Zittend is het wel te doen, maar staand doet het echt pijnquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:38 schreef BOAC het volgende:
Ben carousel net op de bas aan het leren. Ik ben blij als ik het kan spelen. Wat is dat een kutstukje.
Tom kon nooit zingenquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:42 schreef BOAC het volgende:
Tom kan niet meer zingen en m&ms speelt ie ook al niet meer live... En mark en travis klinken nog bijna hetzelfde
Hoe lager de bas, hoe lager ie klinkt zeg ik altijdquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zittend is het wel te doen, maar staand doet het echt pijnals je je gitaar tenminste niet kenkerhoog draagt als een nerdje.
Travis is wel goed, maar hij zegt niks en daardoor is er geen reet aan hem.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
Tom kon nooit zingenHet is gewoon jammer dat Mark en Tom geen matties meer zijn, het lijkt alleen nog maar om het geld te gaan. De hele comedyshow er omheen is weg en dat is gay. Travis is sowieso maar een battie, Scott was veul cooler.
heheh een kenner.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:48 schreef BOAC het volgende:
[..]
Travis is wel goed, maar hij zegt niks en daardoor is er geen reet aan hem.
Weetje wat pure blink is imo?
Mothers day
Toen waren ze nog matties
The thing you realize as you get older is that parents don't know what the Hell they're doing and neither will you when you get to be a parent.quote:
Take your pants off - Tom DeLonge.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:54 schreef BOAC het volgende:
[..]
The thing you realize as you get older is that parents don't know what the Hell they're doing and neither will you when you get to be a parent.
Mark Hoppus
Ik ga pitten. Laterz. Moet ff denken aan deze quote
Mark Hoppus
quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:00 schreef Zhano het volgende:
Hier moet ik als Sum41 diehard gepost hebbenBlink ook
Dat nummer is toch akoestisch?quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:28 schreef BOAC het volgende:
Blink 182 - I want to f*ck a dog in the ass![]()
Mijn buurman kwam vragen of het wat zachter kon
Ja maar ik speelde hem niet akoestisch:pquote:
coolquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |