hier luister bietje wu-tangquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:31 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik heb sowieso niks met pop punk, guilty pleasure
pedo bear club is wel leuk though
battieboiquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:32 schreef BMTH182 het volgende:
Bij de naam polar bear club moet ik steeds denken aan
OMG W3 4RE THE CLUBK1Dz
quote:
Toen ze dat uitbrachten was ik 6quote:
ohja jij bent pas net oud genoeg om bier te mogen kopenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:39 schreef BMTH182 het volgende:
[..]
Toen ze dat uitbrachten was ik 6Maar wel tof album
![]()
Over een paar maanden pas..quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
ohja jij bent pas net oud genoeg om bier te mogen kopen
chill voor je, ik ben godverdomme al bijna 23quote:
Gehehe ouwe zakquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
chill voor je, ik ben godverdomme al bijna 23
echt ehquote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
chill voor je, ik ben godverdomme al bijna 23
quote:
ik lees nooit magazines eigenlijk, soms wat oude slap magazines die ik hier nog heb liggenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:50 schreef BMTH182 het volgende:
Lezen jullie ook up magazine?Want dat heeft iedere maand interviews met hele vette bands en posters en reviews e.d
Nee hoe duur is die meestal? Ik lees vaker de kerrang! en af en toe de Oorquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:50 schreef BMTH182 het volgende:
Lezen jullie ook up magazine?Want dat heeft iedere maand interviews met hele vette bands en posters en reviews e.d
Ik weet niet of die in normale winkels te koop is want ik heb vanaf het begin een abonnement maar mocht je hem ergens vinden dan is hij 4 euro. Kerrang neemt mijn engels leraar wel een voor me mee, echt super vet bladquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:51 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
Nee hoe duur is die meestal? Ik lees vaker de kerrang! en af en toe de Oor
flikkertjequote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:04 schreef BMTH182 het volgende:
Waarom krijgen wij nooit leuke gasten op the voice
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |