Ik blijf gewoon Koen en Kat zeggen hoorquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Omdat beiden uit novemer '66 zijn, en ik dus gewoon wil weten wie ik met opper-senior kan aanspreken
Heeft hij ineens het licht gezien ofzo?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]gaat ook wel lukken
Bedrijfsarts gisteren. Had met mijn TL gesproken, en nog géén uitbreiding van uren. Vond dat (nu plots) ook dat ik mijzelf te veel push. Dus komende maand nog 50% en zelf tempo van opbouwen bepalen
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:19 schreef Ishimaru het volgende:
Een goede burger hoor je te eten zonder saus anders komen de kruiden in het vlees niet tot hun recht. Je kan dan net zo goed een broodje met saus eten.
Ik ook hoor. Maar kan nu Koen blijven plagen met Senior, anders had ik dat bij Kat moeten doen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon Koen en Kat zeggen hoor
Nee waarom denkt iedereen dat, hij is Ishi want dan kan hij meer geilen tegen mij, alter ego dingetjequote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee waarom denkt iedereen dat, hij is Ishi want dan kan hij meer geilen tegen mij, alter ego dingetje
Uccie, help me, jij hebt nu ook een guttered mind door bovenstaande post toch?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:21 schreef ToT het volgende:
[..]Dit soort uitspraken doen me weer aan mijn exvriendin denken, maar ik begrijp je wel.
Soms kan een saus een geheel lekkerder maken, maar soms vind ik het ook een belediging aan de kok. Vind ik ook zo erg in een Duits restaurant hier 10 minuten verderop: hebben ze een hele stelling vol met allerlei potten en flacons met allerlei sauzen die je over hun heerlijke biefstukken e.d. kunt smeren!
Mijn burgers zijn zonder sausquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:19 schreef Ishimaru het volgende:
Een goede burger hoor je te eten zonder saus anders komen de kruiden in het vlees niet tot hun recht. Je kan dan net zo goed een broodje met saus eten.
Geen idee, er zit van alles tussen. Van kinderboeken tot spiritueel. Pleur ze allemaal weg. Ze liggen hier nu sinds 2008 en heb ze nog geen 1 keer in gekeken. Dus weg!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Boeken?
Toevallig niet over de 2e wereldoorlog hè?
Ik vermed het woord "spuiten" bewust!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Uccie, help me, jij hebt nu ook een guttered mind door bovenstaande post toch?
Niet specifiek door deze postquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Uccie, help me, jij hebt nu ook een guttered mind door bovenstaande post toch?
Je oudste idd lekker laten feesten!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja
Hij zei we gaan om 22u slapen, uhhh oke?
Maar het is wel zo, en ik ga mijn oudste dat feestje niet ontzeggen dus dan maar hier slapen
Met 16 als hij uitgaat gaat hij de weekenden dus niet meer, dat heeft hij dan aan zichzelf te danken.
Kijk jij snapt mijquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:21 schreef ToT het volgende:
[..]Dit soort uitspraken doen me weer aan mijn exvriendin denken, maar ik begrijp je wel.
Soms kan een saus een geheel lekkerder maken, maar soms vind ik het ook een belediging aan de kok. Vind ik ook zo erg in een Duits restaurant hier 10 minuten verderop: hebben ze een hele stelling vol met allerlei potten en flacons met allerlei sauzen die je over hun heerlijke biefstukken e.d. kunt smeren!
Over een paar postsquote:
Dat als hij gaat stappen, hij bij mama blijft slapen want dat kan dan niet bij papaquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je oudste idd lekker laten feesten!De rest van je post kan ik niet volgen...
Bij mij denk ik niet hoorquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:25 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Kijk jij snapt mijHelaas is het vaak dat sauzen de tekortkomingen aan de burger verhullen en dat proef je dan ook.
is van de 3CD heruitgavequote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:22 schreef ToT het volgende:
Hey, een live versie hiervan!Nog nooit gehoord!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |