Op basis van de omschrijving zou ik eerder verwachten dat ze Dookie volledig gaan spelen op Leeds en Reading...quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:47 schreef BMTH182 het volgende:
WTF volgensmij maakt Green Day een remake van Dookie![]()
http://instagram.com/p/dDGOITpFer/?igref=ogexp#
Dit inderdaad.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:03 schreef tomttt het volgende:
[..]
Op basis van de omschrijving zou ik eerder verwachten dat ze Dookie volledig gaan spelen op Leeds en Reading...
Natuurlijk ken ik dat allemaal, wat denk jij.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:19 schreef BMTH182 het volgende:
Deze kent deadprez miss nog niet? Echt vet nummer![]()
en dit ook maar miss ken je dit al
Heideroosjes vind ik een overrated kut band. Travoltas zijn wel echt enorm vet, staat ook al ergens in het topic geloof ik.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:13 schreef kaassouffle het volgende:
[..]
Hmm ff denken.. de bekendste:
Heideroosjes
I against I
Travoltas (vooral album 'Baja California')
Ja is wel cool, maar pop punk zou ik het niet willen noemen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:09 schreef neverywhere het volgende:
Your face aint noticed until your gone..
Een mooi liedje over Jeruzalem: One way system!
En dit jongelui, is nu poppunk!
De travolta's en punk in één zin, dat zie je niet veel. Wel goed bandje met een paar heel goede cd'squote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Heideroosjes vind ik een overrated kut band. Travoltas zijn wel echt enorm vet, staat ook al ergens in het topic geloof ik.![]()
Beetje late reactie, maar ik had een ban.
Jung flikker toch op. Alleen 14 jarige kneusjes in bondagebroeken met een hanenkam maken zich druk over wat punk is en wat niet.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:32 schreef neverywhere het volgende:
[..]
De travolta's en punk in één zin, dat zie je niet veel. Wel goed bandje met een paar heel goede cd's
maar punk......
Zo....nou ja, toen dit nieuw was had je alleen punk en verder werd er niet gekeken...al die sub stromingen kwamen later....al was het gewoon oude wijn in nieuwe zakken.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja is wel cool, maar pop punk zou ik het niet willen noemen.
Ik kan het niet afspelen, de play knop werkt hier om een of andere reden niet.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:36 schreef neverywhere het volgende:
[..]
Zo....nou ja, toen dit nieuw was had je alleen punk en verder werd er niet gekeken...al die sub stromingen kwamen later....al was het gewoon oude wijn in nieuwe zakken.
Maar vertel eens; zou dit als poppunk durven omschrijven?
http://jvgm.bandcamp.com/track/the-message
Debieltje.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:40 schreef neverywhere het volgende:
Jaja,zo gaat dat bij punkliedjes....schijt aan de maatschappij en luisteraars.Werkende knopjes zijn voor boybands!
Moet je hier maar niet de elitaire punker uit komen hangen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:43 schreef neverywhere het volgende:
[..]
Ik denk dat ik begin te begrijpen hoe u aan die ban kwam..
blablaquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:45 schreef neverywhere het volgende:
Voor iemand die niet weet hoe een liedje af te spelen blaast u hoog van de toren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |