Dat is sowieso supernetjes geregeld, maar bijna niemand in mijn omgeving heeft vodafone en 200 min ben ik zo doorheen. Dat weet ik onderhand wel van mezelf. Ik heb momenteel 1.5gb 300min/sms voor 35,- en daar zit ik iedere maand overheen en betaal bijna nog iedere maand 75/80 euro. Dus vandaar dat Vodafone RED toen aantrekkelijk was, gaat volgende maand in.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:57 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Voor 41 euro heb ik onbeperkt bellen naar vodafone nummers (iedereen in mijn omgeving) 200minuten extern, onbeperkt smsen naar alle nummers en 11gb internet. Wat je zegt klopt ook wel qua abonnementen, maar echt te gék dat ik dit heb weten te regelen op de release van de iPhone 5. Ik kreeg ook nog eens 80 euro korting op mijn toestel met een studenten.net pasje. De verkoper wist er zelfs helemaal niets van, haha!
Je gaat mij niet vertellen dat je alle diensten gebruikt in je abo?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:57 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Voor 41 euro heb ik onbeperkt bellen naar vodafone nummers (iedereen in mijn omgeving) 200minuten extern, onbeperkt smsen naar alle nummers en 11gb internet. Wat je zegt klopt ook wel qua abonnementen, maar echt te gék dat ik dit heb weten te regelen op de release van de iPhone 5. Ik kreeg ook nog eens 80 euro korting op mijn toestel met een studenten.net pasje. De verkoper wist er zelfs helemaal niets van, haha!
Jij bent zo gangster dat je al je 32 GB in gebruik zult nemen....quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:06 schreef Brummetje_ het volgende:
En ben blij met de 32gb van m'n 5, de 8gb van m'n iPhone 4 was toch eerder vol dan gedacht.
Is die Vodafone RED ook voor overige mobiele nummers in het land?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:06 schreef Grayfoxhound het volgende:
[..]
Dat is sowieso supernetjes geregeld, maar bijna niemand in mijn omgeving heeft vodafone en 200 min ben ik zo doorheen. Dat weet ik onderhand wel van mezelf. Ik heb momenteel 1.5gb 300min/sms voor 35,- en daar zit ik iedere maand overheen en betaal bijna nog iedere maand 75/80 euro. Dus vandaar dat Vodafone RED toen aantrekkelijk was, gaat volgende maand in.
Zo is mij verteld ja. Onbeperkt bellen naar alle vaste en mobiele nummers in NL. Je hebt geen minuten meer.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:14 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Is die Vodafone RED ook voor overige mobiele nummers in het land?
Na 6 maanden 59 euro toch?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:17 schreef Grayfoxhound het volgende:
[..]
Zo is mij verteld ja. Onbeperkt bellen naar alle vaste en mobiele nummers in NL. Je hebt geen minuten meer.
Zoveel slimmer ook om berichten/iMessage blauw te maken.quote:
Is een concept (je kan er op klikken)quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:46 schreef Slickk het volgende:
[..]
Zoveel slimmer ook om berichten/iMessage blauw te maken.
Is dit een concept van iemand anders of definitieve nieuwe icoontjes?
Vond het al raar dat de iconen in het midden van een blokje zo ver naar de rand zaten. Bij 'Instellingen' viel dat voornamelijk op.
Beetje prijzig dan die abo.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:47 schreef Grayfoxhound het volgende:
[..]
Zoals de actie op het moment is wel ja, eerste 6 maanden 29,95
Gewoon 18% een half uur geledenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:16 schreef nils7 het volgende:
Ik zal eens checken de mijne is nu 96%
En zal m eens niet meer aan de lader leggen en ik quote deze post vanavond een keer met wat t dan is.
IPhone uit het raam gooien?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:13 schreef einschtein het volgende:
Ik helemaal geirriteerd "godgloeiende, pokke iOS7 met je bugs", want hij gaf geen geluid/trilling/scherm lichtte niet meer op bij een notificatie.
'Vliegtuigmodus: aan'
Nee, had bijna de hele bende al terug gezet naar iOS 6. Tot ik er dus achter kwam 'heuh, er staat een vliegtuigje in de balk'.quote:
Haha, volgens mij ga ik die shit ook krijgen als iOS 7 officieel is.....quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:42 schreef einschtein het volgende:
[..]
Nee, had bijna de hele bende al terug gezet naar iOS 6. Tot ik er dus achter kwam 'heuh, er staat een vliegtuigje in de balk'.
Eens.quote:
Voor onbeperkt bellen naar alle nummers plus onbeperkt sms valt het meequote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:53 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Beetje prijzig dan die abo.
Het lijkt goedkoop, maar achteraf.....
Zou kunnen ja.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:22 schreef Droathoah het volgende:
Mijn nieuwe iPhone 5 gaat ook snel leeg. Eigenlijk gelijk aan mijn iPhone 4, normaal?
Dat weer wel.....quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:11 schreef Grayfoxhound het volgende:
[..]
Voor onbeperkt bellen naar alle nummers plus onbeperkt sms valt het mee
Nee. inderdaad niet. Ik had nog een abonnement lager gekund. Nog beter geweest!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:10 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Je gaat mij niet vertellen dat je alle diensten gebruikt in je abo?
Maar wel een relaxe abo, ik betaal 9 euro meer voor ongeveer dezelfde diensten....
Fuck bedrijven die producten die nog niet af zijn op de markt brengen als beta om te horen wat mensen wel en niet tof vonden!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:57 schreef TC03 het volgende:
[..]
Eens.
Ook al is het een beta, er is geen excuus voor amateurisme.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja.quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:18 schreef Brummetje_ het volgende:
Kan ik iMovie verwijderen van mijn iPhone 5 en weer opzoeken in de Applestore en opnieuw installeren, zonder daar weer 4,99 (ofzo) voor te moeten betalen?
quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:41 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Fuck bedrijven die producten die nog niet af zijn op de markt brengen als beta om te horen wat mensen wel en niet tof vonden!ja leuk man fucking lelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:41 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Fuck bedrijven die producten die nog niet af zijn op de markt brengen als beta om te horen wat mensen wel en niet tof vonden!Nee is ook lelijk. Er zijn maar twee designs languages in de smartphonewereld die mij écht bevallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1. iOS 6.
2. De Google apps voor iOS 6.
De rest is allemaal lelijk. Inclusief de iOS 7 beta.
Ten percent faster with a sturdier frame
Dan upgrade je nietquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:34 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee is ook lelijk. Er zijn maar twee designs languages in de smartphonewereld die mij écht bevallen.
1. iOS 6.
2. De Google apps voor iOS 6.
De rest is allemaal lelijk. Inclusief de iOS 7 beta.
http://www.apple.com/ios/ios7/quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:39 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan upgrade je niet
Sowieso is het geen publieke beta.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:57 schreef Brum_brum het volgende:
Mijn ouders hebben zo'n verschrikkelijke ipad en iedere keer als er wat fout gaat mag ik het oplossen. IOS is verschrikkelijk achterhaald, maar als ze eindelijk eens vooruitgaan en de goede dingen van android overnemen heb je topics vol met huillies die lopen te janken over icoontjes die je kan aanpassen
Email app deed et nie, ze hebben nog wel eens moeite met apps en opeens waren de google programma's weg.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:07 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Er gaat nooit iets fout met een ipad. Er is dus niks op te lossen.
Je bent echt de slechtste troll ooitquote:
Mij hoor je niet klagen hoorquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:57 schreef Brum_brum het volgende:
Mijn ouders hebben zo'n verschrikkelijke ipad en iedere keer als er wat fout gaat mag ik het oplossen. IOS is verschrikkelijk achterhaald, maar als ze eindelijk eens vooruitgaan en de goede dingen van android overnemen heb je topics vol met huillies die lopen te janken over icoontjes die je kan aanpassenipv eens positief te zijn over de vooruitgang in gebruikersgemak.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:11 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Je bent echt de slechtste troll ooit
Het enige wat niet waar is in mijn post is dat je icoontjes niet kan aanpassen onder IOS maar aangezien ze tegenwoordig toch de concurrentie in alles volgen is dat ook slechts een kwestie van tijd.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:11 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Je bent echt de slechtste troll ooit
Die kun je al jaren aanpassen, faalhaasquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:17 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
[..]
Het enige wat niet waar is in mijn post is dat je icoontjes niet kan aanpassen onder IOS maar aangezien ze tegenwoordig toch de concurrentie in alles volgen is dat ook slechts een kwestie van tijd.
Ik heb het even gegoogeld en je hebt gelijk. Maar waarom dan al die boze reacties op zoiets stoms als een f*cking icoontje waarvan al is aangegeven dat het niet de laatste versie zal zijn in een f*cking beta versie van software?quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:18 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Die kun je al jaren aanpassen, faalhaas
Vind jij...quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
http://www.apple.com/ios/ios7/
De beta is niet publiek, maar het design wel. En dan nog, het bevalt me gewoon niet, al was het een early alpha, die icoontjes hadden gewoon niet eens van de tekentafel gemogen.
Omdat ios zo goed is dat dat ongeveer het enige is waar over te zeiken valt.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:21 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Ik heb het even gegoogeld en je hebt gelijk. Maar waarom dan al die boze reacties op zoiets stoms als een f*cking icoontje waarvan al is aangegeven dat het niet de laatste versie zal zijn in een f*cking beta versie van software?
Ik mis, nu Ziggo wifi hotspots heeft uitgerold, opeens de mogelijkheid om een voorkeurs wifi netwerk te kiezen. Zit thuis nu continue op Ziggo ipv eigen ssid (en kan dan dus niet bij m'n nas, netwerk, etc).quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Omdat ios zo goed is dat dat ongeveer het enige is waar over te zeiken valt.
Eh, nee? Alleen met jailbreaks en daar begin ik simpelweg niet meer aan.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:18 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Die kun je al jaren aanpassen, faalhaas
Dat is jouw keus. Wilt niet zeggen dat het niet mogelijk is.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:48 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Eh, nee? Alleen met jailbreaks en daar begin ik simpelweg niet meer aan.
Das kut inderdaad. En in app sharing. Das ook kut.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:45 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik mis, nu Ziggo wifi hotspots heeft uitgerold, opeens de mogelijkheid om een voorkeurs wifi netwerk te kiezen. Zit thuis nu continue op Ziggo ipv eigen ssid (en kan dan dus niet bij m'n nas, netwerk, etc).
Volgens mij ging het over iOS, niet alle kunstgrepen die je eventueel kunt toepassen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:51 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Dat is jouw keus. Wilt niet zeggen dat het niet mogelijk is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |