nog géén uitbreiding van uren. Vond dat (nu plots) ook dat ik mijzelf te veel push. Dus komende maand nog 50% en zelf tempo van opbouwen bepalen
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:19 schreef Ishimaru het volgende:
Een goede burger hoor je te eten zonder saus anders komen de kruiden in het vlees niet tot hun recht. Je kan dan net zo goed een broodje met saus eten.
Ik ook hoor. Maar kan nu Koen blijven plagen met Senior, anders had ik dat bij Kat moeten doen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon Koen en Kat zeggen hoor
Nee waarom denkt iedereen dat, hij is Ishi want dan kan hij meer geilen tegen mij, alter ego dingetjequote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee waarom denkt iedereen dat, hij is Ishi want dan kan hij meer geilen tegen mij, alter ego dingetje
Uccie, help me, jij hebt nu ook een guttered mind door bovenstaande post toch?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:21 schreef ToT het volgende:
[..]Dit soort uitspraken doen me weer aan mijn exvriendin denken, maar ik begrijp je wel.
Soms kan een saus een geheel lekkerder maken, maar soms vind ik het ook een belediging aan de kok. Vind ik ook zo erg in een Duits restaurant hier 10 minuten verderop: hebben ze een hele stelling vol met allerlei potten en flacons met allerlei sauzen die je over hun heerlijke biefstukken e.d. kunt smeren!
Mijn burgers zijn zonder sausquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:19 schreef Ishimaru het volgende:
Geen idee, er zit van alles tussen. Van kinderboeken tot spiritueel. Pleur ze allemaal weg. Ze liggen hier nu sinds 2008 en heb ze nog geen 1 keer in gekeken. Dus weg!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Boeken?
Toevallig niet over de 2e wereldoorlog hè?
Ik vermed het woord "spuiten" bewust!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Uccie, help me, jij hebt nu ook een guttered mind door bovenstaande post toch?
Niet specifiek door deze postquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Uccie, help me, jij hebt nu ook een guttered mind door bovenstaande post toch?
Je oudste idd lekker laten feesten!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja
Hij zei we gaan om 22u slapen, uhhh oke?
Maar het is wel zo, en ik ga mijn oudste dat feestje niet ontzeggen dus dan maar hier slapen
Met 16 als hij uitgaat gaat hij de weekenden dus niet meer, dat heeft hij dan aan zichzelf te danken.
Kijk jij snapt mijquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:21 schreef ToT het volgende:
[..]Dit soort uitspraken doen me weer aan mijn exvriendin denken, maar ik begrijp je wel.
Soms kan een saus een geheel lekkerder maken, maar soms vind ik het ook een belediging aan de kok. Vind ik ook zo erg in een Duits restaurant hier 10 minuten verderop: hebben ze een hele stelling vol met allerlei potten en flacons met allerlei sauzen die je over hun heerlijke biefstukken e.d. kunt smeren!
Over een paar postsquote:
Dat als hij gaat stappen, hij bij mama blijft slapen want dat kan dan niet bij papaquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je oudste idd lekker laten feesten!De rest van je post kan ik niet volgen...
Bij mij denk ik niet hoorquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:25 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Kijk jij snapt mijHelaas is het vaak dat sauzen de tekortkomingen aan de burger verhullen en dat proef je dan ook.
is van de 3CD heruitgavequote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:22 schreef ToT het volgende:
Hey, een live versie hiervan!Nog nooit gehoord!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |