ik lees nooit magazines eigenlijk, soms wat oude slap magazines die ik hier nog heb liggenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:50 schreef BMTH182 het volgende:
Lezen jullie ook up magazine?Want dat heeft iedere maand interviews met hele vette bands en posters en reviews e.d
Nee hoe duur is die meestal? Ik lees vaker de kerrang! en af en toe de Oorquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:50 schreef BMTH182 het volgende:
Lezen jullie ook up magazine?Want dat heeft iedere maand interviews met hele vette bands en posters en reviews e.d
Ik weet niet of die in normale winkels te koop is want ik heb vanaf het begin een abonnement maar mocht je hem ergens vinden dan is hij 4 euro. Kerrang neemt mijn engels leraar wel een voor me mee, echt super vet bladquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:51 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
Nee hoe duur is die meestal? Ik lees vaker de kerrang! en af en toe de Oor
flikkertjequote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:04 schreef BMTH182 het volgende:
Waarom krijgen wij nooit leuke gasten op the voice
quote:
wtfquote:
wat is deze danquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:16 schreef BMTH182 het volgende:
Kijk dit is een super gefaalde nevershoutnever kloon en hij ontkent dat hij hem kentDit is nou echt een flikkertje want luister dan loooool
![]()
wat laat je me mr polska op pauze zetten voor die kenker onzinquote:
Klinkt zeker als een chille vakantiequote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:41 schreef BMTH182 het volgende:
Hierdoor krijg ik echt zin in zomer. Chill zeilen in een 5 personen valkje door friesland, zonnetje, zwemmen, zwaar relaxt gewoon
![]()
ken je choking victim? vind je misschien wel chillquote:
Wehh "niet beschikbaar op mobiele apparaten"quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
ken je choking victim? vind je misschien wel chill
oh lamequote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:00 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
Wehh "niet beschikbaar op mobiele apparaten"
Jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |