Vet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 00:14 schreef Dagoduck het volgende:
Hier in de kroeg trad dinsdag Top Buzzer uit Londen op, leuk bandjeZeer vermakelijk in omgang met publiek ook.
En dat voor een man of 10-15quote:
Haha dat soort optredens zijn sowieso meestal het coolste.quote:
doe eens meer muziek postenquote:
quote:
Ja dat ken ik al, daar heb ik niks aanquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:37 schreef BMTH182 het volgende:
Ken je deze al?
heel relaxed ook met het weer nu
wtf is dit ik ga dit niet eens aanklikkenquote:
Dit is echt heel goed serieusquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
wtf is dit ik ga dit niet eens aanklikken
dit is nou godverdomme al de tweede keer in dit topic dat ik voor jouw aids mijn muziek op pauze zet.quote:
En vind je het wat?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
dit is nou godverdomme al de tweede keer in dit topic dat ik voor jouw aids mijn muziek op pauze zet.
Nee.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:57 schreef BMTH182 het volgende:
[..]
En vind je het wat?
Deze jongen maakt heel veel pop punk covers en zat ook in het programma http://www.youtube.com/user/JasperMook ken je hem?
Ja heel veel covers zijn kut op youtube, overgeproduceerd en autotune en ze krijgen allemaal sletjes in de comments van W0W YUOUR SO TALENTEEDquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee.Nee die gast ken ik niet, hou me sowieso niet zo bezig met mensen die covers van nummers op youtube zetten.
Weet ik niet, zullen vast ook wel goede covers tussen zitten. Ik luister gewoon liever naar het origineel.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:59 schreef BMTH182 het volgende:
[..]
Ja heel veel covers zijn kut op youtube, overgeproduceerd en autotune en ze krijgen allemaal sletjes in de comments van W0W YUOUR SO TALENTEED
vetquote:
quote:
quote:
Hmm die laatste drie albums heb ik gekocht om mn green day cd's compleet te hebben, maar ik luister ze amper. Er staat wel wat goede nummers op maar die hadden beter op één cd gekundquote:Op zondag 4 augustus 2013 19:04 schreef BMTH182 het volgende:
Nog een green day nummertje dan maar![]()
Gaat over een vriend van Billie die zelfmoord heeft gepleegd
Ja dat vind ik dus ook. En dan zonder kut liedjes zoals fell for you of trouble maker en bijna alles op Trequote:Op zondag 4 augustus 2013 19:09 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
Hmm die laatste drie albums heb ik gekocht om mn green day cd's compleet te hebben, maar ik luister ze amper. Er staat wel wat goede nummers op maar die hadden beter op één cd gekund
Wat heeft die rechtsonder te betekenen?quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:52 schreef BMTH182 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja das als je het boekje uitvouwt, vandaar dat ik m niet gelijk zagquote:
Een supergroep? Ik ken geen van de namen..quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:15 schreef BMTH182 het volgende:
http://www.error-error.co(...)ergroep-call-it-off/
Adrian is vanquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:17 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
Een supergroep? Ik ken geen van de namen..
Die heb ik laatst nog gratis in Eindhoven gezien samen met Future Idiots en twee andere bands in The Rambler. Waren denk ik een man of 20quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:21 schreef BMTH182 het volgende:
[..]
Adrian is van
En die zijn fucking vet dus deze band vast ook
Ik had kaarten gewonnen maar ik mocht niet van me oudersquote:Op maandag 5 augustus 2013 09:04 schreef Keano het volgende:
[..]
Die heb ik laatst nog gratis in Eindhoven gezien samen met Future Idiots en twee andere bands in The Rambler. Waren denk ik een man of 20![]()
Herkenbaar, ik heb ze nog nooit gedraaidquote:Op zondag 4 augustus 2013 19:09 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
Hmm die laatste drie albums heb ik gekocht om mn green day cd's compleet te hebben, maar ik luister ze amper. Er staat wel wat goede nummers op maar die hadden beter op één cd gekund
Hoe kan je ze dan slecht vinden? Fopje ik heb me respect voor je verlorenquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:41 schreef Fopje het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik heb ze nog nooit gedraaid
Oke. Moment.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:48 schreef BMTH182 het volgende:
[..]
Hoe kan je ze dan slecht vinden? Fopje ik heb me respect voor je verloren
Srsly luister ¡Dos! Is)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |