Nee, had bijna de hele bende al terug gezet naar iOS 6. Tot ik er dus achter kwam 'heuh, er staat een vliegtuigje in de balk'.quote:
Haha, volgens mij ga ik die shit ook krijgen als iOS 7 officieel is.....quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:42 schreef einschtein het volgende:
[..]
Nee, had bijna de hele bende al terug gezet naar iOS 6. Tot ik er dus achter kwam 'heuh, er staat een vliegtuigje in de balk'.
Eens.quote:
Voor onbeperkt bellen naar alle nummers plus onbeperkt sms valt het meequote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:53 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Beetje prijzig dan die abo.
Het lijkt goedkoop, maar achteraf.....
Zou kunnen ja.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:22 schreef Droathoah het volgende:
Mijn nieuwe iPhone 5 gaat ook snel leeg. Eigenlijk gelijk aan mijn iPhone 4, normaal?
Dat weer wel.....quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:11 schreef Grayfoxhound het volgende:
[..]
Voor onbeperkt bellen naar alle nummers plus onbeperkt sms valt het mee
Nee. inderdaad niet. Ik had nog een abonnement lager gekund. Nog beter geweest!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:10 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Je gaat mij niet vertellen dat je alle diensten gebruikt in je abo?
Maar wel een relaxe abo, ik betaal 9 euro meer voor ongeveer dezelfde diensten....
Fuck bedrijven die producten die nog niet af zijn op de markt brengen als beta om te horen wat mensen wel en niet tof vonden!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:57 schreef TC03 het volgende:
[..]
Eens.
Ook al is het een beta, er is geen excuus voor amateurisme.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja.quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:18 schreef Brummetje_ het volgende:
Kan ik iMovie verwijderen van mijn iPhone 5 en weer opzoeken in de Applestore en opnieuw installeren, zonder daar weer 4,99 (ofzo) voor te moeten betalen?
quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:41 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Fuck bedrijven die producten die nog niet af zijn op de markt brengen als beta om te horen wat mensen wel en niet tof vonden!ja leuk man fucking lelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:41 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Fuck bedrijven die producten die nog niet af zijn op de markt brengen als beta om te horen wat mensen wel en niet tof vonden!Nee is ook lelijk. Er zijn maar twee designs languages in de smartphonewereld die mij écht bevallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1. iOS 6.
2. De Google apps voor iOS 6.
De rest is allemaal lelijk. Inclusief de iOS 7 beta.
Ten percent faster with a sturdier frame
Dan upgrade je nietquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:34 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee is ook lelijk. Er zijn maar twee designs languages in de smartphonewereld die mij écht bevallen.
1. iOS 6.
2. De Google apps voor iOS 6.
De rest is allemaal lelijk. Inclusief de iOS 7 beta.
http://www.apple.com/ios/ios7/quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:39 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan upgrade je niet
Sowieso is het geen publieke beta.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:57 schreef Brum_brum het volgende:
Mijn ouders hebben zo'n verschrikkelijke ipad en iedere keer als er wat fout gaat mag ik het oplossen. IOS is verschrikkelijk achterhaald, maar als ze eindelijk eens vooruitgaan en de goede dingen van android overnemen heb je topics vol met huillies die lopen te janken over icoontjes die je kan aanpassen
Email app deed et nie, ze hebben nog wel eens moeite met apps en opeens waren de google programma's weg.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:07 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Er gaat nooit iets fout met een ipad. Er is dus niks op te lossen.
Je bent echt de slechtste troll ooitquote:
Mij hoor je niet klagen hoorquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:57 schreef Brum_brum het volgende:
Mijn ouders hebben zo'n verschrikkelijke ipad en iedere keer als er wat fout gaat mag ik het oplossen. IOS is verschrikkelijk achterhaald, maar als ze eindelijk eens vooruitgaan en de goede dingen van android overnemen heb je topics vol met huillies die lopen te janken over icoontjes die je kan aanpassenipv eens positief te zijn over de vooruitgang in gebruikersgemak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |