Plaatje ingedrukt houden: open on new page, en dan de url kopiëren.quote:Op zondag 16 juni 2013 10:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand een tip hoe ik via Google.com de url kan kopieeren van plaatjes?
Geen telefoon heeft het zo makkelijk als de iPhone en je vind het te lastig om zelf aan te denken. Come on...quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:56 schreef Slickk het volgende:
[..]
Laat maar, dacht misschien is er een optie om bepaalde geluiden wel aan te zetten als oordopjes worden aangesloten.
HTC Hero die ik 2 jaar geleden hiervoor had kon je het wel instellen, dus vandaar m'n vraag of het ook hierbij kon.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:19 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Geen telefoon heeft het zo makkelijk als de iPhone en je vind het te lastig om zelf aan te denken. Come on...
Bovendien kunnen berichtjes IMO wel even wachten tot je klaar bent met fietsen...
iOS is helaas zwaar beperkt in het finetunen wanneer je wel of niet notificaties te horen krijgt.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:04 schreef Slickk het volgende:
HTC Hero die ik 2 jaar geleden hiervoor had kon je het wel instellen, dus vandaar m'n vraag of het ook hierbij kon.Als het gaat om berichtjes van mensen die zeggen dat ze later zijn of wat dan ook is het wel zo handig.
Een gewone vraag stellen betekent in dit topic niet dat je een normaal antwoord gaat krijgen. Iets met cognitieve dissonantie die hier heerst. Gewoon negeren.quote:Ik stel toch alleen een vraag, hoef je niet meteen te doen dat ik één of ander beperkt iemand ben of op een andere manier te oordelen
Jammer dat je geen antwoord had op m'n eerste vraag.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:05 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Idd.
Het is mijn telefoon om mee te bellen en smsen.
Mijn Facebook/twitter/instagram device.
Mijn agenda.
Mijn wekker.
Mijn foto- en videocamera.
Mijn calculator.
Mijn timer.
Mijn notiteboekje.
Mijn opneem device.
Mijn bankchecker.
Mijn spelletjes device.
Mijn navigatie device.
Mijn weerchecker.
Mijn internet device.
Mijn kompas (mocht ik die ooit nodig hebben).
Mijn "videoshop" device (iMovie).
Mijn drink-dagboek.
Mijn period tracker.
Idd meer dan alleen mail, whatsapp en wifi!
(M.a.w: Dat weet ik heus wel.)
Iemand nog tips voor bepaalde apps?
Niet gelikt of course...quote:Op zondag 16 juni 2013 19:21 schreef Djurres het volgende:
iOS7 beta in de download
Eens kijken hoe t eruit ziet
Mja, het gaat me niet direct daar om. Het gaat me ook om de nieuwe functies, kijken of het lekker werkt enzoquote:Op zondag 16 juni 2013 19:45 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Niet gelikt of course...
Die iconen zijn zo kinderlijk in elkaar gezet, ben blij dat ze het gaan rectificeren.
Ohw ok, voor mij wel.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:46 schreef Djurres het volgende:
[..]
Mja, het gaat me niet direct daar om. Het gaat me ook om de nieuwe functies, kijken of het lekker werkt enzo
Als ik t zat ben ga ik meteen weer terug
Ik meende dat je niet of in ieder geval niet eenvoudig terug kan naar iOS 6.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:46 schreef Djurres het volgende:
[..]
Mja, het gaat me niet direct daar om. Het gaat me ook om de nieuwe functies, kijken of het lekker werkt enzo
Als ik t zat ben ga ik meteen weer terug
dat is onjuist. Tenzij je jailbreak hebt, die krijg je niet terugquote:Op zondag 16 juni 2013 19:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik meende dat je niet of in ieder geval niet eenvoudig terug kan naar iOS 6
Tuurlijk kan je terug, moet je gewoon een ispw downloaden en opnde zelfde manier terug installeren.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
Met m'n stomme hoofd iOS7 op mijn iPhone 5 geïnstalleerd en nu kan ik niet meer terug naar 6.1.2. Ik mis mijn jailbreak
Hebben jullie ook dat Plex en IMDB app snel crashen in iOS7?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |