abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127750163

De iPhone van Apple Inc. is een combinatie van een mobiele telefoon, iPod en pda. Met de iPhone is het onder meer mogelijk te bellen, sms'en, mailen, internetten, muziek te beluisteren, foto's en video's te maken en te bekijken, en games te downloaden en te spelen.

iOS 6 is de nieuwste software-update voor iPhone, iPod touch en iPad. iOS 6 is sinds 19 september 2012 beschikbaar en is standaard voorgeļnstalleerd op de iPhone 5.

Meer informatie

Games

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuws:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sociaal:

SPOILER
Sport:

SPOILER
quote:
Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!
People assume too much.
pi_127750190
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 14:17 schreef _GdR_ het volgende:
Waarom hoor ik niemand over de ruigste feature? De zaklamp! :')
Doet die ook SOS signalen? :P
People assume too much.
pi_127750286
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 14:13 schreef Catch22- het volgende:

[..]

hij bedoelt dat je een paar keer per dag even op 3g wil. Dan is t idd wel handig
Juist omdat ie "een paar keer per dag" TIJDENS vakantie zoiets wilt doen (dus een paar keer per jaar), heeft het weinig nut om daar een shortcut voor te maken.

wifi, bluetooth, etc zal je vast vaker aan/uit zetten dan 3G. Vandaar dat zij een prominentere plek hebben.

Maar ik ben er mee eens dat het handig kan zijn als de shortcuts zelf instelbaar zijn. Dus elke setting dat jij snel bij wilt dat je dat kan toevoegen aan de CC.
(ik kan me ook voorstellen dat dat er niet in zit omdat misschien de icons daar nog niet voor gemaakt zijn)
  donderdag 13 juni 2013 @ 14:34:31 #4
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_127750533
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 14:27 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

Juist omdat ie "een paar keer per dag" TIJDENS vakantie zoiets wilt doen (dus een paar keer per jaar), heeft het weinig nut om daar een shortcut voor te maken.

wifi, bluetooth, etc zal je vast vaker aan/uit zetten dan 3G. Vandaar dat zij een prominentere plek hebben.

Maar ik ben er mee eens dat het handig kan zijn als de shortcuts zelf instelbaar zijn. Dus elke setting dat jij snel bij wilt dat je dat kan toevoegen aan de CC.
(ik kan me ook voorstellen dat dat er niet in zit omdat misschien de icons daar nog niet voor gemaakt zijn)
dat ligt aan je gebruik; ik gebruik BT bijvoorbeeld nooit. Het zou idd een hoop schelen als je die dingen zelf kan selecteren.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_127751003
Ergens wil ik zooo graag ook iOS 7 installeren. Maar ben bang dat het fout gaat en dat ik mijn telefoon verkloot. :@

Daarbij zijn er verschillende versies voor de iPhone 4, welke zou ik moeten hebben (įls ik besluit om het te doen)?
- iOS 7 - Beta 1 - iPhone 4 GSM
- Apple iOS 7.0 Beta for iPhone 4 GSM (Rev A)
- Apple iOS 7.0 Beta for iPhone 4 CDMA

Iemand die me wil helpen?
Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)
  donderdag 13 juni 2013 @ 14:48:59 #6
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_127751088
Ik zou even wachten tot de herfst. :')
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_127751130
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 14:46 schreef Brummetje_ het volgende:
Ergens wil ik zooo graag ook iOS 7 installeren. Maar ben bang dat het fout gaat en dat ik mijn telefoon verkloot. :@

Daarbij zijn er verschillende versies voor de iPhone 4, welke zou ik moeten hebben (įls ik besluit om het te doen)?
- iOS 7 - Beta 1 - iPhone 4 GSM
- Apple iOS 7.0 Beta for iPhone 4 GSM (Rev A)
- Apple iOS 7.0 Beta for iPhone 4 CDMA

Iemand die me wil helpen?
Ik wil je wel helpen, maar er valt weinig te helpen :P
Gewoon de GSM versie downloaden, en dan shift + update in iTunes, en dan de gedownloadde IPSW aanklikken.
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
pi_127751222
Ik heb sinds het begin dat ik m'n iPhone 4 heb al alles wat betreft mobiel netwerk uitstaan (mobiele data + schakel 3G in). Maar als ik het weer aanzet, wil het niet werken. Ik krijg geen verbinding met m'n mobiele netwerk. :{

[ Bericht 18% gewijzigd door Brummetje_ op 13-06-2013 16:12:02 ]
  donderdag 13 juni 2013 @ 14:52:49 #9
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_127751226
Je houdt kans dat je hem compleet fucked. Had een reviewer van Tweakers, zijn iphone deed niets meer.
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_127751831
Dan doe ik het voor de zekerheid - denk ik :X - maar niet. Het staat sowieso toch mooier op een 5(S). :P
pi_127758066
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 14:52 schreef Brummetje_ het volgende:
Ik heb sinds het begin dat ik m'n iPhone 4 heb al alles wat betreft mobiel netwerk uitstaan (mobiele data + schakel 3G in). Maar als ik het weer aanzet, wil het niet werken. Ik krijg geen verbinding met m'n mobiele netwerk. :{

Nooit mobiele data aan? Koop dan een 3310 :')
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_127758973
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 18:05 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Heb Wifi/3G de hele dag door aan, die IPhone raakt toch een keer leeg.... :P

(ohw ja, die Apple Store in A'dam wat een gare gasten)
I may not be your first, but to be your last would be perfect.....
pi_127759028
quote:

[..]

Ik doe alles op wifi, heb geen mobiele data nodig. Ben altijd thuis, daar heb ik wifi. Bij mijn (schoon)ouders is er wifi. Bij schoonzusje is er wifi. Ook bij de Mac ---> wifi. Als ik naar simonly Simyo zóu gaan, dan kan ik het met 3 euro per maand redden, daarvoor krijg ik 100 belminuten/sms.
En ik zit gelukkig niet zo vastgeplakt aan m'n aaifoon dat ik altijd en overal m'n mail/whatsapp moet checken. :')
  donderdag 13 juni 2013 @ 18:36:42 #14
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_127759072
quote:

[..]

ik gok dat ze geen geld heeft voor een dataabo
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_127759309
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 18:35 schreef Brummetje_ het volgende:

[..]

Ik doe alles op wifi, heb geen mobiele data nodig. Ben altijd thuis, daar heb ik wifi. Bij mijn (schoon)ouders is er wifi. Bij schoonzusje is er wifi. Ook bij de Mac ---> wifi. Als ik naar simonly Simyo zóu gaan, dan kan ik het met 3 euro per maand redden, daarvoor krijg ik 100 belminuten/sms.
En ik zit gelukkig niet zo vastgeplakt aan m'n aaifoon dat ik altijd en overal m'n mail/whatsapp moet checken. :')
Well good for you my dear...
Een IPhone die draait om WIFI.....

Waar gaat het heen tegenwoordig?
  donderdag 13 juni 2013 @ 18:56:53 #16
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_127759705
quote:

[..]

Je weet dat een iPod touch ruim 350 euro minder kost, hč?
pi_127759756
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 18:44 schreef RogerFederer_17 het volgende:

[..]

Waar gaat het heen tegenwoordig?
Over x aantal jaar is er in NL vrijwel overal (gratis) wifi, dan zijn er geen data-abonnementen meer nodig. Ja, wellicht voor in het buitenland. Maar wifi komt iig steeds meer en meer opzetten en het is alleen maar slim om alleen gebruik van te maken van gratis wifi.

Want waarom zou ik data aanzetten als ik vrijwel altijd thuiszit, waar gratis wifi is...
pi_127759798
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 18:58 schreef Brummetje_ het volgende:

Want waarom zou ik data aanzetten als ik vrijwel altijd thuiszit, waar gratis wifi is...
Waar heb je een smartphone voor nodig als je alleen maar thuis zit :?
pi_127760448
Wij hebben hier geen vaste telefoon. (Dat is ook gelijk antwoord op de vraag "Waarom geen iPod".)
pi_127760834
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 18:58 schreef Brummetje_ het volgende:

[..]

Over x aantal jaar is er in NL vrijwel overal (gratis) wifi, dan zijn er geen data-abonnementen meer nodig. Ja, wellicht voor in het buitenland. Maar wifi komt iig steeds meer en meer opzetten en het is alleen maar slim om alleen gebruik van te maken van gratis wifi.

HAHAHA, deze vrouw _O-
Doe jij ook aan hotspots dan?
Daar lijk jij wel de type voor....

Je vat mij niet...

Een IPhone is zoveel meer dan alleen maar WIFI/Mail/Whatsapp.....
pi_127762153
Fucking hell :{
pi_127762426
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 19:27 schreef RogerFederer_17 het volgende:

[..]

Een IPhone is zoveel meer dan alleen maar WIFI/Mail/Whatsapp.....
Idd.

Het is mijn telefoon om mee te bellen en smsen.
Mijn Facebook/twitter/instagram device.
Mijn agenda.
Mijn wekker.
Mijn foto- en videocamera.
Mijn calculator.
Mijn timer.
Mijn notiteboekje.
Mijn opneem device.
Mijn bankchecker.
Mijn spelletjes device.
Mijn navigatie device.
Mijn weerchecker.
Mijn internet device.
Mijn kompas (mocht ik die ooit nodig hebben :P).
Mijn "videoshop" device (iMovie).
Mijn drink-dagboek.
Mijn period tracker.

Idd meer dan alleen mail, whatsapp en wifi!
(M.a.w: Dat weet ik heus wel.)

Iemand nog tips voor bepaalde apps? ;)

[ Bericht 2% gewijzigd door Brummetje_ op 13-06-2013 20:16:59 ]
pi_127762723
quote:

[..]

Knettergek als je belminuten aanschaft hoor. Met Viber/Skype kun je gratis bellen.
pi_127763033
"waar we"-TT's :')
  donderdag 13 juni 2013 @ 20:22:40 #25
283085 TWP
kassalade
pi_127763140
Heel prima te doen die iOS7 op m'n iPhone 4.
:)
pi_127763481
Ik heb net iOS7 geinstalleerd op mijn iPhone 5. Maar ik wil terug, alleen lukt dat niet echt :') Herstellen wilt niet...

'Er heeft zich een probleem voorgedaan tijdens het downloaden van de software voor de iphone (naam) de gevraagde. De gevraagde resource is niet gevonden.”

Tips? Ideeen?
★★★
pi_127763910
quote:
9s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:30 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik heb net iOS7 geinstalleerd op mijn iPhone 5. Maar ik wil terug, alleen lukt dat niet echt :') Herstellen wilt niet...

'Er heeft zich een probleem voorgedaan tijdens het downloaden van de software voor de iphone (naam) de gevraagde. De gevraagde resource is niet gevonden.”

Tips? Ideeen?
Even in DFU zetten, en dan herstellen in iTunes. Zo krijg je weer 6.1.4 :)
pi_127764185
quote:
9s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:30 schreef ajacied4lf het volgende:
Herstellen wilt niet...

'
Wilt :')
Godverdomme
pi_127764232
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:39 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Even in DFU zetten, en dan herstellen in iTunes. Zo krijg je weer 6.1.4 :)
Thanks, gelukt.

quote:
2s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:45 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Wilt :')
Godverdomme
Jezus. 8)7
★★★
pi_127772463
Een vraagje. Sinds ik een iPad heb, plaatst iTunes standaard al mijn iPad apps op mijn iPhone als ik die synchroniseer met iTunes. Automatisch nieuwe apps downloaden staat uit. Weet iemand hoe ik die automatische synchronisatie van apps kan voorkomen?
pi_127773514
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 23:12 schreef Operc het volgende:
Een vraagje. Sinds ik een iPad heb, plaatst iTunes standaard al mijn iPad apps op mijn iPhone als ik die synchroniseer met iTunes. Automatisch nieuwe apps downloaden staat uit. Weet iemand hoe ik die automatische synchronisatie van apps kan voorkomen?
pi_127773867
Beste Fok!kers,

Wat denken jullie van deze site? Betrouwbaar?

http://opladeriphone5.nl/(...)oop-30-8-pin-adapter

Ik wil dit kopen om van mijn iphone 4 oplader een iphone 5 oplader te maken. Kan dit? Of herkent mijn iphone 5 dit niet als officiėle oplader en kom ik dan bedrogen uit? :)
pi_127773953
Hoe komen jullie aan iOS7 btw?
Hier had uw advertentie kunnen staan!
pi_127773994
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 23:36 schreef Perquisite het volgende:
Beste Fok!kers,

Ik wil dit kopen om van mijn iphone 4 oplader een iphone 5 oplader te maken. Kan dit? Of herkent mijn iphone 5 dit niet als officiėle oplader en kom ik dan bedrogen uit? :)
Werkt prima, ik heb er destijds een van bol.com besteld.
Hier had uw advertentie kunnen staan!
  donderdag 13 juni 2013 @ 23:40:03 #35
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_127774042
quote:
Beste Fok!kers,

koop dan een lightning kabel en druk die in de oplader :)
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_127774083
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 23:30 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Bedankt, even gekeken, apps staat daar uit. Nog andere schuifjes die ik ergens ben vergeten misschien?
(Elke keer als ik mijn telefoon met kabeltje aan mijn laptop hang download hij 20 apps, wat bijzonder lastig verwijderen is steeds.)
  donderdag 13 juni 2013 @ 23:42:11 #37
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_127774133
In itunes ook uitzetten?
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_127774190
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 14:27 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

Bluetooth vaak gebruiken? Ik heb bluetooth de laatste 6 jaar al niet meer gebruikt!
Wifi en 3G zijn de standaard shortcuts! (Evt. met locatievoorzieningen)
Cindy De Vuyst
pi_127775084
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 23:42 schreef Catch22- het volgende:
In itunes ook uitzetten?
Ik denk dat ik het juiste vinkje gevonden heb. :Y Bedankt beide. :)
  vrijdag 14 juni 2013 @ 00:09:18 #40
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_127775150
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 00:07 schreef Operc het volgende:

[..]

kikoooooo en ik zijn een superteam. We moesten maar eens een biertje drinken
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_127777031
quote:
Beste Fok!kers,

Werkt prima. Ik gebruik ze al een tijdje. Ik zou trouwens, als je geen haast hebt, deze dingen van eBay bestellen. Daar kosten ze hooguit 3 euro met verzendkosten. Enige nadeel is dat je lang moet wachten voordat het pakketje aankomt.
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_127777086
quote:
Beste Fok!kers,

http://www.onedayprice.nl(...)sid=5&4dkn=promo5web
Je zou ook gewoon dit kunnen kopen. :)
★★★
  vrijdag 14 juni 2013 @ 01:50:39 #43
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_127777363
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 23:43 schreef einzeinz het volgende:

[..]

Bluetooth vaak gebruiken? Ik heb bluetooth de laatste 6 jaar al niet meer gebruikt!
Wifi en 3G zijn de standaard shortcuts! (Evt. met locatievoorzieningen)
Sommige mensen hebben een autoradio met handsfree en wireless muziek afspelen enzo. ;)
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
  vrijdag 14 juni 2013 @ 07:55:57 #44
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_127778569
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:05 schreef Brummetje_ het volgende:

[..]

Idd.

Mijn agenda.
Mijn wekker.
Mijn calculator.
Mijn timer.
Mijn notiteboekje.
Mijn opneem device.
Mijn bankchecker.
Mijn spelletjes device.
Mijn navigatie device.
Mijn weerchecker.
Mijn internet device.
Mijn drink-dagboek.
Mijn period tracker.

Bovenstaande kun je ook allemaal met een iPod touch doen, zelfs het bellen (Skype en ander voip-apps werken perfect). Dus nogmaals; waarom niet gewoon de touch kopen?

Vergeleken met de iPhone 4 is de vijfde generatie Touch nog een stuk beter ook:

Beter scherm
Betere camera
Compacter design
Veel sneller
  vrijdag 14 juni 2013 @ 08:32:12 #45
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_127779015
Ik denk dat ik van al zaken die ik op mijn iPhone doe wel het minst de telefoonfunctie gebruik. :')
  vrijdag 14 juni 2013 @ 08:34:39 #46
141482 Q.
JurassiQ
pi_127779055
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 08:32 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik denk dat ik van al zaken die ik op mijn iPhone doe wel het minst de telefoonfunctie gebruik. :')
Check. :')
For great justice!
  vrijdag 14 juni 2013 @ 08:35:22 #47
141482 Q.
JurassiQ
pi_127779065
Maar met een Touch kan je niet whatsappen dan. Zonder jailbreak dan.
For great justice!
pi_127779110
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 08:35 schreef Q. het volgende:
Maar met een Touch kan je niet whatsappen dan. Zonder jailbreak dan.
Lekker rustig
pi_127780046
iOS7 op de 5 is best te doen. Best veel slordigheidsfoutjes en kleine dingetjes.
Maar er is één functie wat mijn helemaal gek maakt. Muziek :') iTunes Match werkt niet echt. Nieuwe artiesten komen er niet op.

[ Bericht 0% gewijzigd door RoW_0 op 14-06-2013 09:35:54 ]
  vrijdag 14 juni 2013 @ 09:58:12 #50
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_127780673
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 08:32 schreef boem-dikkie het volgende:
Duh, ik deed vroeger letterlijk maanden met 20 euro pre-paid :')
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 14 juni 2013 @ 09:59:12 #51
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_127780695
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 09:58 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Duh, ik deed vroeger letterlijk maanden met 20 euro pre-paid :')
Toen ik nog geen internet had belde ik dat er in een maand makkelijk uit. Maar tegenwoordig bespreek ik iets veel makkelijker via Whatsapp of Facebook.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 10:01:46 #52
12888 Skull-splitter
pi_127780768
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 09:59 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Toen ik nog geen internet had belde ik dat er in een maand makkelijk uit. Maar tegenwoordig bespreek ik iets veel makkelijker via Whatsapp of Facebook.
MSN ftw...

die telefoon had ik alleen voor onderweg eigenlijk. (maar ik was ook rijkelijk laat met het aanschaffen van een mobiel)
pi_127781101
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 10:01 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

(maar ik was ook rijkelijk laat met het aanschaffen van een mobiel)
Welke leeftijd?
  vrijdag 14 juni 2013 @ 10:13:47 #54
141482 Q.
JurassiQ
pi_127781134
Ik heb mijn eerste GSM in 1998 gekocht. Damn, alweer vijftien jaar geleden. Ik voel me echt oud. Al mn vrienden waren me aan het uitlachen, "je hebt toch thuis ook een telefoon?". Ik was de eerste. Niet de laatste.

How times change.
For great justice!
pi_127781177
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 10:13 schreef Q. het volgende:
Ik heb mijn eerste GSM in 1998 gekocht. Damn, alweer vijftien jaar geleden. Ik voel me echt oud. Al mn vrienden waren me aan het uitlachen, "je hebt toch thuis ook een telefoon?". Ik was de eerste. Niet de laatste.

How times change.
1998 is dit al :{w Je was laat :6
pi_127781218
Ik had voor mijn eerste telefoon stiekem 250 gulden uit mijn spaarpotje gepeuterd en 'm gekocht van klasgenoot. :') Ouders kwaad natuurlijk. :P
  vrijdag 14 juni 2013 @ 10:19:24 #57
141482 Q.
JurassiQ
pi_127781297
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 10:15 schreef Godtje het volgende:

[..]

1998 is dit al :{w Je was laat :6
[ afbeelding ]
Ik woonde in een achtergesteld gebied. Dan loop je sowieso wat achter. Dit was mijn eerste:

Ding kon niet eens SMSen, alleen maar bellen. Wat een tijden. O+
For great justice!
pi_127781327
quote:
6s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 10:19 schreef Q. het volgende:

[..]

Ik woonde in een achtergesteld gebied. Dan loop je sowieso wat achter. Dit was mijn eerste:

[ afbeelding ]

Ding kon niet eens SMSen, alleen maar bellen. Wat een tijden. O+
StarTec *O* Bazending! Veel hipper vergeleken met een iPhone
iPhone kan niet eens flippen.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 10:23:34 #59
141482 Q.
JurassiQ
pi_127781410
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 10:20 schreef Godtje het volgende:

[..]

StarTec *O* Bazending! Veel hipper vergeleken met een iPhone
iPhone kan niet eens flippen.
[ afbeelding ]
En de accu ging een paar weken mee. Kom daar eens mee aan bij een iPhone. :7
For great justice!
  vrijdag 14 juni 2013 @ 11:16:29 #60
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_127782896
Ik begon met een pieper voor ik mijn eerste mobiel kreeg 8-)
pi_127782977
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 11:16 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik begon met een pieper voor ik mijn eerste mobiel kreeg 8-)
Die piep is er ook nooit uit gegaan. Dat doe je nog steeds.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 11:23:59 #62
67670 Skv
Cynist.
pi_127783143
Spam. :@
V&A / [TK] iPhone 4 32 GB Zwart

En wat is Android lelijk, zeg. :X
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_127784244
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 00:09 schreef Catch22- het volgende:

[..]

:')

Omgaan met fokkers :')
  vrijdag 14 juni 2013 @ 11:58:03 #64
12888 Skull-splitter
pi_127784450
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 10:12 schreef Brummetje_ het volgende:

[..]

Welke leeftijd?
Eentje opgedrongen gekregen met uitschuifantenne in 2002, ik was toen 18. Een jaar later die van vriendin overgenomen, C45 Siemens. Die prepaid gehouden tot 2006. Toen 2 generaties Nokia met abbo, daarna in 2010 naar iPhone overgestapt. En inmiddels betaal je je lens voor ook maar het middelmatigste abo.

Ik mag nog een ruim jaar, zie dan wel weer hoe we ervoor staan.
pi_127789718
iPhone 5 is binnen. Mooie actie van Vodafone, scheelt behoorlijk wat geld.
pi_127789995
Hoe kan ik iets van de amerikaanse store downloaden en erop zetten? Ik wil de Office 365 app soooo bad.
pi_127792602
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:20 schreef RoW_0 het volgende:
Hoe kan ik iets van de amerikaanse store downloaden en erop zetten? Ik wil de Office 365 app soooo bad.
Amerikaans itunes account aanmaken.
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_127792672
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 15:32 schreef Agiath het volgende:

[..]

Amerikaans itunes account aanmaken.
Update, 14:05: Microsoft laat weten dat de applicatie volgende week in App Stores buiten de Verenigde Staten staat.

Ik wacht wel effe. :P
  vrijdag 14 juni 2013 @ 19:06:55 #69
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_127800110
Apple toont alternatieve iOS 7-iconen op website

Zal komende beta's nog wel wat veranderen..
pi_127802926
iPhone niet in DFU te krijgen nadat het niet goed werkt in iOS 7. Bummer.
pi_127804368
quote:
99s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 19:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Apple toont alternatieve iOS 7-iconen op website

Zal komende beta's nog wel wat veranderen..
Yup, zij hebben ook aangegeven dat er veel veranderingen nog komen.

Trouwens voor de liefhebbers: GBA Emulator op iPhone zonder jailbreak (Downloads > GBA4iOS via Safari op iPhone).
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_127810205
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 00:07 schreef Operc het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 00:09 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Helaas heb ik iets te vroeg gejuicht en zet hij toch weer automatisch alle apps op mijn telefoon. Nog suggesties voor nuttige schuifjes?
  vrijdag 14 juni 2013 @ 23:05:52 #73
3185 Adelante
To let it go now
pi_127811057
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:13 schreef Dimens het volgende:
iPhone 5 is binnen. Mooie actie van Vodafone, scheelt behoorlijk wat geld.
Welke actie???
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  vrijdag 14 juni 2013 @ 23:21:00 #74
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_127811803
quote:
9s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 20:16 schreef Dimens het volgende:
iPhone niet in DFU te krijgen nadat het niet goed werkt in iOS 7. Bummer.
Is het al gelukt? Ik twijfel om hem er op te zetten, maar ben bang dat ik niet kan downgraden :P .
2000 light years from home
pi_127811949
Bij iOS7 (iPhone4) kan ik in whatsapp geen nieuw contact aanmaken als een onbekend nummer in de lijst staat. Meerdere die dit herkennen?
pi_127814284
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 23:05 schreef Adelante het volgende:

[..]

Welke actie???
Ja die heb ik ook. Bij de opening van nieuwe Vodafone winkels. Omgerekend 48 euro per maand voor 2gb internet en onbeperkt bellen en sms'en. iPhone 5 erbij zonder bij te betalen.
pi_127815738
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 23:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
Bij iOS7 (iPhone4) kan ik in whatsapp geen nieuw contact aanmaken als een onbekend nummer in de lijst staat. Meerdere die dit herkennen?
Is dat niet gewoon normaal?
pi_127815775
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 00:11 schreef Perquisite het volgende:

[..]

Ja die heb ik ook. Bij de opening van nieuwe Vodafone winkels. Omgerekend 48 euro per maand voor 2gb internet en onbeperkt bellen en sms'en. iPhone 5 erbij zonder bij te betalen.
Hm. Ik heb de iPhone 5 sinds de release. 100 euro bijbetaald, maar ik betaal voor onbeperkt internet, 200 bellen, gratis bellen naar vodafone nummers en gratis sms voor 41 euro per maand. En aangezien ik aan 3/4 gb per maand stream, ben ik veel voordeliger uit. :') actie my ass.
pi_127815810
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 00:53 schreef RoW_0 het volgende:

[..]

Bij iOS6 kan je bewerken en toevoegen als nieuw of bestaand contact en werkt het gewoon. Nu kan je ook kiezen voor nieuw of bestaand contact maar dan flipt de phone hem en kom ik op de homescreen
pi_127818285
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 23:21 schreef Merkie het volgende:

[..]

Is het al gelukt? Ik twijfel om hem er op te zetten, maar ben bang dat ik niet kan downgraden :P .
Het is na veel gedoe toch nog gelukt. Maar ik had het dan ook niet goed gedaan. Ik dacht: "Kom, laat ik de telefoon eens helemaal resetten." En dat ging niet goed.
  zaterdag 15 juni 2013 @ 10:20:57 #81
382027 klaas_th
Klaas is mijn codenaam
pi_127819525
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 00:53 schreef RoW_0 het volgende:

[..]

Same here.
ik
hou
van
...
pi_127820257
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 00:54 schreef RoW_0 het volgende:

[..]

Hm. Ik heb de iPhone 5 sinds de release. 100 euro bijbetaald, maar ik betaal voor onbeperkt internet, 200 bellen, gratis bellen naar vodafone nummers en gratis sms voor 41 euro per maand. En aangezien ik aan 3/4 gb per maand stream, ben ik veel voordeliger uit. :') actie my ass.
Helaas leven we niet meer in de tijd van de release. :)
  zaterdag 15 juni 2013 @ 12:04:33 #83
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_127821404
Dju, mijn standbye-knop werkt niet meer goed. Moet hem ontzettend hard indrukken voordat hij reageert.

Apple gebeld; "u zit nog op een oude versie van iOS, het kan software-matig zijn dus probeert u eerst de update voor uw iPhone".

Dat wil ik het liefst niet ivm JB, maar is het echt een mogelijkheid dat het een software-matig probleem is? Ik geloof daar eerlijk gezegd niet zo in...

Maar als ik aankomende week ergens tijd zie om vanuit het zuiden des lands naar Amsterdam te gaan (Apple Store) dan zullen ze hem daar ook wel eerst willen updaten neem ik aan?

Wat kan ik het beste doen?

1: wil eigenlijk mijn JB niet kwijt
2: wil mijn iPhone het liefst niet kwijt zijn

Dus ik wil een dag uittrekken om naar A'dam te gaan naar Apple Store met de gedachte dat mijn iPhone dan niet hoeft te worden opgestuurd?

Iemand tips? :)
  zaterdag 15 juni 2013 @ 12:54:14 #84
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_127822669
Ja een pwr button kopen en erin zetten
pi_127823050
Met een gejailbreakte iPhone naar de Apple Store gaan is wel het stomste wat je kunt doen.
pi_127823199
Laat hem op eigen kosten repareren bij een turk.
  zaterdag 15 juni 2013 @ 13:34:06 #87
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_127823572
quote:
15s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 13:10 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Met een gejailbreakte iPhone naar de Apple Store gaan is wel het stomste wat je kunt doen.
Oke,, :P Doe ik dat iig niet ;)
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 12:54 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ja een pwr button kopen en erin zetten
Ik heb nog gewoon garantie, dan zijn die kosten misschien een beetje zonde? + dan vervalt mijn garantie toch?
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 13:18 schreef OverRated het volgende:
Laat hem op eigen kosten repareren bij een turk.
Ik heb nog gewoon garantie, dan zijn die kosten misschien een beetje zonde? + dan vervalt mijn garantie toch?
pi_127823593
Je moet er wat voor over hebben om je JB te behouden natuurlijk
  zaterdag 15 juni 2013 @ 13:40:50 #89
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_127823734
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 13:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Je moet er wat voor over hebben om je JB te behouden natuurlijk
Kan ik niet iets met opslaan van SHSH ofzo en dan terugzetten?
  zaterdag 15 juni 2013 @ 14:14:15 #90
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_127824615
Als ik op m'n fiets zit met oordoppen in voel ik m'n iPhone niet trillen bij een nieuw bericht en ik hoor het dus ook niet. Als ik gebeld wordt, dus wel.

Hoe kan ik hem op stil houden maar toch geluiden hoor van nieuwe berichten? Is dat uberhaupt mogelijk?
pi_127826078
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 13:40 schreef Saninl het volgende:

[..]

Kan ik niet iets met opslaan van SHSH ofzo en dan terugzetten?
Weet niet of dat kan, geloof het niet. Als dat kon zouden mensen wel gedowngrade hebben. Ik zit zelf op 6.1 dus geen ervaring met downgraden van 6.1.3 naar 6.1
pi_127826935
Ik heb bij wijze van experiment Ios7 op mijn I5 gezet, maar nu kan hij niet meer geļdentificeerd worden door ITunes. Is dat erg?

En iets anders kent er iemand en heeft er iemand ervaringen met ITools? Het claimt dat je bestanden op je Ipad/phone kan zetten zonder ITunes. Klopt dat en is het veilig?
anonieme razernist
pi_127828638
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 15:31 schreef NoCigar het volgende:
Ik heb bij wijze van experiment Ios7 op mijn I5 gezet, maar nu kan hij niet meer geļdentificeerd worden door ITunes. Is dat erg?

En iets anders kent er iemand en heeft er iemand ervaringen met ITools? Het claimt dat je bestanden op je Ipad/phone kan zetten zonder ITunes. Klopt dat en is het veilig?
Alle iTunes processen killen en opnieuw opstarten, opgelost.

Maar verdomme, eerst had je de button "Play all songs" van een genre bijvoorbeeld. Nu kan dat niet meer :')
pi_127829211
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 16:35 schreef RoW_0 het volgende:

[..]

Alle iTunes processen killen en opnieuw opstarten, opgelost.

Maar verdomme, eerst had je de button "Play all songs" van een genre bijvoorbeeld. Nu kan dat niet meer :')
Inderdaad, het heeft zichzelf opgelost, bedankt.
anonieme razernist
  zaterdag 15 juni 2013 @ 16:56:05 #95
12888 Skull-splitter
pi_127829226
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 14:14 schreef Slickk het volgende:
Als ik op m'n fiets zit met oordoppen in voel ik m'n iPhone niet trillen bij een nieuw bericht en ik hoor het dus ook niet. Als ik gebeld wordt, dus wel.

Hoe kan ik hem op stil houden maar toch geluiden hoor van nieuwe berichten? Is dat uberhaupt mogelijk?
Geluid aanzetten en uit als je klaar bent met fietsen...
  zaterdag 15 juni 2013 @ 17:12:06 #96
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_127829647
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 16:56 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 16:56 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Dat vergeet ik dus altijd. Hetzij uit te zetten dan wel aan te zetten. Vroeg me af of er een andere simpele oplossing is voor zoiets kleins.
  zaterdag 15 juni 2013 @ 17:35:30 #97
12888 Skull-splitter
pi_127830305
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 17:12 schreef Slickk het volgende:

[..]

[..]

Dat vergeet ik dus altijd. Hetzij uit te zetten dan wel aan te zetten. Vroeg me af of er een andere simpele oplossing is voor zoiets kleins.
Oefenen.
pi_127831806
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 17:12 schreef Slickk het volgende:

[..]

[..]

Je vindt een schakelaar omzetten al te lastig?
  zaterdag 15 juni 2013 @ 20:56:31 #99
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_127836773
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 18:34 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Je vindt een schakelaar omzetten al te lastig?
Laat maar, dacht misschien is er een optie om bepaalde geluiden wel aan te zetten als oordopjes worden aangesloten.
pi_127854264
Iemand een tip hoe ik via Google.com de url kan kopieeren van plaatjes?
  zondag 16 juni 2013 @ 11:08:55 #101
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_127854837
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 10:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand een tip hoe ik via Google.com de url kan kopieeren van plaatjes?
Plaatje ingedrukt houden: open on new page, en dan de url kopiėren.
pi_127858196
Plaatje ingedrukt houden en kopieren is voldoende.
  zondag 16 juni 2013 @ 13:19:45 #103
12888 Skull-splitter
pi_127858293
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 20:56 schreef Slickk het volgende:

[..]

Laat maar, dacht misschien is er een optie om bepaalde geluiden wel aan te zetten als oordopjes worden aangesloten.
Geen telefoon heeft het zo makkelijk als de iPhone en je vind het te lastig om zelf aan te denken. Come on...

Bovendien kunnen berichtjes IMO wel even wachten tot je klaar bent met fietsen...
  zondag 16 juni 2013 @ 14:04:20 #104
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_127859884
quote:
10s.gif Op zondag 16 juni 2013 13:19 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Geen telefoon heeft het zo makkelijk als de iPhone en je vind het te lastig om zelf aan te denken. Come on...

Bovendien kunnen berichtjes IMO wel even wachten tot je klaar bent met fietsen...
HTC Hero die ik 2 jaar geleden hiervoor had kon je het wel instellen, dus vandaar m'n vraag of het ook hierbij kon. :) Als het gaat om berichtjes van mensen die zeggen dat ze later zijn of wat dan ook is het wel zo handig.

Ik stel toch alleen een vraag, hoef je niet meteen te doen dat ik één of ander beperkt iemand ben of op een andere manier te oordelen :') Er zijn ook mensen die hier vragen stellen over iPhone cases, dan ga ik toch ook niet zeggen van 'Hey je moet hem gewoon in je handen houden en niet laten vallen, als je dat zelfs niet kunt...'
  zondag 16 juni 2013 @ 14:13:51 #105
12888 Skull-splitter
pi_127860245
Gaat het niet om, je hebt al 3x het antwoord gehad en het is echt te simpel voor woorden.

Ideaal gezien was het anders geweest maar een simpele aan/uitschakelaar is echt te makkelijk voor woorden ;)
  zondag 16 juni 2013 @ 14:18:05 #106
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_127860417
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 14:04 schreef Slickk het volgende:
HTC Hero die ik 2 jaar geleden hiervoor had kon je het wel instellen, dus vandaar m'n vraag of het ook hierbij kon. :) Als het gaat om berichtjes van mensen die zeggen dat ze later zijn of wat dan ook is het wel zo handig.
iOS is helaas zwaar beperkt in het finetunen wanneer je wel of niet notificaties te horen krijgt.
quote:
Ik stel toch alleen een vraag, hoef je niet meteen te doen dat ik één of ander beperkt iemand ben of op een andere manier te oordelen :')
Een gewone vraag stellen betekent in dit topic niet dat je een normaal antwoord gaat krijgen. Iets met cognitieve dissonantie die hier heerst. Gewoon negeren.
  zondag 16 juni 2013 @ 14:34:25 #107
230788 n8n
Pragmatisch
pi_127861097
bestaat er een app om een afbeelding naar een data:image uri om te zetten?
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_127861168
Jep, gewoon de zeikerds negeren. ;)
pi_127869113
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:05 schreef Brummetje_ het volgende:

[..]

Idd.

Mijn agenda.
Mijn wekker.
Mijn calculator.
Mijn timer.
Mijn notiteboekje.
Mijn opneem device.
Mijn bankchecker.
Mijn spelletjes device.
Mijn navigatie device.
Mijn weerchecker.
Mijn internet device.
Mijn drink-dagboek.
Mijn period tracker.

Jammer dat je geen antwoord had op m'n eerste vraag.

Anywayz, hoe wil je al deze dingen gaan doen als je afhankelijk bent van een Wifi/Hotspot verbinding?

Of wacht je net zo lang totdat je er een gevonden hebt?
  zondag 16 juni 2013 @ 19:21:37 #110
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_127870334
iOS7 beta in de download :)

Eens kijken hoe t eruit ziet :D
Tadumtiedum.
pi_127871294
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 19:21 schreef Djurres het volgende:
iOS7 beta in de download :)

Eens kijken hoe t eruit ziet :D
Niet gelikt of course...
Die iconen zijn zo kinderlijk in elkaar gezet, ben blij dat ze het gaan rectificeren.
  zondag 16 juni 2013 @ 19:46:49 #112
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_127871332
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 19:45 schreef RogerFederer_17 het volgende:

[..]

Niet gelikt of course...
Die iconen zijn zo kinderlijk in elkaar gezet, ben blij dat ze het gaan rectificeren.
Mja, het gaat me niet direct daar om. Het gaat me ook om de nieuwe functies, kijken of het lekker werkt enzo :)

Als ik t zat ben ga ik meteen weer terug :P
Tadumtiedum.
pi_127871511
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 19:46 schreef Djurres het volgende:

[..]

Mja, het gaat me niet direct daar om. Het gaat me ook om de nieuwe functies, kijken of het lekker werkt enzo :)

Ohw ok, voor mij wel.
Want het is wel het voorblad van een IPhone.
Dus dat moet goed in elkaar zitten, wil je andere dingen ook sprankelend laten werken.
pi_127871731
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 19:46 schreef Djurres het volgende:

[..]

Ik meende dat je niet of in ieder geval niet eenvoudig terug kan naar iOS 6.

Aha opgezocht en toch vrij eenvoudig :)
  zondag 16 juni 2013 @ 19:57:25 #115
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_127871764
quote:
5s.gif Op zondag 16 juni 2013 19:56 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Ik meende dat je niet of in ieder geval niet eenvoudig terug kan naar iOS 6
dat is onjuist. Tenzij je jailbreak hebt, die krijg je niet terug
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_127871912
Ik HAAT mijn volumeknop.....

FAKKING IPhone.... 8)7
pi_127877515
Hoe heette die ene site met gejailbreakte apps? Ik dacht iets van apptrackr nog wat, maar geeft fout melding, wie weet het wel?
pi_127878696
Ik ben echt een geluksvogel! :P

Ik heb een gloednieuwe iPhone 5! *O* 32 gb, voor een vriendenprijs. I'm happy!
pi_127878999
Hier nog een perfecte video hoe iOS7 geļnstalleerd wordt. Hij is hilarisch :D
  zondag 16 juni 2013 @ 22:12:04 #120
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_127880134
Met m'n stomme hoofd iOS7 op mijn iPhone 5 geļnstalleerd en nu kan ik niet meer terug naar 6.1.2. Ik mis mijn jailbreak :(

Hebben jullie ook dat Plex en IMDB app snel crashen in iOS7?
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  zondag 16 juni 2013 @ 22:12:37 #121
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_127880166
Hahaha dan verdien je het :D
  zondag 16 juni 2013 @ 22:13:48 #122
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_127880232
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:12 schreef mitchelll0181 het volgende:
Hahaha dan verdien je het :D
:{w
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  zondag 16 juni 2013 @ 22:32:12 #123
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_127881407
Sorry .. Ik leef wel met je mee .. ;)
  zondag 16 juni 2013 @ 23:50:03 #124
24329 KNAK
ff w88,......
pi_127886277
iPhone zonder jailbreak ..... Als dat in de toekomst gaat gelden, of voor iPad verkoop ik alles wat een appel afbeelding heeft.

Voorlopig is het met jailbreak prima spul om mee te spelen :).
Mai pben rai~!
  zondag 16 juni 2013 @ 23:54:58 #125
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_127886566
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
Met m'n stomme hoofd iOS7 op mijn iPhone 5 geļnstalleerd en nu kan ik niet meer terug naar 6.1.2. Ik mis mijn jailbreak :(

Hebben jullie ook dat Plex en IMDB app snel crashen in iOS7?
Tuurlijk kan je terug, moet je gewoon een ispw downloaden en opnde zelfde manier terug installeren.
Tadumtiedum.
  maandag 17 juni 2013 @ 00:00:40 #126
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_127886858
Enige wat ik echt mis is het Google search dingetje bij safari. Rest bevalt me wel eigenlijk, tis nog niet optimaal snel, 'maar dat komt nog wel denk ik.
Tadumtiedum.
  maandag 17 juni 2013 @ 00:04:08 #127
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_127887024
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2013 23:54 schreef Djurres het volgende:

[..]

Tuurlijk kan je terug, moet je gewoon een ispw downloaden en opnde zelfde manier terug installeren.
niet naar 6.1.2 met een 5
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 17 juni 2013 @ 00:06:07 #128
230788 n8n
Pragmatisch
pi_127887116
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef Djurres het volgende:
Enige wat ik echt mis is het Google search dingetje bij safari. Rest bevalt me wel eigenlijk, tis nog niet optimaal snel, 'maar dat komt nog wel denk ik.
url en zoeken is nu 1 veld
  maandag 17 juni 2013 @ 06:22:35 #129
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_127891180
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 21:55 schreef RoW_0 het volgende:
Hier nog een perfecte video hoe iOS7 geļnstalleerd wordt. Hij is hilarisch :D
Het gebrek aan niveau van sommige mensen op dit forum blijft me verbazen. Dit hilarisch vinden :')
  maandag 17 juni 2013 @ 07:15:50 #130
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_127891341
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2013 00:06 schreef n8n het volgende:

[..]

Ah, dat had ik nog niet uitgevonden!
Tadumtiedum.
  maandag 17 juni 2013 @ 08:22:40 #131
141482 Q.
JurassiQ
pi_127891798
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2013 06:22 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Het gebrek aan niveau van sommige mensen op dit forum blijft me verbazen. Dit hilarisch vinden :')
Idd. :')
Kinderlijke humor.
For great justice!
  maandag 17 juni 2013 @ 09:01:55 #132
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_127892249
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2013 06:22 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Inderdaad. Nou nou, lachen zeg. :')
  maandag 17 juni 2013 @ 09:07:32 #133
12888 Skull-splitter
pi_127892323
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2013 00:06 schreef n8n het volgende:

[..]

Goed gejat, slecht bedacht enzo :)
pi_127895832
De stembediening werkt in OS 7 ook nog totaal niet: een kaar keer snel moeten ingrijpen nadat hij ineens een ex-collega begon te bellen.
anonieme razernist
  maandag 17 juni 2013 @ 11:55:21 #135
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_127896324
quote:
2s.gif Op maandag 17 juni 2013 11:40 schreef NoCigar het volgende:
De stembediening werkt in OS 7 ook nog totaal niet: een kaar keer snel moeten ingrijpen nadat hij ineens een ex-collega begon te bellen.
welke term van 'beta' begrijp je niet? :')
pi_127896395
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 11:55 schreef _GdR_ het volgende:

[..]

Iets wat totaal niet werkt past in elk geval niet bij beta. Daar kunnen bugs in zitten maar de basis moet er staan.
  maandag 17 juni 2013 @ 12:08:38 #137
141482 Q.
JurassiQ
pi_127896700
Volgens mij is het dan ook een beetje een vroege beta, ze stonden natuurlijk onder flinke druk om op de WWDC iOS 7 te laten zien en zsm met een beta te komen.
For great justice!
  maandag 17 juni 2013 @ 12:39:19 #138
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_127897773
Word een beetje moe van de dooddoener 'het is een beta!111'. Ja, maar als iets gewoon slecht bedacht is (bijv. de huidige Calendar app), dan is het gewoon slecht bedacht, beta of niet. De kans is dan aanwezig dat het met opzet zo bedoeld is en dat het zo blijft, en dat is eng.

Nog iets, de beta's van iOS 5 en iOS 6 waren 100x beter dan de beta van iOS 7, en beide versies hadden de dezelfde planning als iOS 7 voor de beta en final release.

Kortom: er kan nog van alles veranderen, maar als dingen in een beta bagger zijn, zijn ze gewoon bagger en mag dat benoemd worden.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_127897780
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 11:55 schreef _GdR_ het volgende:

[..]

Probeer het eens in het Nederlands. En probeer alsjeblieft nooit meer bijdehand te zijn. Daar ben je niet zo sterk in.
anonieme razernist
pi_127897812
Ik ben weer terug naar iOS 6. iOS 7 op de 4S is laggy as hell.
  maandag 17 juni 2013 @ 12:41:34 #141
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_127897829
quote:
14s.gif Op maandag 17 juni 2013 12:39 schreef NoCigar het volgende:

[..]

Probeer het eens in het Nederlands. En probeer alsjeblieft nooit meer bijdehand te zijn. Daar ben je niet zo sterk in.
wtf? :D

Het is een fucking BETA. Wat loopt iedereen hier nou te huilen man. _O-
pi_127897896
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 12:41 schreef _GdR_ het volgende:

[..]

wtf? :D

Het is een fucking BETA. Wat loopt iedereen hier nou te huilen man. _O-
Weet jij het verschil tussen een Alpha en een Beta-build?
  maandag 17 juni 2013 @ 12:46:25 #143
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_127897987
Een beta is eigenlijk niet voor niets "alleen voor developers".
吴 曼 迪
  maandag 17 juni 2013 @ 12:47:23 #144
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_127898023
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 12:43 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Weet jij het verschil tussen een Alpha en een Beta-build?
ik weet dat het een beta is.
en ik weet dat het gratis is
en ik weet dat ik/jij/jullie zelf de beslissing hebben genomen om het op je telefoon te zetten.

En om nu conclusies te gaan trekken dat iOS7 he-le-maal kut is is gewoon stom.
Vind je t kut. Tief dan gewoon weer 6 erop

Mensen moeten ook altijd over alles zeiken :')
  maandag 17 juni 2013 @ 12:49:06 #145
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_127898086
Überhaupt klagen bij de allereerste beta. :')
  maandag 17 juni 2013 @ 12:56:32 #146
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_127898370
Ik snap het punt niet zo trouwens; hij draait hier als een trein... ongeveer 1x per dag een softreset, maar verder weinig "rare" dingen.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_127898708
Ik klaag overigens totaal niet, ik vind het wel een aardige Beta waar ik tot dusver weinig problemen mee heb. En als het me niet bevalt zet ik er de vorige versie weer op.
De stembediening werkt echter nog niet goed. Ik merk het enkel even op. Iets dat me opviel: 'Hé, dat is vreemd'.
Verder leuk topic. Fijne mensen ook.
anonieme razernist
  maandag 17 juni 2013 @ 13:10:03 #148
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_127898868
iOS 6 is een stuk sneller dan iOS 7. Als ik Twitter open op iOS 6, dan staat de app er meteen. Op iOS 7 duurt het ca. een seconde voordat de tweets getoond worden. Dat soort dingen. Jammer. Ook vind ik al die animaties te lang duren.
pi_127898948
Heb iOS 7 een paar dagen gehad en ben er best tevreden over. Wel jammer dat sommige dingen niet transparant zijn op de iPhone 4, dat maakt bijv. de dock op het beginscherm best lelijk.

Ben wel weer terug gegaan naar iOS 6 vanwege de snelheid.
  maandag 17 juni 2013 @ 13:17:26 #150
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_127899127
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 13:10 schreef Merkie het volgende:
iOS 6 is een stuk sneller dan iOS 7. Als ik Twitter open op iOS 6, dan staat de app er meteen. Op iOS 7 duurt het ca. een seconde voordat de tweets getoond worden. Dat soort dingen. Jammer. Ook vind ik al die animaties te lang duren.
welke heb je? dat gaat hier wel snel namelijk
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 17 juni 2013 @ 13:18:13 #151
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_127899163
quote:
11s.gif Op maandag 17 juni 2013 13:17 schreef Catch22- het volgende:

[..]

welke heb je? dat gaat hier wel snel namelijk
iPhone 5.
pi_127899224
Daarvoor zijn ze Nederlander: die zeiken graag over įlles.
pi_127899800
iOS7 op de iPhone 5 doet het echt goed en vlot. Er is maar één ding waar ik echt over wil zeiken: AGENA. Ik snap daar werkelijk niets van, overzichtelijk en het werkt kut.
  maandag 17 juni 2013 @ 13:34:25 #154
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_127899840
wat snap je niet?
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 17 juni 2013 @ 13:36:48 #155
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_127899947
De batterij gaat echt rap leeg in iOS7... uurtje rijden in de auto dus het ding in de broekzak en zonder blauwetand aan meteen op 84%.... :(
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  maandag 17 juni 2013 @ 13:49:40 #156
141482 Q.
JurassiQ
pi_127900474
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 13:36 schreef nils7 het volgende:
De batterij gaat echt rap leeg in iOS7... uurtje rijden in de auto dus het ding in de broekzak en zonder blauwetand aan meteen op 84%.... :(
Daarom wacht ik wel op de final.
For great justice!
  maandag 17 juni 2013 @ 13:53:20 #158
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_127900629
quote:
14s.gif Op maandag 17 juni 2013 13:49 schreef Q. het volgende:

[..]

Daarom wacht ik wel op de final.
Ik moet wel als developer zijnde.
Wil graag ook het OS leren kennen zodat ik "bekende" gestures in mn apps over kan nemen.
Vandaar nu al over gestapt.

Maar dit is de minst stabiele beta die ik heb gehad tot nu toe.
Sommige alerts van agenda items niet tonen enzo :(
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_127901668
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 13:36 schreef nils7 het volgende:
Bij mij houdt ie het beter uit. 2u10min rijden, Spotify aan, Flitsmeister aan, Waze aan + route rijden: 76%.
  maandag 17 juni 2013 @ 14:20:40 #160
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_127901878
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2013 14:15 schreef einschtein het volgende:

[..]

Bij mij houdt ie het beter uit. 2u10min rijden, Spotify aan, Flitsmeister aan, Waze aan + route rijden: 76%.
Oh dat klinkt beter... heb ook een 4S dus daar kan t misschien aan liggen...
N/A
pi_127901905
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 14:20 schreef nils7 het volgende:

[..]

Oh dat klinkt beter... heb ook een 4S dus daar kan t misschien aan liggen...
Ja, dat is dezelfde als die ik heb. ;)
  maandag 17 juni 2013 @ 14:21:38 #162
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_127901930
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 14:21 schreef einschtein het volgende:

[..]

Ja, dat is dezelfde als die ik heb. ;)
Oh f*ck...
dan doet de mijne iets niet goed :(
N/A
pi_127902024
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 14:21 schreef nils7 het volgende:

[..]

Oh f*ck...
Wacht, ik zit nu tegen je te liegen. Mijn geheugen loopt achter, ik heb een 5. :P Sawry.
  maandag 17 juni 2013 @ 14:24:22 #164
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_127902046
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 14:23 schreef einschtein het volgende:

[..]

Wacht, ik zit nu tegen je te liegen. Mijn geheugen loopt achter, ik heb een 5. :P Sawry.
LOL
N/A
  maandag 17 juni 2013 @ 14:25:53 #165
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_127902098
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2013 14:15 schreef einschtein het volgende:

[..]

Dan was mijn 4S zo'n beetje helemaal leeg geweest... Heb je na installatie van iOS7 nog backup van data teruggezet?
pi_127902258
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 14:24 schreef nils7 het volgende:

[..]

LOL
:@

quote:
2s.gif Op maandag 17 juni 2013 14:25 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Dan was mijn 4S zo'n beetje helemaal leeg geweest... Heb je na installatie van iOS7 nog backup van data teruggezet?
Ja, backup via iCloud/WiFi.
  maandag 17 juni 2013 @ 14:40:03 #167
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_127902694
quote:
2s.gif Op maandag 17 juni 2013 14:25 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

idd presteert de 5 echt zoveel beter qua batterij....
N/A
  maandag 17 juni 2013 @ 14:47:51 #168
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_127903024
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 14:30 schreef einschtein het volgende:
[..]

Ja, backup via iCloud/WiFi.
Misschien dat ik dat ook nog es moet doen dan.. Ik heb nu alleen telefoon gerestored naar iOS7 waarbij alle data/apps wel behouden bleven.
  maandag 17 juni 2013 @ 18:48:21 #169
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_127912930
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 14:21 schreef nils7 het volgende:

[..]

Oh f*ck...
klopt jouwne doet iets niet goed dan. Heb er een hele werkdag op zitten, Bluetooth en WiFi aan en 76% over nu nog.

Je merkt wel dat het iets trager is, maar daarom is het ook nog een beta
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_127915850
Ik hoop dat ik morgen mijn nano-simkaartje heb, dan kan ik (eindelijk) m'n nieuwe iPhone 5 aanzetten en instellen.
  maandag 17 juni 2013 @ 21:06:48 #171
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_127919939
Hoe kan ik de youtubeapp katen afspelen terwijl ik doorga in een andere app? Op een 5
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  maandag 17 juni 2013 @ 21:07:43 #172
230788 n8n
Pragmatisch
pi_127920003
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 21:06 schreef kanovinnie het volgende:
Hoe kan ik de youtubeapp katen afspelen terwijl ik doorga in een andere app? Op een 5
niet, Google doet moeilijk
pi_127920020
Ik heb trouwens een iPhone-familie. Zowat elk neefje/nichtje/oom/tante heeft een iPhone. :D
  maandag 17 juni 2013 @ 21:14:43 #174
230788 n8n
Pragmatisch
pi_127920465
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 21:08 schreef Brummetje_ het volgende:
Ik heb trouwens een iPhone-familie. Zowat elk neefje/nichtje/oom/tante heeft een iPhone. :D
ik alleen android aan beide kanten :') ook altijd gezeik. Schoonfamilie en vrienden zijn wel ios
pi_127920904
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 21:06schreef kanovinnie het volgende:
FoxTube speelt in de achtergrond, wel een third-party app maar het werkt wel goed :)
  maandag 17 juni 2013 @ 21:35:58 #176
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_127922104
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 21:06 schreef kanovinnie het volgende:
Homeknop drukken en dan via de play/pause van multitask balkje op play drukken?
  maandag 17 juni 2013 @ 21:52:50 #177
141482 Q.
JurassiQ
pi_127923500
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 21:21 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

FoxTube speelt in de achtergrond, wel een third-party app maar het werkt wel goed :)
Idd, die kan dat. Standaard YT-app niet.
For great justice!
  maandag 17 juni 2013 @ 22:06:14 #178
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_127924602
Terugzetten van een iOS7 reservekopie (in de hoop dat ie dan beter zou lopen) is verre van succesvol. Blijft maar restarten en dan zijn nog niet eens alle apps teruggezet... Ik ga weer terug naar iOS 6.
pi_127931058
Zoek zsm een goede gratis app om divx etc mee af te spelen op een ipad.
Eskimo Joe
  dinsdag 18 juni 2013 @ 00:21:10 #180
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_127931852
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 23:57 schreef Mercan het volgende:
Zoek zsm een goede gratis app om divx etc mee af te spelen op een ipad.
succes
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_127933671
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 00:21 schreef Catch22- het volgende:

[..]

succes
Thnx is gelukt!
Eskimo Joe
  dinsdag 18 juni 2013 @ 07:52:40 #182
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_127934401
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 21:21 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Zal die eens proberen, thanks!
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 18 juni 2013 @ 08:46:00 #183
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_127935040
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2013 18:48 schreef Drinky het volgende:

[..]

klopt jouwne doet iets niet goed dan. Heb er een hele werkdag op zitten, Bluetooth en WiFi aan en 76% over nu nog.

Je merkt wel dat het iets trager is, maar daarom is het ook nog een beta
De mijne een avond uit eten... oke een beetje internetten (voor zover dat kan aan tafel) meteen op 49% om half 11 savonds (7 uur van de lader gehaald)..

Vanochtend deed hij dezelfde auto rit op 96% nog veel vind ik maar beter dan de 84% van gister.

quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 21:08 schreef Brummetje_ het volgende:
Papa, m'n vriendin en zelfs m'n opa hebben allen een iPhone (4) :P
Is toch wel een stuk makkelijker dan een Android.
N/A
  dinsdag 18 juni 2013 @ 08:59:17 #184
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_127935250
Bij mij heeft ook in principe iedereen een iPhone :9~.
pi_127937455
heb een mix thuis, ik heb een iphone. dan is er een windows phone en 1 met andriod
  dinsdag 18 juni 2013 @ 10:43:06 #186
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_127937677
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2013 18:48 schreef Drinky het volgende:

[..]

Daar zit ik nu - met iOS6 gisteren gerestored en 100% om half 9 vanmorgen - met m'n 4S al op...
pi_127937856
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 19:51 schreef Brummetje_ het volgende:
Ik hoop dat ik morgen mijn nano-simkaartje heb, dan kan ik (eindelijk) m'n nieuwe iPhone 5 aanzetten en instellen.
Kan dat niet al zonder simkaart?
pi_127938220
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 10:50 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

Kan dat niet al zonder simkaart?
Ik heb gegoogled en kreeg verhalen te lezen dat de iPhone dan om de simkaart blijft vragen. Dus dat het geen zin heeft.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 18 juni 2013 @ 11:03:20 #189
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_127938289
Mijn 4s zit met ios 7 sinds vanaochtend half 8 nu op 84%. Wifi aan, 15 minuten GPS aangehad, regelmatig mail en wat webactiviteiten checken.

Dat was gelijk aan wat er met iOS6 gebeurde.
  dinsdag 18 juni 2013 @ 11:16:34 #190
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_127938747
Ik zal eens checken de mijne is nu 96%
En zal m eens niet meer aan de lader leggen en ik quote deze post vanavond een keer met wat t dan is.
N/A
pi_127938782
Hoe krijgen sommigen het eigenlijk voor elkaar om met 3G aan de hele dag met je iPhone te kunnen doen? Ik kan dat met mijn iPhone 4 echt niet, terwijl ik altijd apps afsluit, helderheid op 50% heb staan, wifi uit heb staan, bluetooth uit heb staan en weet ik het allemaal.

Gelukkig heeft KPN hier edge wat het gelukkig niet echt noodzakelijk maakt om de hele dag 3G aan te hebben, maar toch.
  dinsdag 18 juni 2013 @ 11:30:16 #192
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_127939401
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 11:03 schreef Swetsenegger het volgende:
Mijn 4s zit met ios 7 sinds vanaochtend half 8 nu op 84%. Wifi aan, 15 minuten GPS aangehad, regelmatig mail en wat webactiviteiten checken.

Dat was gelijk aan wat er met iOS6 gebeurde.
Ik ga es kijken of ik ergens een nieuwe batterij uit kan halen...
  dinsdag 18 juni 2013 @ 11:31:35 #193
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_127939458
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 11:17 schreef braddofiel het volgende:
Hoe krijgen sommigen het eigenlijk voor elkaar om met 3G aan de hele dag met je iPhone te kunnen doen? Ik kan dat met mijn iPhone 4 echt niet, terwijl ik altijd apps afsluit, helderheid op 50% heb staan, wifi uit heb staan, bluetooth uit heb staan en weet ik het allemaal.

Gelukkig heeft KPN hier edge wat het gelukkig niet echt noodzakelijk maakt om de hele dag 3G aan te hebben, maar toch.
Zet je WiFi eens aan. :')
  dinsdag 18 juni 2013 @ 11:34:14 #194
382027 klaas_th
Klaas is mijn codenaam
pi_127939549
Hier ook last van de batterij...
ik
hou
van
...
  dinsdag 18 juni 2013 @ 12:19:15 #195
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_127941282
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 11:17 schreef braddofiel het volgende:

FB en whatsapp vreten heel veel batterij + slecht/minder bereik ook wel.
N/A
pi_127941311
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 11:31 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Zet je WiFi eens aan. :')
Ja dat heb ik thuis meestal, maar dat maakt niet echt een verschil eigenlijk?
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 12:19 schreef nils7 het volgende:

[..]

FB en whatsapp vreten heel veel batterij + slecht/minder bereik ook wel.
Facebook gebruik ik bijna nooit en WhatsApp zo nu en dan eventjes, maar meestal gebruik ik iMessage.
Ik heb binnenshuis trouwens 5 streepjes met edge, en met 3G iets van 3-4.

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 18-06-2013 12:54:12 ]
  dinsdag 18 juni 2013 @ 14:07:17 #197
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_127945663
quote:
99s.gif Op maandag 17 juni 2013 22:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Terugzetten van een iOS7 reservekopie (in de hoop dat ie dan beter zou lopen) is verre van succesvol. Blijft maar restarten en dan zijn nog niet eens alle apps teruggezet... Ik ga weer terug naar iOS 6.
Dat had ik dus ook, de helft van de mapjes werden maar teruggezet. Maar snel weer terug naar iOS 6.

Moet zeggen nu ik het geprobeerd heb ik er eigenlijk wel naar uitkijk. Het ziet er goed en netjes uit, zeker voor een beta.
pi_127948309
Jaaaa, iPhone 5 is geļnstalleerd en its working! Gelijk naar de stad geracet voor een case en screenprotector.
  dinsdag 18 juni 2013 @ 15:17:43 #199
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_127948548
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 15:11 schreef Brummetje_ het volgende:
Jaaaa, iPhone 5 is geļnstalleerd en its working! Gelijk naar de stad geracet voor een case en screenprotector.
Wat is deze, je had niet zoveel geld waardoor je je iPhone 4 met een case zo sterk als een bankkluis beschermde, en nu heb je binnen no-time alweer de iPhone 5?
  dinsdag 18 juni 2013 @ 15:22:10 #200
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_127948745
Ook uitkeringstrekkers krijgen vakantiegeld :')
pi_127950372

Zóveel mooier..
pi_127950618
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 16:03 schreef retorbrapi het volgende:
[ link | afbeelding ]

Zóveel mooier..
Duidelijk.
pi_127951343
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 00:11 schreef Perquisite het volgende:

[..]

Ja pfff, ik ben net te vroeg geweest, ik heb nu iphone 5 32GB onbeperkt bel/sms 1gb voor ¤65,- :'(
  dinsdag 18 juni 2013 @ 16:31:01 #204
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_127951445
Tenminste geen epilepsie-kleurenpalet.
pi_127951783
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 16:28 schreef Grayfoxhound het volgende:

[..]

Ja pfff, ik ben net te vroeg geweest, ik heb nu iphone 5 32GB onbeperkt bel/sms 1gb voor ¤65,- :'(
Wat. Hahaha, dan ben je pas echt genaaid. Sowieso waarom zou je een 32gb iPhone nemen? Betaal dan gewoon 30 euro per jaar voor iTunes Match.
pi_127952284
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 16:31 schreef Merkie het volgende:
Tenminste geen epilepsie-kleurenpalet.
Je hebt het nu over iOS 7?
pi_127952489
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 16:39 schreef RoW_0 het volgende:

[..]

Wat. Hahaha, dan ben je pas echt genaaid. Sowieso waarom zou je een 32gb iPhone nemen? Betaal dan gewoon 30 euro per jaar voor iTunes Match.
Ik wilde graag meer ruimte op mijn telefoon im de dingen ook op mijn telefoon op te slaan en niet op cloud of op m'n mac.

Je blijft met abo's altijd wel genaaid, er is altijd wel een beter abonnement de volgende dag nadat je het hebt afgesloten maarja die verschillen in zo'n korte tijd is echt naaiend. Ik nam hem alleen voor dit bedrag omdat je onbeperkt kon bellen naast onbeperkt smssen.
pi_127952575
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 16:55 schreef Grayfoxhound het volgende:

Ik wilde graag meer ruimte op mijn telefoon im de dingen ook op mijn telefoon op te slaan en niet op cloud of op m'n mac.

Je blijft met abo's altijd wel genaaid, er is altijd wel een beter abonnement de volgende dag nadat je het hebt afgesloten maarja die verschillen in zo'n korte tijd is echt naaiend. Ik nam hem alleen voor dit bedrag omdat je onbeperkt kon bellen naast onbeperkt smssen.
Voor 41 euro heb ik onbeperkt bellen naar vodafone nummers (iedereen in mijn omgeving) 200minuten extern, onbeperkt smsen naar alle nummers en 11gb internet. Wat je zegt klopt ook wel qua abonnementen, maar echt te gék dat ik dit heb weten te regelen op de release van de iPhone 5. Ik kreeg ook nog eens 80 euro korting op mijn toestel met een studenten.net pasje. De verkoper wist er zelfs helemaal niets van, haha!
pi_127952930
iMovie was een beetje aan het kutten, maar het lijkt erop dat ie 'm nu eindelijk wel naar Facebook upload. Zometeen maar eens Siri uitproberen. :P Dat vond ik jammer aan de 4, die heeft geen Siri.
pi_127952978
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 16:57 schreef RoW_0 het volgende:

[..]

Voor 41 euro heb ik onbeperkt bellen naar vodafone nummers (iedereen in mijn omgeving) 200minuten extern, onbeperkt smsen naar alle nummers en 11gb internet. Wat je zegt klopt ook wel qua abonnementen, maar echt te gék dat ik dit heb weten te regelen op de release van de iPhone 5. Ik kreeg ook nog eens 80 euro korting op mijn toestel met een studenten.net pasje. De verkoper wist er zelfs helemaal niets van, haha!
Dat is sowieso supernetjes geregeld, maar bijna niemand in mijn omgeving heeft vodafone en 200 min ben ik zo doorheen. Dat weet ik onderhand wel van mezelf. Ik heb momenteel 1.5gb 300min/sms voor 35,- en daar zit ik iedere maand overheen en betaal bijna nog iedere maand 75/80 euro. Dus vandaar dat Vodafone RED toen aantrekkelijk was, gaat volgende maand in.
pi_127953010
En ben blij met de 32gb van m'n 5, de 8gb van m'n iPhone 4 was toch eerder vol dan gedacht. :+
pi_127953151
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 16:57 schreef RoW_0 het volgende:

[..]

Je gaat mij niet vertellen dat je alle diensten gebruikt in je abo?
Maar wel een relaxe abo, ik betaal 9 euro meer voor ongeveer dezelfde diensten....
pi_127953267
Is er iemand die ios7 heeft geinstalleerd en niet van plan is hem terug te zetten naar ios6? Ik hoor veel mensen zeggen dat ze het toch terug willen zetten. Tot nu toe werkt ios7 wel goed bij mij voor zover een beta dat kan.
pi_127953292
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 17:06 schreef Brummetje_ het volgende:
En ben blij met de 32gb van m'n 5, de 8gb van m'n iPhone 4 was toch eerder vol dan gedacht. :+
Jij bent zo gangster dat je al je 32 GB in gebruik zult nemen.... 8)7
pi_127953371
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 17:06 schreef Grayfoxhound het volgende:

[..]

Dat is sowieso supernetjes geregeld, maar bijna niemand in mijn omgeving heeft vodafone en 200 min ben ik zo doorheen. Dat weet ik onderhand wel van mezelf. Ik heb momenteel 1.5gb 300min/sms voor 35,- en daar zit ik iedere maand overheen en betaal bijna nog iedere maand 75/80 euro. Dus vandaar dat Vodafone RED toen aantrekkelijk was, gaat volgende maand in.
Is die Vodafone RED ook voor overige mobiele nummers in het land?
pi_127953498
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 17:14 schreef RogerFederer_17 het volgende:

[..]

Is die Vodafone RED ook voor overige mobiele nummers in het land?
Zo is mij verteld ja. Onbeperkt bellen naar alle vaste en mobiele nummers in NL. Je hebt geen minuten meer.
pi_127954189
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 17:17 schreef Grayfoxhound het volgende:

[..]

Zo is mij verteld ja. Onbeperkt bellen naar alle vaste en mobiele nummers in NL. Je hebt geen minuten meer.
Na 6 maanden 59 euro toch?
  dinsdag 18 juni 2013 @ 17:46:31 #218
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_127954659
quote:
[ link | afbeelding ]

Zóveel mooier..
Zoveel slimmer ook om berichten/iMessage blauw te maken. :)

Is dit een concept van iemand anders of definitieve nieuwe icoontjes?

Vond het al raar dat de iconen in het midden van een blokje zo ver naar de rand zaten. Bij 'Instellingen' viel dat voornamelijk op.
pi_127954684
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 17:33 schreef RogerFederer_17 het volgende:

[..]

Na 6 maanden 59 euro toch?
Zoals de actie op het moment is wel ja, eerste 6 maanden 29,95
pi_127954832
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 17:46 schreef Slickk het volgende:

[..]

Zoveel slimmer ook om berichten/iMessage blauw te maken. :)

Is dit een concept van iemand anders of definitieve nieuwe icoontjes?

Vond het al raar dat de iconen in het midden van een blokje zo ver naar de rand zaten. Bij 'Instellingen' viel dat voornamelijk op.
Is een concept (je kan er op klikken)
pi_127954861
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 17:47 schreef Grayfoxhound het volgende:

[..]

Zoals de actie op het moment is wel ja, eerste 6 maanden 29,95
Beetje prijzig dan die abo.
Het lijkt goedkoop, maar achteraf.....
  dinsdag 18 juni 2013 @ 18:08:46 #222
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_127955392
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 11:16 schreef nils7 het volgende:
Ik zal eens checken de mijne is nu 96%
En zal m eens niet meer aan de lader leggen en ik quote deze post vanavond een keer met wat t dan is.
Gewoon 18% een half uur geleden :(
N/A
pi_127955554
Ik helemaal geirriteerd "godgloeiende, pokke iOS7 met je bugs", want hij gaf geen geluid/trilling/scherm lichtte niet meer op bij een notificatie.

'Vliegtuigmodus: aan' :|W
pi_127955761
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 18:13 schreef einschtein het volgende:
Ik helemaal geirriteerd "godgloeiende, pokke iOS7 met je bugs", want hij gaf geen geluid/trilling/scherm lichtte niet meer op bij een notificatie.

'Vliegtuigmodus: aan' :|W
IPhone uit het raam gooien?
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 18 juni 2013 @ 18:42:08 #225
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_127956390
Ik zit nog op 43%
pi_127956409
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 18:19 schreef RogerFederer_17 het volgende:

[..]

IPhone uit het raam gooien?
Nee, had bijna de hele bende al terug gezet naar iOS 6. Tot ik er dus achter kwam 'heuh, er staat een vliegtuigje in de balk'. :P
pi_127956636
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 18:42 schreef einschtein het volgende:

[..]

Nee, had bijna de hele bende al terug gezet naar iOS 6. Tot ik er dus achter kwam 'heuh, er staat een vliegtuigje in de balk'. :P
Haha, volgens mij ga ik die shit ook krijgen als iOS 7 officieel is..... :P
  dinsdag 18 juni 2013 @ 18:57:13 #228
53267 TC03
pi_127956891
quote:
[ link | afbeelding ]

Zóveel mooier..
Eens.

Ook al is het een beta, er is geen excuus voor amateurisme. :N
pi_127957415
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 17:53 schreef RogerFederer_17 het volgende:

[..]

Beetje prijzig dan die abo.
Het lijkt goedkoop, maar achteraf.....
Voor onbeperkt bellen naar alle nummers plus onbeperkt sms valt het mee
pi_127957904
Mijn nieuwe iPhone 5 gaat ook snel leeg. Eigenlijk gelijk aan mijn iPhone 4, normaal?
  dinsdag 18 juni 2013 @ 19:27:23 #231
53267 TC03
pi_127958104
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 19:22 schreef Droathoah het volgende:
Mijn nieuwe iPhone 5 gaat ook snel leeg. Eigenlijk gelijk aan mijn iPhone 4, normaal?
Zou kunnen ja.
pi_127958548
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 19:11 schreef Grayfoxhound het volgende:

[..]

Voor onbeperkt bellen naar alle nummers plus onbeperkt sms valt het mee
Dat weer wel.....
pi_127959367
Ik heb één streepje minder bereik met de 5, twee in totaal en soms zelfs maar één streepje.
En iMovie wil niet meewerken. Hij blijft aangeven "Uploaden naar Facebook mislukt".
pi_127963146
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 17:10 schreef RogerFederer_17 het volgende:

[..]

Je gaat mij niet vertellen dat je alle diensten gebruikt in je abo?
Maar wel een relaxe abo, ik betaal 9 euro meer voor ongeveer dezelfde diensten....
Nee. inderdaad niet. Ik had nog een abonnement lager gekund. Nog beter geweest!
Maar als je het over mijn data hebt. Ik verbruik per maand 3 tot 4gb.
  dinsdag 18 juni 2013 @ 21:26:37 #235
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_127963233
iOS 7 cant wait. ^O^
You dont believe me ? Read this line again.
  woensdag 19 juni 2013 @ 08:18:20 #236
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_127975180
quote:
4s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 16:50 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Je hebt het nu over iOS 7?
De icoontjes die retorbrapi post.
  woensdag 19 juni 2013 @ 08:41:41 #237
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_127975494
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 18:57 schreef TC03 het volgende:

[..]

Eens.

Ook al is het een beta, er is geen excuus voor amateurisme. :N
Fuck bedrijven die producten die nog niet af zijn op de markt brengen als beta om te horen wat mensen wel en niet tof vonden! :')
SPOILER
pi_127976306
Kan ik iMovie verwijderen van mijn iPhone 5 en weer opzoeken in de Applestore en opnieuw installeren, zonder daar weer 4,99 (ofzo) voor te moeten betalen?
  woensdag 19 juni 2013 @ 09:19:42 #239
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_127976346
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 09:18 schreef Brummetje_ het volgende:
Kan ik iMovie verwijderen van mijn iPhone 5 en weer opzoeken in de Applestore en opnieuw installeren, zonder daar weer 4,99 (ofzo) voor te moeten betalen?
Ja.
  woensdag 19 juni 2013 @ 09:25:54 #240
230788 n8n
Pragmatisch
pi_127976506
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 08:41 schreef Brum_brum het volgende:

[..]

Fuck bedrijven die producten die nog niet af zijn op de markt brengen als beta om te horen wat mensen wel en niet tof vonden! :')
SPOILER
ja leuk man fucking lelijk
  woensdag 19 juni 2013 @ 09:34:24 #241
53267 TC03
pi_127976740
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 08:41 schreef Brum_brum het volgende:

[..]

SPOILER
Nee is ook lelijk. Er zijn maar twee designs languages in de smartphonewereld die mij écht bevallen.

1. iOS 6.
2. De Google apps voor iOS 6.

De rest is allemaal lelijk. Inclusief de iOS 7 beta. :)
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 19 juni 2013 @ 09:39:44 #242
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_127976874
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 09:34 schreef TC03 het volgende:

[..]

Nee is ook lelijk. Er zijn maar twee designs languages in de smartphonewereld die mij écht bevallen.

1. iOS 6.
2. De Google apps voor iOS 6.

De rest is allemaal lelijk. Inclusief de iOS 7 beta. :)
Dan upgrade je niet :O

Sowieso is het geen publieke beta.
  woensdag 19 juni 2013 @ 09:41:57 #243
53267 TC03
pi_127976927
quote:
15s.gif Op woensdag 19 juni 2013 09:39 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Dan upgrade je niet :O

Sowieso is het geen publieke beta.
http://www.apple.com/ios/ios7/

De beta is niet publiek, maar het design wel. En dan nog, het bevalt me gewoon niet, al was het een early alpha, die icoontjes hadden gewoon niet eens van de tekentafel gemogen.
  woensdag 19 juni 2013 @ 09:57:58 #244
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_127977381
Mijn ouders hebben zo'n verschrikkelijke ipad en iedere keer als er wat fout gaat mag ik het oplossen. IOS is verschrikkelijk achterhaald, maar als ze eindelijk eens vooruitgaan en de goede dingen van android overnemen heb je topics vol met huillies die lopen te janken over icoontjes die je kan aanpassen :') ipv eens positief te zijn over de vooruitgang in gebruikersgemak.
pi_127977407
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 09:57 schreef Brum_brum het volgende:
Mijn ouders hebben zo'n verschrikkelijke ipad en iedere keer als er wat fout gaat mag ik het oplossen. IOS is verschrikkelijk achterhaald, maar als ze eindelijk eens vooruitgaan en de goede dingen van android overnemen heb je topics vol met huillies die lopen te janken over icoontjes die je kan aanpassen :')
:') :')
  woensdag 19 juni 2013 @ 10:03:38 #246
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_127977554
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 09:59 schreef Holenmens het volgende:

[..]

:') :')
Ja wat?
pi_127977667
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 10:03 schreef Brum_brum het volgende:

[..]

Ja wat?
Er gaat nooit iets fout met een ipad. Er is dus niks op te lossen. :W
  woensdag 19 juni 2013 @ 10:09:37 #248
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_127977736
quote:
12s.gif Op woensdag 19 juni 2013 10:07 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Er gaat nooit iets fout met een ipad. Er is dus niks op te lossen. :W
Email app deed et nie, ze hebben nog wel eens moeite met apps en opeens waren de google programma's weg.
  woensdag 19 juni 2013 @ 10:11:17 #249
12888 Skull-splitter
pi_127977785
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 10:03 schreef Brum_brum het volgende:

[..]

Ja wat?
Je bent echt de slechtste troll ooit :')
pi_127977909
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 09:57 schreef Brum_brum het volgende:
Mijn ouders hebben zo'n verschrikkelijke ipad en iedere keer als er wat fout gaat mag ik het oplossen. IOS is verschrikkelijk achterhaald, maar als ze eindelijk eens vooruitgaan en de goede dingen van android overnemen heb je topics vol met huillies die lopen te janken over icoontjes die je kan aanpassen :') ipv eens positief te zijn over de vooruitgang in gebruikersgemak.
Mij hoor je niet klagen hoor :') En met mij vele anderen :')
  woensdag 19 juni 2013 @ 10:17:23 #251
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_127977982
quote:
10s.gif Op woensdag 19 juni 2013 10:11 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

quote:
10s.gif Op woensdag 19 juni 2013 10:11 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Het enige wat niet waar is in mijn post is dat je icoontjes niet kan aanpassen onder IOS maar aangezien ze tegenwoordig toch de concurrentie in alles volgen is dat ook slechts een kwestie van tijd.
pi_127978002
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 10:17 schreef Brum_brum het volgende:

[..]

[..]

Het enige wat niet waar is in mijn post is dat je icoontjes niet kan aanpassen onder IOS maar aangezien ze tegenwoordig toch de concurrentie in alles volgen is dat ook slechts een kwestie van tijd.
Die kun je al jaren aanpassen, faalhaas :')
  woensdag 19 juni 2013 @ 10:21:07 #253
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_127978085
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 10:18 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Ik heb het even gegoogeld en je hebt gelijk. Maar waarom dan al die boze reacties op zoiets stoms als een f*cking icoontje waarvan al is aangegeven dat het niet de laatste versie zal zijn in een f*cking beta versie van software?
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 19 juni 2013 @ 10:28:36 #254
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_127978322
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 09:41 schreef TC03 het volgende:

[..]

http://www.apple.com/ios/ios7/

De beta is niet publiek, maar het design wel. En dan nog, het bevalt me gewoon niet, al was het een early alpha, die icoontjes hadden gewoon niet eens van de tekentafel gemogen.
Vind jij...
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 19 juni 2013 @ 10:32:59 #255
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_127978460
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 10:21 schreef Brum_brum het volgende:

[..]

Ik heb het even gegoogeld en je hebt gelijk. Maar waarom dan al die boze reacties op zoiets stoms als een f*cking icoontje waarvan al is aangegeven dat het niet de laatste versie zal zijn in een f*cking beta versie van software?
Omdat ios zo goed is dat dat ongeveer het enige is waar over te zeiken valt.
  woensdag 19 juni 2013 @ 10:45:09 #256
37295 Luigi
mario pls
pi_127978853
quote:
10s.gif Op woensdag 19 juni 2013 10:32 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Omdat ios zo goed is dat dat ongeveer het enige is waar over te zeiken valt.
Ik mis, nu Ziggo wifi hotspots heeft uitgerold, opeens de mogelijkheid om een voorkeurs wifi netwerk te kiezen. Zit thuis nu continue op Ziggo ipv eigen ssid (en kan dan dus niet bij m'n nas, netwerk, etc).
  woensdag 19 juni 2013 @ 10:48:26 #257
12888 Skull-splitter
pi_127978951
quote:

[..]

Eh, nee? Alleen met jailbreaks en daar begin ik simpelweg niet meer aan.
pi_127979036
quote:
10s.gif Op woensdag 19 juni 2013 10:48 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Eh, nee? Alleen met jailbreaks en daar begin ik simpelweg niet meer aan.
Dat is jouw keus. Wilt niet zeggen dat het niet mogelijk is.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 19 juni 2013 @ 10:52:54 #259
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_127979087
quote:
9s.gif Op woensdag 19 juni 2013 10:45 schreef Luigi het volgende:

[..]

Ik mis, nu Ziggo wifi hotspots heeft uitgerold, opeens de mogelijkheid om een voorkeurs wifi netwerk te kiezen. Zit thuis nu continue op Ziggo ipv eigen ssid (en kan dan dus niet bij m'n nas, netwerk, etc).
Das kut inderdaad. En in app sharing. Das ook kut.
  woensdag 19 juni 2013 @ 10:57:05 #260
12888 Skull-splitter
pi_127979255
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 10:51 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Volgens mij ging het over iOS, niet alle kunstgrepen die je eventueel kunt toepassen.
  woensdag 19 juni 2013 @ 10:57:49 #261
37295 Luigi
mario pls
pi_127979275
quote:
15s.gif Op woensdag 19 juni 2013 10:52 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Das kut inderdaad. En in app sharing. Das ook kut.
Nouja, het is niet onoverkomelijk (meestal heb ik aan plain-internet acces genoeg met m'n telefoon) maar soms werkt er even iets niet of kun je ergens niet bij en dan moet je eerst weer van netwerk wisselen... Zit ook niet in iOS7 zeker?
pi_127979290
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 10:51 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Geen feature van iOs dus.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 19 juni 2013 @ 11:03:37 #263
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_127979481
quote:
7s.gif Op woensdag 19 juni 2013 10:57 schreef Luigi het volgende:

[..]

Nouja, het is niet onoverkomelijk (meestal heb ik aan plain-internet acces genoeg met m'n telefoon) maar soms werkt er even iets niet of kun je ergens niet bij en dan moet je eerst weer van netwerk wisselen... Zit ook niet in iOS7 zeker?
Nope, uit en aan in control center.
  woensdag 19 juni 2013 @ 11:06:20 #264
37295 Luigi
mario pls
pi_127979575
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 11:03 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Nope, uit en aan in control center.
Jammerdebammer.
  woensdag 19 juni 2013 @ 11:18:16 #265
12888 Skull-splitter
pi_127980025
Wel goed om te weten, had die Ziggo-zooi nog niet geactiveerd...
pi_127980139
quote:

[..]

Nee, dat kan dus niet! Niet zonder jailbreak.
Wat anderen al zeggen: we hadden het over iOS 7. Niet over jailbreak.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 19 juni 2013 @ 11:22:50 #267
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_127980215
quote:
7s.gif Op woensdag 19 juni 2013 11:06 schreef Luigi het volgende:

[..]

Jammerdebammer.
Hmz, is dit wat? http://nootrix.com/2012/01/prioritize-wifi-on-iphone/
  woensdag 19 juni 2013 @ 11:24:44 #268
37295 Luigi
mario pls
pi_127980288
quote:
Grappig, kende ik helemaal niet die tool. Ff lezen en kijken. :). Thanks!
  woensdag 19 juni 2013 @ 11:51:44 #269
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_127981460
IOS7 bevalt me erg goed.

Gebruiksgemak is zeker beter geworden. Bevalt me erg goed. Batterij gaat ook prima hier, sinds vannochtend 6:30 tot nu, 70% left.
Tadumtiedum.
  woensdag 19 juni 2013 @ 11:52:35 #270
53267 TC03
pi_127981500
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 10:09 schreef Brum_brum het volgende:

[..]

Email app deed et nie, ze hebben nog wel eens moeite met apps en opeens waren de google programma's weg.
Leuk geprobeerd.
  woensdag 19 juni 2013 @ 11:55:22 #271
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_127981614
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2013 11:52 schreef TC03 het volgende:

[..]

Leuk geprobeerd.
Mijn vader kijkt nog steeds youtube via de ipad browser.
pi_127981889
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 11:55 schreef Brum_brum het volgende:

[..]

Waarom download hij de YouTube app niet?
  woensdag 19 juni 2013 @ 12:10:43 #273
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_127982203
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 12:01 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Waarom download hij de YouTube app niet?
Omdat zn werkeloze vader niet eens een ipad heeft en hij hier uber hard loopt te trollen
  woensdag 19 juni 2013 @ 12:13:11 #274
53267 TC03
pi_127982305
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 11:55 schreef Brum_brum het volgende:

[..]

Dus?
  woensdag 19 juni 2013 @ 12:15:04 #275
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_127982392
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 12:10 schreef _GdR_ het volgende:

[..]

Omdat zn werkeloze vader niet eens een ipad heeft en hij hier uber hard loopt te trollen
Hoe weet jij nou weer wat mijn papa doet.
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2013 12:13 schreef TC03 het volgende:

[..]

Dus?
De meest belangrijke en veelgebruikte programma's zijn nog nooit zomaar van mijn android telefoon en tablet gedelete.
pi_127982632
Brum_Brum gewoon keihard de domme troll uithangen dit dat _O_
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 19 juni 2013 @ 12:20:48 #277
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_127982675
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 12:15 schreef Brum_brum het volgende:

[..]

Hoe weet jij nou weer wat mijn papa doet.

[..]

De meest belangrijke en veelgebruikte programma's zijn nog nooit zomaar van mijn android telefoon en tablet gedelete.
van iPad en iPhones ook niet hoor.
  woensdag 19 juni 2013 @ 12:23:24 #278
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_127982763
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2013 12:20 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

van iPad en iPhones ook niet hoor.
En toch was youtube en google maps verdwenen.
pi_127982851
Ik denk dat hij de overgang van iOS 5 naar 6 bedoelt.
  woensdag 19 juni 2013 @ 12:26:36 #280
12888 Skull-splitter
pi_127982885
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 12:23 schreef Brum_brum het volgende:

[..]

En toch was youtube en google maps verdwenen.
En zijn alweer maanden gratis te downen :')
  woensdag 19 juni 2013 @ 12:27:03 #281
12888 Skull-splitter
pi_127982904
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 12:25 schreef retorbrapi het volgende:
Ik denk dat hij de overgang van iOS 5 naar 6 bedoelt.
Oh absoluut, maar youtube bleef mobiel wel bereikbaar, alleen niet meer als ingebouwde standalone app.
  woensdag 19 juni 2013 @ 12:30:43 #282
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_127983047
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 12:27 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Oh absoluut, maar youtube bleef mobiel wel bereikbaar, alleen niet meer als ingebouwde standalone app.
Maar die apps waren dus verwijdert. Dat is het enige wat ik zeg, en dat is ook zeau. Ik word hier beschuldigd van trollen terwijl ik alleen maar heb gezegd dat de gebruiksvriendelijkheid eindelijk een beetje vooruit lijkt te gaan met een beetje innovatie vanuit android en windows. Daar is toch weinig trollerigs aan, behalve voor de echte fanboy misschien?
  woensdag 19 juni 2013 @ 12:31:37 #283
12888 Skull-splitter
pi_127983085
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 12:30 schreef Brum_brum het volgende:

[..]

Maar die apps waren dus verwijdert. Dat is het enige wat ik zeg, en dat is ook zeau. Ik word hier beschuldigd van trollen terwijl ik alleen maar heb gezegd dat de gebruiksvriendelijkheid eindelijk een beetje vooruit lijkt te gaan met een beetje innovatie vanuit android en windows. Daar is toch weinig trollerigs aan, behalve voor de echte fanboy misschien?
En dat is ook allemaal netjes aangegeven. Inmiddels ook allemaal netjes opgelost. dat Android er geen last van heeft lijkt me logisch he ;)
pi_127983254
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 12:27 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Maar hij heeft hier wel een punt. Ik kan me voorstellen dat iemand in de war raakt als een van z'n apps opeens verdwenen is.
pi_127983287
Hier 7:00 ofzo m'n iPhone 5 van de lader gehaald.
Wat gekloot met iMovie.
Dropbox gebruikt (117 foto's).
Wifi continu aan.

En nu nog 73% batterij.
  woensdag 19 juni 2013 @ 12:36:23 #286
12888 Skull-splitter
pi_127983293
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 12:35 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Maar hij heeft hier wel een punt. Ik kan me voorstellen dat iemand in de war raakt als een van z'n apps opeens verdwenen is.
Functionaliteit is niet in het geding geweest volgens mij, kaarten waren vervangen en youtube kun je gewoon via safari bezoeken.

Dat de rest even heeft laten wachten is lastig maar ik gebruik alleen maps regelmatig.
pi_127983365
quote:

[..]

Niet "opeens". Die verdwenen na een update.
Dus het was niet zo dat z'n vader de iPad pakte en die 2 apps inene verdwenen waren.
  woensdag 19 juni 2013 @ 12:42:02 #288
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_127983546
quote:

[..]

Oude man die het technieuws niet volgt en bij een upgrade opeens functionaliteit kwijt is op een platform dat zichzelf aanprijst als heel stabiel is gewoon een blunder van jewelste. Die voorkomen had kunnen worden door google wat eerder te melden dat hun apps geschrapt gingen worden. En is geen Iphone of ipad bezitter die geen youtube gebruikt dus dit was gewoon een aso move om de concurrentie een kleine hak te zetten ten koste van je klant.
  woensdag 19 juni 2013 @ 12:42:39 #289
12888 Skull-splitter
pi_127983566
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 12:38 schreef Brummetje_ het volgende:

[..]

Dus het was niet zo dat z'n vader de iPad pakte en die 2 apps inene verdwenen waren.
En van die update was dat al bekend. Volgende punt waar je niet omheen kunt.
SPOILER
  woensdag 19 juni 2013 @ 12:44:49 #290
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_127983649
quote:
14s.gif Op woensdag 19 juni 2013 12:42 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

En van die update was dat al bekend. Volgende punt waar je niet omheen kunt.
SPOILER
Ik denk toch dat je in Linux meer kan kutten in het uiterlijk en werking zonder iets stuk te maken dan iOS om eerlijk te zijn.
pi_127983772
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 12:38 schreef Brummetje_ het volgende:

[..]

Apps horen niet uit zichzelf te verdwijnen, ongeacht of het na een update is of niet.
pi_127983813
Geef je ouders een tablet met Linux, ze zullen je dankbaar zijn.
anonieme razernist
  woensdag 19 juni 2013 @ 12:52:05 #293
12888 Skull-splitter
pi_127983895
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 12:44 schreef Brum_brum het volgende:

[..]

Ik denk toch dat je in Linux meer kan kutten in het uiterlijk en werking zonder iets stuk te maken dan iOS om eerlijk te zijn.
Alleen met prefabs, als je zelf moet bouwen is het enorm veel om na te lopen en te controleren.

Een theme installeren is evenveel moeite als met een jailbreak iets vervangen immers.
  woensdag 19 juni 2013 @ 12:53:12 #294
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_127983927
quote:
2s.gif Op woensdag 19 juni 2013 12:49 schreef NoCigar het volgende:
Geef je ouders een tablet met Linux, ze zullen je dankbaar zijn.
Mijn vader heeft al een beveiligde usb dinges omgeving met ubuntu erop dus dat went wel.
  woensdag 19 juni 2013 @ 12:53:47 #295
12888 Skull-splitter
pi_127983951
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 12:48 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Apps horen niet uit zichzelf te verdwijnen, ongeacht of het na een update is of niet.
Nah, een aflopende licentie voor integratie heeft zo zijn beperkingen, maar de keuze van apple is een rare geweest hierin. Eerlijk is eerlijk. Maar de ene app werd vervangen (maps) en de andere verdween zonder de functie te verliezen.
pi_127984079
quote:
14s.gif Op woensdag 19 juni 2013 12:42 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Je lijkt mijn moeder wel, klagen dat je iOS niet begrijpt terwijl er geen systeem is waar je zoveel in kunt kutten zonder iets echt stuk te maken.
Je bent met de verkeerde in de war. ;)
  woensdag 19 juni 2013 @ 13:00:02 #297
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_127984186
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2013 12:56 schreef Brummetje_ het volgende:

[..]

Waarom heb jij mijn naam eigenlijk?
pi_127984283
WAT IS DEZE!?
  woensdag 19 juni 2013 @ 13:07:06 #299
12888 Skull-splitter
pi_127984442
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2013 12:56 schreef Brummetje_ het volgende:

[..]

pi_127985012
Ik kom nu dus van een Android naar iPhone. Weet iemand hoe mijn Google contacts in mijn iPhone krijg? Normaal gesproken hoor ik ze allemaal te hebben maar ik krijg alleen maar een klein (oud) gedeelte daarvan.
pi_127985019
Slotje *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')