quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:11 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Je bent echt de slechtste troll ooit
Het enige wat niet waar is in mijn post is dat je icoontjes niet kan aanpassen onder IOS maar aangezien ze tegenwoordig toch de concurrentie in alles volgen is dat ook slechts een kwestie van tijd.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:11 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Je bent echt de slechtste troll ooit
Die kun je al jaren aanpassen, faalhaasquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:17 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
[..]
Het enige wat niet waar is in mijn post is dat je icoontjes niet kan aanpassen onder IOS maar aangezien ze tegenwoordig toch de concurrentie in alles volgen is dat ook slechts een kwestie van tijd.
Ik heb het even gegoogeld en je hebt gelijk. Maar waarom dan al die boze reacties op zoiets stoms als een f*cking icoontje waarvan al is aangegeven dat het niet de laatste versie zal zijn in een f*cking beta versie van software?quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:18 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Die kun je al jaren aanpassen, faalhaas
Vind jij...quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
http://www.apple.com/ios/ios7/
De beta is niet publiek, maar het design wel. En dan nog, het bevalt me gewoon niet, al was het een early alpha, die icoontjes hadden gewoon niet eens van de tekentafel gemogen.
Omdat ios zo goed is dat dat ongeveer het enige is waar over te zeiken valt.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:21 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Ik heb het even gegoogeld en je hebt gelijk. Maar waarom dan al die boze reacties op zoiets stoms als een f*cking icoontje waarvan al is aangegeven dat het niet de laatste versie zal zijn in een f*cking beta versie van software?
Ik mis, nu Ziggo wifi hotspots heeft uitgerold, opeens de mogelijkheid om een voorkeurs wifi netwerk te kiezen. Zit thuis nu continue op Ziggo ipv eigen ssid (en kan dan dus niet bij m'n nas, netwerk, etc).quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Omdat ios zo goed is dat dat ongeveer het enige is waar over te zeiken valt.
Eh, nee? Alleen met jailbreaks en daar begin ik simpelweg niet meer aan.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:18 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Dat is jouw keus. Wilt niet zeggen dat het niet mogelijk is.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:48 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Eh, nee? Alleen met jailbreaks en daar begin ik simpelweg niet meer aan.
Das kut inderdaad. En in app sharing. Das ook kut.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:45 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik mis, nu Ziggo wifi hotspots heeft uitgerold, opeens de mogelijkheid om een voorkeurs wifi netwerk te kiezen. Zit thuis nu continue op Ziggo ipv eigen ssid (en kan dan dus niet bij m'n nas, netwerk, etc).
Volgens mij ging het over iOS, niet alle kunstgrepen die je eventueel kunt toepassen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:51 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Dat is jouw keus. Wilt niet zeggen dat het niet mogelijk is.
Nouja, het is niet onoverkomelijk (meestal heb ik aan plain-internet acces genoeg met m'n telefoon) maar soms werkt er even iets niet of kun je ergens niet bij en dan moet je eerst weer van netwerk wisselen... Zit ook niet in iOS7 zeker?quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Das kut inderdaad. En in app sharing. Das ook kut.
Geen feature van iOs dus.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:51 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Dat is jouw keus. Wilt niet zeggen dat het niet mogelijk is.
Nope, uit en aan in control center.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:57 schreef Luigi het volgende:
[..]
Nouja, het is niet onoverkomelijk (meestal heb ik aan plain-internet acces genoeg met m'n telefoon) maar soms werkt er even iets niet of kun je ergens niet bij en dan moet je eerst weer van netwerk wisselen... Zit ook niet in iOS7 zeker?
Jammerdebammer.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nope, uit en aan in control center.
Nee, dat kan dus niet! Niet zonder jailbreak.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:18 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Grappig, kende ik helemaal niet die tool. Ff lezen en kijken.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hmz, is dit wat? http://nootrix.com/2012/01/prioritize-wifi-on-iphone/
Leuk geprobeerd.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:09 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Email app deed et nie, ze hebben nog wel eens moeite met apps en opeens waren de google programma's weg.
Waarom download hij de YouTube app niet?quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:55 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Mijn vader kijkt nog steeds youtube via de ipad browser.
Omdat zn werkeloze vader niet eens een ipad heeft en hij hier uber hard loopt te trollenquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:01 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Waarom download hij de YouTube app niet?
Dus?quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:55 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Mijn vader kijkt nog steeds youtube via de ipad browser.
Hoe weet jij nou weer wat mijn papa doet.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:10 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Omdat zn werkeloze vader niet eens een ipad heeft en hij hier uber hard loopt te trollen
De meest belangrijke en veelgebruikte programma's zijn nog nooit zomaar van mijn android telefoon en tablet gedelete.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |