Tuurlijk kan je terug, moet je gewoon een ispw downloaden en opnde zelfde manier terug installeren.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
Met m'n stomme hoofd iOS7 op mijn iPhone 5 geïnstalleerd en nu kan ik niet meer terug naar 6.1.2. Ik mis mijn jailbreak
Hebben jullie ook dat Plex en IMDB app snel crashen in iOS7?
niet naar 6.1.2 met een 5quote:Op zondag 16 juni 2013 23:54 schreef Djurres het volgende:
[..]
Tuurlijk kan je terug, moet je gewoon een ispw downloaden en opnde zelfde manier terug installeren.
url en zoeken is nu 1 veldquote:Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef Djurres het volgende:
Enige wat ik echt mis is het Google search dingetje bij safari. Rest bevalt me wel eigenlijk, tis nog niet optimaal snel, 'maar dat komt nog wel denk ik.
Het gebrek aan niveau van sommige mensen op dit forum blijft me verbazen. Dit hilarisch vindenquote:Op zondag 16 juni 2013 21:55 schreef RoW_0 het volgende:
Hier nog een perfecte video hoe iOS7 geïnstalleerd wordt. Hij is hilarisch
Idd.quote:Op maandag 17 juni 2013 06:22 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Het gebrek aan niveau van sommige mensen op dit forum blijft me verbazen. Dit hilarisch vinden
Inderdaad. Nou nou, lachen zeg.quote:Op maandag 17 juni 2013 06:22 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Het gebrek aan niveau van sommige mensen op dit forum blijft me verbazen. Dit hilarisch vinden
Goed gejat, slecht bedacht enzoquote:
welke term van 'beta' begrijp je niet?quote:Op maandag 17 juni 2013 11:40 schreef NoCigar het volgende:
De stembediening werkt in OS 7 ook nog totaal niet: een kaar keer snel moeten ingrijpen nadat hij ineens een ex-collega begon te bellen.
Iets wat totaal niet werkt past in elk geval niet bij beta. Daar kunnen bugs in zitten maar de basis moet er staan.quote:
Probeer het eens in het Nederlands. En probeer alsjeblieft nooit meer bijdehand te zijn. Daar ben je niet zo sterk in.quote:
wtf?quote:Op maandag 17 juni 2013 12:39 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Probeer het eens in het Nederlands. En probeer alsjeblieft nooit meer bijdehand te zijn. Daar ben je niet zo sterk in.
Weet jij het verschil tussen een Alpha en een Beta-build?quote:Op maandag 17 juni 2013 12:41 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
wtf?
Het is een fucking BETA. Wat loopt iedereen hier nou te huilen man.
ik weet dat het een beta is.quote:Op maandag 17 juni 2013 12:43 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Weet jij het verschil tussen een Alpha en een Beta-build?
welke heb je? dat gaat hier wel snel namelijkquote:Op maandag 17 juni 2013 13:10 schreef Merkie het volgende:
iOS 6 is een stuk sneller dan iOS 7. Als ik Twitter open op iOS 6, dan staat de app er meteen. Op iOS 7 duurt het ca. een seconde voordat de tweets getoond worden. Dat soort dingen. Jammer. Ook vind ik al die animaties te lang duren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |