quote:
2 uurtjes maar? Is toch niet zo lang?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:11 schreef ToT het volgende:
Thx voor de deuntjes, Smeltende! Was een lange show he!
Leek uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuren te duren!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:11 schreef Melting het volgende:
[..]
2 uurtjes maar? Is toch niet zo lang?
grote opruiming, allemaal zooi terugvinden om door te verkopen of weg te geven.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zin.... Ik moet van mezelf! Niet dat ik t niet leuk ga vinden en niet ga genieten van jullie maar als ik dit niet doe blijft t hier een tiefus zooi en blijf ik in deze dip. Dus ik moet!
Niet als je die 5,5 uur show van broertje herinnerd van afgelopen weekquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:11 schreef Melting het volgende:
[..]
2 uurtjes maar? Is toch niet zo lang?
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Leek uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuren te duren!![]()
Nee, daar werkt meneer niet aan meequote:
die sauzenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]en
want dan moet ik tenminste weer voor hamburgers en saté's zorgen, en sauzen. Dus weer in de keuken gaan staan
Zeker.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:13 schreef dekatophetspek het volgende:
mooi outro ook Melting Fawtly Tower blijft geweldig
Was leuk om te raden uit welke maand/jaar dingeskid kwamquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:12 schreef Melting het volgende:
Jullie allemaal bedankt voor het luisteren.
quote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:14 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Calvé kan niet tippen aan Mary's sauzen.
Jij moet dus ook.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]en
want dan moet ik tenminste weer voor hamburgers en saté's zorgen, en sauzen. Dus weer in de keuken gaan staan
Mee eens!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:14 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Calvé kan niet tippen aan Mary's sauzen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |