Dit vind ik zieligquote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:36 schreef MaryMouse het volgende:
't cuteness gehalte wordt mij hier te hoog
![]()
Niks mis (in mijn ogen) met de coach. Geloof het alleen voor geen hol dat dit zin selectie was geweest als v Gaal niet de Bondscoach was geweest....quote:
Weet ik maar eehm Oranje verneukt keer op keer suc6 door duidelijk aanwijsbare punten. Daarnaast is dat een herhaling van al een jaar of 20. Op een gegeven moment word dat frustrerend.quote:
Ik weet niet of ik er ben.quote:
Wel 'mijn' top 10 hoorquote:
Oh van Gaal heeft zeker wel wat te makken jaquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niks mis (in mijn ogen) met de coach. Geloof het alleen voor geen hol dat dit zin selectie was geweest als v Gaal niet de Bondscoach was geweest....
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoi! Manu chao leuk maar christus wat druk Jezus minemus
Duh.. Zomercarnaval, dan moet juist wegblijven uit Rotterdamquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Heb de moeite niet gedaan, ben vanmiddag even wezen kijken in de stad en had het al vrij snel weer gezien.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
Als iemand mij nog een verlaat verjaardagskado wil geven..
http://www.flittybird.co.uk/nordal-ceramic-owl-set.html
![]()
Oh en Cee...ze doen niet aan ramkraken, gewoon creditcardfraude middels hacken, anders moeten ze de deur uitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik hou niet so van extreme drukte en je raakt elkar standaart kwijtnu alleen in de trein terug
Nooit wat inschieten... Ja dat vind ik te ver gaan maar t blijven prutsers idd.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kerel, zo zit het met 'gewoon' Oranje ook. Die schieten er ook nooit wat in en wint de tegenstander met 1-0
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh en Cee...ze doen niet aan ramkraken, gewoon creditcardfraude middels hacken, anders moeten ze de deur uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja hoor, ik zit weer hardop te bulderen.
dat blijktquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Duh.. Zomercarnaval, dan moet juist wegblijven uit Rotterdam![]()
Yup.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dat blijktoverigens volgens mij nog meer niet-westerse allochtonen dan Nederlanders, en dan ook echt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |