quote:
Daarom.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik en willen, ik ja zeggen tegen BBQ bij Outpost betekend op zijn minst hamburgers maken
Dan kom ja maar ff voor 1 dag terug.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zou het wel leuk vinden, ware het niet dat ik dan in Luxemburg zit
Ja ik moest mijn gedachtengang ff omgooien om te snappenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Story of my life, er zijn er maar weinig die mij snappen
Dan is dit mijn laatste nummer.quote:
Ik hou van Aziatisch.. de enige die ik kende was die leuke huisgenoot maar over drie weken heb ik een land volquote:
Ow, als dat mijn hamburgers geweest waren, waren die al op. Ik moet letterlijk de katten opsluiten in de badkamer als ik hamburgers ga makenquote:
Primaquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan is dit mijn laatste nummer.
Ik geef je een go!
Ben je nog niet doorgedraaid dan?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:01 schreef Melting het volgende:
Oh..... is er iemand die me af gaat lossen zo meteen?
Ik moet zo mijn ouders ophalen. Dus kan niet doordraaien.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Sowieso wel, maar vervoer blijft altijd een probleem. Misschien dat er wat mensen mee willen carpoolen of zo.
quote:
Die reactie was op dit nummer!quote:
Ja doei ik ben dan op weg naar Italiëquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan kom ja maar ff voor 1 dag terug.
Ja aan aziaten geen gebrekquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik hou van Aziatisch.. de enige die ik kende was die leuke huisgenoot maar over drie weken heb ik een land vol
Jeeh dan zien wij elkaar weerquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik en willen, ik ja zeggen tegen BBQ bij Outpost betekend op zijn minst hamburgers maken
En komt bij, dat ik die ingevroren AH meuk niet om te vreten vind
Nog niet over wakker liggenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Die reactie was op dit nummer!
Maar als ik op één of andere manier zou kunnen komen, dan zou het leuk zijn ja!Maar ja, het vaste probleem weer he. Elke cent die ik kan besparen is gewoon noodzakelijk.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nog niet over wakker liggen
Ik denk dat ik tegen die tijd wel weer iets kan verzinnen
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik wel
Ook al weet ik dat het voor mij ook wat werk betekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |