Dan ga je 2 dagen later.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja doei ik ben dan op weg naar Italië
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jeeh dan zien wij elkaar weer
Dan betaal je 100%?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik wil wel carpoolen tot, ik betaal netjes de helft :tenzij die dag een vrijdag is )
Laat tzt maar even weten dan. Zou het tof vinden als je wel kan!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:59 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Lijkt me leuk, maar weet niet of ik dat weekend kan.
De kat op het spek.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:06 schreef WickedTunes het volgende:
Wie gaat Vout opvolgen en met wat voor deuntjes?
Ach, Als Vinnieee zou weten hoe mijn hamburgers smaken zou hij er voor terug komenquote:
27 is op zaterdagquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik wil wel carpoolen tot, ik betaal netjes de helft :tenzij die dag een vrijdag is )
KatOpHet Spek tochquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:06 schreef WickedTunes het volgende:
Dat zou dan helaas moeten wachtenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach, Als Vinnieee zou weten hoe mijn hamburgers smaken zou hij er voor terug komen
Trein is gratis voor mij op doordeweeksquote:
Mee eens... lekker toch die mid-90's deuntjes!quote:
jij?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:06 schreef WickedTunes het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |