Ja , het is best triest als zelfs dat niet lukt. Heeft u dat veel in het leven?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:49 schreef deadprez het volgende:
Godver waarom kan ik niets afspelen op die aids site, nu wil ik het ook checken.
Nee helemaal niks.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:52 schreef neverywhere het volgende:
[..]
Ja , het is best triest als zelfs dat niet lukt. Heeft u dat veel in het leven?
Ja wacht, even afluisteren wat ik nu op heb staan.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:53 schreef neverywhere het volgende:
Ook dat is poppunk.....check even do you want to come?
Kut stem, zou niet nog eens luisteren.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:53 schreef neverywhere het volgende:
Ook dat is poppunk.....check even do you want to come?
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:49 schreef BMTH182 het volgende:
Hier is opper punk BMTH182, neverywhere je bent voor het leven verbannen uit het pop punk topic gr gr
Longview vind ik het bestequote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:03 schreef deadprez het volgende:
Dit nummer + die clip.Beste shit van Green Day ooit.
Dat is ook een goed nummer inderdaad.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:05 schreef BOAC het volgende:
[..]
Longview vind ik het beste
Die bas riff ( ik speel zelf ook bas dus) en de tekst die bij mij past maakt dit lied geweldig
Zeker.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat is ook een goed nummer inderdaad.![]()
Ben toevallig deze aan het luisteren nu. Ook wel herkenbaar.
"zwaar rebels doen" terwijl je blink, green day en sum 41 luistert.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:15 schreef BOAC het volgende:
[..]
Zeker.
Als kind van 12/13 luisterde ik de hele dag 4 liedjes:
Motivation - sum41
Anthem - blink182
Anthem part 2- blink182
Longview - green day
Deze zijn heel herkenbaar voor mij.
Mijn motivatie lag toen heel hoog en ik was ook lekker bezig met volwassen zijn enzo :p
(Ben nu 16 maar ben wel gestopt met zwaar rebels te doen :p)
In Amerika wel ja, maar in Nederland vind ik dat punk wel eens mag doorbreken. Soms hoor ik eens green day op de radio mar daar blijft het ook bij.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
"zwaar rebels doen" terwijl je blink, green day en sum 41 luistert.Goeie muzieksmaak wel hoor, maar het is gewoon standaard pop muziek.
Ja is ook zo, maar pop punk is volgens mij in de VS ook wel redelijk dood. Tien jaar terug ofzo kwam het hier ook wel meer op de radio en op tv. Bowling for soup heeft hier ook wel een paar hitjes gehad, blink-182 kwam sowieso best vaak op tv, sum 41 ook wel een tijdje en natuurlijk avril en good charlotte die grijs gedraaid werden.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:22 schreef BOAC het volgende:
[..]
In Amerika wel ja, maar in Nederland vind ik dat punk wel eens mag doorbreken. Soms hoor ik eens green day op de radio mar daar blijft het ook bij.
Dat riffje bedoel je?quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:34 schreef BOAC het volgende:
Das leuk tot ze vrafen of je m&ms gaat spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |