oh vet ik wist niet dat zij uit eindhoven kwamenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:40 schreef BMTH182 het volgende:
Oh deze gooi ik ook meteen in de OP, poppunk uit eindhoven
vette cover welquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:39 schreef BMTH182 het volgende:
Deze band is ook vet, alleen niet heel speciaal want al hun nummers/covers klinken hetzelfdeMaar voor een keer is het wel leuk.
Dat is toch gewoon nofx?quote:
ja fat mike speelt bas inderdaad, zitten ook gasten van andere bands in maar ik weet zo gauw even niet welkequote:
nee man dat is volgens mij niet fat mike die zingtquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:55 schreef BMTH182 het volgende:
Maar hij zingt ook toch want dit is echt wel fat mike
quote:
vetquote:
Nee deze klinkt best kut, hij lijkt een beetje op sound system van operation ivy maar die is wel leukquote:
deze klinkt kut zegt iequote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:06 schreef BMTH182 het volgende:
[..]
Nee deze klinkt best kut, hij lijkt een beetje op sound system van operation ivy maar die is wel leuk
haha nicequote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:38 schreef BMTH182 het volgende:
Ja met alleen maar 7'ens, nu ben ik twee maanden onsterfelijk
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 14:56 schreef nofxtbr het volgende:
Wordt er ook nog nederlandstalige punk geluisterd of is dat dood tegenwoordig?
Ja die kende ik al, nog meer?quote:
ja de hardheid is inderdaad ook vetquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:07 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
Ja die kende ik al, nog meer?
Verder: flotzde hardheid
Hmm ja, misschien begin ik zelf wel wat hahaquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja de hardheid is inderdaad ook vet![]()
![]()
maar nee, verder kan ik zo gauw niks bedenken, buiten nou en, maar dat is al gepost of de heideroosjes ofzo.
door de fxbr in jou naam denk ik telkens aanquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:07 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
Ja die kende ik al, nog meer?
Verder: flotzde hardheid
Haha lang niet meer geluisterd, maar tbr staat veur teenage bottle rocketquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:10 schreef BMTH182 het volgende:
[..]
door de fxbr in jou naam denk ik telkens aan
Mijn god, best wel jaquote:
quote:
quote:
ik had niet anders verwachtquote:
highverpestende herriequote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:22 schreef BMTH182 het volgende:
Wat vinden jullie hiervan dan? Dit nummer is zoooo goed
ja wat?quote:
heb je er uberhaupt naar geluisterd of heb je het afgezet zodra je erachter kwam dat het rap was?quote:
Eigenlijk welquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:29 schreef BMTH182 het volgende:
[..]
Je hebt het nummer niet eens afgeluisterd je denkt gewoon van
LOL BMTH HA GAY
[ afbeelding ]
mijn vriendin luistert die shit dus ik moet het vaak genoeg aanhorenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:29 schreef BMTH182 het volgende:
[..]
Je hebt het nummer niet eens afgeluisterd je denkt gewoon van
LOL BMTH HA GAY
[ afbeelding ]
nooit gezienquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:35 schreef BMTH182 het volgende:
eigenlijk heeft iedereen op het internet dit plaatje ooit eens in ze leven gezien
[ afbeelding ]
ik vraag me af hoe het nu met haar gaat
ditquote:
quote:
quote:
voor die kutmuziek moet je toch echt bij je zus zijnquote:
ik heb sowieso niks met pop punk, guilty pleasurequote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
voor die kutmuziek moet je toch echt bij je zus zijn
hier luister bietje wu-tangquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:31 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik heb sowieso niks met pop punk, guilty pleasure
pedo bear club is wel leuk though
battieboiquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:32 schreef BMTH182 het volgende:
Bij de naam polar bear club moet ik steeds denken aan
OMG W3 4RE THE CLUBK1Dz
quote:
Toen ze dat uitbrachten was ik 6quote:
ohja jij bent pas net oud genoeg om bier te mogen kopenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:39 schreef BMTH182 het volgende:
[..]
Toen ze dat uitbrachten was ik 6Maar wel tof album
![]()
Over een paar maanden pas..quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
ohja jij bent pas net oud genoeg om bier te mogen kopen
chill voor je, ik ben godverdomme al bijna 23quote:
Gehehe ouwe zakquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
chill voor je, ik ben godverdomme al bijna 23
echt ehquote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
chill voor je, ik ben godverdomme al bijna 23
quote:
ik lees nooit magazines eigenlijk, soms wat oude slap magazines die ik hier nog heb liggenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:50 schreef BMTH182 het volgende:
Lezen jullie ook up magazine?Want dat heeft iedere maand interviews met hele vette bands en posters en reviews e.d
Nee hoe duur is die meestal? Ik lees vaker de kerrang! en af en toe de Oorquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:50 schreef BMTH182 het volgende:
Lezen jullie ook up magazine?Want dat heeft iedere maand interviews met hele vette bands en posters en reviews e.d
Ik weet niet of die in normale winkels te koop is want ik heb vanaf het begin een abonnement maar mocht je hem ergens vinden dan is hij 4 euro. Kerrang neemt mijn engels leraar wel een voor me mee, echt super vet bladquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:51 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
Nee hoe duur is die meestal? Ik lees vaker de kerrang! en af en toe de Oor
flikkertjequote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:04 schreef BMTH182 het volgende:
Waarom krijgen wij nooit leuke gasten op the voice
quote:
wtfquote:
wat is deze danquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:16 schreef BMTH182 het volgende:
Kijk dit is een super gefaalde nevershoutnever kloon en hij ontkent dat hij hem kentDit is nou echt een flikkertje want luister dan loooool
![]()
wat laat je me mr polska op pauze zetten voor die kenker onzinquote:
Klinkt zeker als een chille vakantiequote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:41 schreef BMTH182 het volgende:
Hierdoor krijg ik echt zin in zomer. Chill zeilen in een 5 personen valkje door friesland, zonnetje, zwemmen, zwaar relaxt gewoon
![]()
ken je choking victim? vind je misschien wel chillquote:
Wehh "niet beschikbaar op mobiele apparaten"quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
ken je choking victim? vind je misschien wel chill
oh lamequote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:00 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
Wehh "niet beschikbaar op mobiele apparaten"
Jaquote:
quote:
Morgen weer naar de stadquote:
ja true. drink drank punk is ook gewoon een straight edge liedje, maar boeie dat nummer in de op, pop punk band, is ook een parodie, maar dat maak het niet minder cool.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:43 schreef Trollscience het volgende:
[..]
anti flag is ook wel leuk
alleen straighteners
wel oke, nog steeds een stuk minder dan de eerste green day albums.quote:
maakt niet uit, het enige wat je nodig hebt zijn je drie bassnarenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:11 schreef BMTH182 het volgende:
[..]
Morgen weer naar de stadHet was heel flauw, ik stemde de hoge E en volgens me stem apparaat was hij nog lang niet goed dus ik draai hem iets en PAAANGNGNGN
lolnoquote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:37 schreef Trollscience het volgende:
[..]
maakt niet uit, het enige wat je nodig hebt zijn je drie bassnaren
Had ik eerder ook al gepost, mijn favo rise against nummerquote:
Ik wou echt super graag maar ik heb het geld echt nodig voor een nieuwe versterker, de volgende keer dat ze in Nederland spelen ga ik zonder twijfel! Maar was het een geweldadige moshpit dan?quote:Op maandag 17 juni 2013 16:16 schreef nofxtbr het volgende:
Ik was gister op pinkpop bij green dayik stond bijna vooraan en het was heul vet want ze speelden ook oude nummers (gelukkig) en toen kwam ik in de wall of death en nu heb ik au
Hebben jullie nog gekeken?
Nou nee niet echt, er stonden veel jonge meisjes (soms met hun vader of moeder aarrrghh) vooraan en toen ging ik met een paar jongens moshen en gingen ze helemaal zeuren enzoquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:20 schreef BMTH182 het volgende:
[..]
Ik wou echt super graag maar ik heb het geld echt nodig voor een nieuwe versterker, de volgende keer dat ze in Nederland spelen ga ik zonder twijfel! Maar was het een geweldadige moshpit dan?
ah dat is stom, ouders horen niet op concerten en anders op het balkonquote:Op woensdag 19 juni 2013 07:10 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
Nou nee niet echt, er stonden veel jonge meisjes (soms met hun vader of moeder aarrrghh) vooraan en toen ging ik met een paar jongens moshen en gingen ze helemaal zeuren enzomaar later wilde billie joe een wall of death dus die kwam er wel
maarja ik kreeg ellebogen in me gezicht etc.
Wel een beetje een stel sukkeltjes, of is dat gespeeld?quote:
waarom vind je dat?quote:Op zondag 23 juni 2013 21:50 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
Wel een beetje een stel sukkeltjes, of is dat gespeeld?
I dont know, vooral die gast met die bril en hipsterjas zou ik niet rakenquote:
Vet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:14 schreef Dagoduck het volgende:
Hier in de kroeg trad dinsdag Top Buzzer uit Londen op, leuk bandjeZeer vermakelijk in omgang met publiek ook.
En dat voor een man of 10-15quote:
Haha dat soort optredens zijn sowieso meestal het coolste.quote:
doe eens meer muziek postenquote:
quote:
Ja dat ken ik al, daar heb ik niks aanquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:37 schreef BMTH182 het volgende:
Ken je deze al?
heel relaxed ook met het weer nu
wtf is dit ik ga dit niet eens aanklikkenquote:
Dit is echt heel goed serieusquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
wtf is dit ik ga dit niet eens aanklikken
dit is nou godverdomme al de tweede keer in dit topic dat ik voor jouw aids mijn muziek op pauze zet.quote:
En vind je het wat?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
dit is nou godverdomme al de tweede keer in dit topic dat ik voor jouw aids mijn muziek op pauze zet.
Nee.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:57 schreef BMTH182 het volgende:
[..]
En vind je het wat?
Deze jongen maakt heel veel pop punk covers en zat ook in het programma http://www.youtube.com/user/JasperMook ken je hem?
Ja heel veel covers zijn kut op youtube, overgeproduceerd en autotune en ze krijgen allemaal sletjes in de comments van W0W YUOUR SO TALENTEEDquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee.Nee die gast ken ik niet, hou me sowieso niet zo bezig met mensen die covers van nummers op youtube zetten.
Weet ik niet, zullen vast ook wel goede covers tussen zitten. Ik luister gewoon liever naar het origineel.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:59 schreef BMTH182 het volgende:
[..]
Ja heel veel covers zijn kut op youtube, overgeproduceerd en autotune en ze krijgen allemaal sletjes in de comments van W0W YUOUR SO TALENTEED
vetquote:
quote:
quote:
Hmm die laatste drie albums heb ik gekocht om mn green day cd's compleet te hebben, maar ik luister ze amper. Er staat wel wat goede nummers op maar die hadden beter op één cd gekundquote:Op zondag 4 augustus 2013 19:04 schreef BMTH182 het volgende:
Nog een green day nummertje dan maar![]()
Gaat over een vriend van Billie die zelfmoord heeft gepleegd
Ja dat vind ik dus ook. En dan zonder kut liedjes zoals fell for you of trouble maker en bijna alles op Trequote:Op zondag 4 augustus 2013 19:09 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
Hmm die laatste drie albums heb ik gekocht om mn green day cd's compleet te hebben, maar ik luister ze amper. Er staat wel wat goede nummers op maar die hadden beter op één cd gekund
Wat heeft die rechtsonder te betekenen?quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:52 schreef BMTH182 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja das als je het boekje uitvouwt, vandaar dat ik m niet gelijk zagquote:
Een supergroep? Ik ken geen van de namen..quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:15 schreef BMTH182 het volgende:
http://www.error-error.co(...)ergroep-call-it-off/
Adrian is vanquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:17 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
Een supergroep? Ik ken geen van de namen..
Die heb ik laatst nog gratis in Eindhoven gezien samen met Future Idiots en twee andere bands in The Rambler. Waren denk ik een man of 20quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:21 schreef BMTH182 het volgende:
[..]
Adrian is van
En die zijn fucking vet dus deze band vast ook
Ik had kaarten gewonnen maar ik mocht niet van me oudersquote:Op maandag 5 augustus 2013 09:04 schreef Keano het volgende:
[..]
Die heb ik laatst nog gratis in Eindhoven gezien samen met Future Idiots en twee andere bands in The Rambler. Waren denk ik een man of 20![]()
Herkenbaar, ik heb ze nog nooit gedraaidquote:Op zondag 4 augustus 2013 19:09 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
Hmm die laatste drie albums heb ik gekocht om mn green day cd's compleet te hebben, maar ik luister ze amper. Er staat wel wat goede nummers op maar die hadden beter op één cd gekund
Hoe kan je ze dan slecht vinden? Fopje ik heb me respect voor je verlorenquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:41 schreef Fopje het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik heb ze nog nooit gedraaid
Oke. Moment.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:48 schreef BMTH182 het volgende:
[..]
Hoe kan je ze dan slecht vinden? Fopje ik heb me respect voor je verloren
Srsly luister ¡Dos! Is)
Je moet eens Q and not U luisterenquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:51 schreef Fopje het volgende:
Nightlife is wel geinig, heeft niks met poppunk te maken. Maar luistert wel heel lekker weg.
Noem eens een ander goed nummer van DOS?
Ashley, Lazy Bones, Fuck Time. Lady Cobraquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:51 schreef Fopje het volgende:
Nightlife is wel geinig, heeft niks met poppunk te maken. Maar luistert wel heel lekker weg.
Noem eens een ander goed nummer van DOS?
Screeching Weaselquote:
Coole bandquote:
Vet.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:38 schreef kaassouffle het volgende:
Ow en The Menzingers iemand? Vind het niet echt pop-punk.. maar toch:
Cool dat je zoveel Nederlandse pop punk bands kent, ken je er nog meer toevallig?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:22 schreef kaassouffle het volgende:
'Undeclinable Ambuscade' uit Den Bosch! Eerste twee albums zijn echt vet! Helaas uit elkaar nadat de zanger stopte. (Vervanger deed het niet zo goed)
The Windowsill is idd The Apers zonder de zanger/bassist. Ze komen met album 2 binnenkort dacht ik.
Accelerators is ook uit Rotterdam dus zelfde hoekje als The Apers/The Windowsill.
En The Menzigers.. tsja gewoon goed. Op Groezrock maar klein beetje van meegepikt vorig jaar. Geweldig optreden in de Winston in Amsterdam tijd terug en nu staan ze op Lowlands.
Hmm ff denken.. de bekendste:quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Cool dat je zoveel Nederlandse pop punk bands kent, ken je er nog meer toevallig?
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:45 schreef nofxtbr het volgende:
John Coffey:
http://m.youtube.com/watch?v=zMTe21oAsjU&feature=relmfu
http://m.youtube.com/watc(...)ch%3Fv%3DvXlfT_jg-nA
Komen ook uit Nederland, niet poppunk maar wel heul vet
Jongens met snorren
Ik voeg dan Of No Avail toe;quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:13 schreef kaassouffle het volgende:
[..]
Hmm ff denken.. de bekendste:
Heideroosjes
I against I
Travoltas (vooral album 'Baja California')
Op basis van de omschrijving zou ik eerder verwachten dat ze Dookie volledig gaan spelen op Leeds en Reading...quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:47 schreef BMTH182 het volgende:
WTF volgensmij maakt Green Day een remake van Dookie![]()
http://instagram.com/p/dDGOITpFer/?igref=ogexp#
Dit inderdaad.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:03 schreef tomttt het volgende:
[..]
Op basis van de omschrijving zou ik eerder verwachten dat ze Dookie volledig gaan spelen op Leeds en Reading...
Natuurlijk ken ik dat allemaal, wat denk jij.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:19 schreef BMTH182 het volgende:
Deze kent deadprez miss nog niet? Echt vet nummer![]()
en dit ook maar miss ken je dit al
Heideroosjes vind ik een overrated kut band. Travoltas zijn wel echt enorm vet, staat ook al ergens in het topic geloof ik.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:13 schreef kaassouffle het volgende:
[..]
Hmm ff denken.. de bekendste:
Heideroosjes
I against I
Travoltas (vooral album 'Baja California')
Ja is wel cool, maar pop punk zou ik het niet willen noemen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:09 schreef neverywhere het volgende:
Your face aint noticed until your gone..
Een mooi liedje over Jeruzalem: One way system!
En dit jongelui, is nu poppunk!
De travolta's en punk in één zin, dat zie je niet veel. Wel goed bandje met een paar heel goede cd'squote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Heideroosjes vind ik een overrated kut band. Travoltas zijn wel echt enorm vet, staat ook al ergens in het topic geloof ik.![]()
Beetje late reactie, maar ik had een ban.
Jung flikker toch op. Alleen 14 jarige kneusjes in bondagebroeken met een hanenkam maken zich druk over wat punk is en wat niet.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:32 schreef neverywhere het volgende:
[..]
De travolta's en punk in één zin, dat zie je niet veel. Wel goed bandje met een paar heel goede cd's
maar punk......
Zo....nou ja, toen dit nieuw was had je alleen punk en verder werd er niet gekeken...al die sub stromingen kwamen later....al was het gewoon oude wijn in nieuwe zakken.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja is wel cool, maar pop punk zou ik het niet willen noemen.
Ik kan het niet afspelen, de play knop werkt hier om een of andere reden niet.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:36 schreef neverywhere het volgende:
[..]
Zo....nou ja, toen dit nieuw was had je alleen punk en verder werd er niet gekeken...al die sub stromingen kwamen later....al was het gewoon oude wijn in nieuwe zakken.
Maar vertel eens; zou dit als poppunk durven omschrijven?
http://jvgm.bandcamp.com/track/the-message
Debieltje.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:40 schreef neverywhere het volgende:
Jaja,zo gaat dat bij punkliedjes....schijt aan de maatschappij en luisteraars.Werkende knopjes zijn voor boybands!
Moet je hier maar niet de elitaire punker uit komen hangen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:43 schreef neverywhere het volgende:
[..]
Ik denk dat ik begin te begrijpen hoe u aan die ban kwam..
blablaquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:45 schreef neverywhere het volgende:
Voor iemand die niet weet hoe een liedje af te spelen blaast u hoog van de toren!
Ja , het is best triest als zelfs dat niet lukt. Heeft u dat veel in het leven?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:49 schreef deadprez het volgende:
Godver waarom kan ik niets afspelen op die aids site, nu wil ik het ook checken.
Nee helemaal niks.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:52 schreef neverywhere het volgende:
[..]
Ja , het is best triest als zelfs dat niet lukt. Heeft u dat veel in het leven?
Ja wacht, even afluisteren wat ik nu op heb staan.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:53 schreef neverywhere het volgende:
Ook dat is poppunk.....check even do you want to come?
Kut stem, zou niet nog eens luisteren.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:53 schreef neverywhere het volgende:
Ook dat is poppunk.....check even do you want to come?
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:49 schreef BMTH182 het volgende:
Hier is opper punk BMTH182, neverywhere je bent voor het leven verbannen uit het pop punk topic gr gr
Longview vind ik het bestequote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:03 schreef deadprez het volgende:
Dit nummer + die clip.Beste shit van Green Day ooit.
Dat is ook een goed nummer inderdaad.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:05 schreef BOAC het volgende:
[..]
Longview vind ik het beste
Die bas riff ( ik speel zelf ook bas dus) en de tekst die bij mij past maakt dit lied geweldig
Zeker.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat is ook een goed nummer inderdaad.![]()
Ben toevallig deze aan het luisteren nu. Ook wel herkenbaar.
"zwaar rebels doen" terwijl je blink, green day en sum 41 luistert.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:15 schreef BOAC het volgende:
[..]
Zeker.
Als kind van 12/13 luisterde ik de hele dag 4 liedjes:
Motivation - sum41
Anthem - blink182
Anthem part 2- blink182
Longview - green day
Deze zijn heel herkenbaar voor mij.
Mijn motivatie lag toen heel hoog en ik was ook lekker bezig met volwassen zijn enzo :p
(Ben nu 16 maar ben wel gestopt met zwaar rebels te doen :p)
In Amerika wel ja, maar in Nederland vind ik dat punk wel eens mag doorbreken. Soms hoor ik eens green day op de radio mar daar blijft het ook bij.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
"zwaar rebels doen" terwijl je blink, green day en sum 41 luistert.Goeie muzieksmaak wel hoor, maar het is gewoon standaard pop muziek.
Ja is ook zo, maar pop punk is volgens mij in de VS ook wel redelijk dood. Tien jaar terug ofzo kwam het hier ook wel meer op de radio en op tv. Bowling for soup heeft hier ook wel een paar hitjes gehad, blink-182 kwam sowieso best vaak op tv, sum 41 ook wel een tijdje en natuurlijk avril en good charlotte die grijs gedraaid werden.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:22 schreef BOAC het volgende:
[..]
In Amerika wel ja, maar in Nederland vind ik dat punk wel eens mag doorbreken. Soms hoor ik eens green day op de radio mar daar blijft het ook bij.
Dat riffje bedoel je?quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:34 schreef BOAC het volgende:
Das leuk tot ze vrafen of je m&ms gaat spelen
Zittend is het wel te doen, maar staand doet het echt pijnquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:38 schreef BOAC het volgende:
Ben carousel net op de bas aan het leren. Ik ben blij als ik het kan spelen. Wat is dat een kutstukje.
Tom kon nooit zingenquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:42 schreef BOAC het volgende:
Tom kan niet meer zingen en m&ms speelt ie ook al niet meer live... En mark en travis klinken nog bijna hetzelfde
Hoe lager de bas, hoe lager ie klinkt zeg ik altijdquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zittend is het wel te doen, maar staand doet het echt pijnals je je gitaar tenminste niet kenkerhoog draagt als een nerdje.
Travis is wel goed, maar hij zegt niks en daardoor is er geen reet aan hem.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
Tom kon nooit zingenHet is gewoon jammer dat Mark en Tom geen matties meer zijn, het lijkt alleen nog maar om het geld te gaan. De hele comedyshow er omheen is weg en dat is gay. Travis is sowieso maar een battie, Scott was veul cooler.
heheh een kenner.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:48 schreef BOAC het volgende:
[..]
Travis is wel goed, maar hij zegt niks en daardoor is er geen reet aan hem.
Weetje wat pure blink is imo?
Mothers day
Toen waren ze nog matties
The thing you realize as you get older is that parents don't know what the Hell they're doing and neither will you when you get to be a parent.quote:
Take your pants off - Tom DeLonge.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:54 schreef BOAC het volgende:
[..]
The thing you realize as you get older is that parents don't know what the Hell they're doing and neither will you when you get to be a parent.
Mark Hoppus
Ik ga pitten. Laterz. Moet ff denken aan deze quote
Mark Hoppus
quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:00 schreef Zhano het volgende:
Hier moet ik als Sum41 diehard gepost hebbenBlink ook
Dat nummer is toch akoestisch?quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:28 schreef BOAC het volgende:
Blink 182 - I want to f*ck a dog in the ass![]()
Mijn buurman kwam vragen of het wat zachter kon
Ja maar ik speelde hem niet akoestisch:pquote:
coolquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |