Motormuis hahaquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik was nooit bang, autorijden was ontspannend voor mij. Daarom zo gek dat ik zo lang niet heb durven rijden en nu echt wel wat huiverig ben.
[..], maar jeetje, ik heb tig jaar terug jarenlang op de red bull gereden. En nu ben ik bang omdat een arts het mij 'ten zeerste afraadt'
Dat was de muis niet die ik 2 jaar terug was
Muis komt terug![]()
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Motormuis hahamaar Ey t komt vast wel goed. Autorijden wordt om het minste of geringste al afgeraden.
de hartenjaagclub komt hier de boel op stelten zettenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:50 schreef WickedTunes het volgende:
Wat gaat hier in vredesnaam gebeuren???![]()
[ afbeelding ]
De enige keer toen ik auto probeerde te rijden ontplofte sat ding bijnaquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
motor zal ik nooit gaan rijden. Ben je veel te kwetsbaar op
Ga ik ook vanuitquote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:55 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Bijeenkomst voor aziaten met smetvrees?
Londen is een dure stadquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:54 schreef Rafeiro het volgende:
Ik denk dat ik in de zomervakantie maar naar Londen ga een weekendje ofzo.
Toch even eruit, niet overdreven duur en een taal die niet moeilijk is.
Ik heb volgens mij de vakanties bij mijn 2 werkgevers ERG slecht op elkaar afgestemd
Ik kan echt alleen maar slechte dingen bedenkenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:55 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ahum, waren dus juist mijn remmen die bij de laatste APK bijgedingest moesten worden omdat ik zo weinig rij.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:55 schreef Cee het volgende:
Muisje, zolang de rem van de auto nog werkt zodat je kan stoppen en de portier open kan zodat je er uit kan stappen, gaat het helemaal goed komen.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ga ik ook vanuit
Maar nerveus ben ik toch
En als ik weer durf te rijden, dan snel deze auto verkopen en een nieuwe kopen
En ik dacht meteen aan kwijlende bejaardenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:55 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ik alleen maar aan goede dingen. Zoals de Japanse dame die ik uit Japan mee ga nemen volgende maand (ze gaat met mij trouwen)quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kan echt alleen maar slechte dingen bedenken
Ik zeg niks meer.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ahum, waren dus juist mijn remmen die bij de laatste APK bijgedingest moesten worden omdat ik zo weinig rij.
Nee duhquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:57 schreef Uccie het volgende:
Serieus ben ik dan de enige die dacht: NK Fappen
Zooo...i said it
quote:
Ik zou het wel leuk vinden, ware het niet dat ik dan in Luxemburg zitquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:56 schreef Outpost76 het volgende:
Zijn er nog mensen die willen BBQen de 27e van Juli?
Zo ja ga ik mn huis opruimen, zo nee.... Blijft t nog ff zoals het nu is.
Nee dan ga ik alleen. Gewoon ff weg. Anders blijf ik toch thuis.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Londen is een dure stadga je met vrienden?
Sowieso wel, maar vervoer blijft altijd een probleem. Misschien dat er wat mensen mee willen carpoolen of zo.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:56 schreef Outpost76 het volgende:
Zo ja ga ik mn huis opruimen zo nee.... Blijft t nog ff zoals het nu is.
Trustenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga eens een poging tot slapen doen.. kwart voor 4 de wekker..
YES!!!!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:56 schreef Outpost76 het volgende:
Ik welquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:56 schreef Outpost76 het volgende:
Nopequote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:57 schreef Uccie het volgende:
Zooo...i said it
Ik wachtte totdat jij het zou zeggen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:57 schreef Uccie het volgende:
Zooo...i said it
Is dat een al bekende voor jou of moet je haar daar nog vinden?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik alleen maar aan goede dingen. Zoals de Japanse dame die ik uit Japan mee ga nemen volgende maand (ze gaat met mij trouwen)
Ja, dus zo kom ik aan mijn guttered mind reputatiequote:
Alleen maak je het meeste mee. Feesten wanneer je wil, slapen wanner je wilt, eten wanneer je wilt alles!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:57 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Nee dan ga ik alleen. Gewoon ff weg. Anders blijf ik toch thuis.
Alleen jij hé....quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kan echt alleen maar slechte dingen bedenken
Story of my life, er zijn er maar weinig die mij snappenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:58 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Wat is daar zo grappig aan? Ik snap de clou niet.
Alleen als je wil hè?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik wel
Ook al weet ik dat het voor mij ook wat werk betekend
Lijkt me leuk, maar weet niet of ik dat weekend kan.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:56 schreef Outpost76 het volgende:
Voor zover ik weet: jaquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:57 schreef Uccie het volgende:
Zooo...i said it
Ik moet haar nog ontmoetenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is dat een al bekende voor jou of moet je haar daar nog vinden?
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik moet haar nog ontmoeten![]()
quote:
Daarom.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik en willen, ik ja zeggen tegen BBQ bij Outpost betekend op zijn minst hamburgers maken
Dan kom ja maar ff voor 1 dag terug.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zou het wel leuk vinden, ware het niet dat ik dan in Luxemburg zit
Ja ik moest mijn gedachtengang ff omgooien om te snappenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Story of my life, er zijn er maar weinig die mij snappen
Dan is dit mijn laatste nummer.quote:
Ik hou van Aziatisch.. de enige die ik kende was die leuke huisgenoot maar over drie weken heb ik een land volquote:
Ow, als dat mijn hamburgers geweest waren, waren die al op. Ik moet letterlijk de katten opsluiten in de badkamer als ik hamburgers ga makenquote:
Primaquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan is dit mijn laatste nummer.
Ik geef je een go!
Ben je nog niet doorgedraaid dan?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:01 schreef Melting het volgende:
Oh..... is er iemand die me af gaat lossen zo meteen?
Ik moet zo mijn ouders ophalen. Dus kan niet doordraaien.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Sowieso wel, maar vervoer blijft altijd een probleem. Misschien dat er wat mensen mee willen carpoolen of zo.
quote:
Die reactie was op dit nummer!quote:
Ja doei ik ben dan op weg naar Italiëquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan kom ja maar ff voor 1 dag terug.
Ja aan aziaten geen gebrekquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik hou van Aziatisch.. de enige die ik kende was die leuke huisgenoot maar over drie weken heb ik een land vol
Jeeh dan zien wij elkaar weerquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik en willen, ik ja zeggen tegen BBQ bij Outpost betekend op zijn minst hamburgers maken
En komt bij, dat ik die ingevroren AH meuk niet om te vreten vind
Nog niet over wakker liggenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Die reactie was op dit nummer!
Maar als ik op één of andere manier zou kunnen komen, dan zou het leuk zijn ja!Maar ja, het vaste probleem weer he. Elke cent die ik kan besparen is gewoon noodzakelijk.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nog niet over wakker liggen
Ik denk dat ik tegen die tijd wel weer iets kan verzinnen
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik wel
Ook al weet ik dat het voor mij ook wat werk betekend
Dan ga je 2 dagen later.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja doei ik ben dan op weg naar Italië
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jeeh dan zien wij elkaar weer
Dan betaal je 100%?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik wil wel carpoolen tot, ik betaal netjes de helft :tenzij die dag een vrijdag is )
Laat tzt maar even weten dan. Zou het tof vinden als je wel kan!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:59 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Lijkt me leuk, maar weet niet of ik dat weekend kan.
De kat op het spek.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:06 schreef WickedTunes het volgende:
Wie gaat Vout opvolgen en met wat voor deuntjes?
Ach, Als Vinnieee zou weten hoe mijn hamburgers smaken zou hij er voor terug komenquote:
27 is op zaterdagquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik wil wel carpoolen tot, ik betaal netjes de helft :tenzij die dag een vrijdag is )
KatOpHet Spek tochquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:06 schreef WickedTunes het volgende:
Dat zou dan helaas moeten wachtenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach, Als Vinnieee zou weten hoe mijn hamburgers smaken zou hij er voor terug komen
Trein is gratis voor mij op doordeweeksquote:
Mee eens... lekker toch die mid-90's deuntjes!quote:
jij?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:06 schreef WickedTunes het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |