Motormuis hahaquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik was nooit bang, autorijden was ontspannend voor mij. Daarom zo gek dat ik zo lang niet heb durven rijden en nu echt wel wat huiverig ben.
[..], maar jeetje, ik heb tig jaar terug jarenlang op de red bull gereden. En nu ben ik bang omdat een arts het mij 'ten zeerste afraadt'
Dat was de muis niet die ik 2 jaar terug was
Muis komt terug![]()
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Motormuis hahamaar Ey t komt vast wel goed. Autorijden wordt om het minste of geringste al afgeraden.
de hartenjaagclub komt hier de boel op stelten zettenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:50 schreef WickedTunes het volgende:
Wat gaat hier in vredesnaam gebeuren???![]()
[ afbeelding ]
De enige keer toen ik auto probeerde te rijden ontplofte sat ding bijnaquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
motor zal ik nooit gaan rijden. Ben je veel te kwetsbaar op
Ga ik ook vanuitquote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:55 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Bijeenkomst voor aziaten met smetvrees?
Londen is een dure stadquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:54 schreef Rafeiro het volgende:
Ik denk dat ik in de zomervakantie maar naar Londen ga een weekendje ofzo.
Toch even eruit, niet overdreven duur en een taal die niet moeilijk is.
Ik heb volgens mij de vakanties bij mijn 2 werkgevers ERG slecht op elkaar afgestemd
Ik kan echt alleen maar slechte dingen bedenkenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:55 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ahum, waren dus juist mijn remmen die bij de laatste APK bijgedingest moesten worden omdat ik zo weinig rij.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:55 schreef Cee het volgende:
Muisje, zolang de rem van de auto nog werkt zodat je kan stoppen en de portier open kan zodat je er uit kan stappen, gaat het helemaal goed komen.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ga ik ook vanuit
Maar nerveus ben ik toch
En als ik weer durf te rijden, dan snel deze auto verkopen en een nieuwe kopen
En ik dacht meteen aan kwijlende bejaardenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:55 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ik alleen maar aan goede dingen. Zoals de Japanse dame die ik uit Japan mee ga nemen volgende maand (ze gaat met mij trouwen)quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kan echt alleen maar slechte dingen bedenken
Ik zeg niks meer.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ahum, waren dus juist mijn remmen die bij de laatste APK bijgedingest moesten worden omdat ik zo weinig rij.
Nee duhquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:57 schreef Uccie het volgende:
Serieus ben ik dan de enige die dacht: NK Fappen
Zooo...i said it
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |