Ik kan het me helemaal voorstellen, ik ben ook heel lang bang geweest en die stap is best moeilijk, want waar en wanneer begin je? Daarom is een zondag echt een prima dag.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik weet dat het moet lukken. Tot 6 jaar geleden reed ik nog dik 50.000 km per jaar. Maar het is nu wel een beetje eng geworden
quote:
Was ik me niet van bewust haha, maar was wel leuk hoor.. band speelde goed maar die drukte was echt niet normaal. Ik ga dat dus wcht niet meer overdoenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zomercarnaval.. Dat is veel zuid-Amerikaans volk en muziek en de carnavalsflair ervan
Die waren verbannen van ons huis... "i wanna f*ck you in the ass" was NOT DONE toenquote:
Die reclame!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:49 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Die waren verbannen van ons huis... "i wanna f*ck you in the ass" was NOT DONE toen
de taart is voor jou? 21 staat voor aantal maanden dat je droog staat?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:44 schreef WickedTunes het volgende:
Zus maakt Barbie-taart... Lekker zus heb je dan![]()
[ afbeelding ]
Ik moest even denken maar het gaat over de uilen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
Kak.. 40 pond en dan komt er nog 20 pond verzendkosten bij
Ze zijn wel groot trouwens Cee.. 26x10x10cm..
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:49 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
de taart is voor jou? 21 staat voor aantal maanden dat je droog staat?
Ik las flinke duifquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik moest even denken maar het gaat over de uilen.
Ehm, ja, van die grote uilen zijn dan minder cute. En 50% kosten er bovenop is nog best een flinke duit!
Ik was nooit bang, autorijden was ontspannend voor mij. Daarom zo gek dat ik zo lang niet heb durven rijden en nu echt wel wat huiverig ben.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik kan het me helemaal voorstellen, ik ben ook heel lang bang geweest en die stap is best moeilijk, want waar en wanneer begin je? Daarom is een zondag echt een prima dag.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ah, en nu medicijnen-af?
Een edit misschien?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:50 schreef WickedTunes het volgende:
Wat gaat hier in vredesnaam gebeuren???![]()
[ [url=
Nogal ja.. Volgensmij is zelf naar de UK gaan en ze daar in een winkel zien te vinden nog goedkoperquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik moest even denken maar het gaat over de uilen.
Ehm, ja, van die grote uilen zijn dan minder cute. En 50% kosten er bovenop is nog best een flinke duit!
Ik denk speeddaten, allemaal kleffe handjesquote:
Voor 19,95 euro heb je al een ticket naar Londen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nogal ja.. Volgensmij is zelf naar de UK gaan en ze daar in een winkel zien te vinden nog goedkoper
Fok! meet.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:50 schreef WickedTunes het volgende:
Wat gaat hier in vredesnaam gebeuren???![]()
[ afbeelding ]
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Voor 19,95 euro heb je al een ticket naar Londen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |