quote:
Morgen weer naar de stadquote:
ja true. drink drank punk is ook gewoon een straight edge liedje, maar boeie dat nummer in de op, pop punk band, is ook een parodie, maar dat maak het niet minder cool.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:43 schreef Trollscience het volgende:
[..]
anti flag is ook wel leuk
alleen straighteners
wel oke, nog steeds een stuk minder dan de eerste green day albums.quote:
maakt niet uit, het enige wat je nodig hebt zijn je drie bassnarenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:11 schreef BMTH182 het volgende:
[..]
Morgen weer naar de stadHet was heel flauw, ik stemde de hoge E en volgens me stem apparaat was hij nog lang niet goed dus ik draai hem iets en PAAANGNGNGN
lolnoquote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:37 schreef Trollscience het volgende:
[..]
maakt niet uit, het enige wat je nodig hebt zijn je drie bassnaren
Had ik eerder ook al gepost, mijn favo rise against nummerquote:
Ik wou echt super graag maar ik heb het geld echt nodig voor een nieuwe versterker, de volgende keer dat ze in Nederland spelen ga ik zonder twijfel! Maar was het een geweldadige moshpit dan?quote:Op maandag 17 juni 2013 16:16 schreef nofxtbr het volgende:
Ik was gister op pinkpop bij green dayik stond bijna vooraan en het was heul vet want ze speelden ook oude nummers (gelukkig) en toen kwam ik in de wall of death en nu heb ik au
Hebben jullie nog gekeken?
Nou nee niet echt, er stonden veel jonge meisjes (soms met hun vader of moeder aarrrghh) vooraan en toen ging ik met een paar jongens moshen en gingen ze helemaal zeuren enzoquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:20 schreef BMTH182 het volgende:
[..]
Ik wou echt super graag maar ik heb het geld echt nodig voor een nieuwe versterker, de volgende keer dat ze in Nederland spelen ga ik zonder twijfel! Maar was het een geweldadige moshpit dan?
ah dat is stom, ouders horen niet op concerten en anders op het balkonquote:Op woensdag 19 juni 2013 07:10 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
Nou nee niet echt, er stonden veel jonge meisjes (soms met hun vader of moeder aarrrghh) vooraan en toen ging ik met een paar jongens moshen en gingen ze helemaal zeuren enzomaar later wilde billie joe een wall of death dus die kwam er wel
maarja ik kreeg ellebogen in me gezicht etc.
Wel een beetje een stel sukkeltjes, of is dat gespeeld?quote:
waarom vind je dat?quote:Op zondag 23 juni 2013 21:50 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
Wel een beetje een stel sukkeltjes, of is dat gespeeld?
I dont know, vooral die gast met die bril en hipsterjas zou ik niet rakenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |