quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh en Cee...ze doen niet aan ramkraken, gewoon creditcardfraude middels hacken, anders moeten ze de deur uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cute
Weet ik maar ik weet niet wanneer ik online ben en wanneer niet. Ik kies er voor als ik er zin in heb. Niet omdat er iets is.quote:
Kwamen vaak bij ons in het dorp optreden in de manege *insert bier-gooi-smiley*quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Hij stuurt niet voor niets zijn totale staf mee ipv de staf van Jong Oranje....quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Oh van Gaal heeft zeker wel wat te makken ja
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
Ik ben trouwens best wel een beetje nerveus voor morgenochtendSpannend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:43 schreef ToT het volgende:
Jaren geleden toen Normaal in de Top 40 was vroegen ze met Countdown aan een Amsterdamse meid wat ze van dat nummer vond. "Weet ik niet, ik versta geen Duits."
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:43 schreef ToT het volgende:
Jaren geleden toen Normaal in de Top 40 was vroegen ze met Countdown aan een Amsterdamse meid wat ze van dat nummer vond. "Weet ik niet, ik versta geen Duits."
Ik ben trouwens best wel een beetje nerveus voor morgenochtendIk ga aan je denken muis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het gaat je zeker lukken. Heb vertrouwen in jezelf.
![]()
Lekker krom is dat jaquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nooit wat inschieten... Ja dat vind ik te ver gaan maar t blijven prutsers idd.
Sneu blijf ik vinden dat er 12 A spelers in dit team moesten en er 12 spelers moesten afvallen die het team gekwalificeerd hebben....
Ik ben trouwens best wel een beetje nerveus voor morgenochtendNou, veel succes alvast!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter onethisch dan oneetbaar
Ik ben trouwens best wel een beetje nerveus voor morgenochtendwaarom heb je niet gereden dan ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
Ik weet dat het moet lukken. Tot 6 jaar geleden reed ik nog dik 50.000 km per jaar. Maar het is nu wel een beetje eng gewordenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ga aan je denken muis.En het gaat je zeker lukken. Heb vertrouwen in jezelf.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:44 schreef WickedTunes het volgende:
Zus maakt Barbie-taart... Lekker zus heb je dan![]()
[ afbeelding ]
Is daar nog een reden voor? Allerlei zuidamerikaanse muziek zeker, ik kwam alleen voor gratis manu chao met wat vrienden maar er waren serieus misschien wel 100.000 mensen op t hofpleinquote:
Iets met medicijnen, burnout, en hartproblemenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:45 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
waarom heb je niet gereden dan ?
Ik ben trouwens best wel een beetje nerveus voor morgenochtendwaarom heb je zo lang niet autogereden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:44 schreef WickedTunes het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou moeten lachen als ik dit zo kreeg.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:44 schreef WickedTunes het volgende:
[ afbeelding ]
Zie de post net boven jequote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
waarom heb je zo lang niet autogereden?
Hehe geniaalquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:44 schreef WickedTunes het volgende:
[ afbeelding ]
Zomercarnaval.. Dat is veel zuid-Amerikaans volk en muziek en de carnavalsflair ervanquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is daar nog een reden voor? Allerlei zuidamerikaanse muziek zeker, ik kwam alleen voor gratis manu chao met wat vrienden maar er waren serieus misschien wel 100.000 mensen op t hofplein
heel veel succes muisquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Iets met medicijnen, burnout, en hartproblemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |